Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Peukaloihin sattuu

+6
Opallynia
Lotengo
Dias
Kaze
Ashtaway
sir Kai
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 26 Marras 2008, 22:49

Nma~

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Meikä pelaa parhaillaan läpi final fantasy seiskaa. On muuten parempi kuin kuvittelin. Final fantasy tactics advancekin on tullut jauhettua läpi aika lailla täydellisesti.
Tales of symphonia kuuluu ehdottomasti mun lempipeleihin. Taitaa olla seittemas kerta kun pelaan läpi ja sen huomaa hahmoista, Lloyd on lv63 ja hp:tä on 9999 (Voisko joku kertoo miten pääsee Cursed book of Niflheimiin? Se on kuulemma pelin vaikein luola enkä millään löydä sinne) Lisäksi Tales of symphoniaan on tulossa lisäosa (Tales of Symphonia Knights of Ratatosk), jonka aion hankkia heti kun se tulee kauppoihin.
Zeldapelit olen pelannut läpi ocarina of timestä twilight princessiin. Oikein hyviä pelejä, suosittelen.

27Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 26 Marras 2008, 22:58

Dias

Homunculus
Homunculus

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah~

kaiken tämän pelikeskustelun myötävaikutuksena minuun iski ihan mieletön tarve päästä pelaamaan fäfföjä ;_______;
Onneksi tuo yksi lupaili ainakin yrittää järjestää niin että saisin lainattua 7 ^______^

28Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 26 Marras 2008, 23:13

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Joo~ Joudut raahaamaan mukaasi kaksi settiä, toinen on viallinen - eli IHAN viimeinen animaatio junnaa xD Arvaa menikö kaikilta niin pahasti hermot että piti ostaa uusi?

Ja seiska... on, ja tulee aina olemaan, lempipelini föreeeevah. Okei, ehkä sen pienen faktan takia jotta Sephiroth on jumalani.

29Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Pe 28 Marras 2008, 18:42

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Nma~ kirjoitti:Meikä pelaa parhaillaan läpi final fantasy seiskaa. On muuten parempi kuin kuvittelin. Final fantasy tactics advancekin on tullut jauhettua läpi aika lailla täydellisesti.
Tales of symphonia kuuluu ehdottomasti mun lempipeleihin. Taitaa olla seittemas kerta kun pelaan läpi ja sen huomaa hahmoista, Lloyd on lv63 ja hp:tä on 9999 (Voisko joku kertoo miten pääsee Cursed book of Niflheimiin? Se on kuulemma pelin vaikein luola enkä millään löydä sinne) Lisäksi Tales of symphoniaan on tulossa lisäosa (Tales of Symphonia Knights of Ratatosk), jonka aion hankkia heti kun se tulee kauppoihin.
Zeldapelit olen pelannut läpi ocarina of timestä twilight princessiin. Oikein hyviä pelejä, suosittelen.

Mahtavaa! ToS pelaajia! :D
Omalta osalta Lloyd, Genis ja Raine on lv 82, mutta hp:tä onkin se reilu 5000. Ketkäs on suosikki hahmoja? Tappeluissa ja muuten vaan? Itse tulee aina otettua Lloyd, oli tilanne mikä tahansa. Tarpeeksi nopea hahmo, kun on. :D

Kieltämättä on tullut kokeiltua muutaman kerran sitä luolaa (toisinaan tuntuu, että sitä saisi pelata koko päivän ja siltikään ei pääse perille. Ikinä en ole läpi päässyt sitä. Joko kuollut tai sitten ei olla jaksettu pelata loppuun asti), mutta en muistanut suoraan kuinka sinne päästä.
Lunttasin: Sen jälkeen, kun olet saanut keskeisen esineen (sacred stone key) Mithosen linnasta, mene Sybakiin ja tutki kirjastosta erikoista punaista kirjaa. Sitten mene Heimdalliin ja puhu miehelle tuulimyllyn vieressä. Sitten mene takaisin Sybakiin ja tutki kirjaa. DADAA! Olet kirjan sisällä!. :D

Pitäähän tuo ToS2 hankkia. Ei voi olla hankimatta. n__n

http://yumenohate.mitosu.net

30Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 10 Joulu 2008, 22:49

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Hmmm, tuosta ToSista jauhetaan melko paljon, ehkä minunkin pitäisi kokeilla... *mietiskelee*

Tuossa viikonloppuna sain hullun levelittämiskohtauksen, ja hakkasin 8 tuntia pusikoista löytämiäni Snow Lioneja ffviiissä. Blizzagaa Elem-Defiin, Firagaa Elem-Atckiin ja jollekulle Stat-Atckiin Blindiä niin johan ne kaatuivat helpolla, fyysiset iskut ohi ja taiat olivat kaikki jäätä=paransivat. Sai silti hakata pitkään, kun moinen otus omisti 91000+ hptä O.O Ja paras pälli iski miulla sen legendaarisen 9999... *heh* Tuli vähän ontto olo, kun nyt on kakkoslevyn alussa Squallilla lvl100 ja muil siinä 50... paitsi Selphiellä, hitto kun sillä ei voinut pelata...
*nurisee*

Mutta oletteko kuulleet pelistä nimeltä Chrono Cross? Kuulemma aivan loistava. Siskoni pelaa sitä, ja yritän varmaan pummia sen häneltä seuraavaksi itselleni~~

31Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 11 Joulu 2008, 12:01

Dias

Homunculus
Homunculus

Crono cross <3_________<3 sen ensimäinen osa ( Chrono trigger ) On fäffien ja zeldojen ohella lempi pelini xD se on jotain aivan mahtavaa <3

Suosittelen Kaille ja kaikille muille RPG pelien ystäville ^^

Chrono Crossia en ole päässyt pelaamaan, mutta kuolannut sitäkin pidempään ^____^ sen perään. @__@.

Jos Kai tai joku muu haluaa pelata Crono triggeriä (muistaakseni SNESillä) voin sendiä sen mesessä ja emulaattorin mukana :3 samoin kuin Terranigma jonka omistan SNESillä ihan oikeana kopiona niin (tuossa oli pieni paradoksi) on aivan huippu roolipeli <3

ja ainiin, multa löytyy Advancelle FF 1-2 pelikasetti ja pelikone jos joku haluaa xD ff1 on aivan loistava myös.. 2 vähän jää sen varjoon, mutta hyvä sekin. Aloittelen Ff6 uudestaan kunhan ehdin : )

32Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 11 Joulu 2008, 17:09

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Oh, miekin olen joskus aloitellut ffkutosta... se vain... siis se päähenkilö on nainen... *mumisee*

Aion tässä pelailla fäffämme läpi ennen kuin aloitan mitään muita pelejä, mutta Dias hyökkään kimppuusi jos tarvetta tulee *muah*

33Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 17 Joulu 2008, 13:58

Dias

Homunculus
Homunculus

ff6 päähenkilö on tosiaan nainen, mutta hyvin pian muut päähenkilöt tulee kuvioihin ja sen jälkeen on vaikea enää sanoa ketä siinä on suurimaassa roolissa kun niiden kaikkien tarinat kerrotaan erikseen.. ja siinä on Setzer n_______________n/// ja Shadow! *mumisee tyytyväisenä*

34Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu La 27 Joulu 2008, 16:57

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Pakko hehkuttaa, kun ps3:lle löytyi vihdoinkin käyttöä! Siis muutakin kuin paperinpainona oleminen. Kuusen alta löytyi kokonaista neljä uutta peliä. Pikkuveli sai saaliikseen Midnight Club Los Angelesin (tylsä) ja Guitar Hero 3: Legends of Rockin (menettelee). Itse sain Dragon Ball Z: Burst limitin ja LittleBigPlanetin! Jälkimmäiseen olen totaalisen rakastunut. Se on virallisesti ihanin peli mitä olen koskaan pelannut! Pleikkari kolmonen on jo pelkästään sen vuoksi hintansa värtti. Se antaa käytännössä rajattomat mahdollisuudet luoda, leikkiä ja pelata. Se on luovalle ihmiselle sama kuin maailman suurin karkkikauppa ja vapaat kädet makeannälkäiselle lapselle.

Alussa omistin kymmenisen esinettä, mutta pelattuani viitisen tuntia olin 50 kertaistanut tavarakokoelmani! Pelkästään pelin valmiina tarjoaman tavaramäärän suuruus on päätähuimaava, mutta kun niitä voi vielä itse valmistaa lisää ja ostaa ja vaihtaa, niin lopputulos on suorastaan järkyttävä. Nyt ei kyllä tekeminen loppu. >:3

35Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ti 27 Tammi 2009, 20:09

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Opa on kuluttanut peukaloitaan pelaten läpi sellaiset klassikot-jo-syntyessään kuin Kingdom Hearts (kyllä vain, se eka) ja Ape Escape (samoin se eka, ykkösen peli suorastaan vuodelta mitä lie 98'). Voin sanoa että kun sellaisia pelejä uudelleenpelaa mitkä on jo hinkattu ees ja taas useasti, ja sitten löytyy jotain uutta... sitten voit lyödä itseäsi.

Minä löysin uutta. Zomg.

http://www.opallynia.deviantart.com

36Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 28 Tammi 2009, 14:00

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Kaikkien aikojen lempipelini on kyllä PS2:lla oleva Shadow of the Colossus. Peli on löyhästi ICO -nimiseen peliin linkattu, jokseenkin selvien yhtäläisyyksien kuitenkin puuttuessa.

Kyseessä on aivan mahtava surrealistinen seikkailu tyhjässä maailmassa, jossa tarkoituksena on tuhota maailmassa sijaitsevia kolosseja (oikeasti todella suuria jättiläisiä). Kun saa löydettyä ja herätettyä kolossin ylensä taistelu koostuu kolossia pitkin kiipeämisestä. Takerrutaan ihokarvoihin ja koitetaan kiivetä päälaelle pikkuhiljaa jalkojen ja selän ja käsien kautta jätin riuhtoessa ja rimpuillessa pudottaaksen pelaajan. Lopuki isketään arkaan paikkaan, joka riippuu kolossista ja päästään näkemään hienoja välianimaatioita.

Itse kolossit ovat uskomattoman mielenkiintoisia ja tarjoavat vaihtelua pelikokemukseen jatkuvasti. Niiden olemuskin on mystinen, kun ei osaa sanoa olevatko ne rakennuksia, koneita tai eläviä olentoja.

Iltaruskoiset avoimet niityt ja metsät on upeita ja tunnelma on sanoinkuvaamaton! Kehotan kaikkia PS2:n osaavia testaamaan (:

Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Sotc

Viimeinen muokkaaja, Iksu pvm To 29 Tammi 2009, 15:59, muokattu 3 kertaa

37Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 29 Tammi 2009, 15:52

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Uuuuu haluan tuon. Kiitos mainostuksesta.

38Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 29 Tammi 2009, 16:01

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Juu suosittelen kyllä. Äärimmäisen koukuttava peli. Ainut huono puoli on se että se on melko lyhyt peli. Tosin unlockattavaa on melko paljon pelin läpäisyn jälkeenkin.

39Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 29 Tammi 2009, 16:03

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Veli sano että haluan sen kanssa... xD Joo ei se pituus nyt kauheasti haittaa. On sitä pelattu ykkösen pelejäkin jotka tapaa olla ika... kröhöm... yksinkertaisia JA lyhyitä.

40Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ke 30 Maalis 2011, 17:40

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ajattelin tulla tänne vinkumaan :DD Eli päätin juuri ottaa oikeuden omaan käteeni ja sanoa, että aion käyttää tätä myös muuna kuin videopelitopicina, koska en viitsi tehdä turhaan erillistä topicia esim. PC peleille.

Viimeaikoina aikani on kulunut melkolailla koululle ja peleille jaetulla ajalla. Ajattelin siis tulla utelemaan josko joku muukin pelailisi jotain hauskoja PC, PS1, PS2 tai PS3 pelejä mitä voisi kokeilla ^^

Itse olen pelaillut paljon Minecraftia. Pelaako kukaan muu?
Jos (kun :DD ) joku ei tiedä millainen peli on Minecraft niin kerronpa siitä vähän.
Minecraft on viime kesänä ilmestynyt sandbox peli. Pelin ajatus on louhia maaperästä erilaisia kaivannaisia, joista voi sitten tehdä erilaisia asioita. Toisena ajatuksena on rakentaa kuutioista kolmiuloitteisessa maailmassa. Jos olette joskus kuuleet henkilöstä nimimerkin Notch takana, hän on Minecraftin kehittäjä. Minecraftista on yksinpeli sekä multiplayer, jota pyöritetään enimmäkseen privaattiservereillä. Minecraft siirtyi viime talvena Betaversioon.

Toinen peli, jonka itse asiassa ostin viime torstaina on The Sims Medieval. Onkos tätä kellään muulla? Tämä peli on suoranainen helmi jos muutamia ikäviä juttuja ei ota huomioon. Peli sijoittuu siis keskiaikaiseen maailmaan, jossa pelaaminen keskittyy questien ympärille. Peli ei ole kuten tavallinen Sims, koska et esimerkiksi pysty rakentamaan ja perheen sijasta hallitset kuningaskuntaa ja pelaat Hero hahmoilla. Tämä peli ilmestyi 24.3 eli se on hyvin uusi ja patchejä kehitellään koko ajan korjaamaan pienehköjä bugeja, joita pelaajat ovat huomanneet. Peli on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Suosittelen!

Molemmat pelit ovat siis PC:lle.

Mitäs te pelaatte?

41Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu To 31 Maalis 2011, 16:36

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Olen jotain kuullut minecraftista, mutta en ole koskaan kokeillut sitä :)

Oi, miulla on toodella pitkä lista mitä mä pelaan, kun siis minä olen rakastanut pelaamistani lapsesta asti XD Ensimmäinen peli, jota pelasin oli Secret of Mana, jota rakastan edelleenkin, joka siis on tehty vuonna -93 X3 Ja olen vetänyt sen varmaan miljoonia kertoja läpi, niin siihen en ole vieläkään kyllästynyt yhtään!!<3<3 Joo, siis se on toimintaroolipeli Super Nintendo Entertainment Systemille, lyhennettynä SNES.

Ja toisena esimerkkinä on Final Fantasyt >:3 Yllätys, yllätys! Suurimman osan Final Fantasy sarjan pelejä pelannut, mutta en kumminkaan kaikkia.. Mutta tavoitteena on, että saisin pelattua ne kaikki läpi edes yhden kerran! >:DDD Hahaa! Olen pelannut läpi 1-4, jotka ovat myös SNES:ille. Joitakin olen aloitellut kyllä, mutta en ole vain ehtinyt pelaamaan loppuun XDD Mulla on usein se ongelma, että aloitan pelin pelaamisen, mutta sitten jään jumittamaan johonkin, niin sitten aloitan uuden pelin pelaamisen XDDD Pikku hiljaa tästä se etenee..
Kuten sen voi huomata, niin pidän paljon vanhemmista pelesitä, mutta kyllä ne uudemmatkin ovat ihania.

Siis pelkään aivan hemmetisti kauhupelejä, mutta kumminkin rakastan muutamaa kauhupeliä, kuten esimerkiksi Project Zero 3. Vaikka saankin siitä sydäreitä ja en pysty pelaamaan sitä yksin, niin se on ihana!! Joo, tiedän, olen aivan sekasin, mutta en voi sille mitään XD J tämä no siten mielenkiintoinen peli, ettei tässä millään aseella taistella, vaan taistellaan aaveita vastaan ottamalla niistä kuvia camera obscuralla, yliluonnollisella kameralla, joka pystyy manaamaan henkiä.

Ei saa tietenkään unohtaa Left 4 Dead 2!!!<3 Tämä on Valve Corporationin kehittämä ja vuonna 2009 julkaisema ensimmäisen persoonan ammuntapeli Windowsille ja Xbox 360:lle. Joku niin ihana zombien mätkimispeli<3<3 Siis siihen jää aivan koukkuun ja tietenkin olen löytänyt siitä aivan superhyperdyperihanan parituksenkin, NickXEllis!! XDD Joo, mutta se on kyllä aivan ihanaa, kun on sillein erittäin ärsyyntynyt ja sun muuta, niin se kyllä tekee erittäin hyvää, kun pääsee mätkimään niitä zombeja ja se on ihanaa, kun mätkii sellaisia pelle zombeja nyrkillä nenään, niin siitä pääsee sellainen ihana ääni! X3 Paitsi että tässäkin on niitä hetkiä, kun meikä kuolee kauhusta kun niitä zombeja hyppelee jostain pusikoista tai katoilta tai melkein mistä vain :D
Tässä oli muutama esimerkki, mutta suosikkeja löytyy vielä paaljon ;D

42Peukaloihin sattuu - Sivu 2 Empty Vs: Peukaloihin sattuu Ma 02 Toukokuu 2011, 17:53

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hmm... mäkin olen kuullut Minecraftista, mutta en ole koskaan pelannut. Pelaan oikeastaan vaan yhtä peliä melkein joka päivä: Lord of the Rings Onlinea, eli LOTROa, joka on sellainen kiva MMORPG ja ilmainen (ellei sit halua tulla VIPiksi). Jos joku pelaa, mut löytää Eldar serveriltä, jossa mulla on kaksi haltiahahmoa. Ja yllätys... ne on molemmat naisia *virn*

Sit toinen, mitä silloin tällöin pelaan on Runes of Magic, mutta sinne tulee valitettavasti eksyttyä harvemmin... pidän enemmän lotrosta, joten sitä pelaan eniten.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa