Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Samirixilla hieman kiirrettä..

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Samirixilla hieman kiirrettä.. Ti 22 Huhti 2008, 17:26

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

En pääse vähään aikaan pelastamaan päiväänne, kun on taas joku koe viikko. Kokeita päiviä annetaan kuin viimeistä päivää.. T^T. Eli tällä viikolla ja ehkä ensi viikollakin en pääse koneelle. Pitäkää hauskaa ilman minua! n.n

2Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Ke 07 Toukokuu 2008, 15:34

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Nyt en taaskaan pääse vastailemaan nopeasti, kun on cossi puvun teko pahasti kesken ja kokeitakin ja kaikkia loppu esitelmiä tuppaa tulemaan kuin viimeistä päivää.. -.-' Ja vielä näytelmän käsis pitäisi kirjoittaa kavereiden kanssa.. Joten minua ei ehkä näy jonkin aikaa täällä tai sitten voin käväistä nopeasti.. T^T

3Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. To 19 Kesä 2008, 12:38

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Miulla taas kiireitä riittää.. -.-'' Olen ollut lapsenlikkana.. vastoin tahtoani! Murr! Mutta luulen, että ensi viikolla ehdin ehkä olemaan koneella, kun olen mamin luona Halikossa.. Sitten sieltä loppukuusta pitää mennä Turkuun serkun rippijuhliin.. ^^'

Joten jaksakaa odottaa, että vastaan ropeihin.

4Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Su 29 Kesä 2008, 19:45

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Nyt ajoissa ilmoitan, että lähden Ruotsiin 04.07, mutta en ole varma kauanko ollaan sellä. Pari viikkoa kai. Ja kumminkin pääsen aika harvoin koneelle, kun on kaikenlaisia kotitöitä, mitä pitää tehdä ja lapsenlikkanakin pitää olla, sen takia voi kestää ropeihin vastaaminen. Koittakaa jaksaa odottaa.. n.n''

5Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Ke 10 Syys 2008, 16:39

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Nyt en pääse jonkin aikaa kauheasti koneelle, kun on jotain propleemia ja sun muuta. Ja koulukin tuppaa päälle, niin Samirix ei pääse kauheasti pelastamaan päivää.. Toivottavasti ette kuole tylsyyteen te jotka odottelevat minun vastauksia n.n''

6Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Ti 21 Loka 2008, 09:52

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

HUOMIO!! XD

Nämä kaksi viikkoa mulla on tettiä, niin en ehdi kauheasti olemaan koneella ja muutenkin häärin aika paljon ompelukoneen ääressä. Valitettavasti ne joiden kanssa pelailen, niin joutuvat odottamaan vastauksia -.-''' Toivottavasti kestätte ^^''

7Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Pe 07 Marras 2008, 15:34

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Huomio arylian ihmiset! XD kotona netti yhteys ei toimi jostakin syystä ja sen takia en pysty vastailemaan ropeihin.. Valitettavasti ;__; GOMENNASAI! * anoo anteeksi antoa* Gomen.. En tiedä kuinka kauan tämä kestää joten älkää kuolko takiani .___.''

8Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Ti 24 Maalis 2009, 19:52

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Minulle on iskenyt inspisjuossutpois - tauti, joten ei oikein inspaa, niin taitaa kestää, että vastaan, mutta yritän vastata niin nopeasti kuin voin. Anteeksi viivästys n.n'''

9Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. To 18 Kesä 2009, 16:04

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Tässä on muutamia menoja, jolloin en pääse koneelle:

- 19.6. Lähden Luhankaan mummin mökille ja ollaan juhannus siellä.
- 21.6. Lähdemme kohti Lappia, missä me pyörimme jonkin aikaa.
- 5-6.6. Tulen takaisin Helsinkiin, kotiin.
- 31.6. - 2.8. Ropecon
- 10.-12.7. Animecon

Muista menoista en vielä tiedä n.n Mutta ilmoittelen heti, kun saan tietää :D

10Samirixilla hieman kiirrettä.. Empty Vs: Samirixilla hieman kiirrettä.. Ti 18 Toukokuu 2010, 13:02

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Nyt on käynyt niin, että mummini on hieman kipeä ja minut passitettiin hoitamaan häntä, niin en ehdi kauheasti koneelle tällä viikolla ^^'' Yritän ehtiä mahdollisimman usein koneelle kumminkin

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa