Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Shaidon poissaolevana...

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Shaidon poissaolevana... Empty Shaidon poissaolevana... To 28 Helmi 2008, 21:28

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Eli siiis...kirjaan tänne kaikkea mun poissaoloihin liittyvää juttua. Nyt tää alkaa sillä, että kerron teille ensi viikon hieman epävarmasta koneelle pääsystä. Kun siis viimein tulee se kauan odotettu talviloma. n.n Menen Jämsään, enkä tiedä miten siellä sitten koneelle pääsen. Vaikka meillä siellä kone onkin... Eli jos minun kyseenalaista pärstääni ei näy täällä, älkää huoliko, ette ole päässeet minusta eroon. Muahahaa. *virnuilee käden takana*

2Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... Ti 06 Toukokuu 2008, 21:20

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

eli...hmm... varmaan olette huomanneet viime aikaisen epäaktiivisuuteni. Olen ollut sairas, ja olen vieläkin ja koulu painaa päälle hieman liikaa. Kassu saa vastauksen sitten kun jaksan sen kirjoittaa...x_x huomenna lähden Jämsään ja olen siellä sunnuntaihin, nähtäväksi jää tuleeko vastaus silloin... Mutta hengissä olen vieläkin vaikka ei aina tunnu siltä...

Tykkään teistä ihmiset <3 n.n

3Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... Su 20 Heinä 2008, 10:48

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

taas olen ollut poissa ilmoittamatta x_x energia on kaikki suurimmaksi osaksi mennyt töihin. Mutta parin viikon päästä helpottaa, mutta yritän kuitenkin vastailla heti kun saan siihen inspiraatiota. Ja aikaa... x) huooooooh vielä pari viikkooo töitääää.... *on jo saanut tarpeekseen siitä*

4Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... Ma 13 Loka 2008, 16:58

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

en ole oikein jaksanut vastata mihinkään peleihin, koska olen ollut kipeänä. Kuumeessa olen vieläkin..mutta heti kun jaksan, vastauksia alkaa tulemaan jälleen. Ei siis huolta. Ellen sitten vahingossa kuole johonkin tuntemattomaan virukseen joka vielä tällä hetkellä vaikuttaa tavalliselta flunssalta...:3 Eli näin tällä kertaa. Pahoittelen tästä johtuvaa muutaman pelin jumittamista.

5Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... To 05 Maalis 2009, 21:06

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shaido töissä viikonlopun 6.-8.3. joten en tiedä ehdinkö yumen suuntaan peleihin vastailemaan. :3 Maanantaina (tai sunnuntai-iltana) viimeistään. ^^

6Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... Ti 31 Maalis 2009, 16:58

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Olen nyt ollut tässä vähän poissaoleva koko viikon oikeastaan ja osittainen epäaktiivisuus varmaankin jatkuu vielä. En tiedä ollenkaan, missä tahdissa peleihin alkaa ilmestyä vastauksia, koska kärsin tällä hetkellä ylettömästä väsymyksestä ja inspiraation puutteesta. Tai inspiraatiota kyllä osittain löytyy, mutta en vain kykene kirjoittamaan paljon mitään juuri nyt. Vastailen kyllä niin pian kuin mahdollista, mutta ottakaa rauhallisesti ja älkää odottako mitään kovin nopeaa vastaustahtia lähiaikoina. Omituinen mahakipu vaivaa, jonka syystä ei oikein ota selvää sekä työt verottavat omalta osaltaan jaksamistani. Todennäköisesti vastailen viimeistään viikonlopun aikana tai ensi viikolla, kun pääsen jälleen takaisin omaan rauhaani rakkaaseen kämppääni. ^^ Minua ei ole näkynyt mesessäkään, mutta jos tarvitsee, yhteyttä saa ottaa muulla tavoin... en ole kuitenkaan katoamassa *virn* ette pääse minusta eroon, mwahahaa >:3

7Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... To 09 Heinä 2009, 19:15

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shaidossa kova vatsakipu ja huono olo... vastauksia peleihin tulee sitten, kun olen enemmän kirjoituskykyinen.

8Shaidon poissaolevana... Empty Vs: Shaidon poissaolevana... Ke 08 Helmi 2012, 18:00

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Tällä viikolla eli su 12.2. saakka olen melko epäaktiivinen. Aika menee soittoharjoituksiin ja viikonlopun h-hetkeen, jolloin säestän pianolla, kun ihmiset laulaa... Viikonlopun h-hetki on lauantaina, mutta sunnuntaihin saakka kämppäni on täynnä muita ihmisiä, joille mitä ilmeisemmin tulisi pitää seuraa... >___< Todennäköisesti olen paikalla vasta siis maanantaina, kunhan kiire ja stressi hellittää hetkeksi.

Ilmoitimpa tämänkin nyt kuitenkin, vaikka täällä ei kovin moni käykään nykyään... :/ hope to see this place alive someday again! :3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa