Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 33 / 44]

801Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:23

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Oma lajikuntansa. Pitäisikö muka alkaa tunteilla? *nyrpistää nenäänsä*
Dan: Joistain voi tehdä ruokaa... jostain myrkkyä. Osasta näkee heti jos luonto on vaarassa.
Lara: Mitä pitäisi ajatella?
Nadja: Kummalliset ihmiset kyselevät tuollaisia. *nauraa*

*jatkan sarjaa*
Mitä mieltä olet rakkaudesta?

http://www.opallynia.deviantart.com

802Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:29

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Rakkautta ei tueta. Liian vastuuntuntoista ja yhden ihmisen kanssa olemista.
Cuivre: No... Rakastuneena on kyllä aika ihanaa.
Mercure: Se on hieno asia, vaikka huonoja kokemuksia minulla onkin.
Tache: Ylittää kaikki esteet ^^
Feroce: Riippuu mitä rakastaa... Moni rakkaus on suotavaa, mutta on niitä pahojakin.
Lucretia: Humpuukia.

Mitä mieltä olet... olet... tyypeistä, jotka pörräävät elämässäsi?

803Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 20:53

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Harvassa ovat ne joihin saatan tuntea kiinnostuksen hitustakaan. *ja nuo ovat hänen ystäviään ja rakkaitaan*
Dan: Voi kamala kun sellaisia on niin älyttömän paljon... sekä hyviä että pahoja etät jotain siltä väliltä... No, tällä hetkellä olen liikkeellä Skien kanssa ja hän on kieltämättä paremmasta päästä.
Lara: Inhottavaa pohjasakkaa. On oikea hankkia järkeä heidän päihinsä. Onneksi minulla on Sane, että pysyn sentään järjissäni.
Nadja: Elämässäni ei kyllä juuri pörrätä. Edes perheeni kanssa en enää vietä aikaa. Pisin tuttavuuteni on vaunujeni kuskin kanssa ja hänkin vaihtui vastikään.

MITÄ MIELTÄ OLET........................taistelemisesta?

804Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:03

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Pidän siitä, saa minut hyvälle tuulelle, varsinkin jos voitan.
Cuivre: En taistele, ellei ole pakko.
Mercure: Väkivalta on täysin turhaa.
Tache: En pidä siitä yhtään.
Feroce: Se on oikein hauskaa.
Lucretia: Rakastan verenvuodatusta!

Milloin olet todella iloinen?

805Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:19

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Um, aina kun muutkin ovat? Jaettu ilo paras ilo ^^
Zeph: Kun saan olla Nían kanssa, kun mikään ei ole huonosti...
Julian: Todella iloinen...? *miettii* Säälittävän harvoin, nyt kun tarkkaan mietin...
Skye: ... nyt?
Bijou: Ah, aina kun voin ^^
Rox: *nuolaisee huuliaan* Arvaa.
Chacha: Arjen ilot parhaat ilot... heh, ainakin silloin kun saan jonkun asiakkaan hymyilemään... ... ... siis korunsa takia.
Shanya: Ptjaa, silloin tällöin.
Helier: Kun siihen on syytä.
Yvonne: ... *kohauttaa hartioitaan*

On sattunut niin hassusti että olet TREFFEILLÄ. Kerro Kai-sedälle, mitä toinen osapuoli ei ehdottomasti saa tehdä tai häivyt paikalta?

806Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 22 Tammi 2009, 22:27

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Nääh, eiköhän hän saa tehdä ihan mitä haluaa.
Cuivre: En minä käy treffeillä, kun minulla on jo joku.
Mercure: Lähtisin, vaikkei hän olisi tehnytkään mitään.
Tache: Ei saa käydä käsiksi, millään tavalla.
Feroce: Hmph... En käy treffeillä, minulla on jo Jare.
Lucretia: Jos hän arvostelee minua, se on hei hei.

Mistä urheilusta pidät eniten?

807Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 13:49

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: Uimisesta. *hymyilee hieman*
Shaido: Juoksemisesta.
Sayashi: Kellariurheilusta. Älä kysy, mitä se on, jos et halua valheita.
Shadow: ...onko kapakkatappelu urheilua?
Sharina: Lenkkeilystä varmaankin.
Ryu: Tanssiminen ja juokseminen ovat aika kivoja.
Ace: Tanssiminen ja kuntoilu muutenkin ovat suosikkejani. Ratsastus on myös mukavaa.

hee... mitä mieltä olet ohjelmista, elokuvista ja sarjoista, joita pelaajasi katsoo telkkarista tai netistä?

808Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 17:03

Forte

Wendigo
Wendigo

Acier: Se on niin no-life, ettei katso mitään... Kyllä se joskus kattoo C.S.I:tä, Salaisia Kansioita, Supernaturalia ja muuta hämärää, joten ihan hyvä maku.
Cuivre: Taru Sormusten Herrasta on aina hyvä. Se on ihastunut Legolakseen...
Mercure: Se katsoo niin paljon fantasia- ja vampyyrielokuvia, että muuttuu itse toiseksi niistä. Ei niissä mitään pahaa ole.
Tache: Parempi, etten kommentoi.
Feroce: Ihan sama minulle.
Lucretia: Hmph... Voisi kyllä katsoa enemmän ohjelmia, joissa on paljaita miehiä *virn*.

No mitä tykkään pelaajasi musiikkimausta?

809Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 21:58

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: No kyseessähän on sotkuinen persoona joka kuuntelee melkein mitä vaan paitsi tietynlaista hiphoppia ja räppiä... eli ihan mukaanmenevä. Kun itse kuuntelen sekä klassista että heviä saan kyllä osani. *virnistää Opalle vinosti*
Dan: No tuota noin... sanoisin että hänen makunsa on... kiintoisa... mutta hyvä tietenkin juuri hänelle.
Lara: Paskaa kuten kaikki muukin.
Nadja: Öööö... aika surkea.

Raharuhtinas, maailmanpelastaja vai hullu?

810Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 23 Tammi 2009, 22:01

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Hullu, aivan varmasti.
Cuivre: Noh... Ehkä vähän maailmanpelastajaa ja hullua, kun ei minusta ole raharuhtinaaksi.
Mercure: Maailmanpelastaja.
Tache: Varmaan vähän hullu...^^
Feroce: En osaa sanoa.
Lucretia: Raharuhtinas.

~sama

811Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Tammi 2009, 23:14

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Varmaan vähän kaikkia. >:]
Dan: Maailmanpelastaja.
Lara: Raharuhtinas. (Opa sanoo: Hullu.)
Nadja: Hullu. Ja raharuhtinas kai kanssa.

Keskustelun aloituksesi kun haluat päästä väleihin vihamiehen kanssa?

812Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Tammi 2009, 23:29

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Minä mitään keskustele... vedän turpaan ja pakotan kuuntelemaan.
Cuivre: Pyrkisin näyttämään, etten tarkoita pahaa, haluan vain keskustella.
Mercure: Kertoisin hänelle lyhyesti ja ytimekkäästi, mitä haluan.
Tache: Tuotah... En minä uskaltaisi tehdä mitään.
Feroce: Hmph... Jos häntä ei huvita kuunnella, painukoot hevonkuuseen.
Lucretia: hah! joko hän kuuntelee tai itkee ja kuuntelee.

On harmaa, sateinen ilma, masentaa, ottaa päähän eikä ole mitään tekemistä. Miten viihdyttäisit itseäsi?

813Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Tammi 2009, 23:33

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Viihdyttäisin itseäni? Miksi minun muka PITÄISI viihdyttää itseäni kerropa se?
Dan: Säveltäisin, soittaisin tai laulaisin jotain sateeseen. Tai sitten yrittäisin jutella luonnolle ja nauttisin vain sen rauhasta... Mutta että ottaisi päähän? Johan olisi poikkeuksellista...
Lara: OTTAISIN jonkun jos tajuat mitä tarkoitan. Sanen ehkä jollei mitään uusia tuttavuuksia ole saatavilla. *purskahtaa nauruun*
Nadja: Hmmm.... >:3 Etsisin seuraa ja maksaisinkin ehkä siitä, tai sitten tanssisin tai... joisin ehkä? En minä tiedä, riippuu mitä on saatavilla.

toistanpa kauniin kysymyksen~

814Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 24 Tammi 2009, 23:47

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Joisin viimeisetkin palkkarahani ja etsisin sitten miellyttävää naisseuraa.
Cuivre: Lukisin, soittaisin jotain soitinta tai harjaisin hevostani.
Mercure: Vaeltaisin.
Tache: Eipä tule mieleen mitään. Ehkäpä vain yrittäisin olla joidenkin ystävien kanssa?
Feroce: Olisin ulkona. Kerrankin voisin olla ulkona ilman, että kuolen aurinkoon.
Lucretia: Etsisin kivaa miesseuraa.

Suostuisitko sokkotreffeille jonkun hahmoni kanssa, vaikket tietäisi, kuka tulee olemaan seurana?

815Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 25 Tammi 2009, 12:53

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: En varmaankaan. Ellen ole humalassa.
Shaido: En, minulla on Naoki, joten en tarvitse muuta treffiseuraa...
Sayashi: Jos aikatauluuni sopii. Kokemus voisi mielenkiintoinen.
Shadow: Voisin suostuakin. *virn*
Sharina: Jos...jos ehdin niin ehkä.
Ryu: En taida...
Ace: Mikä ettei? Tosin en töiltä oikein ehdi sellaiseen. Ja kumppanin olisi paras olla mies. *naurahtaa hieman*

Mielipuuhasi yksin ollessasi?

816Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 25 Tammi 2009, 16:07

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Baarissa nuokkuminen. Siellä ei ole koskaan yksin.
Cuivre: Lukeminen, vaeltaminen, ratsastaminen...
Mercure: Vaeltaminen.
Tache: Minusta on mukava vain kävellä kaupungilla ja ehkä välillä metsässä.
Feroce: Nukkuminen.
Lucretia: Tappaminen... ei! Kiduttaminen!

Jäät autiolle saarelle, mutta saat ottaa yhden tyypin mukaa. Kuka hän on?

817Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 25 Tammi 2009, 20:39

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Kuollut nainen... No jaa. Elävistä varmaan Dan. *tuhahtaa*
Dan: Kauhea kysymys... onko muka pakko valita kaikista ihanista tyypeistä? Leo. Kun lyömme päämme yhteen pääsemme taatusti sieltä pois alta aikayksikön.
Lara: Leo. ... Ai mitä? Sane lasketaan?? EI KÄY. Mieluummin yksin.
Nadja: ...Olen tavannut aika vähän sellaista väkeä jonka ottaisin mukaan? Ehkä sitten Sharinan kun hänet olen ainakin tavannut?

Vihaa vai rakkautta?

818Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 25 Tammi 2009, 23:09

Anju-chan

Anju-chan
Sensei
Sensei

Yu: En tiedä mitä rakkaus on, vihan tunnen liiankin hyvin... no vihaa varmaan.. *kylmästi*

Anju: Rakkaus on aina ihana asia ^^

Eteesi ilmestyy yllättäen iso ja pelottava monsteri. Mitä teet?

819Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 00:59

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Kick his/her ass.
Cuivre: Jos olisi pakko, taistelisin.
Mercure: Yrittäisin vangita olennon satuttamatta ja lähtisin.
Tache: Juoksisin kovaa.
Feroce: Taistelisin.
Lucretia: Taistelisin.

Sama ^^

820Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 12:22

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: Riippuu siitä, mitä tuo pelottava monsteri oikein vaikuttaa haluavan...
Shaido: Antaisin sen tappaa minut. Tai juoksisin kovaa. Riippuu siitä, millä tuulella olen.
Sayashi: Joko taistelisin tai pakenisin. Riippuu siitä, kumpi vaihtoehto vaikuttaa sillä hetkellä paremmalta.
Shadow: Kärventäisin sen.
Sharina: Heittelen sitä saksilla... en tiedä. Juoksisin ja lujaa ja todennäköisesti tulisin tapetuksi. *värähtää hiukan*
Ryu: Pakenisin nopeasti. Käyttäisin ilmaa hyvinkin vikkelään siihen tarkoitukseen...ehkä jopa keksin jonkun harhautuksenkin... *kohauttaa olkiaan*
Ace: Tarjoaisin sille oluen. *virn* Tai ehkä en kuitenkaan. Aika nopeaa juoksisin karkuun.

Kuka hahmoistani on mielestäsi pelottavin?

821Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 14:14

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Olettaen että tunnen pelkoa...?
Dan: Sayashi. Mutta ei niin etten säälisi häntäkin...
Lara: Ai siis mitä? Eivät nuo vielä ole pelottavia...
Nadja: Shadow ja Sayashi... ei ihan tiedä mitä ajatella kummastakaan. .__.

Minkä nimistä porukkaa olet tavannut viime aikoina ja kuvaapa heitä samantien YHDELLÄ sanalla.

822Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 16:48

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Naoki ja Shaido... söpöjä *blush*
Zeph: Hmm, Valerien. Mukava.
Julian: Fu. Hän on... *pitkä hiljaisuus* Vain yksi sana siis? Kieroutunut.
Skye: ... mitä se sinulle kuuluu? *ei vastaa*
Bijou: No, Ryun... hän on erittäin, erittäin suloinen ^^ *rikkoo onnessaan yhden sanan sääntöä*
Rox: Minkä nimen valitsisi~ *entten tentten* Cronus. *grin* Mielenkiintoinen.
Chacha: Minä... no sanotaan nyt Zor. Hän on aika mukava ^^'
Shanya: Erään erittäin hurmaavan miehen, joka on niin kertonut jonkun salanimen minulle... Mutta hän on salaperäinen.
Helier: Umm, Tache? Hyväuskoinen *hee hee*
Yvonne: Leon, järjetön. *mutisee jotain nenän murtamisesta ja pudistelee päätään*

Minkä näistä valitsisit: herätä leijonahäkistä, herätä keskeltä vilkasta katua ilkialastomana vai herätä pehmeällä sängyllä siihen kahledittuna se henkilö, jota inhoat enemmän kuin mitään muuta, virnuilemassa vierelläsi?

823Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 17:16

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Acier: Tätähän pitää miettiä... Varmaan kadulla, koska minulla on tunne, että niin on käynyt joskus.
Cuivre: Varmaan leijonahäkki.
Mercure: Häkki.
Ouragan: Häkki.
Tache: Kaikki ovat varmaan yhtä inhottavia... Ehkä kuitenkin katu.
Feroce: Ei minulla ole vihamiehiä, tai on minulla, mutta suurin osa on kuollut. Varmaan tuo sänky, pääsisin kuitenkin pois. Enkä halua satuttaa eläimiä.
Lucretia: Hmm... Varmaan tuo sänky.

Tuo oli niin ihana kysymys, että kysytään se uudelleen ^^

824Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 26 Tammi 2009, 18:16

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: hmm... ehkä kuitenkin... häkki...
Shaido: tuota... sänky...
Sayashi: sänky
Shadow: Häkki
Sharina: hmm...katu... *punastuu hieman*
Ryu: Tuota noin... sänky... se ei minua pidättelisi kuitenkaan...
Ace: Häkki ^^

Mieleenpainuvin tapahtuma, missä olet ollut osallisena?

825Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 13:18

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: ...Mieleenpainuvin? Ikävä kyllä maailman hienoimman naisen kuolema.
Dan: Jaaha... varmaan... hmm... Olen ollut muutamaan kertaan Pimeän ja Valon taistelun välikappaleena...
Lara: Se ei ole vielä tapahtunut.
Nadja: Ööööööö............. *käyttää koko loppupäivän miettiessä* Varmaan oma syntymäni? *virnistää leveästi*

Käyttämäsi ase?

826Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 14:00

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Arctos: Valtava jäinen rautanuija tai suuri kivinen miekka.

Lempivaatekappaleesi?

827Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 14:22

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: *kohottaa käsiään* Irtohihat!
Zeph: Kiva valkoinen paita, jossa on napitus kurkkuun asti...
Julian: En minä voi valita vain yhtä! No, rakastan niitä kaikkia... Tietyt solmiot ovat aivan liian ihania. Tai oikeastaan, omistan yhden valkoisen löysän paidan, jota pidän kun olen yksinäni - se on äärimmäisen mukava.
Skye: ... vaatteet ovat mitä ovat. Mitään lempparia ole.
Bijou: Aaaa, eräs törkeän kallis leninki, jonka niiin ostan joku kaunis päivä...
Rox: Kannatan vaatteiden riisumista, joten kietaisupaidat ja vastaavat ovat sydäntä lähellä *virn*
Chacha: Mm, ehkä eräs kiva pipo...
Shanya: Joku mekoistani.
Helier: Se vaihtelee viikottain~
Yvonne: *kohauttaa olkiaan*

"Meille, teille vai metsäteille?"

828Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 14:30

Iksu

Iksu
HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN

Arctos: Metsäteille...

Mikä on mielestäsi rumaa?

829Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 17:25

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Um, ällöttävät asiat?
Zeph: Tietyt luonteenpiirteet, tappelut, kuolema..
Julian: Et halua että luettelen ne kaikki.
Skye: *kohauttaa hartioitaan* Rumat asiat?
Bijou: No, esteettisesti epämiellyttävien juttujen lisäksi kateellisuus, julmuus... sensellaiset.
Rox: Niin missä mielessä?
Chacha: Ahm, tämä on yllättävän vaikea kysymys... *miettii vielä ensi viikollakin*
Shanya: Et sitten muuta keksinyt kysyä?
Helier: ... rumuus?
Yvonne: ... ei ole olemassa rumia asioita, on vain sellaista, mitä ei haluta nähdä ja siksi väitetään jotenkin paheksuttavaksi...

Ohops! Olet joutunut yhdeksi seitsenhenkisestä päähenkilökaartissa miekka ja magia -tyylisessä fantasiaromaanissa! Mikä olet?

830Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 27 Tammi 2009, 19:53

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Varmaan se miekkamies. *tuhahtaa ja kohottaa kulmaansa, kuin kysyen miltä näyttää*
Dan: ...Se pakollinen kaunis mies? *vihaa sitä tehtävää*
Lara: Se täydellinen mutta petollinen.
Nadja: Se typerä mutta kaunis toisen rodun edustaja. *hymyilee leikkisästi*
Samuel: Se joka esittää sankaria mutta puikkii pakoon tiukan paikan tullen jollei joku tartu kauluksesta. *nauraa*

pakko toistaa ihastuttava kysymyksesi...

831Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Tammi 2009, 15:52

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Um, se viaton, hyödytön tyyppi... *ahihi* Se jolla on tasan yksi hyvä syy olla seurueen matkassa, ja muuten tuo on vaivaiksi *punah*
Zeph: Pappi, parantaja, miksi sitä nyt sanottaisiinkaan...
Julian: Yh, minä mitään vaella. Ehkä... olisin jonkun sortin maagi, hyvä matkassa mutta joka voi hyvällä omallatunnolla livistää.
Skye: ... mukaan palkattu.
Bijou: Kamalan vaikea kysymys~ No, ehkä olen siellä vain ollakseni... erikoinen lisä.
Rox: *mwahaha* Olen tietysti se mukaan soluttautunut pahis, joka raiskaa muut kun he nukkuvat *viiirn*
Chacha: Heh, se vahva kaveri joka on päähenkilön hyvä ystävä ^^
Shanya: Hmmm, kai olisin jonkun soturin tyttöystävä ja siksi mukana.
Helier: Varas.
Yvonne: ... pakollinen haltia. *naureskelee*

Miten olisi teekutsut hahmojeni kanssa?

832Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Tammi 2009, 15:57

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Ei kuuna päivänä.
Dan: Mennään vaan. ^^
Lara: ...Mitä juonit? Voisinpa vaikka tullakin.
Nadja: Hmmm. JOO.
Samuel: Teetä? TEETÄ? Minä kaipaan jotain VAHVEMPAA!

Mitä tekisit jos saisit Danin kaltaisen lempeän, kiltin, viattomanomaisen nuorenmiehen mukaasi?

833Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Tammi 2009, 16:07

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: *tee hee* Olisin hyvin iloinen, ja menisin ehkä kahville hänen kanssaan ^^
Zeph: Um...? Enpä kai oikein mitään.
Julian: Hmmm... En ottaisi häntä mukaani.
Skye: ... *mulkaisee kysyjää ja lähtee vastaamatta*
Bijou: Pitäisin hauskaa?
Rox: *virn* Oh, niin paljon kaikkea~
Chacha: Eh?
Shanya: Pistäisin hänet kantamaan kauppakassini.
Helier: Nyhtäisin hänestä mahdollisimman paljon rahaa irti.
Yvonne: ... Miksi ottaisin hänet mukaani?

Mistä jäätelömausta pidät eniten?

834Kysytään hahmolta - Sivu 33 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Tammi 2009, 22:13

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Jäätelöä? Onko Aryliassa jäätelöä? Kappas. ... Hmm. Vaihtelee. Pistaasi tai mango, ehkä?
Dan: Katsokaa kun tuo on hyväntuulinen... aww... Minun tapauksessani suklaa tai vanilja tai niiden yhdistelmä on aina kuningas.
Lara: Minttu.
Nadja: Apuaaa.... vaikea valita... Kuningatar varmaan?
Samuel: Mikä vain. Eniten kyllä syön ihan perus mansikka-banaania jos vain saan. ^w^

Minkälaisen kodin haluaisit?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 33 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa