Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 44]

126Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 19 Huhti 2008, 13:29

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: ...ööö...en tiedä mutta lähdetään baariin...
Shaido: *miettii pitkään ja hartaasti ja lopulta unohtuu mietteisiinsä*

Jos hyvän näköinen henkilö tulisi ja pyytäisi sinua öiselle naku-uinnille kanssaan, mitä tekisit?

127Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 19 Huhti 2008, 14:34

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Haistattelisin pitkät. Mikä into öisissä naku-uinneissa on?
Dan: *punastuu* Ööh... Riippuu kuka se on..

Joku etuilee sinua leipäjonossa, mitä teet?

http://www.opallynia.deviantart.com

128Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 19 Huhti 2008, 14:40

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: annan etuilla, mutta myöhemmin pöllin hänen leipänsä.
Shaido: en mitään...

Lintu on loukannut siipensä, mutta on hengissä. Mitä teet linnulle vai teetkö mitään?

129Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 26 Huhti 2008, 23:58

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Roku: Yritän parantaa sen.. kai..
Nao: En mitään...
Sorano: * Katsoo Naota hieman vihaisena* Parantaisin sen. Ei sitä voi antaa kärsiä siinä.
Romeo: Auttaisin lintua..
Lloyd: Syön sen! Hyvä välipala. >:D
Riku: Jos huomaan sen niin autan..
Naminé: Luulen että ennemmin tallon sen vahingossa.. ^^''

Onko sinulla vihamiehiä? Kuinka monta?

130Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 27 Huhti 2008, 15:42

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Tuota noin... Ottaen huomioon että olen käynyt tätä ennen noin kahdeksassakymmenessä maailmassa ja niistä jokaisessa hankkiutunut perityneen taipumukseni mukaisesti hankaluuksiin useamman vaarallisen ihmisen kanssa niin... Sanoisin että... mahdollisesti kokonaisia maailmallisia. Ei niistä pysy kärryillä. Melkein kaikki on kuolleita kuitenkin. *hymyilee vinosti*
Dan: Ääh, kamala kysymys. Yritän tulla kaikkien kanssa toimeen mutta... Vastaus on kyllä. Onhan noita ainakin... *ääni hiljenee ja mutisee lopulta niin hiljaa itsekseen, ettei kukaan saa siitä mitään selvää*

Pidätkö lapsista? Miksi?

131Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 29 Huhti 2008, 23:23

Vieraili

Vierailija

Nera: Enpä kummemmin, tuntuvat olevan hieman rasittavia todella nuoret.

Aditi: .. Olisihan sitä joskus mukava saada omaa jälkikasvua, mutta se on liian riskialtista. Lapset yleensä ovat liian riskialttiita, niiden tekoja ei voi ennakoida sitten ollenkaan *väistää kysymyksen*.

Rochad: Ei, ei, ei, en todellakaan. Ne pikku räkäpallerot eivät osaa huolehtia itsestään, vänkyvät koko ajan jotain, ja ovat muutenkin arvaamattomia. Paitsi jos lapsi on itsekäs, persoonallinen ja mukava, mikäs siinä, moni kun vain ei tällainen ole.

Abraham: Riippuu ihan päivän ateriasta. Jos oli lapsirakastavaa naista, lapset ovat sitten ihanimpia olentoja vessan pöntön jälkeen, mutta jos lounaaksi oli erakkoitunutta viehkeää bish.. kaunista poikaa, lapset saisivat juosta suolle *hymyilee leveästi*

Tekisikö joskus mieli potkia seiniä ja mennä nurkkaan nyhjöttämään? Milloin yleensä ?

132Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 04 Toukokuu 2008, 14:03

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Mitä? Miksi ihmeessä? En minä kuluta aikaani tuollaiseen, menisin sen sijaan kalaan tai jotain~ *hymyilee aurinkoisesti*

Miten reagoisit jos rakkaasi pettäisi sinua parhaan ystäväsi kanssa, ja löytäisit heidät sohvaltasi itse teosta?

133Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 04 Toukokuu 2008, 17:15

Forte

Wendigo
Wendigo

Fercoe: Ai että silloin veri lentäisi..Molemmat saisivat tuntea vampyyrien muinaisen vihan voiman ja sen, ettei minua petetä maksamatta. Paras ystävä ja rakastettu..Miten kamalaa. En todellakaan olisi kiinnostunut surkeista selityksistä!

Mikä saa sinut hyvin, hyvin vihaiseksi?

134Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 05 Toukokuu 2008, 19:36

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Sinä. Ja yleensä mikä tahansa. *välttelevä katse, totuus on selvästi kuoren takana piilossa*
Dan: Radikaalius. Hyvät ovat inhottavia siinä missä pahatkin silloin kun menevät liian pitkälle. Ja erityisesti käämini kärähtävät, jos pieniä lapsia aivopestään... *vapisee kiukusta jo silkasta ajatuksesta*

Uskotko jumalaan/jumaliin? Miksi?

135Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 05 Toukokuu 2008, 19:52

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: en oikein tiedä...
Shaido: hmm *jää miettimään*

Oletko harkinnut koskaan naimisiin menoa?

136Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 05 Toukokuu 2008, 20:01

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Rehellisesti, se olisi hyvin suloista viettää ikuisuus jonkun kanssa, joka todella välittää ja rakastaa..toivon sitä kovasti, mutten usko sen käyvän toteen..

Mitä eläintä muistutat?

137Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 06 Toukokuu 2008, 20:46

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hmph. Olen sekasikiö. Jotkut kutsuvat leijonaksi tai joksikin vielä vaarallisemmaksi pedoksi. Itse miellän itseni useimmiten lohikäärmeeksi...sillähän on pohjaakin. *virnistää mystisesti*
Dan: Apua...minä pidän petoeläimiä kunniassa, ne kiinnostavat minua... Mutta en oikein tiedä... Koira, kissa tai jääkarhu...

Nauratko usein? Kuka/Mikä saa sinut nauramaan?

138Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 06 Toukokuu 2008, 21:04

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Tuleehan sitä naurettua aika usein. Minä nauran mille vain! Kauniille säälle, kunnon tilannekomiikalle... Nauran myös silloin kun olen hämilläni *ehehehe*

Mikä on mielestäsi paras tapa herätä aamuisin/miksi?

139Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 16 Toukokuu 2008, 21:57

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: paras tapa...rauhassa ja kiireettä.
Shaido: totta, rauhassa ja kiireettä, se kun on paljon mukavampaa kuin kiireessä herääminen...

Tupakoitko?

140Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Toukokuu 2008, 13:57

Remix

Remix
Sensei
Sensei

Sara:En...En ole kylläkään edes kokeillut.

Minne kaupunkiin Aryliassa haluaisit seuraavaksi matkata?

141Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Toukokuu 2008, 15:12

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Rieku: Mirassa o kyl tosi mukavaa olla... Mutta jos jonnekin suuntaisi se voisi olla lähin suuri kaupunki. Siellä voisi hoidella bisneksiä. Kehhehe.
Rai-Tae: Arzé... Mira..
Raiki: Minne vain.. Ei kyllä väliä. Ei kiinnosta.

Minne sinä olet menossa? Saisiko sinusta hyvää matka seuraa?

http://yumenohate.mitosu.net

142Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Toukokuu 2008, 17:57

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Kuolemaanhan tässä ollaan matkalla, kuten kaikki ihmiset. Vähän milloin minnekin matkan varrella osuen. Matkaseuraa...? Jaa'a, se kyllä riippuu kysyjästä. Vajoan helposti synkkyyteen ja hankkiudun hankaluuksiin mutta jos muita ei löydy...
Dan: Tuo Leo on aina tuollainen, kyllä sen kanssa on ihan mukavaa kulkea kunhan vaan pääsee katsomaan pintaa syvemmälle. Mutta minä itse... Menen sinne missä minulle on tarvetta. *rypistää kulmiaan* Jos edes löydän sellaista paikkaa. Ja minulle kyllä kelpaisi seura, on tässä jo vähän tylsistytty yksinäisyyteen.

(HUOM. Laitan Danin tässä ihan lähiaikoina tänne jos saan. <3)

Kaipaatko takaisin lapsuuteesi?

143Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 18 Toukokuu 2008, 10:47

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *värähtää* en
Shaido: joskus...

Lähtisitkö drinkille kanssani?

144Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 18 Toukokuu 2008, 12:29

Miyako

Teiniangsti
Teiniangsti

Vivianne: Miksi? Tunnenko sinut? (ajattelee: tunteeko Viivi sinut?)

Pidätkö ruoanlaitosta? Oletko hyvä siinä?

145Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 18 Toukokuu 2008, 18:43

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Jaa'a...joskus kyllä. Mutta en kyllä juuri arvosta kokin taitojani, minulla ei ole kärsivällisyyttä odotella edes kastikkeen sakeutumista. *hymähtää*
Dan: Ai pidänkö?! Kyllä todellakin! En minä mikään erityisen hyvä siinä ole (ennen muinoin koulussa kasia ja ysiä sain) mutta kunhan vain tajuan mihin mitäkin ainetta käytetään rakastan improvisoida omiani. Kuinka niin, kaipaatko kokkia? *nauraa*

Mikä tyydyttää kostonhimosi jollei kosto itse?

146Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 18 Toukokuu 2008, 20:49

Neneko-

Neneko-
Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Aya: Vain kosto tyydyttää. Jos ei, niin tapan lisää ihmisiä/olentoja.

Oletko miettinyt, missä tapaisit sen oikean?

147Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 18 Toukokuu 2008, 22:57

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: ehkä joskus... mutta en mieti sitä oikeastaan...
Shaido: olen kaiketi jo tavannut hänet *punastuu*

Käveletkö unissasi?

148Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Toukokuu 2008, 21:26

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hyvä että tiedän mitä se on. En todellakaan.
Dan: *miettii niin pitkään että useimmat ovat kadonneet paikalta/lakanneet kuuntelemasta* Itse asiassa...unissakävelen kyllä joskus...ja täydenkuun aikaan olen aina hereillä, halusin eli en...EI! En minä ole ihmissusi...

Kuunteletko omatuntoasi?

149Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 21 Toukokuu 2008, 14:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: joskus...
Shaido: kuuntelen...tai siis... en minä tiedä.

Mikä tekee sinut onnelliseksi? (tai mikä tekisi)

150Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Toukokuu 2008, 16:30

Miyako

Teiniangsti
Teiniangsti

Vivianne: Viivistä eroon pääseminen. Lopullisesti. Muuten ystävät (jos niitä olisi).

Mikä on ehdottomasti ärsyttävin piirre itsessäsi?

151Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Toukokuu 2008, 17:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Ärsyttävin? Olenko minä jotenkin ärsyttävä....? *hymyilee surkeana*
Zephaniah: ... Tuota. Joko ainainen hiusten näpelöinti tai se miten katseeni on jossakin muualla kuin puhujan silmissä.
Lea: *heittää kärrynpyörän* Ooo, ehdottamasti se miten loistan yleisön edessä! Sellainen saa kateelliseksi. Joku kyllä sanoi että suuri suuni olisi vielä ärsyttävämpi.
Julian: Olen hieman liian valloittava omaakseni mitään erityisen ärsyttävää piirrettä. Kehtaan kuitenkin väittää tietyn... narsismin häiritsevän muita yksilöitä.

Kuinka monta ateriaa/kertaa syöt päivässä?

152Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Toukokuu 2008, 21:05

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: kolme vähintään...
Shaido: syön...syön silloin kun muistan...

Montako litraa juot vettä päivässä?

153Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 16:39

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Juonko minä tosiaan vettä joskus...? En ainakaan kovin usein tai vapaaehtoisesti.
Dan: 20. *nauraa* No ei tosissaan, en minä tiedä paljonko ne korkeintaan neljä lasillista tekevät litroissa.

Kenen kanssa tanssisit hitaita?

154Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 16:56

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: *hymyilee häkeltyneenä* Tuota... En oikein tiedä.
Zephaniah: *punastuu* Se riippuu siitä, suostuisiko hän... *mutisee omiaan*
Lea: Hitaat ovat tylsiä! Tanssissa pitää olla vauhtia! *pomppii*
Julian: Sellaisen, joka vaikuttaa tanssimisen arvoiselta... *hymyilee vihjailevasti*

Jos olisit jokin kasvi, mikä olisit?

155Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 17:16

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: marihuana
Shaido: ööö... joku heinä varmaan...

Jos muuta ruokaa ei olisi ja olisit nääntymäisilläsi nälkään, söisitkö esim. kastematoja?

156Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 17:44

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Jos mitään muuta ei ole niin kyllä.
Zephaniah: ... En minä saisi niitä kiinni...
Lea: Minähän syön niitä muutenkin!
Julian: Pilailetko? En ikinä!

Mitä tekisit jos joku pomppaisi eteesi kadulla ja kutsuisi sinua kauan kadonneeksi sisaruksekseen?

157Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 19:26

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Sang: Houkuttelisin hänet hieman syrjemmälle ja söisin
Naoki: Halaisin häntä ja kutsuisin kahville *selittää innoissaan kadonneista sukulaisista*
Xifeng: Nauraisin hänelle päin naamaa ja jättäisin sitten siihen
Jian: Kysyisin häneltä mistä tieto on peräisin ja hänen vastatessaan ryöstäisin kaikki hänen rahansa
Leona: Kysyisin osaako hän muuttua sudeksi
Arden-Lupita: Kysyisin Lukenilta mitä mieltä hän on asiasta
Nía: Kysyisin onko hän tosissaan

Mikä on ihaninta elämässäsi tällä hetkellä?

158Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 19:30

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Jaa-a. Hyväpalkkainen työ~
Zephaniah: ... Eräs uusi tuttavuus...
Lea: Se että on lämmintä. Paljon hyönteisiä.
Julian: Ihaninta? Minä itse, tietysti! *tekee nättipoika-hiustenheilautuksen*

Mikä on kamalinta elämässäsi tällä hetkellä?

159Kysytään hahmolta - Sivu 6 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Toukokuu 2008, 19:34

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Sang: Se etten saa syödä matkatovereitani
Naoki: Kamalaa? Minun elämässäni ei ole mitään kamalaa enää nyt, kun Shaido on osa sitä!
Xifeng: Se, että pelkään kuolevani pian. Eikä se ole tällä kertaa nauruun
Jian: Kamalinta on ehkä se, että ihastuksen kohteeni on minua kaksi vuotta vanhempi ja hän omistaa erittäin mustasukkaisen lemmikin.
Leona: Pelko siitä, että Rafe ei rakastakaan minua
Arden-Lupita: Se etten pysy jaloillani kapakassa, jossa olen
Nía: Se hiiskatin kenraali *mutisee jotain halventavista pedofiileistä*

Mitä toivot tulevaisuudelta?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa