Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+11
Nobuko
Silke
Jeanne
Remix
Kaze
Tintti
Samirix
Minto
Shaido
Lotengo
Delta
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 40]

26Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! La 23 Helmi 2008, 22:14

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Aina ei oo inspistä ^^ mie esittelen siskolle potter puppet pals videoita you tubesta :D

27Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 09:27

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Ja mulla on tosi hauskaa, ku mä riehun täällä väsyneenä... ^^ Ja mulla on tosi halvat huvit. XD Ja mulla on nälkä mutta mä en jaksa mennä keittiöön ja sitten mun pitäis keksii mitä söisin.. Enn mä jaksa!
* Puoliunisena hieroo silmiään*
Mä en itekkään tiedä mitä mä selitän, mut Whatever..

28Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 12:12

Minto

Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

aina ei tajuu^^ full metal alchemistis tauko justiinsa..

29Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 12:52

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Mä katoin FMAn.. Mä repesin kok ajan XD

30Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 12:57

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Joo miekii repeiin kun katoin sitä ^^ hyvä jakso

31Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 13:04

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Niin oli * Naureskelee vieläkin* Mun äiti nauroi hekotti kanssakin kun se katto välillä. XD

32Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 13:05

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

mie en tajunnu kattoo sitä, vaikka nyt mulla näkyykin toi telkkari osittain x__x hmm... muutenkin on jäänyt jo niin monta jaksoa väliin, etten taida enää kesken alkaa sitä katsomaan. Täytyy varmaan joskus katsoa netistä jostain jos sille päälle sattuu. Tai sitten katselen vaan silmät pyöreinä yaoita. *virn*

Ah, kyllä odotan hiihtolomaa. Nään silloin vanhoja kavereita Jämsästä ja nään sisarukset ja äitin ja iskän pitkästä aikaa. n.n eikä tarvitse maksaa ruoasta itse mitään *virn*

33Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 13:07

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Miun piti kokoajan hätistellä siskontyttöä siitä pois kun se on 2v ni sille ei oikeen oo hyväks jos veri lentää telkkarissa..

Hiihtoloma on mukava ^^

34Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 13:16

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hoo, onpas se raakaa touhua...x_x tehhehee, kuulostaa siis mielenkiintoiselta *hieroo käsiä yhteen hullun kiilto silmissä*

35Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 13:17

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mulla on just viimenen päivä hiihtolomasta menossa ja tänään vieläpitää mennä bussill takas helsinkiin. Paitsi huomenna pääsen kiusaamaan opettajii *virn*

Mä en ole pitkään aikaa kattonut yaoita, mutta lukenut olenkin ja nosebloodiakin on iskenyt. XD Joutunut vähän kattoo ettei mami tule ja järkyty kun huomaa että tyttärestä on tullut kaamee pervo.. tai no oikeastaan se tietää, että mulla on erittäin likainen mielikuvitus ^^

36Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 14:44

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

yaoi on ihanaa n.n thehee *virn* en ole yaoita pitkään aikaan lukenut, mutta katsonut viimeksi eilen. Paitsi...hehehe...fanfictionia olen kyllä lukenut. Slashia. Harry Potter tyyliin.Waah, miksei siitä ole tehty mitään yaoi leffaa tai animea???? menetys kaikille yaoi addiktoituneilla. Tylypahka on kuin unelma kaikelle yaoihin liittyvälle. Siitä saa niin paljon irti. Ainakin minä saan. Hahmotkin sellaisia sopivia, kun ne ei kaikki ole niin selkeästi hyviä tai pahoja, jokaisella on omat pimeät puolensa.

37Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 14:46

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Niinpä.. saisi luvan tullakkin.. XD

38Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 14:54

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

todellakin saisi... *nod nod* äääh, mitä mä syön kun jääkaapissa on yksi leipäpala, juustoa ja ketsuppia...x__x heeei ai niin, ostin ärrältä tonnikalapurkin. *grin* ja se oli sairaalloisen kallis normaalin kauppaan verrattuna...

39Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 15:01

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Ärrällä on yleensä kalliimpaa kuin normaalissa kaupassa.. Mulla taas ruoka ei oikein maita, mutta teetä tekee ihan hemmetisti mieli. Hörpiskelen kok ajan vain teetä ja kiroon tälle kannettavalle kun koko aja tulee kirjoitus virheitä, kun ei ole tottunut tälläisiin näppiksiin ^^

40Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 15:08

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

totta, toi on tullut huomattua...x_x ah, munkin rupes tekeen mieli vihreetä teetä. Ilman mitään makeutusaineita tai ylimääräisiä juttuja siinä seassa. Ennen join teetä sillain että laitoin siihen maitoa, mutta nyt juon ihan vaan ilman mitään. Ricola tee on hyvää, hieman kallista vaan mun budjetille.

Mullakin on kannettava. Tässä sylissä. Mutta oon jo niin tottunut siihen, että tavallinen pöytäkone näppiksineen tuntuu jotenkin vieraammalta.

41Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 16:52

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

mullakin kannettava!

42Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 17:42

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

yaaay läppärit kunniaan *virn*

43Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 17:50

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

sanos muuta. helppo liikutella ja käyttää. ja eikös nää oo halvempiakin? jos lähtee miettii niin isoonha pitää ostaa kaikki näytöt ja sun semmoset.

44Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 17:52

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

niin...tää on paljon helpompi ainakin näin opiskelijalla. Ja mulla kun ei olis edes pöytää tavalliselle pöytäkoneelle...x_x tääkin läppäri on aina jollain tuolilla...

45Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 18:02

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

on kyllä helpompi, ihan omasta puolestakin.

ulkona sataa lunta, kivaa.

46Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 18:05

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

juu niin sataa...x__x ihan kivan näköistä kun tuosta verhojen raosta näkee...muuten kyllä on verhot aina ikkunan edessä. *haluaa sälekaihtimet*

47Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 18:15

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

mun serkulla oli semmoset tummaapuuta olevat sälekaihtimet, tosi kauniit. alkaa tulla jo vähän pimee. kauhee vessahätä^^

48Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 20:39

Vieraili

Vierailija

Huoh, onneksi tätäkään pimeää ei enää kauan ole (eihän?). Pääsee pilkille viimein ! Aina kun on kirpee ilma ja valoisa taivas, niin tekis mieli lähteä jäälle kykkimään kalojen perässä.

49Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 20:57

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Ei kai enää kauaa ole. Ei minun mielestä enää kauaa ole.. ^^
En ole koskaan käynyt pilkillä.

50Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 21:51

Vieraili

Vierailija

O__O Mitä?

Ai, asut Helsingissä, ei mitään, perun ihmettelyni. Tuntuu oudolta kylläkin..

51Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Su 24 Helmi 2008, 23:51

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

thehee, nyt tulee outo ilmoitus. Minä OLEN käynyt pilkillä. *nod nod*

Minto: tuollaiset sälekaihtimet olisi aika hienot n.n ja jos on vessahätä täytyy mennä vessaan ennemmin kuin...njoo...

52Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 25 Helmi 2008, 09:26

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Olis kyl varmaan joskus kiva käydä pilkilla *hmm*

Keillä on nyt hiihtoloma ja keillä loppu?
Mulla vasta alko xD

53Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 25 Helmi 2008, 10:55

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mulla on hiihtoloma ensi viikolla *virn* sitten pääsen kotiiiiin ja soittamaan pianoooo yay yay yay yaaaaay. Sormet syyhyää jo aika pahasti...

54Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 25 Helmi 2008, 11:38

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

mulla alko hiihtoloma. kävin pienenä pilkillä, nyt en menis vaik maksettais, tai no joo jos hinnasta sovitaan^^ kerkesin eilen käymää vessassa. ennen ku..

55Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 25 Helmi 2008, 12:58

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

yay *grin* hyvä että kerkesit. *hihittelee käden takana* hahaa, sit mie voin viikon päästä olla onnellinen kun toiset käy koulua minä saan lomailla. Hahhahhaa.

56Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 25 Helmi 2008, 18:24

Vieraili

Vierailija

Mitä, miksi ei pilkille? Se on mukavaa avonaisella järvenjäällä istua tuiskuavassa tuulessa, joka palelluttaa sormet ja varpaat. Ja kun nykii, ollaan kuin taivaassa.

Köh, itsekin kyllä pidän pilkkimisestä vähemmän, mutta parasta koko hommassa on makkaranpaisto ja moottorikelkalla ajo! Ah, ihanaa mennä semmosella pelillä niin lujaa kuin uskaltaa, ja vaikka vähän mennä luonnon omista hyppyreistä, khee. Ei, ei telat voi mennä rikki niin, HÖPÖHÖPÖ!

*Hihittää Shaidon kanssa* Minä kans !

// Ai niin, Kyzymys modeille:
Tuleeko Artilla omaa alafoorumia, vai pitääkö tuo pulinaan tunkea ?

57Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 26 Helmi 2008, 08:56

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Yyh, minulla.. alkoi työt O_o' siis... työssäoppiminen. Työpaikallani on ihan kivaa mutta oikeasti, en jaksaisi olla siellä mitään kolmea kuukautta? Siis olen siellä miltein kesälomaan asti ._. *valivali*
Ja juuh, kyllähän tämä kai tästä helpontuu, nyt kun olen siellä uusi poika, kaikki tuntuu rankalta XD

58Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 26 Helmi 2008, 11:42

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

mun pitäis keksii minne menisin kesätöihin -.-' Ja sitten TETtikin pitäisi hoitaa XD

59Höpö höpö! - Sivu 2 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 26 Helmi 2008, 16:53

Vieraili

Vierailija

Pitäis hoitaa itselle ensi vuodeksi töitä, kesä töihin menen kahvilaan. Huoh, se hygieeniapassikin pitää suorittaa tässä kohta puoliin.Ai niin, autokoulukin kohta. Damn.

Minne Delta menee työssäoppimiseen ? :3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa