Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Unet

+3
sir Kai
Forte
Kaze
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Unet Empty Unet To 10 Heinä 2008, 23:21

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kaikki tietää tämän ilmiön, joka nukkuessa aika monesti tapahtuu. Unia on monenlaisia ja yleensä ne tuntuvat ovat mitä järjettömämpiä. Jotkut voivat ohjata uniaan ja osa taas jatkaa samaa unta niin kauan kuin haluaa.
Omasta mielestäni on todella hauska kuunnella ja lukea toisten unia. Yhtä hauskaa kuin nähdä niitä / muistella omia hulluja uniaan. Siksi kysynkin, minkälaisia unia olette nähneet? Osaatteko ohjata unianne? Pyöriikö monesti sama asia unissasi? Ymmärrättekö mitä unenne tarkoittavat? Mikä onkaan se hulluin unesi? Mitä unta näit viimeksi? Ja niin edelleen. Keskustelua unista siis. :)

Niille jotka haluavat tulkita uniaan; Unitulkintaa.

Ja pitäähän se oma unikin kertoa n_n''
Itse näen monesti sellaisia unia, joissa olen joko rikollinen, poliisien jahtaama syyttä tai sitten toimin jonkun/jonkin pelastajana. Joskus olen ollut myös kaksoisagentti. Kuinkas ollakaan, saan mitä ihmeellisimpiä taikavoimia/-aseita.
Toissa yönä näin unta siitä kuinka saimaannorpat pitäisi pelastaa nälänhädästä. No aluksihan me tietenkin heittelimme Ahti silakkapurkkien sisältöjä saimaannorpille (jotka oli vain 50cm pitkiä ja painoin pari kiloa), mutta eihän se niille kelvannut. Niille piti syöttää oikeaa elävää kalaa. Ja eikun polskimaan ja kalastamaan!
Saatua saimaannorpat ruokittua siltä päivältä kävin perustamassa norpille oman ruokayhdistyksen ja nyt ne saivat rauhassa uida pyöreän tornin ympärillä syöden kalaa. Jippii. Kuitenkin joskus olin mukamas passittanut kaksi pahaa setää (en muista nyt nimiä) vankilaan ja he tulivat kuvioihin aikoen kostaa minulle sabotoiden saimaannorppien ruokintaa. Mikä sen parempaa kuin liata vesi lietevedellä. Siitä seurasi tietenkin tappelua (salatoimista sotaa ees ja taas). Vastaani tuli Resident Evil 4:än J.J, tosin hieman eri näköisenä. Piilottelin rakennuksien takana ja tiedättekös mikä onkaan paras ase tappaa, kun nyt puhumme luotiaseista? Käsiase? Hah! Oma tuttu kännykkä tietenkin! Senkus ottaa vihollisen tähtäimeen ja painaa 'Vastaa' näppäintä. Eikös ole tehokasta? Ei kukaan edes epäile sitä tappoaseeksi. Niin minäkin unessa tuumailin, mutta kännykän luoti taisi olla jumissa tai jotain, kun ei meinannut mitenkään lähteä kännykän ruudusta. No lopuksi luovutin ja lähdin pois.

Sota loppui (kukaan ei muuten kuollut) ja sovimme pahojen setien kanssa rauhasta. Pyysin anteeksi, että olin laittanut heidät vankilaan (milloinkohan..?) ja he taas lupautuivat suojelemaan saimaannorppien. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt vaan kaikki kertomaan hulluimmat, pelottavimmat, ihanimmat unenne! :D

http://yumenohate.mitosu.net

2Unet Empty Vs: Unet To 10 Heinä 2008, 23:36

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Jaa-a..Vai että unijuttuja. Olen aina ollut kiinnostunut kaikesta "humpuukkitieteestä" kuten astrologia, unientulkinta jne. Itse näen melko samankaltaisia unia. mieleenpainuvin uni oli tällainen:

Olin keskiajalla, ehkä 1300-1500- luvulla. Oli sota, mitä luultavimmin Englannin ja Ranskan välillä. Olin ihan tavallinen, punatukkainen tyttö talonpoikaisperheestä, joka naamioitui pojaksi ja lähti ratsumiehenä sotaan riehumaan. Taistelu käytiin yöllä, se oli verinen ja armoton. Ratsastin läpi vihollislinjojen, pilkkoen vastaan tulevia ritareita, kunnes minulta ammuttiin hevonen ja jouduin jatkamaan jalan. Taistelussa en ihan aina erottanut, kuka oli kukakin ja iskin miekan yhden pojan läpi, joka olikin paras ystäväni. Tietämättäni, olin tappanut hänet. Vasta seuraavana yönä taistelu oli hieman laantunut ja istuin nuotion ääressä, keskellä metsää, viiden muun ratsumiehen kanssa. Oli yö, täysin pimeää, edes tähdet eivät näkyneet. Kerroin heille, kuinka olin tappanut ystäväni. Jostain syystä, en ollut erityisen surullinen, katkera tai vihainen. Ihan normaali. Sitten keskeltä pimeyttä äkkiä hyökkäsi vihollisen joukkoja, jotka kutsuivat itseään Punaisen Tornin Vartijoiksi. Ja taistelumme jatkui.

Sitten heräsin. Hassuinta unessa oli, että tunsin ihan kaiken. Haistoin ja kuulin kaiken, veren, äänet, hevoset, miekat, ihan kaiken. Muistan ritareiden huudot, nimet ja kuolinäänet, nuotion lämmön ja pelon, kun Punaisen Tornin Vartijat hyökkäsivät. Kummallisen toden tuntuinen uni.

Ou! Ja pakko kertoa tämä IHANIN uni : D Se oli niin ihana <3. Olin erään ystväni luona yötä ja nukuin hänen vieressään. Yöllä näin unen, jossa olin suosikkianimesarjani, Vampire Hunter D:n päähenkilön, D:n mukana. Olin syvästi rakastunut tuohon vampyyrinmetsästäjään, vaikka olin itse vampyyri. Elin yhdessä kylässä, muiden kaltaisteni kanssa, melko rauhallista ja onnellista elämää, kunnes eräänä päivä, kyläämme hyökkäsi joukko joitain petoja. En muista enää, mitä ne olivat, ehkä jotain muita vampyyrejä tms. Minä olin ihan kamalan peloissani, sillä vain minä ja D osasimme taistella koko kylästä ja vastasamme oli satoja vihollisia. Seisoin metsän rajassa, D istui vieressäni hevosensa selässä.
"Emme voi taistella!"
Huusin hänelle kauhunsekaisin tuntein, mutta D oli hiljainen ja kylmäkasvoinen. D:n olemus toi minulle voimaa ja itsevarmuutta ja lähdin hänen kanssaan taisteluun. Luulimme kuolevamme ylivoimaisen vastustajamäärän edessä, mutta muut vampyyrit auttoivat meitä ja yhdessä voitimme tuon, hieman omituisen, taistelun. Sitten D:n oli aika lähteä ja jatkaa matkaa. Seisoin samalla paikalla, kuin silloin ennen taistelua ja katsoi, kun D ratsasti kohti yöllistä horisonttia, mutta äkkiä hän kääntyi, ratsasti takaisin luokseni ja nosti minut hevosen selkään, suudellen lempeästi. Ja sitten ystäväni potkaisi minut hereille, perkele : D Jos joku ei tiedä ja jos jotain kiinnostaa, käytän D:tä avanani.

3Unet Empty Vs: Unet To 10 Heinä 2008, 23:55

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Minä näen hyvin paljon unia, joita hallitsen.

Ja sitten nään niitä jotka toteutuvat tulevaisuudessa. Ihan oikeasti.

Olin tuossa eräs päivä ihan jumissa kun yritin vastata täällä yumessa yhteen peliini, ja yhtäkkiä päähäni pälkähti vanha uni. Siinä olin istunut täsmälleen samassa asennossa, kuunnellut samaa kappaletta, ja muistin mitä oli kirjoittanut.
Niinpä päädyin kirjoittamaan samat jutut, ja pääsin yli kirjoituslukosta ^^

Kummallisin uneni ikinä, jonka muistan, oli tullut nähtyä tuossa pari vuotta sitten.
Unessa hihhuloin muutaman kaverin kanssa Negativen keikalla (silloin pidin pändistä paljonkin) ja menneet takahuoneeseen hakemaan nimikirjoituksia. Takahuone olikin varasto, ja yhtäkkiä Negiksen kitaristi (söör jotakin, kai Kristus...?) pomppasi hyllyn takaa ja huusi "Sie oot jääny!"
Siitä sitten alkoi ihmeellinen kuurupiiloleikki, ja korkeiden teollisuusvarastohyllyköiden välissä puikkelehti Negativen porukoiden lisäksi mantereellinen muuta väkeä.
Itse siinä unessa nauroin katketakseni koko ajan, ja mietin miksi ihmeessä minun piti muka etsiä heitä? Sitten, kiivettyäni eräät portaat ylös löysinkin ihme vivun, jota vetämällä kaikki hyllyköt kaatuivat.
Ja kaikki kuurupiilolaiset alkoivat taputtaa ja hurrata.
"Jeeee! Hyvin tehty!"

Muista hassuista unista en muista kuin yksityiskohtia.

Yhdessä The GazettE oli harjoittelemassa puumajassa, jonka alla minä olin kavereideni kanssa piknikillä. Ja sitten Ruki sanoi että oli kommannut minua Netlogissa O__o

Toisessa taas huutelin häröjä saman pändin Aoille tuuletusikkunastani, ja hän tuli sisälle huoneeseen tuohtuneena kyselemään ketkä muut väittivät että hän ja Uruha ovat pari, ja vaikutti selvästikin järkyttyneeltä että joku arvasi heidän suhteensa olemassaolosta xD

Lisäksi, olen viettänyt unimaailmassani monta ihanaa hetkeä Kioton kaduilla ^^ Ihan vain käymässä tutuissa paikoissa ja hypistelemässä vaatteita...

4Unet Empty Vs: Unet Pe 11 Heinä 2008, 20:37

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Sir Kain mainitessa nuo Kioton kadut, minulle tuli mieleen, että luin joskus jostain miehestä (en muista enää nimeä) joka tutki unien kautta Saturnusta. Hänen astraalimarjansa päätyi aina öisin Saturnukselle, jossa tuo mies tutki planeettaa ja keräsi tietoa. Hänen tekemänsä muistiinpanot täsmäävät nykytutkimuksia planeetasta. Ehkäpä Sir Kain astraalimarja päätyy samalla tavalla Kiotoon.

5Unet Empty Vs: Unet Pe 11 Heinä 2008, 21:20

Vieraili

Vierailija

Huoh, olisi mahtava hallita uniaan. Mutta toisaalta, mukava kai vain mennä vain mukana.

Nykyään olen alkanut varoa kertomasta unia tutuille, koska no, ne kertoo aika paljon persoonasta ja mitä on elämässä sillä hetkellä tapahtumassa. Lisäksi, se että joku tietää liikaa unien merkityksistä, ahdistaa. Mitä jos kertoo väärän unen tälle henkilölle, ja se saa tietää siitä jotain, mikä ei kaikille kuuluisi. Köh.

Näen unta mooonesti, että en saa meidän kotiovea kiinni. Se aina niksahtaa pois paikaltaan, tai ei vain suostu menemään lukkoon. Olen aina paniikissa ja yritän riuhtoa sen kiinni, mutta yllätys yllätys, koko paska rämähtää käsiin. O_O Miksikö yritän laittaa kiinni? Koska meille on aina tulossa outoja vanhoja ukkoja tai akkoja, ja näen kun ne tulee tuolta meidän mäen alta. Sillon tulee heelkkarin moinen hoppu, sillä en halua että ne pääsee meille. Sitä kauhua.

Kerran näin unta, että oltiin meidän takapihalla (.. metsässä), ja oli sotatila päällänsä. McGarmiwa oli meidän joukkojen johtaja (noita itse oli muun joukon kanssa vain hahmoja, minä vain tiesin sisimmässä keitä ne oli), ja minä olin joku ihme apuri, aika korkea arvoinen sellainen. Me tuolla hihhuloitiin metsässä päättömästi, käytiin lammen rannalla, mutta missään vain ei näkynyt ristin sielua (.. meidän joukot oli muuten sinisiä, pahikset oli punaisia..). No, me palaamme kotiin, ja astumme sisälle taloon. Heti näimme, että siellä oli ollut joku (en muista miten, tästä unestakin on jo.. päälle 4 vuotta), ja aloimme katsomaan mitä paikalle oli tehty. No minä menin meidän koneelle ja järkyttyneenä tuijotin ruutua.

Siinä ratsasti Woody (Toy Storysta tuttu cowboy) leikkijunan selässä, ja nauro hulluna. Koko näky oli seepian värinen. Ne pahuksen viholliset olivat laittaneet tietokoneeseen kamalan viruksen. Se Woody oli kamalan pelottava ja järkyttävä näky, en tiedä miksi ihmeessä, mutta se ahdisti kovasti. Ja sittenpä heräsin.

Ah, kerran näin unta, että jäin sota vangiksi, ja erään ukon piti teloittaa minut. Seisoin sitten yhtäkkiä alasti jossain eteisessä, ja odotin, että jokos tässä mennään se pää katkaisemaan.. Ei me mentykkää, ukko sano jotain tyyliin, että teloitusta siirretty/sinut on armahdettu. Siellä sitten alasti seisoin ja mietin, mitä nyt.

Sitten *hieroo käsiään yhteen päästyään vauhtiin* monesti olen myös ollut sodassa. Mutta mikä on hassua, ne sodat on aina meidän ala-asteella. Ne on sotia muita ihmisiä, punasilmäisiä pääkalloja tai palapeli hirviöitä vastaan (meidän liikunta salissa oli sellainen palapeli, joka on jossain alustassa ja sen paloja liikutellaan ja yritetään laittaa oikeaan kohtaa. Joku ääliö meni ja siirsi yhden palan paikkaa, niin sieltä tuli hirviö, hohoi).

Minulla on muuten aina unissa ihmeellinen taito tehdä hyppyloikkia. Siis siinä hypätään tasajaloin ilmaan, ja tulee semmoisia 10 metrin loikkia. Ja unissahan minä en juokse, vain hypin, ja jos juoksenkin, se tapahtuu käsien kanssa (sillälailla apinamaisesti eteenpäin menemällä). Juoksiessa saan vain tikarin selkään.

Unistani olen saanut hyviä ideoita tarinaani, ja itseasiassa neljä vuotta päässäni hautonut idea alkoi yhdestä unesta. Ne vaan on niin mielenkiintoisia.

Muistan kaikki painajaiset tosi hyvin, hyvät unet jää huonommin mieleen.

6Unet Empty Vs: Unet La 12 Heinä 2008, 18:22

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Mie hallitsen osaa unistani, osaa en. Mutta todella usein kun se on puoli välissä ikäänkuin tajuan, että kaikki on vaan unta mutta annan sen silti mennä omaan tahtiinsa. Joskus tuon vaiheen jälkeen koko homma alkaa alusta ja minulla on tylsää kuin katsoisi uudestaan jotain telkkariohjelmaa. Joskus taas tulee uusia asioita ja homma menee niin kiinnostavaksi etten enää taas muistakaan että se on unta... ^^

Hyvin mieleenpainunut uni tuli nähtyä joskus vuosia sitten. Olin juuri katsonut dokumentin jossa kerrottiin ohimennen elävältähaudatuista. No huh, sehän tietenkin oli aika ahdistava aihe, mutta ei se tätä häirinnyt niin kauan kuin ohjelmaa jatkui. Mutta sitten kun nukkumaan mentiin...no... kuulkaas miten pääni asian järkeili paremmin päin. x'D

Olin siis elävältähaudattu. Näin homman silleen kuin se telkkarissa oli esitetty, niin että kaikki näkyi silleen poikkileikkauksena. Näin täten aluksi myös maanpinnalle. Yllätys yllätys oltiin 'papan hautausmaalla' eli siis Kontiolahden sellaisella. Mie kattelin siinä kun porukkaa kävi siellä ylhäällä laittaa jotain kynttilöitä ja silleen mutta ei se sen kummemmin järkyttänyt. Mietinhän mie tietenkin etät mites täsäs nyt kun happikin kai kohta loppuu. Kummasti vaan oudon kolmiomaisen muotoisessa punasella verhoillussa arkussani se ei tuntunut loppuvan. Oli kummallista miten rennosti otin kaiken.
...Minullahan on siis klaustrofobia, jos ette tienneet.

Sitten homma alkoi mennä mielenkiintoiseksi. Minulla oli siellä jonkinlainen kannettava tietokone, jonka kautta pystyin tilaamaan oikeesta maailmasta mitä huvitti. Sitten ne tavarat silleen lensi siitä koneen näytöstä kun jossain sarjakuvassa ikään. Oli siis aika mukavat oltavat siellä alhaalla, eikä yhtään harmittanut.

Ja sillon kun just olin tottunut siihen seinää alko joku rapsutella. Siis arkun seinää. Ja kun väänsin vähän lautoja niin että näin sen maa-aineksen, kohta siihen ilmesty tunneli josta tulla tupsahti näkyviin todella ruma ja rujo, vihertävän mädäntynyt kuolleen miehen pää. Se virnisti minulle hauskasti ja käski seuraamaan. En mie tiennyt mitä muutakaan tekisi ja seurasin sitten. Tunneli vei jonkinlaiseen jättiläisarkkuun jossa oli joku 'Kuolleiden disko' ja siellä sitten biletettiin ruumiiden ja muiden elävältä haudattujen kanssa. the end

O.o Tykkään edellisestä unesta, se oli niin semmonen epämääräinen. Kaikki kauhun elemntit oikein väen väkisin mutta sellainen kun harvoin minuun iskee niin eipä tuolloinkaan.

Lisäksi näen usein unia hahmoistani ja muiden hahmoista. Siis originelleistä nimenomaan. Navi on ..."kirja"... jota kirjoitan serkkuni kanssa vaihdellen. Aika samaan tyyliin kuin ropetetaan mutta kun tuo aloitettiin en tiennyt siitä mitään. No, siinähän seikkailevat hommassa mukana alkuperäinen Dagnir (/Leo) ja Aradan (/Jonathan). Anyway. Pointti on se, että kerran näin unta erään neljästä päähenkilötytöstä ja Dagnirin olevan kaksoset. Se oli ihan tyhjästä, sellasta ei oltu ajateltukaan siihen mennessä. Ja hupsheijaa, kun puhuttiin serkun kanssa seuraavan kerran se ehdotti nimenomaan tuota. O.o Enneuni, tavallaan.

http://www.opallynia.deviantart.com

7Unet Empty Vs: Unet Ke 16 Heinä 2008, 16:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Tulipa tässä unienselityksistä mieleen....

Olen huomannut omissa unissani tietynsuuntaisia muutoksia. Pienempänä näin kauheasti painajaisia, joissa minua jahdataan tai kaikki tuhoutuu. Lisäksi unissani on ollut sellaisia, joissa esimerkiksi haluan syödä jotain mutta en sitten saa sitä tehtyä.

Mutta nyt isompana, en ole ikuisuuksiin nähnyt painajaisia ja ne harvatkin yleensä saan selvitettyä astumalla hallitsemaan unta. Ja... *hehe* Yhden unen aikana minä ahmin loppumatonta vuorta muffineja. Oli kyllä kiva uni.

Muutenkin, yleensä pahimmat painajaiset on nähnyt pienempänä, tai on nähnyt samaa unta pienestä pitäen. Sitä pistää miettimään, miten se alitajunta toimii ja kuinka paljon mieli eroaa siitä kuin se oli pikkulapsena....

Niin ja Forte: Tuo astraalimarjajuttu kuulostaa jännältä. Veikkaan kuitenkin että vain haluan takaisin sinne, kun lomalla oli niin kivaa ^^ Ja mieleni sitten kehittelee unia.

8Unet Empty Diasken outo uni. To 13 Marras 2008, 11:02

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Joh kirjoitin jo tän puoleenväliin ja sit kone varottamatta vaan boottas ittensä =_____________= joten selitys tuosta voi vähän kangerrella -.-

Elikkä, näin täläistä unta ja se oli jotenka tosi ahdistava ja helvetin todentuntuinen. Todentuntuisemmaksi siitä teki se että heräsin ja jatkoin nukkumista aamulla, mutta uni jatkoiki ihankuin olisin normaalisti vaan nousuut herättyäni.

Eli nousin, kävin suihkussa ja söin aamupalaa. Sitten lähdin koulua kohti, jossa kävin ylä ja ala-asteen, en tiedä miksi lähdin sinne mutta kuitenkin. Koulumatkaa en muista lainkaan vain sen kun astuin koulun porteista sisään. Saman tien heittäydyin kupittaankadulle kävelemään entisten luokkalaisteni kanssa ja meille selvitettiin että oltiin menossa varainhankintaan, tekemään jotaki lääke testejä. No kun saavuttiin paikalle siellä oli sellanen iso autioitunu talo ja pihalla iha helvetin iso mies. Ja siis kaveri oli varmaan 10-15m~ pitkä ja paina varmaan jonku tonnin =__=. No sillä oli sellanen valtava piikkinuija jolla se pakotti meidät sinne taloon ja selitti että syöttää meille ties mitä lääkkeitä pian. Kaikki jotka vastusti tapettiin sillä nuijalla ja kuultiin vaan sinne taloon sellasta repivää ääntä ku se äijä hakkas kavereita palasiksi. Me jäljelle jääneet saatiin jotaki ihme lääkkeitä ja siitä se helvetti alkoikin. kaikki alko pyörimään ja tuli ihan älyttömän paha olo. ja sit se äijä välillä tuli kattomaan meitä ja jos liikahtikaan niin se vei ulos ja tappoi. Tätä jtakui tosi pitkään ja saatiin kokoaja vaan vahvempia lääkkeitä. Jossaan vaiheessa jotenkin olin onnistunu pakenemaa talosta kadulle missä muut ihmiset oli ihan arki puuhissaan. Sain kähistyä et soittakaa ambulanssi, mä kuolen ihan just. Ja joku lopulta soitti ja jostain syystä jouduin silti kävelemää viel vaik kuinka pitkään, melkeen kotiovelle saakka ennenkuin se tuli. Sit se hoitaja kysy multa et haluanko mä mennä kotiin ja siinä vaiheessa mä tiesin jo kuolevani koska tunsin et sydämmenlyönnit hidastu kokoaja ja välil paiskauduin ilman syytä vaan maahan. Päätin kuitenki hypätä sen ambulanssin mukaa ja sain istua katolla koska se oli ihan tupaten täynä : D lopulta pääsin sairaalaan ja siel ovilla seisoi mein isä ja kertoi tappaneensa sen miehen ja et lääkkeet ei vaikuta enää. Tuossa vaihessa olin jo nähny itteni kuolevan useaan kertaan, mut jotenki aina heräsin siitä uudestaan ja uudestaan.

Tähän heräsin sitte ja olen edelleen ihan pyörryksissä : D ei tuo nyt kuulosta ehkä kauhean ahdistavalta näin tokkurassa kirjoitettuna mut oli se aika karseaa =__=

Jesh, kirjoitinpaha tänne koska en ole pitkää aikaan ees nähny unia^^
Ja sorry kirjoitus virheistä, oon jostain syystä älyttömän väsyny ja päässä heittää.. taidan mennä syömään jotakin. Korjailen tätä sit myöhemmin.

9Unet Empty Vs: Unet Pe 14 Marras 2008, 16:19

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Unet on jänniä.

Mie oon nähny pienestä asti sellasta unta vähintään kerran kuussa, että juoksen jotain tyyppejä karkuun ja lähen kiipeemään sellaseen kiipeilytelineeseen. Sit puolessavälissä huomaan et mie oonkin menossa talon katolle. Mie en voi kääntyy ympäri, koska ne tyypit on siellä tikkailla miun takana ja miun on vaan pakko kiivetä ylöspäin. Lopulta mie pääsen sinne talon katolle ja huomaan et se on sellanen tasakattonen pilvenpiirtäjä lähen kuitenkin juoksee taas karkuun, koska ne tyypit tulee sinne ihan kohta. Kun mie oon sen katon puolvälissä niin se katto muuttuu ja siitä tulee sellanen kalteva ja mie lähen liukumaan kohti sitä reunaa. Ja mie yritän ottaa jostain kiinni, mut se katto on ihan silee ja mie vaan liu'un lähemmäs sitä reunaa. Sit lopulta mie putoon ja herään.

Tossa yks päivä mie nukuin yhteiskuntaopin tunnilla *köh köh* ja näin sellasta unta et mie en pystyny liikuttaa miun sormia. Ja sit mie heräsin siihen et heilutin miun sormia ihan vimmattua vauhtia.
Yks yö mie näin sellasta unta et miulta tippu kaikki hampaat ja kun mie sit katoi niitä niin ne oli ihan syöpyneitä ja yököttäviä... Hyi...

Diasin uni vaikutti aika karmeelta... En haluis välttämättä nähä..

10Unet Empty Vs: Unet La 15 Marras 2008, 14:26

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ewww, Dias, sinulla on kummia unia.

.... nyt on ihan pakko kertoa mitä unta näin viime yönä, vaikka vain harvat varmaan tajuavat mitä hauskaa siinä on.

Eli, en muista unen alkua, mutta vähän ennen kuin heräsin vessaan, minä istuin pienessä mutta siistissä autossa, joka kulki melko normaalin suomalaisen kaupungin katuja pitkin. Sitten katson vasemmalle puolelleni, ja siinä takapenkillä vieressäni istuu Hide-zou! Ja me alamme puhua jotain randomia, ja herra siinä vain naureskelee koko ajan. Syy siihen paljastui muutaman hetken päästä; Asagi ajaa hänen autoaan, ja ilmeisesti jakelee jotain lehtiä... sillä hän viskaa rullalle käärityn sanomalehden jonkun pihaan, mutta feilaa ja se tippuu kadulle. Hide-zou alkaa nauraa räkättää, ja Asagi hipsii autosta ulos, nappaamaan lehden kadulta ja päätyy kumartelemaan ja pyytelemään anteeksi yhden auton kuljettajalta, joka ei pääse eteenpäin hänen takiaan. No, lehti pääsee oikeaan osoitteeseensa, Hide-zou vaihtaa ajamaan koska ei enää luota Asagin kykyihin, ja nolostunut herra tulee istumaan viereeni. Muistaakseni lohdutin häntä jotenkin, mahdollisesti taputin päälaelle ja sain miekkosen hihittelemään... Ja sitten Asagi ilmoitti H-z:lle, että ajaa vain karttaan merkittyä reittiä eteenpäin. Ja minä väläytän, että mitä jos Asagi olisit siinäkin feilannut vahingossa, ja Hide-zou päätyy ajamaan rakkaan autonsa seinään sen takia?
Uni loppui siihen kun minä virnistelen, Hide-zou nauraa vatsaansa kipeäksi ja Asagi yrittää kutistua mahdollisimman pieneksi....
Ja siitä lehdestä, muistan vain että siinä oli jokin ruusunkuva logona ja siinä luki name of the rose.....
......

Se oli mukava uni, olin hyvällä tuulella kun heräsin. Ja niille jotka eivät tiedä, Asagi on D-nimisen yhtyeen laulaja ja Hide-zou sen kitaristi, ja paras ystäväni fanittaa heitä niin maan perkeleesti..... En malta odottaa että pääsen selittämään tuon hänelle xD

Se on järkyttävää, kun näkee unta oikeista henkilöistä joita ei ole koskaan tavannut... Mutta nyt on pakko kysyä, kuinka moni on nähnyt unta ropehahmoistaan?
Käsiä pystyyn! *nostaa omansa*

11Unet Empty Vs: Unet Ti 18 Marras 2008, 15:27

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Näin jotain todella outoa unta viime yönä... en oikein tarkkaan muista mitä siinä oli, mutta tuntuu, että luin vielä unessanikin erästä kirjaa ja Opa oli yksi hahmo siinä kirjassa. Sitten tuo luetteli siinä varmaan miljoona hahmoa joista yli puolella oli sama nimi... sellainen tunne minulla on vaikka en muista unesta paljon mitään...o__o

mutta sen tiedän, että nukuin aivan liian vähän viime yönä...

//ja Kai... olen kyllä nähnyt ropehahmoistani. Shaidosta varsinkin... tosin nekin on aika hyvin unohtunut. Ja Opan Danista olen nähnyt unta... xD

12Unet Empty Vs: Unet La 29 Marras 2008, 22:33

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

//O_____O Oletpas sie uneksinut minusta Shai-palleroinen... xD//

Mie näin sen viikko sitten unta hirveestä laumasta hahmoja jotka vaan ilmeisesti olin päättänyt olevan kaikki Yumen hahmot. Sit ne kaikki vaan teki kaikkee ihan randomia siellä, kaikkee hilpeetä live-yaoita josta käänsin järkyttyneenä katseeni pois ja toisaalta kaikkee hömppää magiaa ja angsteja ja jotain tyyppejä jotka vaan lenteli sinne tänne. Ja sitten miun pirun kummallinen hahmokolmikkoni kohtas toisensa siellä keskellä ja alko hirvee hässäkkä kun Laryta ja Dan yritti kumpikin vakuuttaa toisensa luopumaan Leosta... *naur*

Ja yhtenä yönä näin unta siitä että olin joku hullu pedofiili-lesbo joka vaan tappoi kaikki sadistiseen tapaan.

http://www.opallynia.deviantart.com

13Unet Empty Vs: Unet Ke 03 Joulu 2008, 01:07

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

((Opa... sun unet... on omituisia....))

Näin viime yönä (muistaakseni) unta, että roolipelasin. Ikään kuin jatkoin Forten ja minun peliä vielä unessanikin ja aamulla herätessä ihmettelin, missä se kone on ja miksi makaan tässä? Oliko vielä kädetkin melkein ojennettuna mukamas näppäimistölle.... Hämärää... ja tämäkin on vain hämärä muistikuva siitä unesta. Sen kuitenkin tiedän, että joka tapauksessa ropetin ihan innoissani siinä...

14Unet Empty Vs: Unet Ke 10 Joulu 2008, 22:43

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

xD On sun Shaido unet kivoja.
Itse näin vähän aikaa sitten unen, jossa Forte myös vieraili. Hän ja minä leikimme koulumme kuvisluokassa... Ja se oli... hyvin hämärää xD Ja näin hänet jotenkin überräikeänpunaisilla hiuksilla, vaikken tiedä yhtään miltä hän näyttää, ja meillä oli vain liian kivaa. *heh*

Taisin viimeksi itse nähdä ropehahmoista unta viime yönä. Tai siis, Julian menneisyyteen liittyvä Damien kiusasi minua, haukkui miten en osaa piirtää häntä kunnolla... o.o Kamala uni.

15Unet Empty Vs: Unet Ke 10 Joulu 2008, 22:45

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Minä näin yhtenä yönä unta, että minulla oli kissa. Kissani oli kuollut jo kaksi vuotta aikaisemmin unen näkemisestä. Muistan, että pitelin sitä kissaa sylissäni, se oli pehmoinen ja lämmin ja se kehräsi onnellisena. Sitten kun aamulla heräsin, katsoin ympärilleni ja sanoin "Missä kissani on?" tuntui TODELLA kurjalta herätä sinä aamuna enkä mennyt ollenkaan kouluun.

Ja perhana, älkää ottako minua uniinne! xD Ja minulla on yberräikeänpunaiset hiukset.

16Unet Empty Vs: Unet Ke 10 Joulu 2008, 22:52

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Otetaanpas~~ Olet niin valloittava uni-ihminen. Äläkä muuten sano, että sinulla on sellaiset hailakat silmät, ja hiukset hieman lapaluiden yli pituiset... silloin säikähdän... xD

Vähänkö on muuten järkkyä nähdä unta siitä, että paras kaveri menee naimisiin jonkin täysin randomin samassa koulussa olevan jätkän kanssa. Ja varsinkin jos häät tapahtuvat nostokurjella ylös nostetulla tasanteella, ja luulit olevasi menossa hautajaisiin xD Uni oli erittäin kumma, ja muistan miten juuri ennen teh suukkoa taustalla alkoi soimaan ffviin Aeriksen teema... o.o Ja sitten minut herätettiin, ja tuli tosi tyhjä olo.
"Nöyyy! Siellä oli hyvännäköistä kakkua!"

17Unet Empty Vs: Unet Ke 10 Joulu 2008, 23:04

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Sinne meni kakku xD Too bad, so sad. Ja kyllä, hiukseni menevät yli lapauiden ja silmät... no niistä en sano mitään. Muistan kerran, että näin unta, tai sitten todella minulle tapahtuu hämäriä asioita, että leijuin sänkyni yläpuolella, mutta näin itseni nukkumassa ja näin huoneeni ja jopa ikkunasta ulos. Ja olin kerran matkalla Sloveniassa. Makasin sängyllä selälläni yksin hotellihuoneessa ja katselin kattoa, enkä edes tajunnu, olinko unessa vai valveilla, olin aivan siinä rajamailla ja äkkiä tunsin huulillani jonkun kosketuksen, suudelman tai vastaavaa. Avasin silmäni ja nousin istumaan, mutten nähnyt ketään. Kukaan ei ollut tullut huoneeseen, olisin kuullut sen kyllä.

18Unet Empty Vs: Unet Pe 09 Loka 2009, 08:19

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Tämä oli niin läppä uni, että se on pakko kertoa tännekkin xD.

Näin unta jostan Yami no matsuei ja punahilkka crossoverista, josta tein ystävieni kanssa näytelmää ja sain olla Muraki. Ja sitten aina välillä tuli joku laulu, joka alkoi "Minä kuljen pitkin kaupunkia..." ja sekä Muraki, Watari ja Tatsumi jahtasivat Hisokaa. Se oli aika...läppä xD. Noh, ainakin tiedän ketä cossata seuraavassa conissa.

Jos jotakuta kiinnostaa, tässä on kuva koko jengistä. JOS oikein muistan, vasemmalta oikealle, Muraki, Hisoka, joku joka ei esiintynyt unessa, Tatsumi ja Watari ^^

19Unet Empty Vs: Unet La 31 Loka 2009, 11:12

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Jälleen kerran outojen unien maailmassa. Vihdoinkin päästyäny eroon lehmäunista (kiitos viikon kestävän koulutusohjelman navetassa lehmiä lypsäen...) näin pitkästä aikaa ropeunta. Mercuresta, Ouraganista ja Shirasta. Se oli vain hyvin outoa, ei muuta. Ouraganin piti kysyä Shiralta, minne tyttö on menossa, koska Mercure ei oikein uskaltanut udella, kunhan kuunteli jostain puunoksalta salaa. Joten Ouragan kysyi asiaa ja samalla Mercure viittoili veljelleen, ettei tuo paljastaisi hänen olinpaikkaa Shiralle. Noh, Shira kuitenkin huomasi Mercuren, ehdittyään ensin kertoa, että menee juomaan jätkien kanssa(?). Siihen Mercurella ei ollut mitään sanottavaa, kunhan sulautui osaksi puuta ja hävisi paikalta. Random...

20Unet Empty Vs: Unet Ma 09 Marras 2009, 11:24

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Förri... toi uni... Shira menee juomaan jätkien kanssa xD haha *virn* ihan varmana... mitähän oikeasti tapahtuisi jos Shira tekisikin niin >_<

Mutta. Outoja unia mäkin olen nähnyt viime aikoina. Yksi on niin pitkä, että sitä on vaikea selittää. Välillä heräsin siitä unesta, mutta kun nukahdin, uni jatkui taas. Sen voin kyllä sanoa, että siinä mun ex-poikaystävä ajoi punaisella yksipyöräisellään. Ei siinä mitään, mutta kun siinä yksipyöräisessä oli moottori xD

Ja sitten... oon nähnyt sellaisia unia, että kun herään niistä, olen melkeinpä tekemässä sitä asiaa, mitä unessa tein. Yksi esimerkki: Joku yrittää syöttää mulle päärynäjäätelöä lusikalla ja yritän syödä sitä. Lusikka menee vaan koko ajan vaan kauemmas ja sitten herään. Herään ja huomaan, että mulla on suu auki ja yritän vieläkin saada sitä jäätelöä kiinni. >.<

21Unet Empty Vs: Unet Ma 09 Marras 2009, 11:36

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Yksipyöräinen moottorilla. Forte sai aamun naurut xD

Tuollaiset päärynäjäätelöunet ovat ärsyttäviä... Näin joskus kauan sitten unta, että sain jonkin kauan haluamani lahjan ja kun heräsin, huusin heti ensimmäisenä "missä mun lahja!?" No jaa... Ja olen kai kerran nähnyt unta, että pääsin sellaiseen fantasiamaailmaan (Wuhuu, I'm in Narnia!) ja kun heräsin, olin niin vihainen, niin vihainen että melkein purin veljeäni jalasta.

22Unet Empty Vs: Unet Ma 09 Marras 2009, 11:39

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

haha *virn* sen olisin halunnut nähdä xD

Mä oon nähnyt sellastakin unta, että ostin karkkia. Ja mä en yleensä koskaan osta karkkia. Kuitenkin näin sellaista unta ja sitten mun oli pakko seuraavana päivänä ostaa karkkia... x__x

23Unet Empty Vs: Unet Ma 09 Marras 2009, 16:28

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie näin viime yönä sellaista unta, että mietin kenen kanssa menisin naimisiin... Sitten päädyin menemään yhden mein luokkalaisen kanssa naimisiin, mutta se tuli sinne häihin verkkareissa ja en sitten halunnutkaan mennä sen kanssa naimisiin ja sitten soitin poikaystävälleni kysyäkseni menisikö hän minun kanssani naimisiin, mutta hän sanoi ettei voi, koska on korjaamassa ex-poikaystäväni tietokonetta... Unen lopussa hyppäsin katolta, koska en osannut päättää kenen kanssa menisin naimisiin.

24Unet Empty Vs: Unet Ti 10 Marras 2009, 12:35

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Lotengon uni kuullostaa jostain syystä harvinaisen paljon minun aikuiselämältä... xD

Näin viimeyönä unta, että olin mukana Heroes of might and magic V- pelissä. Pelin juoni ja kartta vain muuttui jatkuvasti, joten lopulta en tiennyt, kenen puolella olin. Ja kyllä, se on minun suosikkipeli, koska siinä on seksikkäitä, vähäpukeisia haltioita. Jotka pitää hauskaa ääntä kuollessaan.

25Unet Empty Vs: Unet Ke 02 Joulu 2009, 13:10

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Lisää unia! Tällä kertaa näin unta Yumen miitistä, joka oli tarkoitus pitää Hesassa, mutta päädyimme jonnekkin Nuuksion kansallispuistoon loppujen lopuksi. Kuitenkin, Yumen porukalla oli käytössä kaksi pakua, joita miittiläisiä kuskattaisiin ympäri paikkaa. Sitten hajoitimme jotenkin toisen auton ja toisesta en tiedä, se vain katosi. Kuiteskin, sitten löysimme kojun, jossa myytiin hampurilaisia ja joku miittiläisistä, en muista kuka, sai duunin sieltä ja muutti kaikki pihvit kasvispihveiksi. Ja jotta ihmistet tajuaisivat, miten hyviä kasvispihivt ovat, kaikkien Yumelaisten piti ostaa yksi hampurilainen. Minulle ei tullut pikkelsiä. Sitten, hengasimme jonkun syksyisen järven ranalla ja Sir Kai vaan puhu ja puhu ja puhu ja puhu vaikkei kukaan oikein tienny ees mistä. Sit myös Shaido liitty, vähän myöhästyneenä, miittiin ja yritin kiinnittää Kain huomion, että se tajuais, että Shaido on tullu, mut Kai ei ees huomannu mua. Lopulta se kyl huomas ite Shaidon ja kaikki oli et jee jee bileet pystyyn, Shai on paikalla. Shai kerto jotain, et se oli myöhäs, ku jäi lukee yaoita ja kerroin, etten tykänny yaoista ja sen jälkeen Shai ei kuunnellu mua enää lainkaan. Ja sitten huomasimme korjausauton, jonka oli määrä korjata meidän paku ja lähdimme kaikki juoksemaan sen perään. Ja koko tuon ajan pitelin mukanani mustavalkeaa kissaa nimeltä Alonzo. Semmosta, pidetäänkö miitti? ^^

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa