Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 03:06

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Hiphei, nyt kun pääsen pelaamaan tahdon seuraa.
Chang-ho on juuri nyt vailla seuraa. Jospa ketään kiinnostaa leikkiä minun kettumiehen kanssa? :3

Viimeinen muokkaaja, Jesse pvm To 20 Tammi 2011, 22:02, muokattu 1 kertaa

2Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 18:38

Remi

Remi
No-life
No-life

kelpaisisiko minun Azriel? :3

3Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 20:51

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Mikäs siinä :3 Onkos ideaa siitä, millasta peliä toivot? Minun kettuni liikuskelee lähinnä metsissä ja paikoissa, joissa asutusta ei pahemmin ole tai se on harvempaa, harvoin lähellä kaupunkeja.. Joten sellaista peliympäristöä, onko mahdollista? Tai miksei hän vaikka olisikin eksynyt kaupunkiin, sitten pitää vain pukea vaatetta hänelle :DD Mikä tahansa paikka oikeastaan käy :)

4Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 21:26

Remi

Remi
No-life
No-life

heh, Azriel viihtyy parhaiten metsässä myös.. ^.^
no jospa vaikka Azriel tapansa mukaan luuhastelee metsässä paetakseen sivupersoonansa nousemista pintaan ja tapaisi Chang-hon vaikka puron lähettyvillä? millainen oma ideasi olisi? minulle ei ole väliä, sillä ideaa syntyy aina jatkaessa hahmoilla pelaamisesta.. :D kumpi aloittaa?

5Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 21:42

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

No, mulla ei ollut varsinaista ideaa pohjalla, mitä nyt Chang tapansa mukaan laiskottelee jossain ja jotain kiintoisaa tapahtuukin, pelaamisessa se idea kehittyykin :D Mutta aloittaja? Ihan sama mulle, mä voin alottaa, jos sä et halua :) Mutta mihinkäs alueeseen tämä peli sitten menisi? En ehkä uutena käyttäjänä vielä tunne niin hyvin Arylian seutuja ^^'

6Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 21:58

Remi

Remi
No-life
No-life

no sinä voit aloittaa.. :3 ajattelin jos se Itä-Aryliaan menisi se peli? pian sinä tunnet hyvin Arylian seudut.. :)

7Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 21:59

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Selvä juttu, nähdään sitten siellä :)

8Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä Empty Vs: Jessen lemmikit/Chang-ho pelissä To 20 Tammi 2011, 23:06

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Chang-ho
» Chang-ho

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa