Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Paetkaa, se piirtää~!

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Paetkaa, se piirtää~! Empty Paetkaa, se piirtää~! Su 20 Huhti 2008, 18:09

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Köh, minähän olin aikoinani tradessa, kuten muutamat ehkä muistavat, ja.. en koskaan piirtänyt Tompulle mitään.
Okei, tämän lisäksi menin joskus lupaamaan hänelle jonkun piirroksen joten.. tadaa, tässä on olevinaan hyvitys noista molemmista kerroista.

Abraham ja Fu
Raaandom, taustaton kuva :'3 vaateinspis oli jossain kaukana, joten niillä on lamet mafiamaiset vaatteet, Fu polttelee tupakkaa koska se nyt sattui tuohon tunnelmaan (hah) sopimaan.

Aditi
Joo, tiedän että jumessa ei ole tuliaseita tms. mutta kun se nyt vain sattui sopimaan kuvaan, muut aseet olisivat olleet tylsän näköisiä.
Tausta on melko.. pummisti tehty joten ei siitä sen enempää.

Ja sitten Belinda jonka piirsin ihan muuten vain samalla kun Aditia suttailin.

Ja kommentointi tietenkin on suotavaa~! ^^

Ai juu, ihan btw, jos joku vaikka sattuisi haluamaan nähdä lisää piirroksiani, kannattaa kurkata sivuilleni

Viimeinen muokkaaja, Delta pvm Ke 21 Toukokuu 2008, 18:02, muokattu 1 kertaa

2Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ma 21 Huhti 2008, 16:37

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Pidän hahmojen omalaatuisesta ulkonäöstä (hoikkuus, ilmeet..). Se on erilainen ja hyvällä tavalla omituinen, ei liian animemainen, kuten jotkut (myös minä itse) sortuvat piirtämään. Myös hyvin sopusuhtaisia mittasuhteissaan, pää ei ole liian iso tai jalat tms. Värittäminen on onnistunut myös. Värit ovat mukavan haaleita, eivät käy silmiin. Voi olla, että hieman elävyyttä olisi voinut yrittää saada jonkinlaisella varjostuksella tai vaatteiden rypyttämisellä, jos ymmärrät ^^ Itse minulla meni hetki tajuta, missä asennossa tuo valkeatukkainen poika on : D

3Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ma 21 Huhti 2008, 16:41

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Tykkään paljon piirustustyylistäsi n__n Työsi tunnistaa helposti sinun tekemäksi ja niistä hehkuu mukavasti tunnelmaa n__n Ei osoo selittää.

Tarkkoja ja hienoja piirustuksia kaikki. Sarjakuvaasi juuri nyt nautiskelen n__n Ja poimin samalla vihjeitä niiden piirtämiseen (itse olen kauhean surkea niissä)

http://yumenohate.mitosu.net

4Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ma 21 Huhti 2008, 17:37

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Kiitos kommenteista~! Ne olivat paljon.. positiivisempia kuin arvelin!

Forte: Skannerit (ainakin omani) haalentavat melko paljon puuväreillä väritettyjä töitä, joten siitä johtuu se, että kuvat saattavat jäädä hieman vaaleiksi. Vaikka ei tämä nyt kamalan tummasti väritetty muutenkaan ollut.
Olet varmaan ensimmäinen puolituttu, joka sanoo hahmojeni hoikkuutta miellyttäväksi, yleensä se häiritsee tyyppejä vaikka kuuluukin osana tyyliini. Mukava huomata, ettei piirrostyylini polta kaikkien silmiä ^^

Kaze: Hyvä että joku tykkää! Siis itsekin pidän tyylistäni ja on mukavaa huomata, etten ole ainoa~!
XD en minäkään ole kamalan hyvä sarjiksia piirtämään, tai siis.. olen kauhean laiska piirtämään useampaa hahmoa samaan kuvaan yms.

5Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ma 21 Huhti 2008, 19:40

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ah, tämä on siis vakiotyylisi (I feel nooob)...hienoa. Vaikka minulle kyllä iskee ekana mieleen, että herranen aika noille kuuluu samaan tyyliin tehty tausta... ^^; Kaipa minulla itselläni on sama ongelma.

Tavallaan näen noissa myös palan itseäni. Hyvin samankaltaisia joskus piirtelen, vaikka vastaavat silmät eivät minun käsistäni irtaudu. En siis voi sano muuta kuin hienoa, tykkään. <3

http://www.opallynia.deviantart.com

6Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ti 22 Huhti 2008, 07:19

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Juuh, tämä on se mitä tuossa viimeisen seitsemän vuoden aikana tyylikseni on muodostunut XD (Et halua tietää, millaisesta se lähti liikkeelle. En piirtänyt kovinkaan paljoa ennen kutosluokkaa)

köh, joo tausta on vielä hieman.. vaiheessa. Okei, minun piti yrittää sitä mutta laiskistuin kesken kaiken koska inspistä ei ollut mihinkään ja random "vanha kaupunki" tuntui tylsältä.

Aww, kiitos~! Hyvä että tykkäät. ^^

7Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ti 22 Huhti 2008, 18:22

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Minulla kuules samaa vikaa piirtämisen saralla. Vaikka on tuolla jotain epämääräisyyksiä tallella vuodelta '00, mutta niitä ei lasketa...

Eipä mitiä.

8Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ti 29 Huhti 2008, 19:11

Vieraili

Vierailija

.. VOI ETTÄ NUO KAKSI ON NIIN biatch!!! että 8D Pose ja ilme suorastaab huokuu sellaista überpahisseksikkyyttä, että huoh. Minä nyt kaipaisin tuohon jotain taustaa, vaikkapa sitä kahvilaa tai jotain :3 Lovelove (.. energiaa).

Voihan itku, pitäiskö minunkin laittaa Abr ja Fu esille (tai voisin vaikka tuhlata senkin energian pelaamiseen, pöh). Voisinkai, kun täällä tämä sektio nyt on..

Kiitos Deltalle, ja ihanaa kun herättelit minua taas !

9Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ke 30 Huhti 2008, 16:45

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

XD Kiitos, kiitos. Taustan puuttumista jo taisinkin selitellä~

Eipä kestä! Olisi pitänyt potkia sinuun vauhtia jo aikaisemmin.

10Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ke 21 Toukokuu 2008, 18:01

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Tuplaposti!

Köh, siis piirsin nyt tämän tradenpuolikkaan Tompulle. Sen löytää tuolta ekasta viestistä.

11Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ke 21 Toukokuu 2008, 18:17

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Aditi; Ase on tosiaan sopivin vaihtoehto tuohon. ^^ Jotenkin kiva pose. ^^

Belinda; Harmi ettei ole kuvan keskellä hän. Keltaiset huulet? Joku tatuointi? O_o Loistavaa.

12Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ke 21 Toukokuu 2008, 18:48

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Minustakin se oli paras vaihtoehto, miekka olisi näyttänyt.. tyhmältä.

XD Sillähän on keltaiset huulet (siis ei luonnollisesti vaan.. huulipunana), tatuointi on random mitä sillä ei välttämättä ole, en ole koskaan miettinyt onko Belindalla mitään sellaisia kehossaan (tosin sellaiset sopisivat hänelle).

13Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! Ke 21 Toukokuu 2008, 20:35

Vieraili

Vierailija

.. Olen henkisesti valmis hakkaamaan tämän foorumin elektronisesti, jostain kumman syystä tämä ei taas vaihteen vuoksi huoli kommenttejani, väittää että en ole kirjoittanut mitään. Aika hauskaahan tuo on huomata sen jälkeen, kun on kirjoittanut sen yhden boksin täyteen ja painanut tuota lähetä napukkaa; kaikki pyyhkiytyy pois ja katoaa internetin uumeniin, vaan ei tänne X__X

Mutta, ASIAAN!

Et arvaakaan minkämoinen hinku tuli piirtää Aditi samoissa releissä kuin sinä olit tuohon tehnyt. Niin soma pose ja paikka, että suorastaan alko himottamaan (piirtäminen, eh). Niin mukavaa värikynän käyttöä taas molemmissa, että hoh. Ja siihen kun lisää tuon sinun persoonallisen tyylis ja nuo diivamaiset poset (ja isot rinnat, kjehheheh), niin toúche (mistähän tuokin lausahdus on tarttunut mukaan..). Kaunis kiitos kauniista kuvasta!

Tuo kommentti menee kumpaankiin kuvaan, Bel on niin.. diiva, ei siitä pääse yli eikä ympäri, että vou. Tuliskohan siitä muuten kuinka kuolema jos Aditi ja Bel joskus tapais 8D

Mutta, kiitos tosiaan :3

.. Tuliskohan tämä kommentti viimein..

14Paetkaa, se piirtää~! Empty Vs: Paetkaa, se piirtää~! To 22 Toukokuu 2008, 07:18

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Tuo on jo pelottavaa, kannattaisi varmaan copsia viestit ennen niiden lähettämistä (itse teen niin, koska tämän netti vetää välillä erroria >_> Ihan muuten vaan tosin, ei tiettyjen sivujen kohdalla).

Kyllä minä tiedän, mikä sinua himottaa~!
Mutta kiitos kiitos, hyvä että pidät (ja minähän piirrän isot rinnat jos sitä ei erikseen kielletä).

:'3 Oikeastaan Bel ja Aditi voisivat ihan hyvin tavata, Belhän kuitenkin on puoliverinen sun muuta.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa