Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 40]

151Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 01:13

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Jotenkin väsyttää. Periaatteessa haluaisin mennä nukkumaan, mutta periaatteessa sitten en kuitenkaan haluaisi. Kinkkinen tilanne, todella.

152Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 08:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Mä en päässytkään Halikkoon juhannukseksi, kun mami meni törppöilee ja joutui sairaalaan.. -.-' Mutta eilen sain tietää, että se oli tekosyy.. Lähdin sitten Luhankaan. Siellä vietin juhannuksen, ilman konetta. Oli ihan kiva, että en ollut koneella dataamassa vaan pääsin ulkoilmaan. Siellä sato kyllä vähän väliä ja ukkosen jyrinää kuuli. Mua kaikkein eniten potuttaa se, että mä en saanut yhtään kalaa, vaikka ongin jopa vesisateessa... >__< Ja sitten mä leikin miun serkkujen ja pikku veljien kanssa, että oltaisiin piraatteja n.n

153Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 14:56

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Pikkuisten kanssa peuhaaminen on kivaa~

Ugh, oli kaveri yötä ja olen nyt ihan väsynyt *hihittää* Mutta oli kivaa, sain hänen kanssaan juteltua kirjoittamisesta ja valitettua sitä miten en saa sarjakuvaani jatkettua... ruudutusongelmia...

Täällä sataa~<3 jeee~
Mutta kamalaa jos alkaa ukkostaa, sitte pitäis laittaa kone kiinni O___O

154Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:00

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Sataako tuolla muka? Paikallinen sadekuuro Kain talon päällä... Mie sain tuossa äsken aamupalan syötyä ^^ Meni vähän tuo sängystä nouseminen myöhäiseksi

155Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:26

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

kyllä, hyvin paikallinen kuuro. Tai ainakin äsken satoi... plöh, nyt paistaa taas aurinko -_-

156Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 24 Kesä 2008, 15:52

Vieraili

Vierailija

Mitäs helvattia nyt on tapahtunut serranoissa? Siis mitä? Meni vain kahden viikon jaksot ohi, ja tääh? Perhana, heti kun kakkos season tulee kauppoihin, minä ostan (vaan missä vaiheessa ylen sarjat tekee sarjoistaan boxit..)

Juonipaljastus:

No hyvin toimi spoileri, köh.
Sataa sataa ropisee.

157Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 20:00

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Kai, täytyy katsoa, millaisia ne animet ovat *virn* sitten kun taas ehdin niitä katsomaan... seuraava vapaapäivä on maanantaina.

Muuten olenkin ihan ulalla, mistä puhutaan... en seuraa serranoita, joten en tiedä asiasta mitään x_x

158Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 20:02

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Hahaa, ne ovat sitten mitä ovat... Juu, en katso yhtään kummia sarjoja, en ^^

Ollaan sitten yhdessä ulalla, en miekää serranoita seuraa...

159Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 21:32

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Miekään en seuraa serranoita ^^ Eli täällä on tähän mennessä ainakin kolme ulalla.

160Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 21:36

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ulalla, ulapalla, kolme ihmistä samassa veneessä ^^

161Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 21:38

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

"Samassa veneessä kellutaan..." Mie istun täällä koneella peruukki päässä *virn*

162Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 22:15

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Peruukki päässä! Miksi?

163Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Kesä 2008, 22:28

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Nokun sain tänään sen Animeconiin tulevan peruukin ja leikkasin siihen otsahiukset. Sit jäin vaan huvikseni se päässä istumaan tähän.

164Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 10:26

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*haluaa nähdä sen peruukin ja koko asun muutenkin* saat Lo lähettää mulle kuvan, koska en varmaan saa muuten nähdä sitä koskaaaaaan... *kuolee*

165Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 13:09

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Laitan siulle kuvan ^^ Ja varmaan menee jokunen kuva galleriaankin, että sieltä ainakin näät <3

166Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 19:33

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Moro kaikki! n.n
Olen aivan rätti väsynyt, kun piti herätä jo kuudelta ja muutenkin on nukkunut viime öinä muutaman tunnin jos sitäkään. Serkun rippijuhlia vietettiin. Oli kuolettavan tylsää siellä kirkossa ja vielä, kun oli joku tolppa siinä edessä niin ei nähnyt alttaria tai mikä ikinä onkaan.. -.-'

167Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 22:42

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Yaaay kiitos Lo kultainen n.n <3

Rixu yrittää selvitä traumasta... varmaan itekin saisin luterilaisen kirkon tilaisuuksista traumoja kun niitä on nyt moneen otteeseen mainostettu tylsiksi... x_x sitäpaitsi rippijuhlilla tai -koululla ei oikeastaan ole edes mitään Raamatullista perustaa, joten ihan turhaan niitäkin pidetään. Saahan niistä tosin kaiketi rahaa *virn*

168Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 22:53

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

No mut riparilla on hauskaa. Ainakin miun mielestä. Tai siis mie sain lisäks aika paljon uusia kavereita riparilt ja olihan se kokemus sekin.

169Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Su 29 Kesä 2008, 22:57

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mm... *ei ole ollut riparilla* vaikea siitä sanoa oikein mitään siis... x_x

170Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 30 Kesä 2008, 14:26

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ahahaa, nyt on ensimmäinen kerta kun olen ollut hereillä yli 24 tuntia putkeen, ja olo on enemmän tai vähemmän hutera... Tuli valvottua kavereiden kanssa ^^

Ugh, pitää harkita että vastaanko tänään mihinkään peliini tai istunko edes koneella, kun on vaikeuksia lukea ja ymmärtää... *hihittää voipuneesti*
Taidan käydä pelkällä sokerilla ja kahvilla....

171Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 01:55

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Oletkos Kai jo toipunut meidän valvomisurakasta?

Tämä topic alkaa hiljentyä.

172Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 12:08

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Njoo, nyt olen kunnossa ^^

Minäkin huomasin, meinaa muumioitua koko homma o___o Pitäisi alkaa hölistä jostain useammin, niin ehkä tämäkin toipuisi vähän...

Ihanaa, heti kun on herännyt niin kone päälle ja musiikki pauhaamaan... Ei ole vanhemmat kotona, niin ei ole ketään valittamassa *heh* Pitäisi kai syödä jotain, mutta olen saanut kadotettua näläntuntemiskykyni jonnekin O.o Harvinaista, olen yleensä niin suuriruokainen...

Ihan kamala, kun haluasin kampaajalle... Mutta kävin vasta ööh, kuukausi sitten? joten en tiedä maksaako meiksi uutta käyntiä... *niisk* hiukseni alkoivat taas näyttää liikaa mopilta.. *pöyhii niitä ja mutisee jotain radikaalista muutoksesta*

*teehee* lisäksi, eihän sinne animeconiin voi mennä mallista yli kasvaneissa hiuksissa...

173Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 15:10

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Animeconista jutellaan sitten toisessa topicissa...joka onkin hieman vähemmän kuollut. Jostain syystä, mistähän johtuisi...? xD

Tänään loppui kahden viikon kesätyöt, ja jään tänne yksin koko viikonlopuksi kun vanhemmat lähtee kai Naantaliin tai jotain... OvO Kivaa. Pitkästä aikaa. Taidan jopa päästä KIRJOITTAMAAN... :3

http://www.opallynia.deviantart.com

174Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 18:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

No, sen vain mainitsin tuossa muun hiuksistani kiroilun seassa...

Minä unohdin hakea kesätöitä silloin kun olisi pitänyt O____O kamala, jäin ilman raatamista! Ja aikaisia herätyksiä ja tylsää kirjojenjärjestelyä (niin, olisin mennyt kirjastoon...)
Mutta onnea Opallynialle~

Kuinkakohan monella täälläolijoista on silmälasit? Itselläni on... ja todella voimakkaat. Juuri tänään vaihdoin sankoihin voimakkaammat linssit (-7 ja -7.25, kai) ja sain piilarit ^^
Tuntuu vain kummalta olla näiden kanssa, ihan eri tavalla näkee o___o kuin sankalaseilla siis. Ehkä se johtuu siitä ettei näissä ole sitä likakerrosta jonka minä ainakin saan ilmestymään laseihini....

175Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 23:24

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

WAA! Saitko siis ne piilarit?! Mie haluun nähä siut! *yrittää mönkiä näytön läpi Kain luokse* Ja kysymykseen vastatakseni miulla pitäis olla silmälasit, mutta käytän piilareita, kuten tiesitkin. Voimakkuudet on -1 kummassakin silmässä.

176Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 23:45

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*ahihi* Olen sokeampi kuin Loooo~
Tuo on kyllä tiedetty jo jonkin aikaa. Hei! Tahdon tietää onko täällä joku minua sokeampi! *tähyilee muita yumelaisia*

*työntää Lon takaisin koskaa luulee tätä Ringun Sadakon suomalaiseksi serkuksi*
Niinh, ne ovat. Ja olivat hiton kummat käyttää kun kävin uimassa o___o Luoja, näin jotakin kun uin!
Mutta vituttaa kun en voi ikinä saada oikeaan silmään värillistä linssiä, kun niitä ei ole toorisina... *itkee kun on hajateitteisuutta simmussa*

... En minä itke O____o Lo on tartuttanut tuon minuun, vaikka olen maailman epäitkevin ihminen. Tai ainakin yksi heistä.

177Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 23:52

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

*mielipuolista naurua* Oon tartuttanu itkemisen Kaihin!
ITKEKÄÄ TE KAIKKI!
Tai no ei oo pakko jos ei taho...

178Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 00:42

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Se on muuten pelottavaa kun Lo hokee että "Itke." sellaisella äänellä... siis että hän ruoskisi samalla. *ehehe*

Mutta sen hokeminen että itkee... se tarttuu yllättävän nopeasti. No, aika monet jutu tarttuvat. Vaikkapa nuha, noin esimerkiksi xD

179Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 00:54

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Minähän olen hyvin pelottava ihminen... Pelätkää ja itkekää te kaikki!

180Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 01:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

....

Ei, ei kannata.
Lo on vain _pieni söpöliini...

*ahihi* mahtaa olla hauskaa kun kattelee näitä höpötyksiä jälkeenpäin... niin myöhäkin. Kyllä vain, minusta on myöhä O____o Juuh, Kai menee kiltisti ysiltä tai kympiltä nukkumaan... yleensä ainakin.

181Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 01:07

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Söpö? Minäkö? *saa kohtauksen*

Joo, muut saa hyvät naurut, kun lukee näitä juttuja ^^

182Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 18:34

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Joo, mie en ainakaan tajunnut yhtään mitään. x''''D

Hauskaa kun kaveri lähetteli noita Bleachin musiikkeja...tuli vaan tajunneeksi miten hullun huono latausohjelma tällä oikeastaan on... ^^;

183Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 14:37

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Aika harvat tajuavat mistään oikeasti mitään ^^

Kauheaa, minua on sanottu söpöksi piilareiden kanssa. Ja sain heti perään kuulla että näytän söpöltä laseillakin. =__= Juuri minun naamani pitää olla taipuvainen söpöyteen... *nurisee*

Minulla taisi olla jotain järkevää sanottavaa... Ai niin!

Repeilin hirmuisesti kun näin (tämän kirjoitushetkellä) voimassaolevan tittelini. Helvetin kärpänen, tosiaankin.
Tuntuu etten muuta olekaan tehnyt kesälomalla kuin pörrännyt täällä....

Niin ja joku saa luvan ehdottaa minulle jotain hyvää kirjaa luettavaksi. Mieluiten pitkää sellaista. Eikä päähenkilönä naista. Muuten kuuntelen mitä tahansa ehdotusta.

184Höpö höpö! - Sivu 7 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 15:00

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hoo, ehdotuksia. ^^ Kirjallisuuttako kaipaat? Minulta taitaa löytyä vain fantasiaa...sori jos ei kelpaa mutta laitan pari kuitenkin tähän alas.

Pitkää ja tarkkaa selontekoa kaikesta mahdollisesta? Lue Ajan Pyörää. Vähintään viisisataa sivuiset kirjat ovat yltäneet jo reilusti yli kahdenteenkymmenenteen osaansa. O.o

Ja suosittelen myös kuuluisasta Dungeons and Dragons -roolipelistä alkunsa saanutta kirjasarjaa nimeltä Dragonlance. Alkuteokset ja suurin osa muutenkin on joko Margaret Weisin tai Tracy Hickmanin (tahi molempien) käsialaa, ja ihan mielenkiintoista luettavaa. Kaikkeen ne ropet johtavatkin.

...ei tuu nyt mieleen muuta pitkää... paitsi yksi epäfantasia! Nimeltään Jalostamo ja kertoo...hmm...ymmärtääkseni aika omalla tavallaan kuolemansynneistä.

Bai bai.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa