Viestien lukumäärä : 4456 Registration date : 18.02.2008
näyttää olleen hauskaa *virn* voi elämä...
Mulla ei ole hauskaa. Tai no osittain on ja osittain en. Katsoin Kuninkaan paluun pidennetyn version ja aloin itkemään... sitten valmistui itsenäisyyspäivän kalenteriluukku ja sitä oli kyllä hauska tehdä... sitä... juttua... Ja APUAAAA huomenna huomenna on itsenäisyyspäivän juhla tuolla jossakin ja mun pitää soittaa siellä. waaaaah oon ihan paineissa. Kun eräskään Idols Jaana ei ole kertaakaan suvainnut tulla harjoituksiin vaan vasta huomenna päästään ensimmäisen kerran sekin ottamaan mukaan... kuolema tulee. Tunnen sen luissani. Pitää ottaa taskumatti mukaan, että vähän rentoutuu sitten siellä.... x_x waaaah kuolema kuolema kuolema....
Nyt vasta rupeskin jännittämään... vaikka ei se ole kuin pelkkä joku koulun juhla...
*viiirn* oudon rauhallinen olo vielä tällä hetkellä... mutta kohta varmaan alkaa hervoton tärinä ja vapina ja soitan niille että oon kipee enkä pääsekään tulemaan. muahahaaa...
Viestien lukumäärä : 963 Registration date : 30.10.2008
Hyvin se menee :3 Jos hermostutaa niin kokeile vanhaa kunnon "Ajattele koko yleisö idioottiset ilmeet kasvoilla, istumassa wc-pytyllä ja ilman muita vaatteita kuin alusvaatteet'-keinoa xDD
bahh.. kaipa sitä pitää lähteä kotiin, että saa puhelimen akun lataukseen -.-'''
aaa... pitäskö mun vieläkin soittaa sulle Opa...x) oon kyllä ihaaaaan sekaisin tällä hetkellä... pitää jotenkin rauhottuuaaa... mutta ihan hyvin se meni se juttu kuitenkin. Sormet tärisi vaan minimaalisesti xD
Dias, jos olisin tota ajatellut silloin, en olisi pystynyt soittamaan ollenkaan kun olisin vaan nauranut koko ajan jokseenkin hysteerisenä *grin*
Viestien lukumäärä : 2934 Sijainti : Turku Registration date : 18.02.2008
No teillä on ollut hauskaa täällä *grin* Minuu väsyttää -.-' Meillä oli itsenäisyyspäivän tanssiaiset koulussa... Ei mitenkään erityisen hohdokkaat, mutta hauskaa oli. Tanssin Kain kanssa valssia ja mie jouduin viemään koko ajan *murisee Kaille* No ei se oikeestaan haitannu. Ja hyvä jos Shaidolla meni hyvin <3 *hali* DIAS! Vai että tuollasia sie vaan ajattelet? *Hypistelee tyynyn alta löytynyttä veistä* Varokin ajattelemasta tuolleen, kun mie oon paikalla tai koet Tetsun kohtalon...
Viestien lukumäärä : 4456 Ikä : 36 Sijainti : Angmar Registration date : 18.02.2008
Lo ja veitsi... pelottava yhdistelmä... *voi miltei kuvitella sen silmät kun se hypistelee veistä* äh... pakko sitä on kuitenkin halata *haliiiirutistaa*
Viestien lukumäärä : 963 Ikä : 34 Sijainti : Juhlimassa itseään Registration date : 30.10.2008
*nappaa Kazen titelin ja nauraa psykedeelistä naurua juostessaan se mukanaan pakoon. Kompastuu kiveen ja horjahtaa päin räystästä, joka päästää likavedet tämän keuhkoihin ja muutaman tunnin yskimisen jälkeen palauttaa Kazen tittelin*
Viestien lukumäärä : 3072 Ikä : 32 Sijainti : Takkisi taskussa Registration date : 04.05.2008
Dias, et sie voi varastaa sitä titteliä... siutahan kohti Lote useimmiten veistä heiluttaa xD
Mutta kannatan tätä tasa-arvoisuutta asiassa, poistetaan kokonaan sukupuolimääre ja sallitaan kaikki sukupuolet heiluttelemaan veitsiä kanssamme *naur*
Hiii, silmäni menivät ristiin kun olen koko viikonlopun vaan pelannut tai istunut koneella xD