Olen jotain kuullut minecraftista, mutta en ole koskaan kokeillut sitä :)
Oi, miulla on toodella pitkä lista mitä mä pelaan, kun siis minä olen rakastanut pelaamistani lapsesta asti XD Ensimmäinen peli, jota pelasin oli Secret of Mana, jota rakastan edelleenkin, joka siis on tehty vuonna -93 X3 Ja olen vetänyt sen varmaan miljoonia kertoja läpi, niin siihen en ole vieläkään kyllästynyt yhtään!!<3<3 Joo, siis se on toimintaroolipeli Super Nintendo Entertainment Systemille, lyhennettynä SNES.
Ja toisena esimerkkinä on Final Fantasyt >:3 Yllätys, yllätys! Suurimman osan Final Fantasy sarjan pelejä pelannut, mutta en kumminkaan kaikkia.. Mutta tavoitteena on, että saisin pelattua ne kaikki läpi edes yhden kerran! >:DDD Hahaa! Olen pelannut läpi 1-4, jotka ovat myös SNES:ille. Joitakin olen aloitellut kyllä, mutta en ole vain ehtinyt pelaamaan loppuun XDD Mulla on usein se ongelma, että aloitan pelin pelaamisen, mutta sitten jään jumittamaan johonkin, niin sitten aloitan uuden pelin pelaamisen XDDD Pikku hiljaa tästä se etenee..
Kuten sen voi huomata, niin pidän paljon vanhemmista pelesitä, mutta kyllä ne uudemmatkin ovat ihania.
Siis pelkään aivan hemmetisti kauhupelejä, mutta kumminkin rakastan muutamaa kauhupeliä, kuten esimerkiksi Project Zero 3. Vaikka saankin siitä sydäreitä ja en pysty pelaamaan sitä yksin, niin se on ihana!! Joo, tiedän, olen aivan sekasin, mutta en voi sille mitään XD J tämä no siten mielenkiintoinen peli, ettei tässä millään aseella taistella, vaan taistellaan aaveita vastaan ottamalla niistä kuvia camera obscuralla, yliluonnollisella kameralla, joka pystyy manaamaan henkiä.
Ei saa tietenkään unohtaa Left 4 Dead 2!!!<3 Tämä on Valve Corporationin kehittämä ja vuonna 2009 julkaisema ensimmäisen persoonan ammuntapeli Windowsille ja Xbox 360:lle. Joku niin ihana zombien mätkimispeli<3<3 Siis siihen jää aivan koukkuun ja tietenkin olen löytänyt siitä aivan superhyperdyperihanan parituksenkin, NickXEllis!! XDD Joo, mutta se on kyllä aivan ihanaa, kun on sillein erittäin ärsyyntynyt ja sun muuta, niin se kyllä tekee erittäin hyvää, kun pääsee mätkimään niitä zombeja ja se on ihanaa, kun mätkii sellaisia pelle zombeja nyrkillä nenään, niin siitä pääsee sellainen ihana ääni! X3 Paitsi että tässäkin on niitä hetkiä, kun meikä kuolee kauhusta kun niitä zombeja hyppelee jostain pusikoista tai katoilta tai melkein mistä vain :D
Tässä oli muutama esimerkki, mutta suosikkeja löytyy vielä paaljon ;D