Acier: Kai se olisi jotain hevimetallia. Sellaisia Kizz-bändin näköisiä pandamaaleissa ja tiukoissa nahkakuteissa. Olisin laulaja, Cuivre ehkä basisti, Mercure rumpali ja Tache toinen basisti. Tyttöjä ei tarvittaisi paitsi keikan jälkeen viihdyttämään *virn* Bändin nimi olisi "Carnage".
Cuivre: Hmm...Luultavasti nu-metallia, olisin itse kosketinsoittaja, sellainen samanlainen piano kuin Tuomas Holopaisella... Päästäisin Ferocen laulamaan ja Lucretian bassoon, Acierin rumpuihin, Mercure saisi sähkökitaran ja Tache... keittää kahvit. Nimi olisi kai... "Muspelheim"...
Mercure: Punkia, luultavasti. Olisin Cuivren kanssa basisti, toinen tytöistä kai rummuissa, sama se kumpi heistä, Acier voisi soittaa sähkökitaraa, toinen tytöistä laulaa ja Tache voisi soittaa sitä pianoa. Mikä sen virallinen nimi on? Nimeä bändille en oikein keksi.
Feroce: Death metal. Olisin Lucretian kanssa laulaja, jätkät voisivat soittaa minun puolestani vaikka rytmimunaa tai triangelia. Nimeksi ehkä "Black Holy Sun".
Lucretia: Jooh, yhdyn Ferocen sanoihin, kunhan ME saamme olla päälavalla.
Tache: Tuota... En minä tiedä! Ehkä... Sellaista tunnelmamusiikkia, niinkuin Celtic Circle... Jossa olisi erilaisia, keskiaikaisia ja kelttiläisiä soittimia. Jokainen valitkoon omansa minun puolestani.
Kenen heistä keikkaa menisit katsomaan?