//... tulee pitkiä elkää lukeko jos ette jaksa teen vaan omaksi huvikseni tämän kunnialla //
Leo: Hah. ...Jos on voimakas sielu ja voimakas sydän ne saattavat pysyä yhdessä. Eli kyse on ns. kuolemanjälkeisestä elämästä. Viisi mahdollisuutta. Heikoimmasta lukien päädyt; ihmishengeksi, eläinhengeksi, suojelushengeksi seuraaville, Enkeliksi jos kuulut Valoon tai Helvetin Enkeliksi jos kuulut Pimeyteen, tai sitten jonkinlaiseen jumaluussotkuun, alijumalaksi tai sellaisen sanansaattajaksi yms. Heikommat tavallaan hajoavat peruselementeikseen sattumanvaraisella tavalla ja epämääräisen ajan kuluttua syntyvät uudelleen jonkin muun osana. Vähän kuin luonnollisena kiertokulkuna mullaksi olet palaava -tyyliin.
Dan: Aika lailla sama kuin Dagnirilla tuossa edellä mutta lisään, että tapaukset ovat omakohtaisia ja tuosta poikenneet joutuvat äärimmäisen pitkiksi ajoiksi tyhjyyteen. Lisäksi sääntöjä voi rikkoa ja jumalilla on oikeuskin tehdä poikkeuksia aina silloin tällöin suosikkiensa kanssa. Tai niiden joita vihaavat joista minulla ikuisena jälleensyntyjänä on kyllä kokemusta.
Lara: Uskon ettei koko kuolemajälkeistä elämää ole. Jos on tarpeeksi voimakas pystyy syntymään uudelleen samalla sielulla ja sydämellä mutta kuoltuaan ei pysty millään tavoin vaikuttamaan enää mihinkään. Lakkaa olemasta kunnes joskus ehkä on taas, minkä todennäköisyys on äärimmäisen, olemattoman pieni.
Nadja: O___O Hittoako minä tiedän? Otan vastaan mitä tulee mutta en minä usko tai kiellä mitään.
Tärkein mukanasi kantamasi esine ja miksi?