No... nyt ensi viikonloppua ei ole varattu Junkkarikämpältä, mutta se taas ei käy ainakaan minulle. Maaliskuu on kokonaan varattu - mikä ei muistaakseni ollut viimeksi kun kävin noilla sivuilla. Joten miitti taitaa mennä huhtikuulle (jos ei taas muuta paikkaa keksitä).
Tämän hetkinen varauslista näyttää, että huhtikuun viimeinen viikonloppu 24-26.4. olisi vapaa. Toukokuussa 29.-31.5. olisi vapaa. Sitten alkaakin kesäkuu, eikä minulla ainakaan ole tietoa vielä ollenkaan vapaista viikonlopuista kesäloman aikana. Kesä-heinäkuun vaihteessa viikonloppuja olisi ainakin 3 vapaata perätysten. Jos me kuitenkin aiotaan järjestää miitti ennen koulun loppua, on vaan kaksi viikonloppua joiden väliltä pitäisi päättää. Kaksi, koska minä ainakin haluan tulla sinne miittiin ja ensi viikonloppu ei tosiaan mulle käy :3
Minulle siis käy nuo kaksi muuta viikonloppua näillä näkymin ainakin. Mutta varaukset kannattaisi varmaan tehdä mahd. pian, jotta ehditään varaamaan ne ennen muita. Tosin... oikeastaan tuo toukokuun viikonloppu voi pian olla sellainen, että silloin on kevätjuhlia. Sitten meillä on vain tuo yksi viikonloppu, joka käy.
Ellei muuta paikkaa enää ole kuin junkkarikämppä... se kyllä olisi todella kivan tuntuinen miittipaikaksi :3