Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 27 / 40]

651Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 15:03

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Miksii Minäää!!!??? O___O'''''

652Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 16:07

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Koska olet erittäin suloinen pikku otus <3

653Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 18:09

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Juu.. Jospa unohdetaan se "suloinen" ja "pikku" ja lisätään "Kamala" Niin sitten se kuulostaa paremmalta * virn*

654Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 19:09

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

tai sitten ei... ei sua voi edes kuvitella kamalana... kohotapas hieman itsetuntoasi pikkuinen :3 *taputtaa päälaelle*

655Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 19:33

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Shai: Danista... tuota noin niin... Mie en tiedä. Se on melkeinpä alkuajoistaan asti ollut sellainen hahmo joka jää mieleen pyörimään. Siis minun mieleen. Sittemmin olen huomannut sitä hivenen Shiroillekin sattuvan, samoin serkulleni. Mutta että sinäkin? SINÄKIN BRUTUKSENI? O__O Gezoz. Mie tiedä miksi se on sellainen. Ehkä sillä onjoku mystinen aura...

Haa. Piirsin viimein seuraavan tänne tulevan hahmon, naisen. Oli hauskaa kun väritin sen puuväreillä...tuli tosi pehmeän näköinen työ vaikka tarkoituksella värit on hieman mauttomat. ^^'

Hehee... asensin meidän koneelle Windows 95':sta varten suunnitellun Muumipelin, Suuri Muumijuhla. :3 Pelasin heti helpoimmalla asetuksella läpi koko sössön. Aivan suloinen suomidubattu pixelimössö... XD

http://www.opallynia.deviantart.com

656Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! La 22 Marras 2008, 19:47

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

heheee... Dan vaan pyörii mun mielessä... en voi sille mitään... käske se pois tai usutan Shaidon sun kimppuun... :3 keskittyminen herpaantuu...

Voi ei... muumipeli... :3 ha, nyt tekee kyllä mieli kattoo muumeja. *virn* Muumipeikko ja pyrstötähti... xD

657Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 06:54

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Mä olen aina tykännyt muumeista. PIKKU MYY JYRÄÄ!! * virn* Mulla ei ole itsetunto ongelmia, vaan näen itseni sellaisena XD

Tittidii! Kello on tulossa kuusi aamulla ja mä heräsin viideltä olen hillunut jotain omaa vain * reps* Vähän aika sitten tuijotin telkkarin ruutua, kun katoin disneyn kolmemusketti soturia. AAWW!! Aku oli ihuna siin X3 Oli erittäin hauskaa, kun paritin Akua ja Mikkiä >83 Hihihihihiiiiiii.. Nyt yritän jatkaa mun vanhaa fanficciä, jossa on erittäin outoo tekstiä :'D Repeilen melkein koko ajan, kun kirjoitan XD Muahhahahahahahahaaaa!! * nauraa mielipuolista pahis naurua*

658Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 14:02

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Muumit on just hyvä ohjelma. Vaikkakin minuu häiritsee siinä Muumipeikko ja pyrstötähti se, kun Hemuli vilauttelee siellä...

Mie heräsin tossa puol kaheltatoista, kun miun Nuutti-sama herätyskello herätti miut. Luennoin sille vähän aikaa noista puista mitä on mein pihalla ja sit raahasin laiskan olemukseni tähän.

659Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 15:32

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Niin joo.. On se aika... Epäilyttävää.. * reps* XD WUHUUU!!! Voitin mn ssterin skippo pelissä!! >8DD HEHHEHEHEEE!!!

660Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 15:37

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Onnee vaan *grin*

Mie tulin just suihkusta. Nyt on puhdas olo. Lakkailen kynsiä tässä...

661Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 15:43

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Minkä väriseksi? :D Ite en koskaan jaksa lakata ja kumminkin menee ihan överiksi XD

662Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 15:55

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Punaseks *grin*
Minuu ärsyttää vaan se vaihe, kun ne kuivuu... Ei voi tehä mitään sillon.

663Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 15:57

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Niin joo.. Se on aika tylsää odottaa, jotta ne kuivuisi -.-'' Mä yleensä huidon mun käsiä, jotta ne kuivuisi nopeammin

664Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 16:22

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Har har... Kikin lähettipalvelun ostit on suloisia~ xD

*väistää Rixun heiluvia käsiä*

Krhm. Älkäähän nyt tehkä viattomista Muumeistakin pervoutta. o.o

665Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 16:42

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Enhän minä.. * Räpyttää silmiään viattomasti*

Kohta lähen täältä korvesta tuonne helesinkiin :3 Ja sitten vihdoin kotona. Yay! XD

666Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:04

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Haha... menet päin vastoin kuin veljeni joka lähtee Helsingistä tänne korpeen. xD

667Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:05

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

MIULLA ON TYLSÄÄ!!
Nyt sitten tiedätte...

668Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:08

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

MUWAHAHAHA. Kiitosta tosiaan nyt tiedämme. xD

Minulla istuu kolme maskottia ruudun laidassa hhähähäää... ja kirjoitan Nadjan esittelyääh... xD

Minulla on kivaa vaikka ei oikeastaan ole mitään erityisen innostavaa tekemistä. netit jökkäs äsken kun täällä pyryttää niin tiuhaan.

669Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mitäs mitäs... Jo Kisulla on tylsää, eikös sillä ole pelejä vastattavana *virn*

Missä kohden Hemuli vilauttelee siinä Pyrstötähdessä...? En muista kun en oo vähään aikaan (pitkään aikaan) sitä kattonut... x_x

670Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:18

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

^ Eikös se ollu siinä kohti, ku rupes lopussa tuulemaan hirmuisesti ja se vetäs hammeensa laskuvarjoksi? :D

Kuvittelenko vain, mutta pikaviestit ei toimi? o_o''

http://yumenohate.mitosu.net

671Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 17:22

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

ai oliko siinä sellainenkin kohta...? x_x nyt täytyy kyllä tosiaan kattoa tuo uudestaan jostain... harmi kun sitä ei oo mulla omana. Täytyy ettiä netistä ja varmaan taas löytyy niin hyvälaatuisena, että voihan... jee...

//hmm.... enpä tiedä pikaviesteistä... täytyy varmaan kokeilla... x_x tai siis kyllä.. mulla toimii kaikki aivan moitteettomasti. Ja jos ongelmia onkin niin ne liittyvät tuohon minun mokkulaan joka pätkii välillä...

672Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 19:21

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Joulun aikoihin se tulee yleensä TV:stä. :) Tai sitten viimeistään uutenavuotena.

En mie tiiä, mutta välillä tuntuu, että pikaviestit ei mene perille..? o_o'' Saattaa olla omaa harhaluuloisuuta myäs.

Täällä ei enää pysy perässä. :(

Muah, sain siskon ansiosta Snowmanin Walking in the air kappaleen nuotit. Tai ainakin jonkinlaiset. :D Saapahan nyt pimputella pianolla jotain jouluistakin (soitin pianoa kunnolla viimeksi varmaan 4-5 vuotta sitten) kuin Saiyukin kappaletta. Muah.

673Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 19:30

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ois miul pelejä, mut ei oo inspiraatioo... Ei oo ollu vähään aikaan. -.-'

674Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 21:14

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Voi Lote palleroista.. ;__; * Taputtaa Loitea päähän* Toivottavasti inspis löytää takaisin luoksesi :3

Kamala tyrsky tuolla ulkona on O__O''' Jouduin eka hiidenvedellä odottaa kakskyt minsaa linkkaria ja sitten hesassakin piti odottaa melkein puoltuntia toista linja-autoa... -.-'' Siellä oli kylmä, melkein palelluin kuoliaaksi .__.''

675Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Su 23 Marras 2008, 23:06

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

jee... *odottaa joulua jo muumien takia*

Lo, sun pitää... kuunnella jotain inspiroivaa.... *virn*

Tuolla ulkona on tosiaan hirveä keli. Vaikka ei satais lunta niin tuulee niin paljon, että lumet tulee silti naamalle. Toivottavasti aamulla ei kuitenkaan tartte kävellä kouluun tollasessa kelissä... x_x

676Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 14:58

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Onneksi ei ollut niin kylmä :3 Meinasin liukastua muutaman kerran kylläkin kouluun mennessäni XD

677Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 16:20

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Täällä sataa nyttenkin lunta. On satanu koko päivän. Ja kamalan tuulista vähän väliä.

678Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 17:23

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

täällä ei ole paljon tänään satanut, mutta jossain vaiheessa taisi sekin alkaa. Tuuli on kylmää ja jäätävää ja muuten on ihan hyvä keli. Toisaalta ihan ok keli olla ulkona... vaikka siellä tuuleekin... mutta jotenkin tuntuu että aina tuulee...

679Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 17:39

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Täällä edelleen sataa lunta ahkerasti... ja olen iloisesti pihalla keskusteluista...

Mutta!

*tuulettaa villisti*
Tänään tuli postissa uus Final Fantasy VII!!!!!!! JEEEEEE~
Hakkasin ihan mielissäni itteni siihen seiviin, joka tulee just enne ku käsketään vaihtaa kakkoslevykkeelle.... *fu fu fu* On se elämä ihanaa ku pääsee näkee kuinka nättipojalle annetaan sähköshokkikivaa~ (niin, olen lukenut läpipeluuohjeita....)

Ah ha ha haaaa~
Kaita ei taida näkyä Yumessa ahkerasti tulevina viikkoina. Mmmm. Aion hautautua fäffän maailmaan... Pääsee levelittämään ja kehittämään aseita ja vaikka mitä kivaa...
*hykertelee*

... ilon vaa pilaa koeviikko. *sniff* Mutta enää psyka, kemia ja matikka jäljellä...

680Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 17:48

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hoo... pitäisköhän tutustua viimein jossain vaiheessa tuohon muidenkin pelien maailmaan kuin tällaisen ropettamisen... :3 tosin aika ei taida ihan riittää... *virn*

Mulla on sellainen tunne, että sun kokeet menee hyvin, Kai :3 mutta onnea niihin kuitenkin ^^

681Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 18:15

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

O____O ... jaa että sellainen kutina Shailla. Noh, kyllä noi meni ihan hyvin, mitä nyt failasin ruotsissa ku joku kääli oli varastanu kokeen etukäteen ja se meni vaihtoon ja oli ihan saatanan vaikea *haaaaah*

Kannattaa pelata Final Fantasyja. Mie en oikeestaan muista peleistä suuremmin välitä... ku olen niin huono mätössä... mutta niissä on kiva tapella ^^ Ja siis, Sephiroth on jumala. *gee hee*

682Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 19:24

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

^ Ny muistin aikana; Cloud and Sephiroth date scene ja Sephiroth and Aeris date scene. Seppyn nimi o khyllä hankala kirjoittaa -__-'' Nykin piti koko ajan luntata tuosta Kain tekstistä. Köh.

Onkos Lo saanut inspiraatiota takaisin? :) Mie ny vähän vaivaan ja kiusaan sinua kysymällä, että oletkos saanut pikaviestiä? Ahdistaa mieltä, kun ei tiedä tuliko se perille asti vai ei.

683Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 20:55

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

O___O Ihan kuin eilen laittamiani viestehä ei näkyisi tääl... tai sitten olen vainoharhainen...

684Höpö höpö! - Sivu 27 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Marras 2008, 21:00

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Olen aina halunnut Final Fantasy IIV O__O'' Mutta kun on matti kukkarossa melkein aina, niin on ollut hiukan vaikea ostaa.. AARGH!! Mä menen Kaille pelailemaan * virn*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 27 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa