Sam pyörähti ympäri käsissään iso tee muki, jonka hän ojensi shiralle. "On talossa toki toinenkin suihku. Paljon isompi ja hienompi mihin Dias äsken säntäsi." Iso mies kumartui pöydän alla olevaan kaapistoon ja veti hetkeä myöhemmin sieltä muutaman erilaisen pienen kipon, joissa oli erilaisia teepuruja. "Kas näin, hän sanoi ja osoitti sormellaan lamppua joka hetkeä myöhemmin valaisi pöydän kodikkaasti. "Tuota.. Saanen udella mikä sai sinut lyöttäytymään Diaksen matkaan? Et selvästikkään tunne häntä kovin hyvin, vai oletanko väärin?". Sam yritti saada kasvonsa pakottua mahdollisimman lempeään, ehkä jopa hieman isälliseen katseeseen. Muuten niin vakavailmeiselle miehelle se oli suuri ponnistus, mutta hän ainakin oletti onnistuneensa siinä. "Meinaan vaan, että tuo Dias.. Hän on hyvin erikoinen tuttavuus. Itse tapasin hänet kun olin vielä hänen isänsä (Tekee nopean liikkeen vanhan ystävänsä muistoksi) Alaisena Ilmalaivalla. Hänen kuoltuaan Opetin Diakselle kaiken mitä hänen isänsä ei ehtinyt, ja siitä päivästä lähtien olen katsonut hänen peräänsä.". Sam hörppäsi isosta mukista teetä ja tajusi ojentaa juuri keitetyn veden lähemmäs Shiraa. Mies hymähti ja jatkoi "Suhteellisen ihana tarina kerrottavaksi, mutta kaikkea muuta kuin ihana koettavaksi. Lempeä ilme hänen kasvoiltaan, joka oli hetkeksi kadonnut miehen vaipuessa omiin mietteisiinsä oli nyt palanut ja hän työnsi kaapista löytämänsä keksilautasen kohti Shiraa.
"Mutta ei jumankauta, olen varmasti tylsistyttänyt sinut kuoliaaksi jutuillani. Mikä sinun tarinasi on? Mistä olet kotoisin ja.. kuka oikeastaan olet sinä?". Treesap katsahti vierastaan kysyvästi, joskin ilmeessä ei ilmennyt painostusta eikä utelias luonne paistanut kuumuuden kovettamilta kasvoilta, ainakaan kovin selvästi.
"Mutta ei jumankauta, olen varmasti tylsistyttänyt sinut kuoliaaksi jutuillani. Mikä sinun tarinasi on? Mistä olet kotoisin ja.. kuka oikeastaan olet sinä?". Treesap katsahti vierastaan kysyvästi, joskin ilmeessä ei ilmennyt painostusta eikä utelias luonne paistanut kuumuuden kovettamilta kasvoilta, ainakaan kovin selvästi.