Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 18 / 40]

426Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 17:22

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

No ei Jykä meille ikinä mitään anna... Se korkeintaan käskee meitä keskitysleiriytyä, uhkaa ruoskia meitä tai kertoo olevansa raivokas mies...

427Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 17:25

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Hyvin raivokas mies suuttuessaan xD Se mamsterisammakkoko muka...

428Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 18:21

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

IHANAA. Pikkuveljeni on sotkenut koneen niin ettei Media Player ole hallittavissa ja mese ei edes aukea...ja se on viikonlopun yötä kaverin luona. Ihana, IHANA elämä tommosten seikojen kanssa... >_<

http://www.opallynia.deviantart.com

429Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 18:28

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

mitähän Opan pikkuveli on taas tehnyt...

Mutta.... minä olen aina kuin elävä kuollut. Eli en tajua mistään mitään ja kuljen elämää läpi kuin unessa....ei mitään uutta.... nytkin tuntuu hieman oudolta...paitsi että olen juonut rommia pirates of the caribbean tyyliin...xD

430Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 18:38

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

...juoppu.

431Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 19:52

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

...ehehe...olen samaistumassa hahmooni mikä on jokseenkin pelottavaa...x_x

432Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 19:57

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sellaista se välillä on...
Jokin kaunis päivä minäkin varmaan huomaan kehittäneeni ikävän riippuvuuden johonkin, tai vaikka kleptomanian...

433Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 20:03

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

thehehee.... sehän olisi mielenkiintoista *virntuilee itsekseen oikein innoissaan*

434Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 20:07

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Aivan mahtavaa.. Iskä on tänään on jo viisi kertaa onnistunut huijaamaan mua XD Mull atekee kauhea mieli marianneja.. Huomenna matka keskustaan etsimään TET paikkaa :'D Tänä vuonna ajattelin mennä johonkin kahvilaan.. :3

435Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 20:47

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Kertoaakapasmulle mitä mä oikein teen?

Inspiraatio ei riitä mihinkän hahmoihin, pelit jumittaa ja ymsyms. En tahtoisi lopettaa, sillä nähtävästi täällä on hirveö lopetusvimma kaikilla ja muutenkin pidäm paikasta. Miten saan inspiksen takasin?

436Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 20:48

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Siun pitää Tintti vaa pitää vähän taukoo, kattoo että on elämä muuten mallillaan, nukkuu tarpeeks, ehkä lukasta joku hyvä kirja... Niin mie ainakin teen jos on ihan kuollut olo ropettamisen kanssa. Mitään ei kannata tehdä väkisin, antaa vaan pelien kehittyy sitä vauhtii ku tekstiä tulee ^^ Löysin rantein.

437Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 21:41

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Niinpä. Kannattaa pitää taukoa, myöntää, että tarvitsee välillä jotain muutakin. Tee sellaista mistä tykkäät. (lue, katso elokuvia, piirrä tms mikä nyt sinusta onkaan kivaa) Äläkä ajattele että teen tämän jotta saan inspiksen takaisin. Kyllä se siitä, tarvitaan vain hieman vaihtelua ja uusia kokemuksia joista kertoa sitten hahmojen avulla jos haluaa! ^^

438Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 26 Syys 2008, 23:59

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Itse sain aika helposti inspiksen takasin, kun olen täällä muuten vaan ja sitten liityn muuhun roolipeliin. Toisaalta, pakkohan miun on olla täällä. n__n'' Kun tuli liityttyä muualle, jotenkin stressi väheni ja kun tulee roolattua tuntemattomien ihmisten kanssa jotenkin on sitten helpompi roolata tutumpien kanssa. Myös vanhojen roolipelien lukeminen, joissa on ollut itse mukana, saattaa auttaa :D

http://yumenohate.mitosu.net

439Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! La 27 Syys 2008, 22:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Huoh. En sitten lukenutkaan tänään äikkää paskan vertaa... Mutta lasketaanhan ropettaminen äidinkielen harjoitteluksi? Ne?

Minun kylkiini sattuu o.o Siis, kylkiluiden alareunaan. Olen kai rasittanut jotain niillä main sijaitsevaa lihasta..
Muistan joskus pienenä ajatelleeni, että olisi siistiä jos olisi ylimääräinen pari kylkiluita. Eikös jollain ihmisillä ole?
Mutta minua järkyttää ajatus siitä, miten kylkiluita poistetaan jotta saataisiin kapeampi vyötärö... vaikka onhan siinäkin tavallaan oma viehätyksensä, näin teoreettisesti ajatellen...

440Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 18:38

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie oon lukenu tänään biologiaa. Ja jossain vaiheessa kohta luen sen alueen ja vihon vielä kerran läpi ja sitten huomenna luen sen vielä pariin kertaan niin johan pitäisi hellitä hyvä numero ^^ Ja sitten tiistaina pitää lukee fysiikkaa ja keskiviikkona äikkää ja fysiikkaa ja torstaina äikkää...

Se kylkiluitten poistaminenhan on melko vaarallistakin?

441Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 19:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Enpä tiedä, kai se on. Kun menee tukikehikkoa sisäelimiltä...
Mutta eihän se estä tekemästä hahmoa jolta on poistettu alimmat kylkiluut, muah.

442Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 19:22

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Böö! 8D Samirix is back!

Tänään mulla on ollut jotenkin semmonen krapulainen päivä.. .__.' Mitäköhän siinä eilis illan kahvissa taisi olla..? * miettii* Whatever.. Pitäisi lukea kokeisiin ja aina kun olen ottanut kirjan käteen ja alkanut lukemaan ensimmäistä lausetta, niin sitten keksin jotain muuta tekemistä XD

443Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 19:24

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Heh ^^ Mie ajattelin et tossa kaheksan ja puol yheksän välillä voisin ottaa taas sen bilsan kirjan esille ja lukee sen alueen... Nyt oon vastaillu peleihin ihan fiiliksissä *virn* Nyt on sellanen kunnon kirjottamisolo.

444Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 19:52

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Olen onnellinen ettei minulla ole enää koeviikkoa. Huomenna on kokeenpalautuspäivä. Kääk. Pelottaa pääsikö läpi kokeista. Ruotsin koe meni miten meni ja historia samoten. Köh. Bilsakin alkaa vasta seuraavassa jaksoassa, eli 6 viikon päästä :(

Sam, kofeeni osaa tehdä tepposia :D tutun piti jättää tee kokonaan pois kofeenin takia.

Eikös miehillä ole yksi pari kylkiluita vähemmän kuin naisilla? o_o Muistelenkos omaani?

http://yumenohate.mitosu.net

445Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 20:01

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Eh, tuosta en tiedä Kaze. Minusta se on kaikilla sama määrä, mutta joillakin saattaa olla ylimääräinen pari... Kai. Luulisin niin. Ainakin muistelen lukeneeni joskus sellaista.

446Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 20:04

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Pidän peukkujasulle, Kaze :'D Ehkä pitäisi jättää kahvin juominen pois iltaisin XD

Noista jutuista mie en tiedä..

447Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 28 Syys 2008, 22:01

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

On se kyllä jännää, tuollainen luurankojen erilaisuus. Tai siis, miettikää nyt kuinka paljon henkilöstä voi saada selville pelkastään luita katsomalla. Hurjaa.
Myös se, miten joilla voi olla ihan kumma määrä sormia on jännää. Tiedän yhden kaverin, jolla on alien-käsi; peukalo ja kaksi sormea. Säikähdin ihan pikkuisen kun hän laski sen vähempisormisen kätensä olkapäälleni... en ollut tajunnut sitä sellaiseksi aikaisemmin *heh*

Nyoo, minä kai raahaudun sänkyyn että jaksan huomenna tehdä psykan kokeen...
Taisin kaiken kukkuraksi hävittää kirjani o.o Sitä ei löytynyt tänään kotoa, harmillista...

448Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 29 Syys 2008, 21:07

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

ah, mulla on huomenna vapaapäivä. Opettaja sanoi vain, että ei tarvi tulla huomenna kouluun, jos on saanut tehtävät tehtyä ^^ Erittäinkin mukavasti tehty häneltä. Ja...siis...huomenna sitten yritän suunnitella kaverille jonkin sortin intiaanitatuointia. Se ei halua mitään animeinkkareita, mutta kun...mutta kun... *on piirustustaitovammainen* äää ja se ei tajuu... mutta lainasin jonkin kirjan jossa on inkkarikuvia, ehkä se siitä onnistuu...iso ehkä...

Luurankoja...luurankoja...HAAAAAA mä piirrän sille inkkariluurangon! mikä idea *virnuilee innoissaan* äh.... kamalaa kun tostakin ottaa stressiä...ääääääääh....muuta ei osaa oikein ajatellakaan....

449Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 29 Syys 2008, 21:14

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Voi pientä Shaidoa <3 Mie stressasin sillon viime talvena siitä, kun piti piirtää sen yhen kaverin autoon se joku kuva.. Sit se ei jaksanu ees maalata sitä siihen...
Mut kyllä sie pystyt siihen kultaseni ^^

450Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 29 Syys 2008, 21:22

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hiiiii, kiitän ^^ <3 tuli jotenkin olo, että haluan taputtaa kisun päätä....:3

451Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 29 Syys 2008, 21:25

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

*virn* miekin taputtaisin siun päätä mielelläni jos sie vaan oisit täällä...

452Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 29 Syys 2008, 21:42

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

niin... tai jos ite olisit täällä *virn*

453Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 30 Syys 2008, 13:40

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

No ihan kummin päin vaan... Siun pitää tulla muuten seuraavaks sit käymään täällä, koska mie olin viimeks siellä. Ihan tiedoks vaan *virn*

Mutta jottei mene ihan miun ja Shaishain pääntaputtelusuunnitelmiks tää niin pitää vissiin jotain muutakin sanoo..
Mie en ollu tänään koulussa. Oli aamulla maha niin kipee etten pystyny kävelee. Nyt on jo ihan hyvä olo. Ja mie löysin miun kaapista sellasen paidan mikä on tosi mukava päällä ^^

454Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 30 Syys 2008, 20:23

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hee *virn* ei kai sitä muunlaisia paitoja haluakaan pitää, kun mitkä on hyvät päällä...x_x Mullakin on joskus ollut sillain, että maha on niin kipeä, etten oo pystynyt kävelemään. Ja sit se on iltaan mennessä hävinnyt se kipu... ja alkoholilla EI ole ollut asian kanssa mitään tekemistä... Mutta hyvä, että olo on parempi, Lo kultainen. ^^

Ite oon vaan suurimmaksi osaksi maannut sängyssä tän päivän...jotenkin heikko olo oli... mutta eilen tulikin oltua hieman...baarissa... x) mutta jee, sain tänään jotakin aikaiseksikin. Vein roskia ulos ja TISKASIN O_O kerrankin... tai siis oli jo aikakin... tatuoinnin suunnittelusta ei tullut kyllä mitään...damn...

455Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 01 Loka 2008, 19:10

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

O_________O Kuinkas kauan olettekaan toisenne tunteneet? O.o

456Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 01 Loka 2008, 19:13

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Täällä me vain katselemme ja jäämme avioparin jutusteluista ulkopuolisiksi...

Mie syön kolmiovoileipiä!

n________n

457Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 01 Loka 2008, 19:13

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ai mie ja Shai?
Jos meistä kyselet niin jotain about vuos (?) Vissiin... Shai korjailee jos olen väärässä...

458Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 01 Loka 2008, 19:15

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hui...ette kai niin lyhyen aikaa? Miekin olen kai tuntenut tuon palleron sen aikaa. O__O No joo, toisaalta, paha sanoa mitä on tunteminen... ^^'

459Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 01 Loka 2008, 19:18

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mitäs huita siinä on? *on hämillään*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 18 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Seuraava

Similar topics

-