Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 15 / 40]

351Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 03 Syys 2008, 19:55

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Kieltämättä harrastus on koukuttava. Ennätykselliset kerran olen cossanut mitään niin että ihmiset voivat nähdä sen ja feh, koukkuun jäätiin. Melkein heti tuli ajatus toista tummaihoista cossata seuraavassa Animuconissa...

Mie olen rakastunut tummiin ihmisiin. Tai siis, onhan heidän joukossa siinä erilaisia kuin valkoisillaki (en ole koskaan tajunnut rasismia) mutta he ovat vain kertakaikkisen kauniita. Veli heitti etät tykkäätkö niistä mustista läskikasoista ja en voi kuin myöntää, että pidän niistä enemmän kuin vastaavista valkoisista...

*haluaa muuttua tummaihoiseksi*

Köh köh. Sponssatkaa miulle copicceja kun se art trade on valmistumassa viimein mutta tällä pällillä ei ole kunnon pehmoista hyvää taivaanväriä...pälli.

http://www.opallynia.deviantart.com

352Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Syys 2008, 18:42

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*kuvittelee Opan tummaihoisena* eehehehee... itse asiassa saattaisi sopia vallan mainiosti...x) cossasitko animeconissa jotain tummaihoista silloin? kun ei ollut näkemässä niin...ääää.... ai niin siis milloin on tsukicon?

Hmm... En itse oikein ole tuota cossausta harrastanut, mutta kuitenkin voisin sanoa sen, ettei kannata cossata mihinkään tapahtumaan, jos ei puku ole edes jokseenkin laadukas. Parempi maine tapahtumalle tulee, jos cossaajat näkevät vaivaa senkin eteen. Voisin kuvitella sen olevan conin kuin conin imagolle aika hyvä, jos asuihin panostetaan. Olen jotenkin saanut käsityksen, että cossaus on cossaajille sydämen asia oli kyseessä minkä kokoinen tapahtuma tahansa. :3 vai olenko täysin hakoteillä? x_x

353Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Syys 2008, 15:20

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Tsukicon on.. ensi kuussa? 18-19.10.2008 *luntti*
Tsukicon on Helsingissä, Glorialla. Sisäänpääsymaksu yhdeltä päivältä on 5 €, kahdelta päivältä 8 €. Ja siis, kyseessähän ei ole suoranaisesti animetapahtuma, ainakin itse pidän sitä enemmän muoti ja musiikki-tapahtumassa, vaikka sinne voikin mennä cossimaan :'3

Ja tuohon toiseen puheenaiheeseen, en ole varma tajusinko mitä Shaido tarkoitti mutta...
Tietenkin ainakin minä panostan pukuihini mutta en minä niistä aina täydellisiä jaksa tehdä. Teen asuihin omia ratkaisuja, siis saatan korvata jotain violettia pinkillä (mutta ainahan pinkin voi antaa anteeksi~~).

Viimeinen muokkaaja, Delta pvm To 11 Syys 2008, 17:08, muokattu 1 kertaa

354Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Syys 2008, 16:17

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... kiitos tiedosta. ^^ Pitäisiköhän yrittää saada aikatauluun edes tuo coni sitten...*virn*

Niin no, tottahan sitä voi kaikkea korjailla. Tosin ainahan se on parempi, jos puku mahdollisimman yhdenmukainen cossattavan kanssa. Pienet korjaukset kyllä ymmärrän...

355Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Syys 2008, 20:13

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Mie olen oleva siellä vain lauantaina. ^^; Ja sittenkin tietyt jengi varmaan vetää mukanaan ja ne piilarit pitää ettiä... Mutta en pane yhtään pahakseni jos ShaiShai pääsisi sinne moikattavaksi... ^^

356Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Syys 2008, 08:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Minä olen siellä kumpanakin päivänä, ainakin käsittääkseni. Pitää katsoa mitä kaksi semeäni oikein keksivät...
On yllättävän raskasta olla kaveriporukan ainoa uke *virn*

Sanoisin että siitä tulee hauskaa, kun menemme lauantaina parille keikalle ehkä jopa mahdollisesti. Ja kun se... *unohti nimen* se se se S-alkuinen bändi koostuu toooodella suloisista jätkistä ja niiden musiikkikin vaikuttaa hyvältä~
Nyt enää toivotaan että se on laadukas kokoonpano (=fanserviceä)

Ihanaa, vain viiden tunnin koulupäivä tänään~ pitää kai alkaa irrottautua tästä koneelta että pääsee nyt raahautumaan sinne...

357Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Syys 2008, 14:35

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Mä olen menossa Tsukiconiin :'D Sain eilen illalla pitävän vastauksen, mutta en tiedä olenko siellä vain yhden päivän vai en.. Mutta menen sinne kumminkin n.n

358Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Syys 2008, 14:46

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Ha haa, sinne siis kerääntyy yumelaisia pikkuisen... Pitää yrittää bongailla ^^

359Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Syys 2008, 14:54

Delta

Gnoomi
Gnoomi

:'3 Aiotteko taas pitää miitin? Ei sillä, että minä pystyisin taaskaan tulemaan.

360Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Syys 2008, 15:02

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sitä minäkin vähän mietin, mutta ei kai. Minä en tiedä itsekään päästettäisiinkö minua miittailemaan...

Pitää ottaa nimikyltti varmuuden varalta, heh heh...

361Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Su 14 Syys 2008, 22:05

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Kuulkaa, en ehkä tulekaan.

Ja en kyllä tule miitteilemään vaikka olisikin. Koska miulla olisi siellä paljon muutakin tehtävää ja paljon ihmisiä jotka vaatii huomiota. Pliis, ei miittiä Tsukiin.

362Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 15 Syys 2008, 07:12

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

XD Noo, jos olet lukenut edellisten kirjoittajien viestejä tarkkaan, huomaat ehkä, että mitään miittiä ei olla järjestämässäkään. Siis molemmat ovat selittäneet "ei sillä, että minulla olisi aikaa".

363Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 15 Syys 2008, 10:29

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hyvä. Mie olin koko viikonlopun jossain kuusessa niin en yhtään jaksanut lukea kaikkia edellisiä. Sorry darlings. Please don't hate me.

364Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 15 Syys 2008, 17:04

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

..ööh, oikeastaan ne olivat kaksi edellistä? XD Ja oletin että olit lukenut ne, koska tiesit mistä olimme puhuneet.

365Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 15 Syys 2008, 17:54

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hämmentävää. Ehkä olin vain niin poikki viikonlopun miitin jälkeen etten tajunnut enää mistään mitään. Ei kyllä ole muistikuvaa koko viestin laittamisestakaan että... XD

Ja eikun kirjoittamaan Spaissareista. Jes. Eikä ole edes musiikin esitelmä vaan median. XD

366Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 07:44

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mä teen semmoisen iiisooon nimi kyltin ja heiluttelen sitä siellä, niin miut voi löytää sieltä XD Ehkä en..

Ärsyttävää, kun kädessä on rakkula, kun viikonloppuna tuli vuolettua aika paljon. Nyt se on kipeä.. -.-'

HAHAA! Eilen olin Fazerilla! >D Ei siinä oikeastaan mitään ihmeelistä ole, kun joka vuosi käynyt siellä luokan kanssa. Se alkaa olemaan hieman tylsää. Mä taidan mennä tästä juomaan toisen kupin kahvia n.n Tekee niin mieli kahvia * odottaa, että kahvin keitin lopettaa hommansa*

En ole aivan varma olenko siellä kumpanakin päivänä, mutta luulisin olevani, joten mä kiikaroin teidät ja tulen moikkaamaan, jos mä nyt tunnistan teidät * virn* Tulen säikyttelemään >8D

367Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 16:44

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Oi oi oi....nyt tämä taas heittää väliin välikommentin nimeltään olen onnistunut houkuttelemaan muuan tyypin tänne ehdottamaan hahmoaan. <3 Toivottavasti arvon Ashtawayn hahmonen läpäisee täkäläiset "hurjan ankarat" kiritterit. xD Ja joo, tarkoitukseni EI ole vaikuttaa niihin jotka tästä päättää. Sanonpa vaan että varaan tuon hahmon yhteen peliin itselleni jos se pääsee läpi. *käkättelee itsekseen*

Ja KYLLÄ olen lukenut liikaa (yhden kirjan) Terry Pratchettiä. x''D

Okei, jatkakaa.

368Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 18:28

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Terry on IHANA! HYVÄ OPA!!! *järjestää itsekseen juhlat koska muutkin ovat päässeet perille Pratcetista*

Nyt sinä kerrot Kaille minkä kirjan luit, jookos~?

369Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 18:32

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

:'3 ööh, olen lukenut Pratchettia.. kuusi vuotta tms? XD

D: Opa kiristää minua! En voi muuta kuin päästää Ashtawayn läpi tai turpaan tulee.

370Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 18:44

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Pratchet on yksi lemppareistani, yhdessä vaiheessa kirjoitin ihan samalla tavalla tajuamattani sitä... xD

... Hyi Opaa *partyt kuolevat* Ei saa kiristää ihmisiä... Deltakin kun on tuollainen puolustuskyvytön pikkuinen *virn*

371Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 19:34

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

D: Minä mikään puolustuskyvytön ole (tosin eihän minun tarvitse osata puolustautua kun on Kai suojelemassa), pikkuisuuttakaan en ainakaan myönnä~

372Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 16 Syys 2008, 19:39

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Hui, tajusin juuri miten epäaktiivinen olen ollut. *hyperventiloi* Olen kamala ihminen... Oon ihan pihalla kaikesta. *päättää aktivoitua jälleen*

373Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 09:51

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Hui kamala miten paljon viestejä. ._. No omituinen höpöttäjä saapu nyt häiriköimään. *Pukee päälleen 'omituinen häpöttäjä' paidan*

374Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 16:18

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Mikä hurja aloitus arvon... hmm... omituinen höpöttäjä. xD

Muahahahaaaaaa. Sieppaankin hahmosesi. Kunhan ehdin. Paljon tekemistä. TAAS.

375Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 16:47

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Ole armelias, kilttiiii. *Patentoitu koiranpentukatse* Tiedän, tekemistä on täälläkin. Pitäisi lukea kokeisiin, mutta moraalimittari on pakkasen puolella. T.T

376Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 18:10

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Olenko minä ainoa, jonka "fast post"-loota on kutistunut minimaaliseksi vai onko Kaze muoksinut jotain (..vai foorumi vain sekoamassa)?

377Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 19:19

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

En mie tänään ole mitään tälle muokannut (mitä nyt poistanut omia viestejäni ja laittanut lukkoon topiceja). Saattaa tehdä serveri jotain päivityksiä. Minun piti kyllä muokata jotian, mutten nyt muista mitä (varhaisdementtia).

http://yumenohate.mitosu.net

378Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 19:34

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

:'3 okei. Ei kun tämä minimaalinen fast post-loota on aika ärsyttävä XD

379Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 19:54

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Voin korjata asiaa. :) Onko se ihan pikkiriikkinen? GRAAH. Hermot menee kissan kassa. Vasen käsi ihan naarmuilla ja kissa hyppii pöydällä (ahdistunut narttu koirasta, joka taas on lääpällään kolli kissaamme). Kissalla muuttenkin ylimääräistä energiaa .-. Se heitti vaivalla tehtyn lelunkin hukkaan.

380Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 17 Syys 2008, 21:24

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

:'3 No tällaiset pari riviä eli aika minimaalinen.

381Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 18 Syys 2008, 16:28

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Mikä selain, resoluutio ja käyttöjärjestelmä sinulla on? Ne saattavat vaikuttaa. Firefoxilla ja Operalla kyllä toimi minulla. Mutta korjaan asiaa! :)

382Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 18 Syys 2008, 17:52

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

IEhän minulla XD

383Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 18 Syys 2008, 18:13

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

IE nyt onkin ihan tyhmä o.o ongelmoi hitosti...

Hoo, pari päivää on epäaktiivinen ja täällä sattuu ja tapahtuu. Ihmeellistä... Jotenkin tuntuu vaisulta aina kun minä olen paikalla...
Mutta en ala leikkiä vainoharhaista ^^

Kokeisiinluvusta on puhuttu? Minun pitäisi tehdä fysiikan tutkielmaani ja valmistautua koeviikkoon, muttaaah~ Uh, tulisi syysloma nopeammin! Tahtoo keikalleeeeh~

Meikkasin pikkusiskoni tappajaklovniksi, ja äitini kauhisteli sitä. Lisäksi tajusin, että hän näyttää yhtä pelottavalta kuin jokin Jokeri... Tai enemmin samaa tyyliä kuin D.Gray-manin pahikset. Jokatapauksessa, en halua törmätä pimeällä kadulla xD

384Höpö höpö! - Sivu 15 Empty Vs: Höpö höpö! To 18 Syys 2008, 18:18

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Äh, IE mättää täälläkin. Ihan minimaalinen loota. >.<'

Koeviikko... Juuh, fysiikan kokeeseen lueskelen puolella silmällä tässä samalla kun kirjotan. *Menee piiloon vastuuta nurkan taakse* En tiedä minkälainen sadisti kehtaa pistää psykologian kokeen lauantaille, nyt pitäisi rämpiä siitäkin yli. Mutta toisaalta maanantaina minulla ei sitten olekkaan ollenkaan koulua. :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 15 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa