Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 40]

126Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 12:28

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... olenko sivistymätön, kun en ole pelannut koskaan Final Fantasya? Ehkä siitä syystä, että kukaan ei ole koskaan hommannut mitään pelikoneita...

Kuitenkin...tällä hetkellä tekisi mieli pelata jotakin... ja yrittää olla ajattelematta töitä. Tänään on vapaapäivä, mutta huomenna pitää tehdä jotain hernekeittoa monelle ihmiselle, ja pannukakkuja... ja sitten sellaisia pannukakkuja, jotka on gluteenittomia ja sellainen, joka sopii gluteenittomalle ja maidottomalle, ja waaaaaah en osaa.... mieluummin roolipelaisin koko päivän, mutta... huoh... kuolen vielä tän kesän aikana...

127Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 13:44

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Sir kai: ...pelottavaa. Ja minä kauhistelen kun jotkut ovat jaksaneet vetää KHssa Soran levelille 99 (vai olikos se vika leveli 100.. en muista :'3) ja heillä sentään on siihen kunnon syy.

Shai: Eethän sinä sivistymätön ole :'3 En minäkään ole niitä kamalasti pelannut.

128Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 14:03

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

jee *virn* no hyvä... en oikein ole muutenkaan mitään videopelejä pelaillut, vaikka oikeastaan tekisi mieli. Ennemmin kyllä roolipelaan...foorumeilla...

129Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 14:04

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

... Ei se ole sivistymätöntä. Mutta sääliksi käy *pitää sarjan pelejä parhaina koko maailmassa*

130Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 15:22

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

... Mitä tälle topicille on käynyt? o__o Tuntuu, että olin hetken kesätöissä ja tämän olisi pitänyt lisääntyä, eikä poistua..? o_o

Nma~ kirjoitti:
Muuten sir Kai, jos et jaksa ruveta ostamaan mangaa, niin käy osoitteessa www.onemanga.com, sieltä löytyy 637 eri mangaa luettavaksi ja se päivitetään kerran päivässä. Sieltä löytyy One pieceä 502, bleachia 315 ja narutoo 403 kappaletta. One piecestä ja narutosta löytyy vielä ensimmäiset versiot, esim. millainen oli ensimmäinen eiichiro odan tekemä one piece -luku. (Niitä ykköslukuja löytyy one piecestä kolme kappaletta, kaksi osastosta one piece, loput osastosta Wanted - oda eiichiro tanpenshu, missä on muutamia odan tekemiä yhden luvun mangoja, kannattaa lukea!). Jos pitää one piecestä kannattaa myös kokeilla Fairy tail nimistä mangaa.

Whuuh! o__o Danke schön! Pitääpä heti hipsimään lukemaan Wanted, en olisi ikinä älynnyt katsoa sillä nimellä One Piecen alkuperäistä osaa, vaikka tiesin sen olemassa olosta.

http://yumenohate.mitosu.net

131Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Kesä 2008, 22:07

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Noh, se on näemmä räjähtänyt. Miekin olen pari päivää ollut poissa ja olen nyt sitten ihan pihalla... *tii di lii*

Opan luona kone ja netti jökkii välillä...nysse on kaikkialla ihan...jumissa. ^^;

Tarvitsen eläviä ihmisiä.

http://www.opallynia.deviantart.com

132Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 11 Kesä 2008, 09:42

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Tarvitsen vaapaapäiviä...tarvitsen kesäloman...heheheee

133Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 11 Kesä 2008, 19:19

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Muuten Shai viestisi oli aivan luonnollinen mutta tuo heehetys saa kylmät väreet selkäpiihin. xD

Ilmoittelehan jos pääset Jyväskylään (jonain muuna päivänä kun tänä perjantaina...)...

134Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Kesä 2008, 21:11

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... pitääkin ilmoitella n.n en varmaan perjantaina pääsekään... joskus kun mulla on vapaapäivä n.n

meh...siinä viestissä mitään vikaa ollut... *virn*

135Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Kesä 2008, 21:06

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Nehe, vai sillä tavalla.

Onko joku muukin kokenut sellaisia päiviä, kun päässä on niin monta asiaa, että ei ymmärrä pitnäkään epäsuorasti ilmaistua asiaa? Missasin jotain mitä eräs (Shai) sanoi mesessä ja kohta myös jotain mitä kaveri sanoi puhelimessa...okei, se oli ehkä japania, mutta simppeliä sellaista! *tarvitsee kielikurssin*

136Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 18 Kesä 2008, 10:11

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mulla on aika usein sellaisia päiviä... *virn* Ja aika usein ihmisille käy siten, etteivät tajua mitä yritän sanoa... meh... jotain vikaa ilmaisutaidossa tai jossain? nah..

Joka tapauksessa, sain perjantain ja lauantain vapaaksi. n.n pääsen käymään varkaissa... heheheheee *hihittelee oudosti* Tuo hihittely on sitten alkanut jo aivan aamusta... Hmm... auttakaa... keksikää joku hyvä anime, jota voisin kokeilla. Sellainen tunne nyt, että pakko olisi kokeilla jotain uutta ja ihmeellistä sarjaa tai jotain, mitä en ennen ole nähnytkään...

137Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 18 Kesä 2008, 18:55

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ehdotan Shaille Dai Mahou Tougea. Se on paras taikatyttöparodia jonka tiedän *hekottelee* Toinen aivan kreisi, mutta ihana (jos on vain sillä päällä että jaksaa ymmärtää) on Bo-bobo. Esiintyy myös useammalla Bo:lla. Se parodioi vähän kaikkea~ On jopa ajoittain aivan kamala, mutta repeilin yhtäkaikki.

En tiedä oletko nähnyt, mutta Juuni Kokki (enkuksi kai jotain tyyliin tales of the twelve nations) on yksi vanha lempparini~ Tyttö joutuu toiseen maailmaan ja sen hallitsijaksi, tuttua huttua mutta minä ainakin pidin tämän tyylistä.
Tämä siis jos jotain vakavampaa kaipaat.

Toivottavasti edes joku noista on sinulle uusi o__O

138Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! To 19 Kesä 2008, 12:36

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Böö! I'm back! * virn* Oliko ikävä? Hehhehee.. En ole kauheasti olemaan koneella, kun olen joutunut olemaan erotuomarina ja "äitihahmona" muutaman viikon.. -.-'' Must aei äitiä ei saa vaikka kuinka yrittäisin ^^''' Heh. Ja miusta kokkia ei saa tekemmälläkään. Se huomattiin taas näinä viikoina, kun muutamalla kerralla poltin ruoan pohjaan ja miun pikkuleivätkin paloi.. * pitää itseään hyödyttömänä*

Kaze, katsoin sen... öö.. * yrittää muistaa päivää, milloin katsoi kaunan* Keskiviikkona.. ainakin. Päivämäärää en muista, mutta kumminkin se oli Kauna II ja japsiversio.. Olin erittäin pettynyt siihen! >_< Muuta ei siitä enenpää..

Olen sen verran laiska ja en jaksa lukea kaikkea ja olen nyt ihan pihalla.. Whatever.. Nyt on ollut kaamea lukumaratoni, kun olen lueskellut one piecea, gravitationia ja D. grey-mania ajan kuluksi, kun mie ja miun pikku sisko otettiin pienikilpailua, että kumpi lukee enemmän tiettynä aikana. XD Mä voitan sen! BUAHHAHAHAHAHAAA!! * Sekoaa pian* XD niin olen lukenut enemmän kuin lääkäri määrää.. Heheheheee.. Pakko se on voittaa * virn*

Okei joo.. Taas aloin selittää omaa.. Whatever...

139Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! To 19 Kesä 2008, 16:33

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Har har... Täällä näkyy väki elävän ihan ookoosti. Serkku kyllä nirhii miu jos en kohta kirjoita että katoan tästä kohta mutta...

Juups, Rixulla menee lujaa.

140Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! To 19 Kesä 2008, 16:54

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hell Yeah! * virn*

141Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! To 19 Kesä 2008, 22:32

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie selvisin kotiin yheltä lastenleiriltä. Ensin 4.-14.6 ripari, sitten 15.-19.6 lastenleiri missä olin isosena. Nyt sitten kotona väsyneenä, mutta onnellisena.

142Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 00:47

Revy.

Revy.
Lumihiutale
Lumihiutale

Onko kukaan muu huomannut, että Yumen hahmolistaus on turpeanaan varkaita ja palkkatappajia? Onneksi on yhtä monta parantajaa sitten jelppimässä paikkailussa.

Joo, minäkin puhun. Aina välillä. Eikä minulla ilmeisesti ikinä ole mitään järin kivaa sanottavaa. Aika jännää sinänsä.

143Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 08:04

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Minä huomasin tuon joskus :'3
Ja tosi harva hahmo Yumessa on oikeasti heikko (okei, parantajat kylläkin taitavat olla suurimmassa osassa fyysisesti heikkoja).

144Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 15:24

Revy.

Revy.
Lumihiutale
Lumihiutale

Oikeastaan missään roolipelissä ei suuremmin ole oikeasti heikkoja hahmoja. Ehkä koska ne jäävät aina onnettomasti vahvempiensa jalkoihin? Ei minullakaan ole yhtään täysin surkimusta (no, Lucy on aika säälittävä ja hyödytön, muttei sekään ole varsinaisesti heikko.)

Miksi täällä pitää sataa, tuulla ja salamoida koko ajan?

145Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 15:27

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Täällä tuuli, satoi ja salamoi eilen koko ajan. Minulla on hurja ropeihin vastaamis rupeama menossa, kun olin sen verran kauan poissa, että joka paikkaan pitaisi vastata...

146Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 16:24

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Mitä, olenko minä menettänyt ukkosmyrskyn?! *kiroilee sitä että oli lomamatkalla Varkauden suunnalla*

Mutta~
Hahaa, löysin sisäisen lapseni. En kyllä tiennyt että jos peuhaa, ui ja pomppii trampoliinilla kokonaisen päivän kahden ylienergisen pikkusisaruksen kanssa voisi olla aivan lopussa vielä pari päivää myöhemminkin....

Ja Lo, minä ymmärrän. Heti kun on vähän aikaa poissa on miljoona peliä odottamassa vastausta *hih*

... joskus mietin milloin terveyteni pettää kun istun kokoajan koneella... Miettikää, kuolinsyynä liika dataaminen ^^

147Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 16:26

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Hehe ^^
Minulla on tylsää. Täällä ei ole kavereita, kun olen jossain hiiden korvessa.

148Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 16:34

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Voi sinua...

Miulla taas ei mese toimi *itkee*

149Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Su 22 Kesä 2008, 21:25

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Pikkusen tulee juuri palanneelle Opalle outo olo teidän keskustelustanne. Voi voi voi, pallot pienet, ei dataaminen saa mehuja viedä...

150Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 23 Kesä 2008, 23:09

Vieraili

Vierailija

Huhui, mulla on kyllä totaalisesti into ropettamiseen lopahtanut, mikä ei niinkään ole kiva kanssa pelaajille ja itelle. Jos vaikka tekisi kaikkiin loppu roolauksen, keräisi kimpsunsa ja kampsunsa, ja häviäisi netin valtamereen. Huoh, nykyäänkin (aika pitkän aikaa olen jo kylläkin) vain roikun foorumin offissa. Harmi kun en tiedä mitään muuta pientä foorumia, missä pikkunen porukka vaan tekis jotain (25; joo, son pieni porukka). Köh, niin, ideahan kusee tuossa. Teen aivan selvästi Suomen Tenimyu foorumin.

Täällä ei onneksi ukkostanut, sain rauhassa istua sisällä ¬__¬ Ja dataamista tosiaan vois vähentää.

151Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 01:13

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Jotenkin väsyttää. Periaatteessa haluaisin mennä nukkumaan, mutta periaatteessa sitten en kuitenkaan haluaisi. Kinkkinen tilanne, todella.

152Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 08:02

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mä en päässytkään Halikkoon juhannukseksi, kun mami meni törppöilee ja joutui sairaalaan.. -.-' Mutta eilen sain tietää, että se oli tekosyy.. Lähdin sitten Luhankaan. Siellä vietin juhannuksen, ilman konetta. Oli ihan kiva, että en ollut koneella dataamassa vaan pääsin ulkoilmaan. Siellä sato kyllä vähän väliä ja ukkosen jyrinää kuuli. Mua kaikkein eniten potuttaa se, että mä en saanut yhtään kalaa, vaikka ongin jopa vesisateessa... >__< Ja sitten mä leikin miun serkkujen ja pikku veljien kanssa, että oltaisiin piraatteja n.n

153Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 14:56

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Pikkuisten kanssa peuhaaminen on kivaa~

Ugh, oli kaveri yötä ja olen nyt ihan väsynyt *hihittää* Mutta oli kivaa, sain hänen kanssaan juteltua kirjoittamisesta ja valitettua sitä miten en saa sarjakuvaani jatkettua... ruudutusongelmia...

Täällä sataa~<3 jeee~
Mutta kamalaa jos alkaa ukkostaa, sitte pitäis laittaa kone kiinni O___O

154Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:00

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Sataako tuolla muka? Paikallinen sadekuuro Kain talon päällä... Mie sain tuossa äsken aamupalan syötyä ^^ Meni vähän tuo sängystä nouseminen myöhäiseksi

155Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:26

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

kyllä, hyvin paikallinen kuuro. Tai ainakin äsken satoi... plöh, nyt paistaa taas aurinko -_-

156Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:52

Vieraili

Vierailija

Mitäs helvattia nyt on tapahtunut serranoissa? Siis mitä? Meni vain kahden viikon jaksot ohi, ja tääh? Perhana, heti kun kakkos season tulee kauppoihin, minä ostan (vaan missä vaiheessa ylen sarjat tekee sarjoistaan boxit..)

Juonipaljastus:

No hyvin toimi spoileri, köh.
Sataa sataa ropisee.

157Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 20:00

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Kai, täytyy katsoa, millaisia ne animet ovat *virn* sitten kun taas ehdin niitä katsomaan... seuraava vapaapäivä on maanantaina.

Muuten olenkin ihan ulalla, mistä puhutaan... en seuraa serranoita, joten en tiedä asiasta mitään x_x

158Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 20:02

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hahaa, ne ovat sitten mitä ovat... Juu, en katso yhtään kummia sarjoja, en ^^

Ollaan sitten yhdessä ulalla, en miekää serranoita seuraa...

159Höpö höpö! - Sivu 6 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 21:32

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Miekään en seuraa serranoita ^^ Eli täällä on tähän mennessä ainakin kolme ulalla.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa