Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö med hahmot

+4
Forte
Ashtaway
Opallynia
sir Kai
8 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Höpö höpö med hahmot Empty Höpö höpö med hahmot Pe 30 Tammi 2009, 16:02

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Tämän idea on melko turha, mutta... tässä nyt pitäisi sitten jutella jonninjoutavia muiden pelaajien ja heidän hahmojen kanssa. Tai omien, jos ei muuta keksi *virn* Eli tavallaan höpö höpö meets kysytään hahmolta.

Sieg: Um, miksi jonninjoutavia?
Kai: Koska se on kivaa.
Skye: Mitään juttele. *potkaisee Kaita ja lähtee vetämään*
Kai: *lassoaa Skyen takaisin*
Zeph: Lapset lapset, ei saa tapella...
Kai: *mulkaisee Zephiä* Älä uhmaa mestariasi *evil grin* ... ai perkele, ei se nähnytkään tuota....
Zeph: Niin mitä? *hämmentynyt ilme*
Julian: *hiippailee sivummalle*

Bijou: ... *ahem* No, mitäs muille kuuluu? Kai on vain istunut dataamassa eikä edes pelitä minua vaikka vuoro olisi... *mulkoilee Kaita hieman*

2Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Pe 30 Tammi 2009, 22:08

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: TUO *potkaisee Opaa* hädin tuskin edes tajuaa *potkaisee uudestaan* mistä tässä on kyse mutta silti se toi minut tänne. IDOOTTI.
Dan: Dagniiir... älä loukkaa sitä. Se vielä tekee sinusta jotain kauheaa.
Lara: Ei varmasti tee jos se minusta riippuu.
Nadja: ...Outoa väkeä... O___O Ai mitäkö kuuluu? Hieronnantuoksuista jotain kuuluu kiitosta vaan kysymästä...
*Samuel ilmestyy paikalle viinipullon kera:* Hei väki, mitä jos pidettäisiin kunnon deittisimulaatio bileet täällä kun kerran paikalla ollaan? *nauraa rähättää*

Opa: O___O Gezoz. Ulos mun päästä. Tulkaa joku keksimään jotain kehittävämpää.

http://www.opallynia.deviantart.com

3Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Pe 30 Tammi 2009, 22:17

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Skye: *katsoo Samuelin viinipulloa ERITTÄIN kaipaavasti* ... unohdetaan se hiton deittiosuus, jooko?
Rox: *potkaisee Skyen tieltään, kouraisee Dania ohimennessään ja nappaa Samuelin pullon* Ou jeah! Joku joka ymmärtää hauskanpidon päälle! *iskee silmää*
Skye: *tuijottaa Roxia pahasti, tuhahtaa ja menee nurkkaan*

Bijou: *katsoo kahden touhuja ja hakeutuu Nadjan luo* Hieronnan vai? Oi, minun pitäisi päästä joskus käymään hierojalla, hemmottelu kelpaisi...
Julian: *ilmestyy kuin tyhjästä paikalle* Kuka puhui hemmottelusta?
*Bijou viestittää ääneti Chachalle, että tämän pitää hankkia Julian pois paikalta, ja mies houkuttelee tämän toisaalle kakun kanssa*

Kai: Opa tajusit idean ihan tarpeeksi hyvin. Ei minullakaan ole siitä ihan tarkkaa hajua *reps*

4Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Pe 30 Tammi 2009, 22:25

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: *on käräyttää kääminsä uudemman kerran* Eikö teillä ole mitään KUNNOITUSTA toisia kohtaan!?
Dan: *vilkaisee halveksivasti Roxin jälkeen* Väittäisin ettei.

Lara: Aaah... tuoksuu hyvälle. Taitaa olla laadukasta punaviiniä sinulla... ...?
Samuel: Samuel on nimi. *nauraa kovaan ääneen* Miksi se deittiosuus pitäisi unohtaa? Onhan täällä meitä sen verran monta että tästä voisi irrotakin jo jotain! Ei kestä kiittää. Milläs nimellä sinua voi kutsua? *katsoo Roxia kysyvästi*

Nadja: *hymyilee veitikkamaisesti* No voin suositella Sharina Shadowta, mutta osaan kyllä itsekin jonkin verran. Kuulemma.

*Opa kikattaa kouristusten lomassa*

5Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Pe 30 Tammi 2009, 22:38

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Rox: *katsoo Danin ja Leon suuntaan ja nuolaisee huuliaan erittäin hitaasti*
Roxie~ Pidetään me hauskaa, kun muilla ei tunnu olevan huumorintajua siihen *ninjailee jostain lasit ja alkaa hörppiä viiniä*

Bijou: Sharina siis...
Kai: *kuiskaa pari yksityiskohtaa, jotka on saanut pelejä lukemalla selville, Bijoulle*
Bijou: *blush* A-ahaa, juu tuota uskon että hän on hyvä hieroja..... *häippäisee Danin seuraan* Heiiiii~ Miten sinulla on mennyt?

Shanya: Mitä ihmettä, eikö täällä osata käyttäytyä? *läimäyttää Roxia ja kävelee topakasti Leon eteen* *katselee arvioivasti* Ei paha, ei paha...
*Rox tippuu tyrmättynä lattialle*
*Helier saapuu ja ryöstää hänen taskunsa* Perkele, ei ollut mitään mainittavan arvoista...
*Chacha tulee ja potkaisee Roxia* Siitäs sait! *järkyttyy teostaan ja ottaa Roxin viinilasin ja hörppii sen tyhjäksi*

Kai: HEI! Sitä ei saa tappaa, hän on rakas lapseni!
Yvonne: ... Kai, utilitarismin mukaan...
Kai: Ehei, kyllä siinä jäädään mielihyväpisteissä plussan puolelle kun Rox on elossa *repeilee insideläpälle*

6Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 00:39

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Skie: Dan! *hyppää miehen selkään* Tulikin jo ikävä~<3
Reya: Irti siitä raasusta poju. *vilkuilee ympärilleen* Jaa jaa... Vai että tällaista sakkia...

7Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 19:06

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Bijou: *katsoo Skieä järkyttyneenä* Kukas sinä olet...? O.o Dan, milloin iskit itsellesi noin kivan näköisen miehen?
Rox: *hyökkää Skien kimppuun* Oo~! *räplää sinisiä hiuksia ja virnistelee*
Kai: ROX! Ei saa raiskata!
Rox: ... kitupiikki! Enkä edes aikonut!
Kaikki&Kai: Aioitpas!

Sieg: *kävelee ujosti Reyan luo* Oh. Joku minua lyhyempi ^^ ... siis, ei millään pahalla! *hikipisara*

8Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 20:01

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Skie: *virnuilee Bijoulle Aradanin olan yli* Hei~<3
Reya: Käärmemies irti pojasta! Ja kukas se siinä? *mittailee Siegiä päästä varpaisiin* .. *räjähtää rempseään nauruun* Älä turhaan hikipisaroi! Tule. *kaappaa miehen käsikynkkään* Minä tarjoan juomat.

9Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 20:55

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Rox: *näyttää Reyalle kieltä* Haluatko että tulen sinun kimppuusi?
Julian: Rox, ei sinulla voi olla noin huono maku! Siis... kääpiö.
Rox: Niin? Kaikkiruokaisuus kunniaan! *kaappaa Aradanin, Skien JA Bijoun mukaansa ja yrittää raahata nämä intiimiin takahuoneeseen*

Sieg: *tulee raahatuksi ja punastele* Uh, tuota, hyvä on?
Chacha: Ai missä on juotavaa? Minäkin haluan~~
Skye: *hiipparoi hieman sivummalla seurailemaan, josko hänellekin liikenisi lasillinen*

Kai: Hirveitä juoppoja... *pudistelee päätään*

10Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 21:40

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Itseasiassa Rox on ollut aina vähän sekaisin...
Lucretia: Tasan on, harjaan sillä vielä niitä lattioita, tule tänne vaan niin otetaan kuule erä.
Cuivre: *hiipparoi järkevään seuraan mieluummin* Idiootit... Eipä ihme, että Mercure ja Ouragan viihtyvät omissa oloissaan.
Acier: He ovat vain tylsiä, suippokorvaisia puunhalaajia.
Cuivre: Mahdollisesti, mutta tyytyväisiä sellaisia.
Acier: Ja Julian on oikeassa, kääpiö on huono idea. Paha maku.

11Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 22:06

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Bijou: *äkkää Acierin ja ryntää tämän luo* Sinä! Sinä --- hyppäsit ikkunasta! *repeilee ja halaa punatukkaa* Mitäs sinulle kuuluu?
Rox: *kurottelee Bijoun perään, tuhahtaa ja luovuttaa*

Kai: Hmmm.... täällä on vähän ankeaa. *taikoo paikalle kahvila/olohuone -risteytymän*
Helier: *istahtaa keskelle lattiaa Samuelin tyhjentynyt viinipullo kädessään* No niin, ketkä tulevat pelaamaan pullonpyöritystä kanssani?

12Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot La 31 Tammi 2009, 22:23

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Hei hei hei, Bijou-muru, minä poistun AINA tyylikkäästi, hei, olen sentään Acier Tulisielu, kaikkien miekkamiesten pahin painajainen!
Cuivre: Tai vaan pahin luuseri... Bijou, pysyisit erossa hänestä.

Tache: Uu, pullonpyöritystä, tahtoo mukaan, tahtoo mukaan ^^
Ouragan: Pullonpyöritystä? Hah! Ajanhukkaa... *mönkii jonnekkin pöydän alle olemaan synkkä ja tylsä*

13Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 18:00

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Dan: HEMMETTIIN SIITÄ joka ikinen jota en tunne! *saa turhautuneen raivokohtauksen*
Leo: Dan... *vetää syvän henkeä ettei kiskaise miekkaa tupesta* Rauhoitu... ne ovat vain ihmisiä.
Dan: Miksi minun muka pitäisi sietää sitä että minua kiskotaan sinne sun tänne?!
Lara: Hiljaa blondi.
*ärtynyt hiljaisuus*

Nadja: Minäkin haluan viiiiniäää... miksei täällä ole enempää~~~?

Samuel: Pullonpyöristystäkö? Vain jos on kunnon panokset. Mitäs laitetaan? *virnistää*

14Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 18:03

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Skie: *luikertelee irti Roxin otteesta* Pullonpyöritystä! tule Dan~ *rahaa tuhisevaa miestä perässään tämän purkauksesta välittämättä*
Reya: *Hakkaa baaritiskiä* Eikö täällä saa palvelua? Kyyppari! Drinksut minulle ja susipojalle tässä näin. *Osoittaa punastelevaa Siegiä*
*Ashtaway ilmestyy tiskin taakse*
Ashy: Tulee heti, ma'am!

15Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 18:11

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Dan: Skie en minä ole millään tuulella leikkiä pullonpyöritystä... *mutisee*

Leo vaihtaa katseita siskonsa kanssa, värähtää sisäisesti ja seuraa mieluummin blondia kuin jää kahden sen hirviönaisen kanssa.

Sane kamppaa Nadjan.

Samuelilla jää jokin sana kesken kun tajuaa kuka mukaan tuleva blondi on.

16Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 20:53

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Tache: Kiesus, kun Dan on äkeä. En minä tuon kanssa halua pelata pullonpyöritystä *Kiipeää mieluummin Acierin olkapäille turvaan*
Acier: Enemmän tai vähemmän sekopäistä porukkaa. Rox, Dan, Reya... Tästä tulee jännää.

17Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 21:30

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Yvonne: *huomaa että joku toinenkin ryömi hänen pöytänsä alle* Kappas. Sinäkin olet haltia. Päiviä.

Rox: Tyyyyy~lsimyksiä koko sakki >.< *menee nurkkaan tuhisemaan*

Helier: Okei, okei, nyt kaikki rinkiin jotka tulevat pulloa pyörittämään...
Shanya: Kaikki ovat mukana, tämä on pakollinen seuraleikki.
Helier: Ai jaa...
Skye: Millä &¤%¤&/% oikeudella sinä sen päätät?!
Shanya: *murhaava katse*
Sieg: Skye, älä valita, tänne ei haluta ruumiita... *kalpenee* Ja Reya, umm, jätetäänkö se susi siitä pojan edestä pois? ^^'

Bijou: Cuivre, Acier on ihan hauskaa seuraa. *hymyilee ja vilkuttaa Tachelle*

Kai: Oo, Ashy on nyt meidän baarimikkomme *nauraa* Söpöä. Oikein oravapuvussa?

Helier: NONNI. Nyt se pullo pyöriii~~~
Pullo: *pyörii pyörii pyörii* *pysähtyy* *osoittaa Daniin*
Helier: Kappas. *katsoo blondia* Totuus, tehtävä vai paljas perse?
Rox: Valitse viimeinen!
Bijou: *potkaisee Roxia*

18Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Su 01 Helmi 2009, 21:39

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Ouragan: No päivää päivää, mutta satutte olemaan minun pöytäni alla, neiti hyvä. Hus.

Cuivre: Noh noh Skye, älä kiroile kun täällä on pieniä viattomia haltiakorvia kuulemassa... *taputtaa Skyeä päälaelle ja katsoo merkitsevästi Tachea*
Tache: En minä nyt NIIN pieni ole.

Acier: Hei, jos joku siinä pullonpyörityksessä näyttää persettä, ilmoittakaa ajoissa. *virn*
Tache: Kuka tuon perseen paljastuksen edes keksi koko leikkiin?

19Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ma 02 Helmi 2009, 13:29

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Ashy: *kiskoo oravapukua pois päältä* Paljas perse! Paljas perse!
Reya: *pamauttaa Ashya pullolla päähän* Kyyppari hiljaa.

*Elyah saapuu paikalle*
Elyah: Öö.. Hei?
Skie: Elyyyyyaaah~! *glomppaa haltian* Kannatan muuten Ashyn ehdotusta.

20Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ma 02 Helmi 2009, 13:32

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo ei odota enää yhtään pidempään, vetää miekkansa huotrasta ja päsäyttää kyseisen pullon siististi halki kuin leikatun leivän. Siinä hänen sanansa.

Dan: Keneksi te oikein minua luulette? Joksikin strippaajaksi vai? Ei kuule...

Lara rähättää nurkassa yhdessä Nadjan kanssa.

Samuel glomppaa Danin: BEEEEELLLLLLLLL OLEN KAIVANNUT SINUA IHAN KAMALASTI VOI HYVÄ JUMALA LÖYSINPÄS SINUT... WAAAAH....

21Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ma 02 Helmi 2009, 20:22

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: No mutta Dan, kaikki, siis ihan kaikki pitävät strippareista.
*taputtaa Dania päälaelle*
Tache: *järkyttynyt ilme* Meidän pullo! Miten me nyt pelataan pullonpyöritystä?

22Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ma 02 Helmi 2009, 21:49

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Arctos tulee suihkusta pelkkä pyyhe kiedottuna lantiolleen. Hän katsoo hiljaa muita ja tuhahtaa: "Pullon pyöritystä... Naurettavaa."

Nicoletta on aivan ulkona tilanteesta leikkiessään juuri kutsumansa drumliinin kanssa. Drumliini koittaa kokoajan aloittaa rummutusta heiluttamalla poskiaan, mutta kalpea nekromantikko pitää tämän päätä paikallaa, joka harmistuttaa drumliinia. "Etkö nyt osaa mitään muuta kuin rummuttaa, senkin hölmö... Hae edes keppiä tai jotain..."

23Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ti 03 Helmi 2009, 20:14

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Dan murahtaa: Mitä sinä siitä tiedät? Dagnir miksi sinä rikoit sen pullon? Ja kuka kumma sinä olet? *tuijottaa Samuelia kysyvästi*
Samuel: Minä olen Samuel. Hauska nähdä taas. Tai... hauska nähdä. ...Ööh. Palataan asiaan. MINÄ TUON UUDEN PULLON HETKI VAAN... *naurahtaa Tachelle*

Laryta ottaa Nadjan ja luonnollisesti Sanen mukaan ja luikahtaa toiseen huoneeseen.

Leo vilkaisee Arctosia silmäkulmastaan: Hienoa, joku muukin ajattelee niin, huokaa.

24Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ti 03 Helmi 2009, 21:59

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Yvonne: *jää tuijottamaan Arctosta järkyttyneenä* *piiloutuu Mercuren taakse pöydän alla* Hyvänen aika... .... .... *tuijottaa vielä vähän lisää*
Rox: *viheltää äänekkäästi* Paljasta pintaa! JESS!! *ei silti vaaranna henkeään menemällä liian lähelle*

Chacha: *ryntää drumliinin luo* Oi, suloinen~~~<3<3<3 *pörröttää otuksen turkkia hymyillen* Ah, tuota, saahan tätä silittää? *katsoo Nicolettaa kohti kysyvästi*

Helier: *potkaisee Leoa sääreen hennosti* Ilkimys, pilasit seuraleikit~ *kyynel* Ja Dan, mikä on valintasi?
Shanya: ... Tosiaan, tässähän on peli kesken. Ja Samuel, pullo ilman että vedät räkäkännit juomalla jonkun viinapullon tyhjäksi. *alkaa heti kerätä väkeä tossunsa alle*

Kai: Niin, perseen paljastus on vaihtoehto jos ei halua totuutta eikä tehtävää. Opin sen Lotelta, ja hän sanoi sen olevan ikiaikainen ja pyhä sääntö.

Skye: *kyllästyy tähän kaikkeen ja menee ehdottamaan Cuivrelle (vaimealla äänellä tietysti, nuorisoa paikalla) kehittävämpää tekemistä*
Rox: *on kuulevinaan jotain mihin hänen pitää kiinnittää huomionsa ja tuijottaa kaksikkoa valppaana*

25Höpö höpö med hahmot Empty Vs: Höpö höpö med hahmot Ti 03 Helmi 2009, 22:07

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Mercure: Aijaa..Olen Yvonnen turva ja tuki? Tämä on uutta... Onko täällä paljasta pintaa vai? No onneksi olen sokea.
Ouragan: Ikävä kyllä minä en ole... *piiloutuu Yvonnen ja Mercuren taakse*

Tache: Lotelta oppii hämäriä asioita... perseen paljastus?
Acier: Nyah nyah nyah. Tämä homma menee LOISTAVAKSI! Paljaita pintoja ja perseitä! <3

Cuivre: *Katsahtaa merkittävästi Skyeä ja hymyilee hieman, vastaten myöntävästi ehdotukseen*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa