Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 32 / 40]

776Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! La 06 Joulu 2008, 23:07

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Koska "puhdas ja viaton" yume uhkaa muuttua murhanhimoisten veitsinaisten pesäkkeeksi (niin kuin ei olisi jo)

http://www.opallynia.deviantart.com

777Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! La 06 Joulu 2008, 23:36

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Jos aiot estää sen OLET JO MYÖHÄSSÄ! *muhahahahaha*

778Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! La 06 Joulu 2008, 23:53

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

MUR! Tätä ei hyväksytä! Pitää olla tasa-arvoa! Puolet murhanhimoisista veitsen heiluttajista täytyy olla myös miespuolisia! o/

Köh, köh.. Heitetään tuo huono vitsi lukkojen taa ikuisiksi ajoiksi ja tilataan Ahtisaari tänne rauhaa tuomaan. (Köps khyllä. Autiosaaressa kehittyy mahtavia vitsejä! \o/)

http://yumenohate.mitosu.net

779Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 00:03

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

O_________O Kaze mikä huumorintaju... *kierii lattialla vatsaansa pidellen kykenemättä Shirointäyteisen päivän jälkeen enää nauramaan*

780Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 00:11

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

*REPS*
Kassu on paras <3
*lyö Kassun hullujen veitsenheiluttajien kunniajäseneksi*

781Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 00:22

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Hoo! :D Thanksis tittelistä. Otan sen riemulla vastaan. :D

http://yumenohate.mitosu.net

782Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 00:33

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Ole hyvä vain *pat pat*

783Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 15:33

Dias

Homunculus
Homunculus

*nappaa Kazen titelin ja nauraa psykedeelistä naurua juostessaan se mukanaan pakoon. Kompastuu kiveen ja horjahtaa päin räystästä, joka päästää likavedet tämän keuhkoihin ja muutaman tunnin yskimisen jälkeen palauttaa Kazen tittelin*

Sainpahan kokea suuruuden huumaa..

784Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 16:26

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Dias, et sie voi varastaa sitä titteliä... siutahan kohti Lote useimmiten veistä heiluttaa xD

Mutta kannatan tätä tasa-arvoisuutta asiassa, poistetaan kokonaan sukupuolimääre ja sallitaan kaikki sukupuolet heiluttelemaan veitsiä kanssamme *naur*

Hiii, silmäni menivät ristiin kun olen koko viikonlopun vaan pelannut tai istunut koneella xD

785Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 16:27

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ei saa pölliä toisten titteleitä! *heiluttaa veistä toisen nenän edessä*

786Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Su 07 Joulu 2008, 20:12

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

*tapittaa Kanda Yu-tyyliin pelottavan synkästi*

Sovitaan etten lukenut mitään tuosta---

787Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 11:26

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Lon kanssa on ilmeisesti lisää yhtäläisyyksiä veitsifetissien suhteen *virn* sama tauti varmaan...

Mutta. Asiasta porkkanaan. Olen kuollut. Elävä sellainen. Nukuin yöllä about puolitoista tuntia ja nyt silmät seisoo päässä vaikka pitäs tehdä jotain koulujuttua. En vaan oikein itekään tajua, mitä niistä kaikista pitäis oikein tehdä...

saan aivoihin rasitusvamman...

788Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 17:30

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

*pakenee loten veitsiä*

Voi shaido raukkaa~ =__= unipula on karseaa x________X

I feel your pain~ *patpat*

789Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 18:18

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

se on.... paitsi tällä hetkellä tuntuu jotenkin kumman pirteältä melkein... se tais olla se energiajuoma tai joku mikä tepsi *virn*

790Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 21:12

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

x'D Mie nukuin just äsken kolme tuntii... ja kännykkä dääm it jäi kouluun jonnekin... yosh, hyvä päivä. *pimeällä tuulella*

Huhuhu... voisin heitellä Daneja seiniin.

791Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 23:05

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

no... sä heitit jo niitä Daneja seiniin... se varmasti oli hauskaa, mutta pääsipäs Shaido lohduttamaan ja samaan sänkyyyyn~

Mwahahaa...

Apua... oon ihan varma että alan taas lukea kun menen nukkumaan. Se tarkoittaa toisin sanoen toista unetonta yötä...

792Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 08 Joulu 2008, 23:41

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Mikähän siinä lukemisessa osaakin estää yöunet, itsellä meni valvomiseksi eilinen iltalukeminen, joten yritän nyt pitää näppini irti kirjoista ja mangoista myös. Toisaalta, huomenna kelpaa nukkua vaikka kuinka pitkään... *Hapuilee kirjaa kirjahyllystä*

793Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 09 Joulu 2008, 14:13

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Jep kirjat on petollisia ja niin on elokuvatkin =_____= Kun niitä alkaa lukea/Katsomaan niin on älyttömän vaikea lopettaa kesken, etenkin hieman väsyneenä xD

aloitin eilen katsomaan leffaa klo 01.00 mikä kieltämättä oli virhe x.x nooh tulipahan katottua ja nyt väsyttää, mutta oli se sen arvoista ^^

794Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 09 Joulu 2008, 16:34

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Leffojen aikana nukahtaa helpommin kuin lukemisen aikana... varmaankin... Mulla taas on huomenna vapaata niin voin illalla lukea. Paitsi että mun pitäisi tehdä joulukortteja. Ne on ollut vaiheessa jo muutaman päivän x_x Eilen onnistuin pitämään näppini erossa siitä kirjasta kuitenkin. Koska sammuin oikeastaan melkein heti, kun menin peiton alle. Tosin... heräilin yöllä ja muistan jossain vaiheessa miettineeni, että pitäisikö alkaa lukemaan. Kello taisi olla jotain yhden tai kahden välillä silloin :3

795Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 09 Joulu 2008, 18:31

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Mitä, eihän kummankaan aikana voi nukahtaa o.o Kirja rentouttaa mukavasti ennen nukkumaan oikeasti menoa... mutta elokuva? Minä en ikinä nukahtaisi kesken elokuvan, pelkkä tieto siitä että siinä on jokin valonlähde joka vielä pitää ääntä pitää minut hereillä xD Toisaalta, Kai on nyt vähän herkkäuninen.

Kaikista pahinta on, jos iltalukeminen pääsee parhaaseen kohtaan... Siis, silloin kun luin pottereita innoissani, yleensä aloitin iltalukemisen siinä ysiltä (olin hei pienempi silloin xD), ja sitten puoli yhdeltätoista huomasin loppurytinöiden alkaneen, ja sehän tarkoitti, että on ihan pakko lukea loput parisataa sivua putkeen... ^^

796Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 09 Joulu 2008, 19:27

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Joo, eihän sitä kirjaa voi jättää kesken! Tai mangaa, itse tuhlasin tässä lähiaikoina kiitettävästi aikaa siihen, että piti lukea vielä seuraava osa ja vielä kaksi seuraavaa. Siinä kahden aikoihin sain työni päätökseen (Okei, ei ollut enempää osia) joten pääsin nukkumaankin.
Elokuvien aikana olen nukahtanut useasti (Siis telkkarista tulevien.) Normi hetki on viimeinen mainoskatko, jonka aikana vaan hieman lepuutan silmiä ja se on siinä. En kyllä tiedä miten nykyään kävisi, en ole paljon katsonut elokuvia telkkarista. Tuntemattoman sotilaan viimeksi, mutta siinähän ei ollutkaan mainoskatkoja.

797Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 10 Joulu 2008, 21:30

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Krohöm... älkää julistako offtopiccia miulta pannaan kiltit... *huomasi juuri laittaneensa 99 viestiä tämän päivän aikana... onko tämä siis SADAS? voi luoja...* Olen normaalisti paljon kiltimpi mutta tänään oli tylsää koulussa...

798Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 10 Joulu 2008, 22:22

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

xD Opa, offailun kuningattaremme. Saisit varmaan tuon arvonimen, jos meillä olisi sellainen vuotuinen gaala täällä Yumessa... *grin*
Ja offailu on vain kivaa, varsinkin kun edes joku pitää sen hengissä... *näyttää Opalle peukkuja*

Degh. Minulta kuoli ropetusinto äsken... *tökkii löllöä parkaa* Keksin taas jonkun hullun novelli-idean, kun luin ihan liikaa androideista ja kyborgeista ja transhumanismista.
Ja täytyy sanoa, että kannatan transhumanismiä xD Kukapa ei haluaisi vanhenemisen olla vapaaehtoista, ja halutessaan olla muodoltaan usvapallero?

799Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 17:36

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Kai, tuo kuolastaa hämärän mielenkiintoiselta *virn* Ja Opa... kirjoittele vaan kaikkea kivaa. Niitä on ihan mukava lukea noita sun juttuja.

Huomenna lähtee joulukortit viimein. Jee. Olen saanut jotakin aikaiseksi *grin* Nyt täytyy elää kyllä paljoa syömättä jouluun asti. Dieetti. Heti.

Toisin sanoen kaikki rahat meni joululahjoihin...

800Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:29

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*heh* Voi sinua parkaa, Shai...

... minä tein äsken valtavan urakan, ja latailin kaikki ffvii musat ittelleni, samoin piano collectionin ja one-winged angelin myös ac versiona o.o Auh, nyt päätä koskee xD

801Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:34

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*reps* huomasin juuri edellisessä viestissäni erittäin mielenkiintoisen virheen... kuolastaa.... voi.... waaaah en osaa enää kirjottaa....

*ojentaa Kaille buranaa* syö niitä. Taikasieniliemen kanssa. Helpottaa ihan varmana. :3

802Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:41

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Tosiaan, kualastaa xD
*syö buranat muttei koske taikasieniin*
Miusta tuntuu, et miun piti sanoa et siul on varmaan alkanu kasvaa taikasieniä aivoissa, kun valitit jossain offailussa jotain aivoihin liittyvää xD

803Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:44

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

voi olla hyvin mahdollista. Varmaan sieniä täynnä jokainen aivolohko ja solu *virn* paitsi että nyt niissä sienissä on punaiset nauhat joulun kunniaksi... ja... no joo... ehkä en sano enempää kun tuntuu että sienet valtaa pään täysin ja tulee...sieniä suusta... ja korvista...

804Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 19:43

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Sain tänään soittaa koulussa rytmimunaa! xD Olen rytmimunalisti, unelmani on täyttynyt!

805Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 19:53

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hooo! *heittää Förrin päälle glittereitä* Julistakaamme sinut Yumen viralliseksi rytmimunalistiksi. *grin* Ja tällä hiekkalaatikollahan on se oma orkesteri...

806Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 18:09

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Minto on tullut takaisin.^^ pitkän loman jälkeen tuntuu hassulta kirjottaa.
tänne on tullu ihan himona porukkaa, eikä puoletkaan tunne mua, tai toisinpäin^^ jos olen aiheuttanut päänsärkyä joillekin katoamistempullani (lähinnä pelien suhteen) en voi muuta kun pahoitella.

807Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:09

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

MINTOOOOO!!!!!! <3<3<3<3<3 oisit nähnyt mun ilmeen kun huomasin että oot onlinessa *virn* tervetuloa takaisin *halirutistus* <3<3<3<3 oiiii ihanaa.... *happy dance* pitkästä aikaa oot takaisin. >:3 Miiiiiii-chan ^^

808Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:12

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

*rutistaa takaisin* oli pakko kun lote vähän takoi päähäni järkeä. eikä sitä uskalla uhmata. n.n voin kuvitella ilmees shaikulta<3^^

809Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:13

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hihiii *virn* hyvä Kisu, niin sitä pitää... sait Mii-chanin takaisin. Oonkin miettinyt, mihin olet oikein kadonnut... Mutta ihanaa, kun olet takaisin. ^^ <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 32 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa