Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hahmoni on kadonnut!

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hahmoni on kadonnut! Empty Hahmoni on kadonnut! Ti 03 Helmi 2009, 16:07

Celes Root

Celes Root
Teiniangsti
Teiniangsti

Hei... Minun hahmopyyntöäni ei enää löydy täältä enkä tiennyt, että hahmo olisi pitäny pasteta tuonne toiseen topicciin hyväksymisen jälkeen... Pitäisikö minun siis hyväksyttää se nyt uusiksi?

2Hahmoni on kadonnut! Empty Vs: Hahmoni on kadonnut! Ti 03 Helmi 2009, 17:47

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Koitan etsiä sen. :) Teitkö kyseisen hahmon nykyisellä nimimerkilläsi?

Joku moderaattoreista on saattanut siivoilla tätä paikkaa, jotta tällä olisi helpompaa lukea. Koitan löytää hahmohyväksyntäsi. Onko sinulla sitä muualla tallella kuin tänne aluksi lähetettynä? Jos on käynyt sitte niin ettei sitä löydy, pääset helpomiten tekemällä suoraan jo hyväksytyn hahmosi Hyväksyttyihin hahmot -osioon. :)

http://yumenohate.mitosu.net

3Hahmoni on kadonnut! Empty Vs: Hahmoni on kadonnut! Ti 03 Helmi 2009, 21:35

Celes Root

Celes Root
Teiniangsti
Teiniangsti

Tein sen tällä nimimerkillä ja hahmon nimi oli sama kuin nimimerkkini (Celes Root). Minulla ei ole hahmokuvausta enää tallella, mutta muistan sen jotenkuten. Ilmoita jos löydät hahmoni (:

4Hahmoni on kadonnut! Empty Vs: Hahmoni on kadonnut! Ke 04 Helmi 2009, 08:46

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Sori. Minä poistin kaikki yli kaksi kuukautta vanhat hahmokuvaukset. En olettanut, että kukaan olisi jättänyt hakemustaan tänne roikkumaan yli kahdeksi kuukaudeksi..?
Tämä hahmohakemusaluehan ei ole hahmojen säilytystä varten ja sinne oli kasaantunut aika monta noita hakemuksia enkä jaksanut alkaa tarkastelemaan, oliko kaikki siirretty, koska pidin itsestään selvyytenä, että on.

Ilmeisesti ei ole mahdollista saada takaisin jo poistettua topicia, en ainakaan itse löytänyt sellaista toimintoa.
Olen pahoillani, mutta joudut kirjoittamaan ja hyväksyttämään ne uudelleen. Anteeksi.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa