Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 32 / 44]

776Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 15 Tammi 2009, 20:35

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: *kohottaa kulmiaan* Jos hän löytää tietyt kaksi pistettä, mutta niitä en kyllä sinulle paljasta. Enkä millekään yhdenyön ihmisille myöskään (jos sellaisia olisikin).
Dan: ...Riippuu henkilöstä...
Lara: Ongelma tuskin olen minä, riitän itse itselleni. *virnistää*
Nadja: Ahmm... riippuu mistä roikkuu. Kunhan ensin saa minut sänkyyn asti! *nauraa*

Mitä näet kun katsot nyt suoraan eteenpäin?

http://www.opallynia.deviantart.com

777Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 15 Tammi 2009, 23:30

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Paljon baareja ja kauniita naisia <3
Cuivre: Tulevaisuuteni.
Mercure: Metsää.
Tache: Ikuisen elämän polun, joka ei haltioilla pääty koskaan.
Feroce: Verta.
Lucretia: Valtaa ja mainetta.

Suurin haaveesi?

778Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Tammi 2009, 17:44

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: En omista sellaista.
Dan: Maialmanrauha kuinka kliseiseltä se kuulostaakin... tai toisena vaihehtona oikea kuolema. Ilman jälleensyntymistä.
Lara: Maailmanrauha. *virnistää* Tietenkin minun alaisuudessani.
Nadja: Ei väkisin pitkä mutta hauska ja monipuolinen elämä.

Arin muistosi?

779Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Tammi 2009, 18:14

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: *menee hiljaiseksi* En halua muistella mennyttäni.
Shaido: *värähtää* Arin... ehkä se yö, kun muutuin ihmissudeksi. Silloin tapahtui paljon muutakin...
Sayashi: Olen sulkenut muistoni onnellisesti pois.
Shadow: *tuhahtaa hieman* En tiedä, mikä niistä on arin...
Sharina: Ihmissudeksi muuttuminen. Monet lapsuusmuistot Reminan kanssa ovat melko arkoja myös. Jos vaihdettaisiin puheenaihetta? *toiveikas katse*
Ryu: *teeskentelee, ettei kuullut. Arkoja muistoja on niin paljon*

Sinulla on tiedossa sokkotreffit jonkun kanssa. Kenet yumen hahmoista haluaisit kumppaniksesi?

780Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 17 Tammi 2009, 18:24

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Uskokaa jo: En halua deittailla.
Dan: ...Öh? *repeää riemukkaaseen nauruun* En minä tiedä, harvoin minulta kysytään kun porukka yrittää reoiä minut omiin suuntiinsa... kunhan ei mitään hirveän mustansynkeitä ihmisiä.
Lara: *virnistää* Ihan sama.
Nadja: ...

No ehkäpä toistan kun olen niin inspiskatoinen.

781Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 00:22

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Kuka tahansa, minulle kyllä kelpaa millainen tyyppi vain. Ottakaa vuoronumero.
Cuivre: Skyen, aina.
Mercure: Shiran, mutta ystävyysmielessä.
Tache: En ole hirveän treffihaluinen tapaus. Enkä tunne edes paljoakaan ketään.
Feroce: Ptjaa, eiköhän se olisi Jare.
Lucretia: *teeskentelee ettei kuullut*

Mikä väri mielestäsi olet? (kyllä, Forte on maalannut liikaa hevosia...)

782Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 10:28

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: Varmaankin...veden värinen.
Shaido: Harmaa...
Sayashi: Yhdistelmä mustaa ja valkoista. Seassa myös vereltä näyttäviä laikkuja siellä täällä.
Shadow: Tulenpunainen
Sharina: Ehkäpä...joku vihertävä
Ryu: varmaankin aika lähellä kuuta.

Sama taas~ ?

783Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 15:34

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Tulen tai verenpunainen mustalla taustalla. Tausta ei välttämättä näy.
Dan: Jokin metallinen violetti tai kylmänhohtava vaaleansininen. *äärimmäisen varma asiastaan*
Lara: Metallinen tai safiirinsininen. Mustalla taustalla niin että se näkyy aina kun jokin nirhaisee. *virnistää*
Nadja: Jokin pastelliväri varmaan. Ehkä liila tai vaaleanpunainen... tai keltainen...

Mielenpainuvin kokemuksesi vuoden (2008) seikkailuistasi?

784Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 21:17

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Minä... ikäänkuin... taisin muuttua ihmissudeksi?
Zeph: *nauraa* Ihme tanssiaiset joihin menin Nían kanssa! Ja tietysti Nían tapaaminen.
Julian: *krhm* Saatoin tavallaan... kohdata jonkun erittäin mielenkiintoisen persoonan.
Skye: ... *bluuuuush* v*ittuako se sinulle kuuluu....
Bijou: En oikein tiedä... ehkä threesome?
Rox: Koko vuosi *grin*
Chacha: Um, tapasin Valerien ja se oli mukavaa ^^ ... mutta en ole oikein suuremmin seikkaillut...
Shanya: Naamiaiset.
Helier: Kaikki kokemukset ovat samanarvoisia plaa plaa...
Yvonne: ... Taistelu Arctosin kanssa. Järjetöntä...

Olet kävelemässä tungoksessa ja yhtäkkiä tunnet ohikulkevan pervon kouraisevan sinua! Et kuitenkaan pysty päättelemään kuka tämä henkilö tarkalleen oli. Mitä teet?

785Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 21:37

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Heh heh hee... Vetovoimani ei selvästi ole vieläkään ohi. Olisin hyvin ylpeä itsestäni.
Cuivre: Olisin todella, todella kummastunut, mutta jatkaisin matkaa ja unohtaisin koko asian.
Mercure: Noh... Antaisin asian olla kai.
Tache: Menisin jonnekkin muualle, todella nopeasti!
Feroce: Etsisin tapauksen ja vetäisin turpaan.
Lucretia: Uuu, joki tykkää *virn*

~sama!

786Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 19 Tammi 2009, 22:43

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: Tuota... tarkastaisin, ettei mitään ole pöllitty. Taskuvarkailla kun on vähän mitä keinoja sattuu.
Shaido: Pelästyisin ainakin...
Sayashi: Tarttuisin ilmalla tuon kouraisijan käteen ennen kuin tämä ehtii kadota ja sitten... no sitten saa nähdä.
Shadow: *murhaava katse* parempi olisi, jos ei edes yrittäisi. Yrittäisin etsiä tekijän nimittäin käsiini ja kärvennän siltä sitten kulmakarvat. Tai jotkin muut karvat.
Sharina: Tuijottaisin ympärilleni. Ja toivon, etten se ollut minä joka kirkaisi...
Ryu: Kävelen nopeampaa ja tulen epäluuloiseksi kaikkia ympärillä olevia kohtaan...

Sama taas ? *virn*

787Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 20 Tammi 2009, 15:57

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Joku kuolisi.
Dan: No tuota... punastuisin halusin eli en. Sitten hankkiutuisin viattomasti lavalle mikin ääreen ja kysäisisin jollain viattomaksi naamioidulla vitsillä kuka HEMMETTI KEHTASI.
Lara: Etsisin tyypin. ihme jos joku rohkenee.
Nadja: Riippuu olisinko... hmm... fiiliksissä vai en. *virnistää* Joko kostaisin tai sitten poistuisin paikalta.

Jollain kumman konstilla sinut on kolkattu ja heitetty ojaan ja ryöstetty. Hetken päästä herättyäsi ohi kulkisi karavaani. Miten toimisit jos mitenkään?

788Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 20 Tammi 2009, 20:36

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Pyytäisin heiltä hyvin kohteliaasti kyytiä lähimpään kaupunkiin ja selittäisin jonkun itku-nyyhky- tarinan ryöstöstäni, jolloin he ehkä olisivat kivempiä.
Cuivre: Pyytäisi kohteliaasti päästä kaupunkiin.
Mercure: Jatkaisin matkaa itsekseni.
Tache: E-en tiedä... En uskaltaisi kai häiritä heitä.
Feroce: Hmph. Pärjään itse, joten lähtisin vain jonnekkin.
Lucretia: Pyytäisin apua. Toki, olisin valmis maksamaan jollain tavalla...*virn*

Sinulle tarjotaan ilmaiseksi kissan- tai koiranpentua. Otatko?

789Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 20 Tammi 2009, 20:47

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Arctos: En. Mitä jollain pennulla nyt tekisi?

Mitä uskot seuraavan kuoleman jälkeen?

790Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 21 Tammi 2009, 19:27

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

//... tulee pitkiä elkää lukeko jos ette jaksa teen vaan omaksi huvikseni tämän kunnialla //

Leo: Hah. ...Jos on voimakas sielu ja voimakas sydän ne saattavat pysyä yhdessä. Eli kyse on ns. kuolemanjälkeisestä elämästä. Viisi mahdollisuutta. Heikoimmasta lukien päädyt; ihmishengeksi, eläinhengeksi, suojelushengeksi seuraaville, Enkeliksi jos kuulut Valoon tai Helvetin Enkeliksi jos kuulut Pimeyteen, tai sitten jonkinlaiseen jumaluussotkuun, alijumalaksi tai sellaisen sanansaattajaksi yms. Heikommat tavallaan hajoavat peruselementeikseen sattumanvaraisella tavalla ja epämääräisen ajan kuluttua syntyvät uudelleen jonkin muun osana. Vähän kuin luonnollisena kiertokulkuna mullaksi olet palaava -tyyliin.

Dan: Aika lailla sama kuin Dagnirilla tuossa edellä mutta lisään, että tapaukset ovat omakohtaisia ja tuosta poikenneet joutuvat äärimmäisen pitkiksi ajoiksi tyhjyyteen. Lisäksi sääntöjä voi rikkoa ja jumalilla on oikeuskin tehdä poikkeuksia aina silloin tällöin suosikkiensa kanssa. Tai niiden joita vihaavat joista minulla ikuisena jälleensyntyjänä on kyllä kokemusta.

Lara: Uskon ettei koko kuolemajälkeistä elämää ole. Jos on tarpeeksi voimakas pystyy syntymään uudelleen samalla sielulla ja sydämellä mutta kuoltuaan ei pysty millään tavoin vaikuttamaan enää mihinkään. Lakkaa olemasta kunnes joskus ehkä on taas, minkä todennäköisyys on äärimmäisen, olemattoman pieni.

Nadja: O___O Hittoako minä tiedän? Otan vastaan mitä tulee mutta en minä usko tai kiellä mitään.

Tärkein mukanasi kantamasi esine ja miksi?

791Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 21 Tammi 2009, 22:41

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: Jaa-a... tikarini ja veitseni ehkäpä... Sitä ei koskaan tiedä, missä niitä tarvitsee.
Shaido: Naokin antama ilvesriipus. Sillä on tunnearvoa. Paljon.
Sayashi: Rahat... koska yleensä jokin tietty summa on mukana tarkoitusella ja se menee johonkin.
Shadow: Sauvani. Koska se on minun ja minä tarvitsen sitä.
Sharina: Käsilaukkuni sisältöineen. Mitä nainen tekisikään ilman käsilaukkuaan?
Ryu: Tuota...rahat. Käytän niitä maksamiseen...

Haaveiletko omista häistäsi tai hautajaisistasi?

792Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ke 21 Tammi 2009, 23:49

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Nääh, en. Minulle ei kuitenkaan ole tulossa kumpiakaan.
Cuivre: En oikeastaan.
Mercure: En.
Tache: En juurikaan. Ihan turhaan.
Feroce: Ehkä joskus häistä... heh.
Lucretia: Turhaa humpuukia.

Mitä mieltä olet juuri tämänhetkisestä olotilastasi?

793Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 11:57

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: Hmm... voisi se olla hieman parempikin, mutta olen silti iloinen rakkaan ystäväni läheisyydestä.
Shaido: Hirveä.... syyllisyys on hirveä taakka...
Sayashi: Olen melko tyytyväinen.
Shadow: Olen erittäin, erittäin ärsyyntynyt.
Sharina: Olen sitä mieltä, että haluan hieronnan ennen kuin lähden kotiin.
Ryu: Tämän hetkinen olotilani... Olen sitä mieltä, että tarvitsen ilmaa.

Sama~ ?

794Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 13:23

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Mielentila? Se on ailahdellut ikävästi viime aikoina. Jospa se riittäisi vastauseksi?
Dan: Olen... hmm... huvittunut.
Lara: Suunnittelen asioita, ei silloin ole varaa tunteilla.
Nadja: Rennnntoutunut... tuo osaa hieroa... mmmmn...

Mitä mieltä olet homoseksuaalisuudesta?

795Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 15:54

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *yllättyy hieman kysymyksestä* Ei kai siinä mitään pahaa ole... itse tosin kallistun kyllä miesten suuntaan.
Shaido: *punastuu hieman* Olen itse rakastunut toiseen mieheen, joten.. päättele siitä.
Sayashi: Ei siinä mitään pahaa ole. Erilaisuus on mielenkiintoista.
Shadow: Ei mitään väliä... ihan kiva juttu. Naiset ovat seksikkäitä, kai niin saa toinenkin nainen ajatella.
Sharina: Aivan luonnollista käsittääkseni. *hymyilee hieman arvoituksellisesti*
Ryu: *hymyilee hieman* Hyvin suotavaa.

Sama~ ? taas...

796Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 16:37

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: *kohauttaa harteitaan* ihan ok. Enemmän kyllä kallistun naisiin.
Cuivre: Niin kauan, kun kyse on rakkaudesta, se on hyväksyttävää.
Merucre: En mielelläni puhu asioista, joita en tunne, mutta hyväksyn sen toki.
Tache: Se tuntuu vähän kummalliselta, mutta en minä homoja syrji.
Feroce: Ihan siedettävää, kunhan kukaan nainen ei iske minua.
Lucretia: Epäluonnollista!

Jälleen sama ^^

797Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 17:53

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: *blush* T-tuota, siis... *alkaa hihittää* No, ei mitään pahaa, ei ollenkaan...
Zeph: ... muut saavat aivan rauhassa olla *mulkoilee kaikkia muita Kain miespuolisia hahmoja henkisesti* Kunhan eivät minulle tuputa...
Julian: Mikäs siinä, sukupuoli kuin sukupuoli.
Skye: .... *menee pois eikä vastaa*
Bijou: Mmm, en tuomitse ketään. Ja minusta on mukavampi olla miehen kanssa, kun itse on niin nainen...
Rox: *nuolaisee huuliaan* Kaikkiruokaisuus kunniaan!
Chacha: Eh, mitä väliä tuollaisella on? Kaikki ovat... yksilöitä.
Shanya: Kunhan kukaan homo ei tule toitottamaan seksielämästään minulle hän saa olla aivan rauhassa.
Helier: ... häh. Se vain... on?
Yvonne: *kohauttaa hartioitaan*

Mitä mieltä olet... nekrofiliasta?

798Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 18:16

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *miettii hetken ja puistatus kulkee selkäpiitä pitkin* En halua ajatella sellaista.
Shaido: Inspiroiva maalauksen aihe.
Sayashi: Itse en sellaista harrasta. *jää tosin miettimään asiaa*
Shadow: Hyi hitto...
Sharina: Mitä se on? *kummastunut*
Ryu: *kohauttaa olkiaan hieman* Kuolleita halventavaa.

Sama... taas~ ?

((lyökää mua päähän jos jatkan tätä sama rataa vielä kauankin xD))

799Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 18:39

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Ewww...
Zeph: ... Hyi, kuolleet ovat ihan mätiä ja kylmiä...
Julian: *krhm* Niin? Mitä siitä? Joillakin on outoja mieltymyksiä.
Skye: .... ei näin.
Bijou: ... muuten, jos pitää vampyyreista, onko silloin nekrofiili? o.o *harhautuu aiheesta*
Rox: Kuten sanoin, kaikkiruokaisuus kunniaan.
Chacha: Ei, se olisi halventavaa vainajaa kohtaan... o.o Kamala ajatus.
Shanya: Mitä sairaita henkilöitä täällä oikein on? *katsoo epäilevästi Roxia ja Juliania*
Helier: ... raadot haisevat.
Yvonne: Ei pidä häiritä kuolleiden lepoa.

Jatketaan samaa rataa:
Mitä mieltä olet... pedofiliasta?

800Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 18:53

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *värähtää hieman* Ne, jotka sitä harrastavat ovat kammottavia.
Shaido: Ei hyväksyttävää... tosin maalauksen aiheena... *jää miettimään*
Sayashi: *hykertelee hieman* Sitä voit miettiä.
Shadow: Jotkut ovat kieroutuneita *virnistää*
Sharina: *nyrpistää nenäänsä* Ällöttävää...
Ryu: *on kauan hiljaa* Ei...ei se varmaan kovin suotavaa ole...
Ace: Järkyttävää. Varsinkin jos pedofilian uhri on...haluton.

Mitä mieltä olet....sienistä?

801Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:23

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Oma lajikuntansa. Pitäisikö muka alkaa tunteilla? *nyrpistää nenäänsä*
Dan: Joistain voi tehdä ruokaa... jostain myrkkyä. Osasta näkee heti jos luonto on vaarassa.
Lara: Mitä pitäisi ajatella?
Nadja: Kummalliset ihmiset kyselevät tuollaisia. *nauraa*

*jatkan sarjaa*
Mitä mieltä olet rakkaudesta?

802Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:29

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Rakkautta ei tueta. Liian vastuuntuntoista ja yhden ihmisen kanssa olemista.
Cuivre: No... Rakastuneena on kyllä aika ihanaa.
Mercure: Se on hieno asia, vaikka huonoja kokemuksia minulla onkin.
Tache: Ylittää kaikki esteet ^^
Feroce: Riippuu mitä rakastaa... Moni rakkaus on suotavaa, mutta on niitä pahojakin.
Lucretia: Humpuukia.

Mitä mieltä olet... olet... tyypeistä, jotka pörräävät elämässäsi?

803Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:53

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Harvassa ovat ne joihin saatan tuntea kiinnostuksen hitustakaan. *ja nuo ovat hänen ystäviään ja rakkaitaan*
Dan: Voi kamala kun sellaisia on niin älyttömän paljon... sekä hyviä että pahoja etät jotain siltä väliltä... No, tällä hetkellä olen liikkeellä Skien kanssa ja hän on kieltämättä paremmasta päästä.
Lara: Inhottavaa pohjasakkaa. On oikea hankkia järkeä heidän päihinsä. Onneksi minulla on Sane, että pysyn sentään järjissäni.
Nadja: Elämässäni ei kyllä juuri pörrätä. Edes perheeni kanssa en enää vietä aikaa. Pisin tuttavuuteni on vaunujeni kuskin kanssa ja hänkin vaihtui vastikään.

MITÄ MIELTÄ OLET........................taistelemisesta?

804Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:03

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Pidän siitä, saa minut hyvälle tuulelle, varsinkin jos voitan.
Cuivre: En taistele, ellei ole pakko.
Mercure: Väkivalta on täysin turhaa.
Tache: En pidä siitä yhtään.
Feroce: Se on oikein hauskaa.
Lucretia: Rakastan verenvuodatusta!

Milloin olet todella iloinen?

805Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:19

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Um, aina kun muutkin ovat? Jaettu ilo paras ilo ^^
Zeph: Kun saan olla Nían kanssa, kun mikään ei ole huonosti...
Julian: Todella iloinen...? *miettii* Säälittävän harvoin, nyt kun tarkkaan mietin...
Skye: ... nyt?
Bijou: Ah, aina kun voin ^^
Rox: *nuolaisee huuliaan* Arvaa.
Chacha: Arjen ilot parhaat ilot... heh, ainakin silloin kun saan jonkun asiakkaan hymyilemään... ... ... siis korunsa takia.
Shanya: Ptjaa, silloin tällöin.
Helier: Kun siihen on syytä.
Yvonne: ... *kohauttaa hartioitaan*

On sattunut niin hassusti että olet TREFFEILLÄ. Kerro Kai-sedälle, mitä toinen osapuoli ei ehdottomasti saa tehdä tai häivyt paikalta?

806Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:27

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Nääh, eiköhän hän saa tehdä ihan mitä haluaa.
Cuivre: En minä käy treffeillä, kun minulla on jo joku.
Mercure: Lähtisin, vaikkei hän olisi tehnytkään mitään.
Tache: Ei saa käydä käsiksi, millään tavalla.
Feroce: Hmph... En käy treffeillä, minulla on jo Jare.
Lucretia: Jos hän arvostelee minua, se on hei hei.

Mistä urheilusta pidät eniten?

807Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 13:49

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: Uimisesta. *hymyilee hieman*
Shaido: Juoksemisesta.
Sayashi: Kellariurheilusta. Älä kysy, mitä se on, jos et halua valheita.
Shadow: ...onko kapakkatappelu urheilua?
Sharina: Lenkkeilystä varmaankin.
Ryu: Tanssiminen ja juokseminen ovat aika kivoja.
Ace: Tanssiminen ja kuntoilu muutenkin ovat suosikkejani. Ratsastus on myös mukavaa.

hee... mitä mieltä olet ohjelmista, elokuvista ja sarjoista, joita pelaajasi katsoo telkkarista tai netistä?

808Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 17:03

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Se on niin no-life, ettei katso mitään... Kyllä se joskus kattoo C.S.I:tä, Salaisia Kansioita, Supernaturalia ja muuta hämärää, joten ihan hyvä maku.
Cuivre: Taru Sormusten Herrasta on aina hyvä. Se on ihastunut Legolakseen...
Mercure: Se katsoo niin paljon fantasia- ja vampyyrielokuvia, että muuttuu itse toiseksi niistä. Ei niissä mitään pahaa ole.
Tache: Parempi, etten kommentoi.
Feroce: Ihan sama minulle.
Lucretia: Hmph... Voisi kyllä katsoa enemmän ohjelmia, joissa on paljaita miehiä *virn*.

No mitä tykkään pelaajasi musiikkimausta?

809Kysytään hahmolta - Sivu 32 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 21:58

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: No kyseessähän on sotkuinen persoona joka kuuntelee melkein mitä vaan paitsi tietynlaista hiphoppia ja räppiä... eli ihan mukaanmenevä. Kun itse kuuntelen sekä klassista että heviä saan kyllä osani. *virnistää Opalle vinosti*
Dan: No tuota noin... sanoisin että hänen makunsa on... kiintoisa... mutta hyvä tietenkin juuri hänelle.
Lara: Paskaa kuten kaikki muukin.
Nadja: Öööö... aika surkea.

Raharuhtinas, maailmanpelastaja vai hullu?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 32 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa