1. Kuka ja mikä sinä olet?
Sieg: Siegfried Lionhart, eli Sieg~ Ihan vain... tämmöinen pienikokoinen ilopilleri *hym*
Zeph: Zephaniah. Sanoisin että olen ihminen, mutta tuo summon kun loisii minussa en ole ihan varma, ja muutenkin katulapsena en tiedä yhtään, jos vaikka jompi kumpi vanhemmistani olisikin ollut 1/29 haltia tai jotain... Selittäisi arvokkaan vanhenemiseni.
Lea: Lea Faust, saridiaani ja katutaiteilija palveluksessanne!!!
Julian: Julian Forley. Olen sureva leski... ehkä haluaisit lohduttaa minua kakkukahveilla? Hmmm?
Skye: Miksi v***ssa pitää vastailla tällaisiin... Skye Rasui, monitoimikone. En yhtä hyvä kuin kämppikseni, mutta... noh, paskan väliä.
Bijou: Bijou Sarago, hauska tutustua. Ammatiltani olen harpisti, jotkut haukkuvat transuksi...
Rox: Rox. Käärmedemoni, kokki ja... *nuolaisee huuliaan* rakastaja.
2. Missä asut?
Sieg: Milloin missäkin, mutta kotini on eräässä maalaiskylässä...
Zeph: Missä vain voin... Mieluiten rakkaani luona.
Lea: Matkustelen~
Julian: Mirassa.
Skye: ... helvetti, samassa paikassa kuin tuo neiti... *ajautuu riitaan Julianin kanssa*
Bijou: Oh, minäkin asun Mirassa. *joutuu haluamattaan riitaan mukaan*
Rox: Siellä missä kojuni on.
3. Oletko tappanut ketään?
Sieg: En!
Zeph: Se... se oli vahinko, enkä edes oikeastaan minä...
Lea: En, uskontoni ja moraalini kieltää sen.
Julian: *yskäisee* Minäkö?
Skye: Ehkä kolme henkilöä.
Bijou: En... toivoakseni.
Rox: Jep, ja pidin siitä *virn*
4. Onko sinulla outoja tapoja?
Sieg: Minä hymyilen tosi paljon ja punastelen usein, mutta että tapoja... ei kai?
Zeph: En näe mitään syytä sille, että kaltaisellani vanhuksella olisi yhtään mitään omituisia tapoja. *naur*
Lea: Lajiominaisuuksien lisäksi... tykkään säikyttelystä ^^
Julian: *saa yskänpuuskan* Ei suinkaan.
Skye: No... en nyt sanoisi että on...
Bijou: Kleptomania, naisten vaatteisiin pukeutuminen... tarvitseeko vielä luetella?
Rox: Mutta me kaikkihan rakastamme niitä!
Millainen on ihannerakastettusi?
Sieg: Joku... vahva ja hauska ja cool!
Zeph: Eräs ihastuttava, huolehtivainen ja kaunis nainen... *rakastunut huokaisu*
Lea: Jännittävä seikkailija~
Julian: Kaunis, huumorintajuinen, ehkä hieman sarkastinen, voimakastahtoinen... ... ... ei, en kuvaile sitä ketä ajattelette, en.
Skye: *punastuu rajusti* Saatana, se on oma asiani!
Bijou: Hellä, lempeä ja ehdottoman halittava.
Rox: *nuolaisee huuliaan* Oh, minä otan vaikka kenet...
Millainen on unelmiesi koti?
Sieg: Iso maalaistalo.
Zeph: Jokin suuri, missä on tilaa lapsille ja mahdollisimman vähän juttuja joihin kompastua.
Lea: En halua ikinä vakiintua minnekään!
Julian: Rauhallinen soppi, jossa on kaikki mitä tarvitsen... tyylikkäässä ympäristössä.
Skye: Halpa.
Bijou: Asun siellä jo nyt *hym* Vaikka voisihan se olla omakotitalo.
Rox: Kärryni kelpaavat erinomaisesti... mutta vanhempieni talo, se on ihastuttava paikka *virn*
Kerro mielipiteesi luojasi muista hahmoista.Sieg: Noh... Zephaniah vaikuttaa hyvältä isältä. Lea *sniff* hän kuoli, mutta oli ihanan aurinkoinen. Juliania karttaisin viimeiseen asti... vaikka hän onkin nätti. Novakin kuoli, yhyy~ Skye on hirveän töykeä, mutta rehti kaveri. Bijou vähän hassu, mutta ihastuttavan rohkea. ... *juoksee Roxia pakoon*
Zeph: Oh, Sieg on halittava tapaus, Julian liian itserakas minun makuuni, Skyen pitäisi oppia muutamia asioita, Bijou.... en kommentoi, ja Rox, pysy KAUKANA.
Julian: *tuhahtaa* En minä ole itserakas, pidän vain pelilikuvastani. Oh, nämä kaikki ovat sellaisia hyviksiä ettei mitään rajaa, ja vain Bijoulla on jotain tyylitajua. Rox, ylilyönnit ovat aina ylilyöntejä.
Skye: Mitään leiki niiden kanssa.
Bijou: Oh, voin sanoa että pidän Julian tyylistä, ja Zeph sekä Sieg ovat erittäin herttaisia... Skyekin, omalla tavallaan. Mutta Rox! Pidä ne housut jalassa!
Rox: *rähähtää nauruun* Nuo ovat ihan liian siveellisiä makuuni!!
8.Kerro mielipiteesi pelaajastasiSieg: Mukava, vähän hassu...
Zeph: Oikeasti, Kain oli pakko tehdä minusta vanha, sokea ja loissummonin riivaama?!
Julian: Hänen pitää tarkkailla selustaansa... *murhaava katse*
Skye: *vetää turpaan* Minä mikään söpöilevä homppeli ole!!
Bijou: Oh, tunnen yhteenkuuluvuutta... sukupuolisesti vinoutuneita me kummatkin...
Rox: Welll, kiitoksia luonnistani, saanko pitää kivaa kustannuksellasi?
*Kai pakenee*
9.Kerro miksi juuri SINUT tulisi valita kuvitteellisen "vuoden hahmo" kilpailun voittajaksi?