Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 14 / 44]

326Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 11 Elo 2008, 21:47

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Iiiiihan mikä vaan.
Feroce: Piruako se sinulle kuuluu? Noh..Kuolema..
Cuivre: *syvä hiljaisuus* (se kun ei koskaan puhu..)

Näet loukkaantuneen naisen keskellä metsää. Häneltä on jalka murtunut. Mitä teet?

327Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 12 Elo 2008, 19:46

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Vihjaatko että pitäisi auttaa? *miettii mitä rakas Nienorinsa olisi tehnyt ja päättää sitten auttaa*
Dan: Höh. Autan tietenkin. Luuletko jättäisin naisen - tai kenen tai minkä tahansa muunkaan - keskelle metsää yksin?
Lara: Jos olen armollisella tuulella katkaisen naisen kaulan saman tien. Mutta yleensä kävelen vain ohi.

Minkälaisia unia näät?

http://www.opallynia.deviantart.com

328Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 13 Elo 2008, 10:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: näen kaikenlaisia unia...valveillakin...
Shaido: painajaisia suurimmaksi osaksi
Shadow: ei kuulu sinulle...
Sayashi: En muista uniani *muistaa tosin heränneensä monesti omaan huutoonsa*

Mikä on mielestäsi kaunista?

329Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 13 Elo 2008, 16:18

Forte

Wendigo
Wendigo

Feroce: Veri..
Acier: Vähäpukeinen nainen *virn*
Cuivre: ...Hiljaisuus...

Jos saisit vapaasti valita ammatin, mitä tekisit?

330Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 13 Elo 2008, 20:20

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Minä pidän tämänhetkisestä työstäniii~ *hym*
Zephaniah: Parantaja tai... puutarhuri.
Lea: Oh, en halua kahlita itseäni ammatilla!
Julian: Minulla ei olisi mitään kirjakaupan pyörittämistä vastaan...
Nova: ... floristi.
Skye: Sen mistä saa eniten rahaa.
Bijou: Harpisti.

Uskotko rakkauteen?

331Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 13 Elo 2008, 21:09

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Uskon. Uskon siihen enemmän kuin jumaliin, ja minä olen sentään tavannut sellaisia henkilökohtaisesti useammin kuin kerran. *näyttää pohjattoman surulliselta*
Dan: Tuota...uskon. Mutta en oikein itse tunne sitä...minä olen vähän...jäässä...tai jotain...
Lara: *kohottaa kulmiaan* Kai minä siihen uskon mutta käsitykseni on kyllä varsin maanläheinen. Kunnes toisin todistetaan en koe erityistä kiinnostusta moiseen uskoutumiseen.

Valota arkeasi! (kerro jotain, mikä on tavallista sinun arjessasi mutta saattaa olla poikkeuksellista muiden mielestä)

332Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 15 Elo 2008, 09:02

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Noo~ Aterioilla minä syön paljon. Mm~m.
Zephaniah: Tuota... Aika usein, jos minulla ei ole muuta tekemistä, etsiydyn vilkkaaseen kadunkulmaan kuuntelemaan ihmisiä.
Lea: Duwaa, eikö koko arkeni olekaan outo ja ihmeellinen?
Julian: Eihän minun arjessani suinkaan ole mitään kummallista *valehtelee päin naamaa*
Nova: ... nukun paljon...
Skye: Katutappelun aloittaminen joka ilta varmaan?
Bijou: *nauraa käteensä*

Kerro minulle suhtautumisestasi hillomunkkeihin?

333Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 15 Elo 2008, 18:53

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hillomunkkeihin? *lyö kämmenellä otsaansa* Niitä on hyvä heitellä ilmaan savikiekkojen sijaan tarkkuusammunnassa. *virnistää, harvinaisen hyvällä tuulella*
Dan: Joskus liiankin sokerisia ja on petollista väittää niitä hillomunkeiksi kun aina kaupasta ostetuista pusseissa niissä ei ole edes hilloa ja... Mutta on ne ihan hyviä.
Lara: HILLOMUNKKEIHIN? Oletko latvasta laho? Ei minua kiinnosta mitkään hillomunkit. Ruokaa mitä ruokaa.

Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi? :3

334Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 15 Elo 2008, 20:10

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Hetero..Kai? En minä laita pahakseni jätkää.
Feroce: Helvettiäkö se sinulle kuuluu?! No jos seurustelen miehen kanssa, mitäs olettaisit, lanttuaivo?!
Cuivre: ....hetero....

Haluaisitko että sinulla olisi eläimen korvat ja häntä?

335Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 15 Elo 2008, 20:40

Nma~

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Kilil: Ei missään tapauksessa. Nehän herättäisivät huomiota ja sitä minä vähiten kaipaan.
Coureese: Haluan omani takaisin, selvä se!

Mitä tekisit, jos löytäisit lohikäärmeen luolan?

336Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 16 Elo 2008, 18:23

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Saman kai kuin aina ennenkin? Jättäisin rauhaan.
Dan: Öö...suoraan sanottuna en tiedä.
Lara: Hmm. Ottaisin sieltä lemmikin itselleni. Tai vähnitäänkin tappelisin kunnolla. Lohikäärmeistä on aina vastusta, toisin kuin ihmisistä.

Olet juuri liittynyt uutena maanalaisen vastarintaliikkeeseen. Sinulle on sanottu että lennät ulos kuin leppäkeihäs jos et tee töitä. Mistä lähdet hakemaan sellaisia? (kysytkö jolta kulta neuvoa, luetko ohjeita vai lähdetkö suoraan hommiin vain)

337Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 17 Elo 2008, 10:15

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Tuota, kyselen ohjeita ja sitten vain tekemään!
Zeph: ... minä en hankkiutuisi tuollaiseen tilanteeseen...
Lea: Suoraa päätä toimintaan!
Julian: *nauraa* Jos liittyisin moiseen, varmistaisin että liittymiseni jälkeen olen sellaisessa asemassa jossa minun ei tarvitse tehdä mitään.
Nova: ... *lähtee tekemään töitä mutta etsiytyykin nukkumaan sopivaan piiloon.*
Skye: Mitä tahansa mitä maksaja käskee.
Bijou: Kyselisin neuvoja.

Onko inhimillisyys mielestäsi yliarvostettua?

338Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 18 Elo 2008, 19:49

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Ei. Kun olet maistanut epäinhimillisyyttä sekä itsesi että toisen puolelta huomaat sen takuuvarmasti.
Dan: Ehei. Inhimillisyys tekee ihmisistä erityisiä...tieteellisesäs mielesäs paljon kiinnostavampia. *hymähtää, ei ole mikään tiedemies*
Lara: No onhan se. Turhaa tavaraa. Kaikki on paljon kiinnostavampaa kun ei käyttäydy inhimillisen ennustettavasti.

Mihin aistiin nojaat eniten?

339Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 18 Elo 2008, 21:43

Nma~

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Kilil: Tunto. Se on mielestäni luotettavin, sillä aina tuntee jotakin, esimerkiksi kengässä olevan kiven. Jos ei tunne mitään, niin on varmaan kuollut.
Coureese: Hajuaisti. Sitä ei voi huijata, ainakaan minun *Virnuilee omahyväisesti*

Minkä esineen löydät maasta kävellessäsi kadulla?

340Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 19 Elo 2008, 08:06

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Puukon.
Dan: ...Omenan...
Lara: Peilin sirpaleen.

Onko sinulla fobioita? Mitä?

341Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 19 Elo 2008, 12:25

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *mumisee jotakin tulesta*
Shaido: öh...tuota...en tiedä
Shadow: *kohottaa kulmiaan* ei kuulu sinulle
Sayashi: ei

Mitä rukoilet jos rukoilet?

342Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 19 Elo 2008, 17:59

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Että voisin palata ajassa taaksepäin ja pelastaa Hänet... tai että kuolisin itse pois.
Dan: Kaikkia niitä vanhoja tuttuja kliseisiä juttuja. Ja ehkä joskus etten enää syntyisi uudestaan. *you wish*
Lara: En rukoile.

Elämänfilosofiasi? (ja älkää kiltit vastatko "ei kuulu sinulle" sillä muuten menee maku!)

343Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 19 Elo 2008, 18:16

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Hymyilemällä ja positiivisuudella pärjää...
Zephaniah: Täytyy vain yrittää selvitä ongelmista ja sopeutua, ehkä jopa nauttia elämästä...
Lea: *lukee uskonkappaleen ulkomuistista, mutta lopettaakin kesken* Nooooooooh. Pitää repiä mahdollisimman paljon hupia irti!
Julian: Mitä, minulta kiellettiin jokin vastausvaihtoehto! Oh, hyvä on. Sanoisin että tärkeissä asioissa tärkeintä on tyylikkyys.
Nova: Kunhan... pääsen taas elämästä kiinni, kerron siitä.
Skye: Jotain &%¤##& filosofiaa? Elä tai kuole, ei siinä ole muuta!
Bijou: Annetut vuodet tulee käyttää hyvin, ja ne kaikki pitää ottaa vastaan, olivatpa ne kuinka kauheita tahansa...

Millainen olet riidoissa eli miten riitelet, miten sovittelet, kuinka kauan jaksat sitä etc...?

344Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 19 Elo 2008, 18:29

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: *päästelee sopimatonta sanastoa lasten korville ja etenee siksi niin hitaasti että vastaamisesta ei tule mitään*
Dan: Ööh. En riitele kovin usein. Olen helposti se osapuoli joka antaa periksi tai tulee kahden riitelijän väliin sovittelemaan. Ööh. Kestän kaiken kritiikin mutta joskus kun homma alkaa keittää yli poistun paikalta ja palaan ehkä kun tilanne on rauhoittunut... tai jotain... ööh... *mene eihan punaiseksi kun ei onnistu pukemaan ajatuksiaan sanoiksi*
Lara: Haistattelen vitut riitelijöille, jokainen on omanlaisensa ja turha kuvitellakaan takovansa tähän päähän omia filosofioitaan. Ja minä EN sovittele mitään koskaan.

minkätyyppisestä äänestä pidät?

345Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 20 Elo 2008, 18:32

Nma~

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Kilil: ... Siis mitä? Miten ääni tässä mihinkään liittyy?
No sanonpa kuitenkin että hiljaisen selkeästä.
Coureese: Vahvasta ja kuuluvasta. Sellaisesta joka säikäyttää linnut lentoon yli sadan metrin säteellä huutajasta.

Ketä haluaisit vetää turpaan?

346Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 20 Elo 2008, 19:19

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hmm... Aika montaa ihmistä.
Dan: Muuan Laryta McGrayta...
Lara: Jonathan D-- siis Aradan Pheonixia.

Uskotko muihin maailmoihin?

347Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 23 Elo 2008, 19:29

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Joo, ehkä...
Zephaniah: Onko sillä väliä niin kauan kunnes keksitään keino niiden välillä matkustamiseen?
Lea: Mitä? En.
Julian: Niin kauan kun ei ole todisteita... *hym*
Nova: ... sanonko minne voit tunkea ne? *ärsyyntyy hetkeksi ja menee nokosille*
Skye: Yhdyn edellisen mielipiteeseen. Eli *kansainvälinen käsimerkki* muille maailmoille.
Bijou: *hämmentyy* No... Ovathan ne mahdollisia?

Millaisista jälkiruoista pidät?

348Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 25 Elo 2008, 20:39

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hmph... Ehkäpä sellaisista jotka eivät näytä teennäisiltä eivätkä myöskään maistu siltä? Ihan sama.
Dan: *punastuu ja sanoo hyvin hiljaa käteensä* Suklaasta ja vaniljasta...
Lara: Kaikenlaisista, vaikken kyllä ole juuri sokerin perään. Enkä suostu maistamaan mitään missä on mantelia. *virnistää*

Mikä on se vihonviimeinen esine joka perääsi lentää kun joku hullu ihminen raivostuu sinuun?

349Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 16:51

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Puukko. Ihmiset ei vaan aina ymmärrä *teiniangsti*
Feroce: Monta puukkoa
Cuivre: ..*pitkä hiljaisuus*..oluttuoppi..

Oletko seksikäs omasta mielestäsi?

350Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 17:41

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: *punast* Tuotaaaaah....
Zeph: Eh, ehkä vähän, jonkun mielestä....
Lea: Egh. Silloin kun olen siinä tilassa *vink*
Julian: *tekee bishie-hiustenheilautuksen* Kyllä.
Nova: ... *nyökkää*
Skye: *pitkä, painostava hiljaisuus*
Bijou: Hieman...

Milloin olet viimeksi ****** jotakuta?

351Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 20:11

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Piruako se sinulle kuuluu?!
Acier: *vink vink* Vaikka heti sinua.
Cuivre: *Hiljaisuus&poistuminen paikalta*

Joisitko mieluummin kupin kaakaota vai tuopin olutta?

352Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 21:01

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Olutta~ *hym*
Zeph: Ehdottomasti kaakaota.
Lea: Kaakaota, en halua oksentaa...
Julian: Hyi, minä en juo olutta. ... Kaakao kermavaahdolla *nuolaisee huuliaan*
Nova: ... olut.
Skye: Olut.
Bijou: *hörppii itsetekemäänsä suklaakaakaota ja näyttää peukkua*

Pidätkö grillivartaista?

353Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 21:08

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: En tiedä, en ole syönyt. Syön uhrini raakana... verta tihkuvana..
Acier: Ne on aika nannaa.
Cuivre: ... Juu...

Haluaisitko joskus olla vastakkaisen sukupuolen edustaja?

354Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 22:11

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Eh? En.
Zeph: En....
Lea: Minä olen aina silloin tällöin...
Julian: No, olisi siinäkin kokemus.
Nova: ...En.
Skye: Miksi v*tussa?
Bijou: *köh* Joskus, en tosissani.

Millainen henkilö saisi sinut viettämään yhden illan kivaa?

355Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 02 Syys 2008, 22:24

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Kuka näitä kysymyksiä keksii...Ei enää millainenkaan, kun minulla on kumppani.
Acier: Mmmm.. Ihan millainen vai.. Bring it on, babe.
Cuivre: ... Ei kukaan...

Söisitkö lanttulaatikkoa?

356Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 03 Syys 2008, 19:58

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...En edes tiedä miltä lanttu maistuu.
Dan: Öö...kyllä kai? Mutta kun niitäkin voi olla niin erimakuisia... ihan niin kuin porkkanalaatikkojakin ja... *selittää ja selittää ikuisuuksiin*
Lara: Kukaan ei voi pakottaa minua siihen mutta ei minulla huonojakaan kokemuksia ole. *eli ei ole koskaan maistanutkaan*

Oletko tavannut aatelisia? Mitä ajattelet heistä ja heidän tavoistaan?

357Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 03 Syys 2008, 23:55

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: En ole..Olen tosi itse aatelinen. En minä sen kummempia heistä ajattele.
Acier: Ylpeitä, nirppanokkia, tylsiä..sanoinko jo ylpeitä? Kuuroja neuvoille, itsekkäitä..*lista jatkuu ja jatkuu*
Cuivre: Riippuu henkilöstä, ei arvosta...

Onko sinulla sisaruksia? Jos ei, haluaisitko?

358Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 04 Syys 2008, 13:52

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: On!! Sisarukset ovat ihania!!
Zeph: Ei, enkä oikein kaipaakaan...
Lea: *murisee jotain epämääräistä*
Julian: *hiljaisuus* Mistä olet ostanut kenkäsi?
Nova: ... en.
Skye: Miksi ihmeessä haluaisin?!
Bijou: Sisarpuoli... ja haluaisin että olisimme väleissä...

Mikä on paras lahja jonka olet koskaan saanut?

359Kysytään hahmolta - Sivu 14 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 04 Syys 2008, 18:06

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Kaulakoru rakkaimmaltani.
Acier: Nooh..En minä nyt oikein lahjoja paljoa saa, kun ei minua osata arvostaa, mutta joskus ihan lapsena sain miekkani isältä. Se oli aika jees.
Cuivre: ... En minä saa lahoja...

Ovatko nämä kysymykset oleellisia elämäsi kannalta?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 14 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa