Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Yumen uusi ulkoasu

+5
Shaido
Opallynia
Ashtaway
sir Kai
Kaze
9 posters

Pidetään tämän hetkinen foorumin ulkoasu

Kyllä

Ei

Kokonaan uusi / muutoksia nykyiseen (kerro mielellään ehdotuksia)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Yumen uusi ulkoasu Empty Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 14:30

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Foorumiin tuli nyt uusi ulkoasu, väliaikaisesti tai sitten pysyvästi, foorumin ongelmien takia. Uuden ulkoasun ansiosta foorumi näyttäisi toimivan oikein (ainakin omalta osalta), mutta onko jollakulla vielä jotain ongelmia foorumin kanssa? Leviääkö käsiin? Tai vastaavaa?

Vaihtelu virkistää ja joitakin varmaan on jo saattanut vanha ulkoasu ruveta ärsyttämään. Ongelmat ja uuden ulkoasun vaihtaminen tulikin siis hyvään saumaan. :) Onko jollakulla kuitenkin jotain ongelmia muuttuneen foorumin kanssa? Uusi ulkoasu on ensimmäisillä kerroilla hidas, mutta nopeutuu kuulema joka kerta. Onko ulkoasun väreissä, kuvissa tai vastaavissa jonka tahtoisitte muuttaa? Muuttamis ehdotuksia otetaan mielellään vastaan! Nopeammaksi ainakin tätä koitan muuttaa. :)

http://yumenohate.mitosu.net

2Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 15:39

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Minusta tämä on hyvä, se aikaisempi, rauhallinen vihreä oli hieman elävämpi mutta... ^^ Pidän tästäkin. Ehkä ajan mittaan enemmän kuin aiemmasta.

Eikä onkelmia ole ollut alkukankeuden lisäksi *Kai näyttää peukkua*

//... taas tilanne muuttui juuri kun olin ehtinyt siitä kommentoida...

3Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 16:36

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Täällä päin ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia~

Periaatteessahan ulkoasulla ei ole ainakaan minulle mitään väliä, mutta jos mielipide pitäisi ilmaista, niin tummat värit eivät oikein vetoa. :/ Vaihtelu tosin virkistää, joten tee niin kuin parhaaksi näet.

4Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 19:27

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

No niin siis. Äänestin pienen muokkailun puolesta, koska nyt tuo on alkanut tosissaan häiritä tuo tausta. Henkilökohtaisesti myös tämän pohjavärin epämääräisyys hieman häiritsee, jos sitä saisi esimerkiksi suklaanruskeaksi olisiko paha?

Älkää kuitenkaan käsittäkö väärin. Pidän tästä edellistä enemmän, sillä vanhan räikeys tuntui teennäiseltä. ^^; Tosissaan ei ole pakko noita pyyntöjäni ottaa, perfektionistiluontoni vaan hyppii taas tänään silmille.

http://www.opallynia.deviantart.com

5Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 19:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Pidän erittäin paljonkin tästä nykyisestä ja pidän muutenkin tummista sävyistä :3 mutta tausta vilisee sen verran silmissä, että se on aika häiritsevä. Sama oli viime ulkoasun kanssa... mutta ei se minua täältä poissa pidä, älkää luulkokaan :3

6Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 20:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Mmmm, raidoitus voisi olla vähän hillitympi... itse vaan pidän tästä murretusta sävystä... *virn* Piti nyt tulla muiden aatteita kommentoimaan.

7Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 20:18

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Raidat kyllä poistuu, älkää huoliko. :) Itseasiassa olen koko päivän koittanut poistaa, mutta hallintapaneeli ei tunnu enää tänään jaksavan toimia. *naur*

Värit onkin ongelma, osa haluaisi tummaa ja osa vaaleampaa. Koitan kehitellä jonkinlaista kompromissiä. :) Opan ehdottamaa suklaanruskeaa voin kyllä koittaa. :)

Kiitos kaikille viesteistä. :)

EDIT// Sainpas taustan vaihdettua.

8Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 20:29

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

miellyttää silmää kieltämättä nyt enemmän :3 itse asiassa aika paljonkin.

9Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 20:40

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Tämä on paaaaaaaaljon parempi kuin se edellinen. En oikeastaan koskaan pitänyt siitä vihreästä, liian kirkas minun makuuni.
Ja hyvä, kun ne raidat lähti. Ne oli ärsyttävät.

10Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 23:25

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hoo, raidoitus poissa! *tuulettaa*
Miten olisi, jos tuo tausta, joka oli raidallinen, vaihdettaisiin suklaanruskeaksi, ja tämä jäisi tähän ihanaan murrettuun sävyyn? Btw, Yume näyttää nyt vähän aikuisemmalta... eikö? o.o Ja entisessä ollut tummien ja vaaleampien vihreiden palkkien vaihtelu näytti kivalta... Nyt on vähän tappavan tasaista.

11Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu La 22 Marras 2008, 23:41

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Suklanruskea tausta? Hmm.. Kokeilin tässä huvikseni jonkinlaisia ehdotuksia valaa ja toisessa on tuommoinen suklanruskea (no ruskea ainakin) tausta.
Kuva 1
Kuva 2

Pahoittelen suurta kokoa ja siltä miltä kuvat näyttää. Kumpikaan tällä hetkellä ei ole tulossa vaan ne toimivat vain ehdotuksina joista toivon tottakai sanottavaa teiltä. :) Kumpaisenkin päävärinä toimii ruskea, koska sitä aika moni toivoi.

Kai, sitä erivärisyyttä kyllä on varmaan tulossa. :)

12Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 00:25

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Kuva yksi on pirteämpi, miellyttää silmää enemmän ^^ Muuttaisin nuo "kivireunukset" vaan harmaamman sävyisiksi... ettei olis ihan liian tasaisen ruskee.

... mutta minun estetiikan tajuani saa kyseenalaistaa.

13Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 15:58

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Rehellisesti, se musta oli parempi, kuin tämä army-vihreä.

14Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 16:15

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Minä omituinen tykkään tuosta Kazen näyttämästä ykköskuvan tyyppisestä. O.o

Totta tosiaan, Yume näyttää aikuisemmalta. Olenko outo jos kysyn voisiko sävypariksi johonkin ottaa jotain muuta väriä kuin ruskeaa tai mustaa tai harmaata? Koska minusta muuten tämä paikka alkaa muistuttaa teiniangstisivustoja. Kylklähän iihen tottuu ja tämä on vain tänäinen mielipiteeni...

http://www.opallynia.deviantart.com

15Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 16:33

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

O_O teiniangstisivustoja...? Mulla ei tullut mitään sellaista mieleen missään vaiheessa... Pidän tästä leiskasta... tai sitten olen joku myöhäisteiniangsti... *virn*

16Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 16:58

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Forte, mikä musta? o_o Laitoin jossain välissä (pikaisesti tosin) semmoisen musta harmaa värisen, että tarkoitatko sitä vai nykyistä? :)

Hm... Ripaus lilaa ja keltaista tässä tällä hetkellä on, lisää voi toki tulla. Myös kirkaampina.

17Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 17:00

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

No harmaan sitten. Se tätä edeltävä kuitenkin.

18Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 17:13

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Haa! Kiitos. Minä olen unohtanut sen, mutta kyllä se tuolta tietokannoista löytynee. n__n''

19Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 18:49

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Minusta edellinen oli.. selkeämpi, mutta eiköhän tähän totu ajan kanssa (turha kommentti, joo).

20Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Su 23 Marras 2008, 19:11

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

tätä edeltävä takaisin kiitos!

21Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Ma 24 Marras 2008, 17:31

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

.... mikä ihmeen sinappinen sävy tänne on ilmestynyt? XD Ah ha haa, pitää nyt minun valitella asiasta...

Mmmm, tämän hetkinen ulkoasu on kiva.... ... ..... mutta oikeasti, sinapihtava ruskea?

22Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Ma 24 Marras 2008, 18:03

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kiitos vastauksista! n__n

Kai, se ny tuli vähäksi aikaa, kun värien kanssa taistelin nyrkkeilyhaskojen kaa. Se ny o vähän aikaa. :D

23Yumen uusi ulkoasu Empty Vs: Yumen uusi ulkoasu Ma 24 Marras 2008, 18:11

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Juuu.... ei se sinänsä haittaa. Järkytyin vain...
... olen traumatisoitunut sinapista... xD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa