Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mökkimiitti

+11
Urufu Ki
Kaze
Forte
Tintti
Opallynia
Ashtaway
Shaido
Minto
Dias
sir Kai
Lotengo
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 7]

151Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti To 19 Helmi 2009, 00:10

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

... minäkin osaan kuvitella sulle käyvän niin *virn* mutta kyllä tasan tulet sitten oikeaan paikkaan. *haluaa nähdä Rixu-pallon livenä* *grin*

152Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti To 19 Helmi 2009, 13:29

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Hmm... Mun pitää keksiä näyttävä sisääntulo silloin. Sellanen ettette unohda sitä ikinä! >8DD Vihdoinkin voin nähdä Shai Juliani livenä!! XDDD Jos en pääse niin karkaan sinne * evil grin*

153Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 20 Helmi 2009, 20:08

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Joo *virn* tai tulen ja kidnappaan sut mukaani.

154Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 15:10

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Joo! XD Sitten ei ainakaan tarvitse homehtua koton ^^

155Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 15:31

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hahaa *virn* mitkähän käsiraudat mä keksisin sun päälle sitten että tilanne näyttäisi aidolta kaappaukselta xD

156Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 19:58

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Kunhan nyt rakkaat ensin mietittäisiin uudelleen se päivä. Totuus tosin on että meistä taitaa olla hieman epäaktivoituneita nuo sikäläiset juuri nyt että... eh.

http://www.opallynia.deviantart.com

157Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 20:52

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Maaliskuun ensimmäinen viikonloppu ei käy... eiku.. * kurkkii kalenteria* Joo.. ja saman kuun toinen viikonloppunakin muuta ( Ekana on iskän syndät ja seuraavalla siskon synttäerit.. -.-'')... Mutta jos aiotte jompanakumpana viikonloppuna pitää miitti, niin voin yrittää päästä.. n.n''

158Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 21:02

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Niin... seuraavat pari viikonloppua ei mullekaan käy millään muotoa, eikä käy pääsiäisenäkään. Jos miitti kuitenkin lykkääntyy huhtikuulle saakka, sitten en varmaan Opan ja Ashyn kanssa pääse samalla kyydillä, koska olen silloin jo Varkaissa. :3 jolloin mulle tulee kyytiongelma... josta kyllä ehkä saattaisin selvitä...

Mutta... Jospa odotamme juu, että nuo meidän Simpeleen murmeliinit aktivoituisivat enemmän ja miettisivät asiaa kanssamme <3

159Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 21 Helmi 2009, 21:09

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, Shai Juliaseni. Again XD Kumpa ne vain aktivoituisivat pian >:33

160Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Su 22 Helmi 2009, 20:45

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

murmeliini on täällä. Lote kun saadaan vielä tänne. Jos tehdään radikaalisti niin, että kaikki listaa allekkain viikonloput jotka luultavasti käy ja jotka ei käy. Alotetaan vaikka siitä.

Mulla ei jostain syystä avaudu ollenkaan toi junkkarikämpän varauslista, joten jos joku toinen murmeliini laittaisi varatut ja vapaat viikonloput tänne?

161Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ti 24 Helmi 2009, 15:54

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

No... nyt ensi viikonloppua ei ole varattu Junkkarikämpältä, mutta se taas ei käy ainakaan minulle. Maaliskuu on kokonaan varattu - mikä ei muistaakseni ollut viimeksi kun kävin noilla sivuilla. Joten miitti taitaa mennä huhtikuulle (jos ei taas muuta paikkaa keksitä).
Tämän hetkinen varauslista näyttää, että huhtikuun viimeinen viikonloppu 24-26.4. olisi vapaa. Toukokuussa 29.-31.5. olisi vapaa. Sitten alkaakin kesäkuu, eikä minulla ainakaan ole tietoa vielä ollenkaan vapaista viikonlopuista kesäloman aikana. Kesä-heinäkuun vaihteessa viikonloppuja olisi ainakin 3 vapaata perätysten. Jos me kuitenkin aiotaan järjestää miitti ennen koulun loppua, on vaan kaksi viikonloppua joiden väliltä pitäisi päättää. Kaksi, koska minä ainakin haluan tulla sinne miittiin ja ensi viikonloppu ei tosiaan mulle käy :3

Minulle siis käy nuo kaksi muuta viikonloppua näillä näkymin ainakin. Mutta varaukset kannattaisi varmaan tehdä mahd. pian, jotta ehditään varaamaan ne ennen muita. Tosin... oikeastaan tuo toukokuun viikonloppu voi pian olla sellainen, että silloin on kevätjuhlia. Sitten meillä on vain tuo yksi viikonloppu, joka käy.

Ellei muuta paikkaa enää ole kuin junkkarikämppä... se kyllä olisi todella kivan tuntuinen miittipaikaksi :3

162Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 25 Helmi 2009, 20:25

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

En päässyt lkoneelle ja olin siksi epäaktiivinen. Nytkään en kirjoittele pitkään, kun tuo yksi pikkuinen sairastaa tuossa vieressä. Minun täytyy tosiaan kysellä siitä junkkarista ja yrittää saada sitä varatuksi kunhan saa tietää käykö se viikonloppu kaikille. Itselläni ei ole nyt aikaa katsoa sitä, mutta ilmoittelen kunhan tiedän.

163Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 25 Helmi 2009, 20:32

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Yattaa ! ^^ mulle käy ainakin se huhtikuun viimeinen viikonloppu ^^

164Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti To 26 Helmi 2009, 22:52

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

* Tuijottaa kalenteria* Tuota noin.. YAAAY!! Kyllä käy!! 8DD * Alkaa tanssimaan riemusta* Hihhulihei!

165Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 27 Helmi 2009, 14:30

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Huhtikuu käy mullekin

166Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 27 Helmi 2009, 20:56

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Eli siis 24.-26.4. vai? Mulle käy~

167Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Su 01 Maalis 2009, 15:16

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Näillä näkymin minullekin kaiketi käy, en ainakaan heti keksi syytä miksei ^^

168Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 04 Maalis 2009, 21:02

Lumikki

Lumikki
Rusketusraja
Rusketusraja

Ooh, minä ainakin tulen jos pääsen! Tai... jos se käy. Siis, kun en ole ollut mitenkään aktiivinen tai mitään ja silleen.... Möö...

169Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti To 05 Maalis 2009, 20:48

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hoo. Opa katsoo jos piäsee. *nod nod*

Ja Lumikki - jäsen olet ja siten tervetullut. Urheasti täällä pelottavien yliaktiivisten *krhm-nuoli-osoittaa-minua* joukossa olet pärjännyt. ^^

170Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 13 Maalis 2009, 11:33

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Junkkarikämppä näyttää olevan varattuna jo huhtikuun vikana viikonloppuna... Ei taida olla meille se varaus, vai onko? x__x Ja toukokuukin on kokonaan varattu...

171Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 14 Maalis 2009, 16:02

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Ei kai... Höö... Kohta saadaan varattua se vasta ens vuonna.. O.O''

172Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Su 15 Maalis 2009, 12:53

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Olen täällä taas. Eikö tosiaan kenelläkään olisi mitään paikkaa minne mennä silloin huhtikuun viimeisenä? Alkaa näyttää epätoivoiselta tämä touhu. Se viimeinen viikonloppu käy ainakin minulle mainiosti. Junkkarille ei näköjään ikinä pääse -.-'

//EDIT:
Löysin naapurikunnasta mökin, joka vaikuttaa lupaavalta jos meitä on tulossa listan mukainen määrä tulisi hinnaksi karvan yli 36e/nenä. Kotisivut Ajattelin tuota ensimmäisenä mainittua mökkiä, koska se on suurin, mutta voimme toki ottaa pienemmän ja halvemman mökin jos siltä tuntuu. En löytänyt sivuilta mitään listaa siitä, milloin mökki on varattuna, mutta sinne voi toki lähettää sähköpostia, luulisin. Kunnan, jossa mökki sijaitsee kotisivut ovat tässä
Kertokakaahan mielipiteitä kultamurut ^^

//EDIT 2: Lähetin pistoniemeen sähköpostia ja kysyin onko 24.-26.4.2009 varattu. Ilmoitan tänne heti, kun saan vastauksen.

//EDIT 3: Sain pistoniemestä vastauksen. Mökki on tuona viikonloppuna vapaa. Nyt pitäisi päättää ollaanko menossa sinne vai ei.

173Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ma 16 Maalis 2009, 22:42

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Minä olen menossa vaikka minne, kunhan miitti vaan on...jossakin xD tällä hetkellä kone hitailee niin paljon, ettei oikein mistään tule mitään.... se ei ole vieläkään avannut tuota Kotisivua...

Joten, mulle käy ainakin, että mennään tuonne...

174Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ti 17 Maalis 2009, 20:30

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

...Hei, edellinen potkaisi minua katselemaan tätä topiccia ja kerronpa teille oman tilanteeni: Vanhemmat rakkaat eivät tykkää YHTÄÄN että suunnitelmat ailahtelee ja että vielä sen lisäksi, että pitää kerätä rahaa tuleviin menemisiin ja ehkä jopa jo ensi vuoden Ranskan matkaan ei suinkaan tee asiaa yhtään yksinkertaisemmaksi.

Tuohon aikaan mikäli en väärin muista meillä on juuri viimeinen jakso aluillaan koulussa. Se jakso sisältää kursseja joissa tarvitaan paljon aktiivista opiskelua KOTIpuolessa.

Hieman huolettaa nyt pääsenkö kuitenkaan tulemaan. Halu olisi kova mutta ei maailma haluja kuuntele. Mie kertoilen sitten kun saan lisäinfoa.

175Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ma 23 Maalis 2009, 09:03

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mulla on aivan sama myös missä miitti on... Mutta mulle pitää silloin hankkia joku hyvä kartta, jota osaan lukea aj kunnon kyltit mihin suuntaan mun pitää mennä *reps*

Voi ei! Opan on päästävä TnT

176Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti La 11 Huhti 2009, 19:40

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

surukseni joudun ilmoittamaan, että jos miitti järjestetään tuona ajankohtana en voi osallistua : (

177Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ma 13 Huhti 2009, 14:05

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mullakin on nyt sellainen tilanne, että ei ole yksinkertaisesti rahaa matkustaa mihinkään suuntaan. Kun ei ole oikein ruokaankaan rahaa. Niin että... joudun minäkin jättämään miitin väliin, jos se pidetään ennen heinäkuuta.

178Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ma 13 Huhti 2009, 17:47

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Miittiin on *ööh* kaks viikkoa, eikä olla saatu tätä asiaa tän kummemmin etenemään, joten voisin uskaltaa ehdottaa että siirrettäisiin ajankohtaa?

(miullekaan ei käy mitenkään hirmu hyvin tuo vkloppu)

179Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Ma 13 Huhti 2009, 19:12

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Jees. Opa toteaa ettei mitään toivoa tulla. *nod nod* Sorry. Katsellaan jotain parempaa ajankohtaa kun sen aika tulee~

180Mökkimiitti - Sivu 7 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 15 Toukokuu 2009, 21:34

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Tää mökkimiitti menee sitten kesäloman puolelle :3 Mulla on Lapin matka ens kuussa.. Nyt en tarkalleen muista milloin, mutta yritän ottaa selvää siitä päivämäärästä ja kuinka kauan ollaan siellä n.n

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa