Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

FAQ

+7
Neneko-
Iksu
Shaido
Opallynia
sir Kai
Lotengo
Kaze
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 03 Joulu 2008, 17:15

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Jos sitä toivotaan, tottamoor! :D

http://yumenohate.mitosu.net

27FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 03 Joulu 2008, 17:22

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Olisihan se ihan mielenkiintoinen ^^ mulla ei ainakaan mitään sitä vastaan ole...

28FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 03 Joulu 2008, 17:48

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Hyvä kuulla. Olen julma ja laitan sen heti tulemaan. :)

29FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 03 Joulu 2008, 18:16

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hah... mitäs julmaa siinä muka on *virn* yumen perinnettä hei melkeinpä... >:3

30FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Su 28 Kesä 2009, 11:55

Iksu

HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Olen pitkään jo kaipaillut sellaista sivua tuonne Yume no haten etusivulle tai sitten ihan postia foorumin puolelle, jossa kerrottaisiin jokaisesta kaupungista hieman tarkemmin. Eli esimerkiksi minkä näköistä arkkitehtuuria, millaista kansaa ja kuinka suuri kaupunki on. Ei tarvitsisis mitään neliökilometrejä tai asukaslukuja ilmottaa, kunhan vähän saisi käsitystä :)

Jos tällainen listaus löytyy jo niin en ole sitä huomannut!

31FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ To 02 Heinä 2009, 01:37

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Näitä on varmaan useampikin kaipaillut kuin vain Iksu. Iloista uutista tuo se, että nämä ovat olleet kehitteellä ja tulee koko ajan. :) Lisäksi suunnittella olisi kyseisten tietojen tulevan kumpaakin paikaan, foorumiin ja Yumen sivuille. :)

32FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Pe 30 Loka 2009, 19:48

Neneko-

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Mietin tässä vain, että kun mietin tekeväni uuden hahmon, niin saako se olla samaa rotua kuin edellinen :D olen aivan liian pakkomielteinen vampyyreihin...

33FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 31 Loka 2009, 10:43

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Saa olla. :D Muulla ei ole väliä kunhan 2/10 on eri sukupuolta kuin loput. :)

34FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 31 Loka 2009, 11:06

Neneko-

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

kiva kiitos! ^^

35FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ To 18 Maalis 2010, 22:34

Submarine

Hattivatti
Hattivatti

Hmmh, voisinpa hirmuisena ihmisenä kysäistä jotakin noin ihan varmuuden vuoksi. Saako hahmo halutessa olla myös Arylian ulkopuolelta, siis jostakin itse tekaisemastaan lokaalista? Eli siis sieltä jostakin "suuresta ja avarasta maailmasta"? Tämä ei mitenkään muuttaisi itse ropen kaanonia, sopisi nyt vain hyvin yhteen hahmoon jonka haluaisin tänne tuoda.

36FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 20 Maalis 2010, 09:10

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Tottahan toki saa olla, minunkin Caizai on kaukaisesta maasta.

37FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 03 Huhti 2010, 16:55

schaf

schaf
Teiniangsti
Teiniangsti

Olenko ymmärtänyt oikein, että kun luo hahmon, sen ei ole pakko olla sellainen, joka on mainittu sivujen Kansat-osiossa? (: Ainakin monet ovat jostain sivujen ulkopuoleltakin näitä keksineet ^^

38FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Su 04 Huhti 2010, 10:23

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Joo ei taritse olla sieltä, mutta jos keksii uuden rodun on kuvailtava sitä tarkemmin.

39FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 19 Tammi 2011, 16:49

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Hei vaan!
Tuossa 6.huhtikuuta 2010 laitoin hahmopyynnön tänne ja sen jälkeenkin on tullut muutama hahmopyyntö joltain muilta henkilöiltä. Ihmettelenpähän vain, miksei näihin hahmopyyntöihin ole tullut vastausta? Laitoin yksäriä siitä jo käyttäjälle Tintti, jonka ajattelin ehkä olevan se, joka niitä hahmopyyntejä hyväksyy/ei hyväksy (edellisiä hahmopyyntejä lueskellen selvitin sen). Se ei ole kuitenkaan vielä mennyt perille ilmeisesti. Onkos täällä joku muu, joka hyväksyy hahmoja? Jälkeeni on tullut huhti-, heinä- ja elokuussa hahmopyyntöjä, jotka ovat myös vailla vastausta ja varmaan heitäkin ihmetyttää (tai, mistäs minä sen tiedät, luulisin ainakin niin)
Haluaisiko joku viimein käydä vilkaisemassa?

Kiitoksin -Jesse

40FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Ke 19 Tammi 2011, 22:40

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Minä voin käydä vilkaisemassa hahmopyyntösi vaikka täällä en aikoihin olekaan käynyt. Arvostan yhteydenottoasi. Vastaavanlaisissa tilanteissa laittakaa minulle vain yksityisviestiä niin saan siitä sähköpostin, jolloin tajuan tulla tätä vilkaisemaan vaikken täällä olekaan moneen vuoteen pahemmin pyörinyt. Moderaattori kun kuitenkin olen.

41FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ To 20 Tammi 2011, 23:33

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

Tulipas mieleeni..
Tuli ihan totaalinen blackout, en yhtäkkiä muistanut oliko yhtä sääntöä täällä. Yritin löytää tätä sääntöä, mutta en löytänyt (voi johtua pikkuhiljaa väsyneistä silmistäni?). Kyse on siis hahmonluonnista: Oliko täällä se käytäntö, että on oltava tietty määrä viestejä ennen kuin voi luoda toisen hahmon? Niinkuin joillakin foorumeilla on, esim. 100 viestiä=lupa tehdä uusi hahmo? (Kysyn tämän lähinnä tulevaisuuden varalle, jos yhtäkkiä inspaakin tehdä enemmän hahmoja :))

42FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 22 Tammi 2011, 13:27

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ei ole tuollaista käytäntöä. Kunhan nyt et rupea joka päivä uutta hahmoa väsäämään. Eli siitä vain uutta hahmoa kehiin jos inspis iskee.

43FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ La 22 Tammi 2011, 17:36

Jesse

Jesse
Teiniangsti
Teiniangsti

No en sentään :D
Mutta tämä selvä, kiitos<3

44FAQ - Sivu 2 Empty Vs: FAQ Su 23 Tammi 2011, 00:07

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Eipä mitään ^^ Tällaisia ongelmatilanteitahan varten minä täällä olen.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa