Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Lotengo yrittää

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Lotengo yrittää Empty Lotengo yrittää To 20 Tammi 2011, 03:00

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Tänään, tai oikeastaan eilen, sain sähköpostin uudesta viestistä Yumeen. Yllätyin kovasti, sillä luulin jo poistuneeni tämän foorumin postituslistalta. Päätin kuitenkin tulla katsomaan mikäs viesti tänne on oikein ilmestynyt ja huomasin valitusta siitä, että hahmoja ei ole hyväksytty kuukausiin. Selailin sitten tätä ilmoitukset-osiota ja kauhukseni huomasin, että täältähän on lähtenyt ihmisiä oikein laumoittain sitten oman lähtöni. Silti uusia pelaajia näyttää pyrkivän sisään vain hieman laimentuneella innolla minun ajoistani.

Siispä päätin, että aion yrittää. Minulla ei ole aikomusta ryhtyä pelaamaan, sillä arki vie minulta liikaa aikaa, mutta yritän keskittyä moderointiin minkä pystyn. Tämä oli kuitenkin ensimmäinen ropefoorumi, jolle liityin, kun aloitin kyseisen taiteenlajin harrastamisen ja siksi tämä onkin lähellä sydäntäni. Miittiäkin tuli silloin 2008 pidettyä. Muistelen sitä lämmöllä. Pelaamaan rupean siinä tapauksessa, että inspiraatio iskee.

Ensisijaisesti haluaisin tietää ketkä täällä yhä pelaavat ja erityisesti moderaattoreiden kohtalo kiinnostaa. Sir Kain ja Tintin tiedän lopettaneen, mutta entäs Delta? Ja rakastetusta administamme Kazestakaan en tiedä mitään. Jos Kaze tämän lukee niin olisin onnellinen jos laittaisit minulle muiden moderaattoreiden puuttuessa oikeudet muihinkin alueisiin kuin tuohon offtopiciin mihin minulla oikeudet jo on. Voisin näin paremmin huolehtia foorumin kunnosta.

Uusille pelaajille, jotka eivät minua vielä tunne sanon, että terve vaan ja toivon, että hyväksytte joukkoonne tällaisen vanhan pelaajan, joka äkkiarvaamatta vain loikkaa pimennosta hyppimään silmille. Toivottavasti voin olla avuksi.

Teen tänne topicin tuosta aktiivisuudesta, johon olisi mukava saada mahdollisimman pian nimiä. Kiitos kaikille!

Lotengo palailee~

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Lotengo poissa

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa