Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 44]

251Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 29 Kesä 2008, 23:26

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Mitäs se sinulle kuuluu? ... No jaa, ei niin että se olisi salaisuus enää. Olin kahdeksantoista ja eräs kolme vuotta nuorempi nainen onnistui löytämään minut vaikka olin menettänyt muistini. Se tilanne oli...hmm...mielenpainuva...
Dan: Jaa'a, enpä edes muista...

Unelmalemmikkisi olisi...?

http://www.opallynia.deviantart.com

252Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 30 Kesä 2008, 15:22

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Lauma lemmikkejä!
Zephaniah: Jokin lintu.
Lea: En harrasta lemmikkejä~
Julian: Kissa. Joka minulla jo onkin. *hymyilee*
Nova:... *unohtuu mietteisiinsä eikä vastaa*

Kuinkas monta rakastajaa sinulla on ollut, jos nyt on?

253Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 30 Kesä 2008, 17:18

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Koios: Minkä lasket rakastajaksi? Sellaisia, jonka nimen muistan? Suunnilleen viisi.
Fu: *kohottaa kulmakarvojaan* yli viisi, alle kymmenen - luulisin.
Belinda: Pari.

Pidätkö tarinoista? Jos pidät niin millaisista?

254Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 30 Kesä 2008, 19:13

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Pidän, kaikki vanhat jutut ovat mukavia.
Zephaniah: Riippuu onko kertoja hyvä.
Lea: Jos niissä on paljon toimintaa!
Julian: Kyllä. *vaientaa elettäkään tekemättä Kain joka naureskelee ruudun takana* Pitkistä, jotka on kirjoitettu sujuvasti.
Nova: ... Tavallaan.

Osaatko laulaa hyvin, omasta tai muiden mielestä?

255Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 01 Heinä 2008, 20:41

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Kyllähän minä jotenkin, mutta en sanoisi sitä miksikään erityiseksi. Koulussa saisin kai kasin tai seiskan... mutta huilu, se on eri asia...
Dan: *punastuu todella helakasti* Minä...tuota noin... olen yliluonnollinen hyvä musiikissa. Se menee yli omankin tajuntani... Ja lauluääneni on...tuota...ei varsinaisesti vain yksi ääniala... öh...

Oletko joskus menettänyt muistisi? ...Jos, mitä silloin tapahtui?

256Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 01 Heinä 2008, 21:02

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Eipä ole.
Zephaniah: Kyllä. ... Et halua tietää...
Lea:Ei, enkä haluaisi menettää elämästäni mitään!
Julian: Ei.
Nova: Kyllä. En tiedä.

Minkä muistosi haluaisit terminoida?

257Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 01 Heinä 2008, 21:08

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: *tuhahtaa nauruntapaisen terminointi-termille* Melkein kaiken, kiitos vain.
Dan: Ystävien ja läheisten menettämisen...ei, eivät he kuolleet...menetin heidät.

Pidätkö yhteyttä vanhempiisi? Kuinka usein?

258Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 01 Heinä 2008, 21:12

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Joka viikko kolme kertaa!
Zephaniah: *yskäisee* niin minut hylättiin vauvana...
Lea: Tuota, en tiedä keitä vanhempani ovat, mutta kotiin lähetän kirjeen kuukausittain.
Julian: ... Kerran vuodessa *hymy*
Nova: En...?

Millaisessa talossa tahtoisit asua?

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ke 02 Heinä 2008, 20:09, muokattu 1 kertaa

259Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 02 Heinä 2008, 19:44

Tintti

Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

[krhm, minnes kysymys jäi?]

260Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 03 Heinä 2008, 16:09

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

[tulihan se sieltä, hupsu Kai...]

Leo: Rauhallisessa paikassa...mutta muulla ei olekaan juuri väliä...
Dan: Luonnon keskellä mutta hyvien kulkuyhetyksien päässä! Keskikokoisessa omakoti- tai rivitalossa ja siellä olisi puutarha ja... *sekoaa*

Mikä ulkonäön ominaisuutesi häiritsee sinua erityisesti?

261Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 04 Heinä 2008, 19:55

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

//Kai on hyvin hupsu.//

Sieg: Häiritsee? Ei oikeastaan mikään. Välillä lyhyys...
Zephaniah: No, ihoni jäljet...
Lea: Mitä? Minähän näytän ihanalta! ... Vaikkakin olisi mukavaa omistaa naisellisia muotoja.
Julian: Häiritsee? *naurua* Saat aivan rauhassa etsiä minua paremman näköistä henkilöä. *lisää narsistista naurua*
Nova: ...?

Mistä olet itsessäsi ylpeä?

262Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 04 Heinä 2008, 20:15

Remix

Remix
Sensei
Sensei

Sara:Diitä etten ole vain tavallinen ihminen,vaan kettufurry!Niin,ja tietty persoonallisuudestani.

Lempi eläimesi?

263Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 04 Heinä 2008, 20:38

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Ne kaikki!
Zephaniah: Linnut..
Lea: Eh, no, ymmärrän matelijoita...
Julian: Kissa. //purr<3//
Nova: Hyönteiset.

Minkä yhden lajin/asian saisi hävittää pysyvästi koko maailmankaikkeudesta?

264Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 05 Heinä 2008, 18:33

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Ihmiset. Idiotteja koko lauma. Ja kyllä, olen itsekin sellainen, mutta se ei muuta mitään. Pikemminkin vahvistaa kantani. *värähtää inhon ja kiukun välisesti*
Dan: ...Ei mitään saa hävittää. Tai no, ahneuden, ehkä...se tekee kaikesta aina niin paljon vaikeampaa...

Kulttuuri vai urheilu, jos sinulta kysytään?

265Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 05 Heinä 2008, 19:01

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Urheilu!
Zephaniah: Kulttuuri?
Lea: Molemmat!!!
Julian: Kulttuuri.
Nova: ... penkkiurheilu.

Onko sinua ikinä heitetty millään (esim. kakulla, kivellä, kääpiöllä etc...)?

266Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 05 Heinä 2008, 22:41

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hmmh... aika usein teräaseilla... ja kerran pari kengälläkin...
Dan: Tuota... Minut on kivitetty muutamaan kertaan joukkovoimalla. Lisäksi olen saanut teatterissa aikoinani naamaani tortun (sen piti osua päähenkilöön mutta menikin ohi...) ja kalloni on saanut kokea monet monet heitettyjen kirjojen kulmat. Auts.

Minkälaisia kouluja on tullut käytyä? (myös elämänkoulu lasketaan jos muuta ei löydy...)

267Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 05 Heinä 2008, 23:36

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Eipä minkäänlaisia oikeastaan..Opin taistelemaan itse ja lukemaan sekä kirjoittamaan, sun muuta tilpehööritaitoa. Se, että elämä on yhtä kärsimystä ja ikuista pimeyttä on opittu tusinalta vihollisiani. Mukavaa, eikö?

Pidätkö hedelmistä?

268Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 13:06

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Joo~
Zephaniah: Suhteeni niihin on melko neutraali...
Lea: Plergh, rehuja...
Julian: Kakuissa, kyllä.
Nova: Ananakset ovat hyviä...

Voisitko syödä ystäväsi, jos olisitte joutuneet loukkuun paikkaan x josta ei ole poispääsyä ja ruoka on loppunut toissapäivänä?

269Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 13:59

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Jos se on ihminen, joutuisin syömään, vaikken haluaisi. Muuten, tuskin. En tarvitse muuta ravintoa, kuin verta, joten selviäisin aika pitkälle.

Olet jossain kylänpahasessa ja eräs katukauppias syyttää sinua varkaaksi, vaikket ole tehnyt mitään. Miten suhtaudut?

270Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 16:06

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Jos en pääse tilanteesta ulos yksinkertaisesti viis veisaamalla koko asiasta...? Luultavasti totean yksinkertaisesti, että hänen olisi pitänyt katsoa tavaroidensa perään tarkemmin, jos kerran uskoo minun kaltaiseni näkyvän henkilön varastaneen ne hänen silmiensä alta.
Dan: Etsin varkaan tai korvaan varatsetun tavaran, vähän tilnateesta riippuen. Pyrin joka tapauksessa puhdistamaan maineeni.

Ojasta mukaan ottamasi pikkulapsi onkin kuninkaallinen ja karkumatkalla. Mitä teet?

271Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 19:28

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Tuskin minä ojasta mitään kakaroita kalastelen..Mutta jos näin on, kiristäisin vanhempia. Tai pikkuskidiä, tilanteesta riippuen.

Osaatko ratsastaa hevosella tai jollain muulla olennolla?

272Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 20:09

Vieraili

Vierailija

Anyare: En osaa... Sitten kun kyseistä taitoa tarvii niin menen ja opettelen!

Pidätkö kynttilöistä?

273Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 21:12

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Nää..Mitä minä niillä tekisin muka?

Osaatko lukea ja kirjoittaa?

274Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 06 Heinä 2008, 22:19

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Hmph. Tietenkin.
Dan: Osaan ja rakastan molempia! Erityisesti lukemista...

Onko verenperinnössäsi jotain erityistä?

275Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 08 Heinä 2008, 14:30

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Ei tietääkseni?
Zephaniah: Eipä kai.
Lea: Öh, ei rodullisten ominaisuuksien lisäksi.
Julian: *säpsähtää lähes huomaamattomasti* Mikä saa sinut kysymään moista? *sivuuttaa kysymyksen*
Nova: Eei... ?

Onko sinulla/suunnitteletko perhettä, aviopuolison ja lapsien kera?

276Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 08 Heinä 2008, 15:07

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Sellaiset ajatukset ovat aina olleet vähän vakan alla minun kysymyksessäni ja nyt kun se ainoa jota olen koskaan rakastanut on kuollut...jättäytydyn varmaan suosiolla sukuni viimeiseksi.
Dan: Hei, ei saa kysellä henkilökohtaisia! *punastuu* Se riippuu...ja roikkuu. Tähän mennessä en ole tavannut ketään sellaista, jonka kanssa voisin elämäni elää. Mutta pidän kyllä lapsista. Kysyn vain mieluummin aina sen naisen mielipidettä asiaan ennen kuin alan...säheltää mitään omaa...

Kumpi vie mielenkiintosi helpommin, sulkeutunut vai avoin ihminen?

277Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 08 Heinä 2008, 15:19

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Kuinka niin vie mielenkiintoni? *hym*
Zephaniah: Ihmiset ovat mielenkiintoisia kummin tahansa...
Lea: Avoin! Sulkeutuneisuus on söpöä! Mutta se alkaa ärsyttää pidemmän päälle... *jatkaa yksinpuhelua ikinä päätöstä tekemättä*
Julian: Ei ole olemassakaan sellaista kuin 'avoin' ihminen. On vain enemmän tai vähemmän sulkeutuneita.
Nova: Sulkeutunut.

Mikä on lempiruokasi?

278Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 09 Heinä 2008, 19:23

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Elän pelkällä ihmisverellä.
Acier: No syön mitä eteen tuodaan, kyllä nuorelle, raavaalle miehelle pitäisi mikä tahansa maistua. Eniten pidän kai ihan hedelmistä, sellaisenaan.

Minkä lemmikin haluaisit, ellei sinulla ole jo?

279Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 09 Heinä 2008, 19:32

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Jare: Koiran
Tristan: Koira on jo, mutta hevonen olisi kiva
Caz: Hevonen on jo, enkä tahdo muita sillä kaikkihan ovat jo lemmikeitäni.

Lempi vuorokaudenaiaksi?

280Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 09 Heinä 2008, 19:43

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: *no comment, ei omaa sellaista*
Dan: Kevät. Uuden luonnon puhkeaminen on aina upeaa.

Mihin aikaan menet nukkumaan? ^^

281Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 10 Heinä 2008, 16:23

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Keskiyön paikkeilla... kai?
Zephaniah: No, se nyt riippuu hyvin paljon milloin olen herännyt ja näin... Mutta melko ajoissa yleensä. Vanha mies tarvitsee unensa *hymähtää*
Lea: Kun veto loppuu!
Julian: Kannatan ajoissa nukkumaan menemistä, mutta joskus saatan lukea vahingossa myöhään.
Nova: ... Kuka sanoi että olen ylipäätään hereillä?

Mikä on pahin tapasi?

282Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 10 Heinä 2008, 19:43

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Varmaan tappaminen. Aika usein pidän siitä. Vaikka tiedän että se on...huono homma.
Dan: Joskus en kunnoita itseäni lainkaan ja lakkaan kykenemästä rakastamaan itseäni. Tällöin ei tunnetusti voi myöskään rakastaa ketään muuta, joten pitäisin sitä huonona.

Pahin fyysinen tila mihin olet koskaan joutunut (eli väkivallan aiheuttama)?

283Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 10 Heinä 2008, 22:38

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: No... Minä melkein hukuin *värähtää*
Zephaniah: Älkää olko valopommin lähellä kun se räjähtää. Siinä kärähtää silmät. Kyllä sitä on tullut myös herättyä useampi paikka murtuneena ojanpohjalta...
Lea: Noo, eipä minulle ole kovin pahasti ikinä käynyt...
Julian: Tipuin puusta. *yskäisee* En edes tiedä kuinka rikki luuni menivät siinä.
Nova: ... en tiedä..?

Piditkö/pidätkö nukeista?

284Kysytään hahmolta - Sivu 11 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 11 Heinä 2008, 20:07

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: En osaa sanoa, en ole omistanut yhtään nukkea elämässäni. Olisin minä niistä aikoinaan voinut pitääkkin.
Acier: Näytänkö pervolta tai jotain? En tasan.

Mikä on arvokkain asia, minkä omistat?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa