Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Mökkimiitti

+11
Urufu Ki
Kaze
Forte
Tintti
Opallynia
Ashtaway
Shaido
Minto
Dias
sir Kai
Lotengo
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

51Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Ti 23 Joulu 2008, 23:27

Dias

Homunculus
Homunculus

Mjooh puhuu nyt Arctosin ja itsensä puolesta.

Meille nyt luultavimmin sopii mikä viikonloppu tahansa ellei Arctosille satu keikka ai vastaava, mutta enpä usko, että sellainen juuri samaan viikonloppuun iskeytyy. Olis tosiaan ihan hyvä (niinkuin Lote hdotti jo aikaisemmin) että myö mahdollisesti tultais sit edeltävänä päivänä ja yövyttäis jossain koska tosiaan meillä on tuo 5 ja puolen tunnin juna matka, joten oltaisiin vasta joskus päivällä siellä ja näin ollen menisi hyvin aikaa hukkaan pelkkään istumiseen.

Minulla (ja luultavasti myös Arctosilla) loppuu hiihtoloma ainakin samaan aikaan kun Simpeleläisllä, mutta omasta puolestani voin ainakin sanoa, että voin tulla oikeesti koska vaan. Tämä ei päde Arctosiin joka on koulun lisäksi myös töissä.. ja oikeastaan jos nyt itsekkin saan töitä niin hmmh.. mutta eiköhän me joku perjantai saada kumpiki vapaaksi, että päästään paikanpäälle ajoissa.

aikapaljon liirumlaarumia..

52Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 24 Joulu 2008, 00:28

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Joo siis tosiaan, Dias ja Arctos ovat tervetulleita meille yöksi ennen miittiä. Äidillä tuskin mitään yhtä yötä vastaan.

Ja täällä on kyllä kauppoja. Runsaat kolme kappaletta *grin*

53Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 24 Joulu 2008, 01:05

Forte

Wendigo
Wendigo

Eääh... Alustavasti olen ehkä mahdollisesti tulossa, mutta vain alustavasti. Tilanne voi muuttua.

54Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 24 Joulu 2008, 01:18

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Ooooo~ Hieno päätös Forte!
Toivottavasti nähdään miitissä!
Ja hyvää joulua vielä tännekin!

55Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Ke 24 Joulu 2008, 19:51

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Kassu tekee vaatimuksen... Ketään ei sitten Mökki-miitissä tapeta, jookos? :) Kyllä hyvin oftopic viesti, mutta unohdin tuon vaatimuksen asettaa, kun Lote kysyi saisiko tälläistä perustaa. :)

http://yumenohate.mitosu.net

56Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 01:28

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Ugh.

Eli. Jos porukalle kävisi tuo meidän risteysviikonloppu? mikäsenytolikaan-juokseetsekkamaan ELI siis _______MAALISKUUN EKA VIIKONLOPPU ?

Olisi tosiaan kätevämpää käyttää noita rakastettavia kolmea kauppaa meidän matkalaisten puolesta. Ei ole kiva raahata mukanaan jotain joka a) pilaantuu b) lyttääntyy tai c) sulaa jo matkalla.

Ashyn kanssa varmaan saamme yhteistä kyytiä järjestettyä...? ^^ Pätkikseltä pitää kysyä... että... onko se TAAS jossain silloin en nääs yhtään yllättyisi... (ne jotka ei tiedä, Pätkis = Shiroi)

LISÄKS HUOOOOOMIOOOO
Emme tiedä kuinka tilavaa Mintolla on ja kotiväen muuksikin helpotuksesta kohotan esiin muutaman seikan:
1) KAIKKI - ja tarkoitan KAIKKI - auttaa siivoamisessa ja pitää paikat siistinä!
2) OMAT PETIVAATTEET ei ole kysymysmerkillä miiteissä, ei koskaan. Muuten aiheutamme vain pesuvaivaa kotilaisille koska meitä ei tosiaan ole vain yksi tai kaksi vaan näköjään... neljä... viisi... whatever.
3) Keskustellaan ruokapolitiikasta etukäteen ja suunnitellaan mitä ostetaan. Ettei tule tehtyä ruokaa josta joku ei pidä / on allergiaongelmia.
4) Hei, miittiväki on ihmisiä. Yksilöitä. Voi olla että muukin kuin minä inhoaa pauhaavaa meteliä yms, joten otetaan aina toisemme huomioon VAIKKA tämä joku tuntisi olonsa ulkopuoliseksi ja istuisi nurkassa se ei tarkoita että hänet voisi vaan unohtaa.

Tämä kokemuksesta. Mutta tiedänhän mie että te olette fiksuja... ^^ Olen tavannut kuitenkin täällä puhuneista kaikki paitsi Forten ja Minton henkilökohtaisestikin. Luotan teihin nyt sen verran.

Ja varoituksen sana: Älä erehdy antamaan kaikkea tehtävää minulle yksin TAI sanomaan minua miksikään äidiksi vain, koska tapaan tosiaan olla se jo piru vie ottaa asiat hanskaan tämmösissä tilanteissa. Te muutkin pystytte siihen, älkää jättäkö kaikkea minulle. En tule sinne huolehtimaan muista. ;P

... Gezoz miten mie tällä kertaa paasasin. Toivottavasti jaksatte lukea. -___-'

http://www.opallynia.deviantart.com

57Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 12:28

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Niin. Siis... Mulle käy miltei mikä viikonloppu vain. En tosin kyllä tiedä milloin mun hiihtoloma on, koska me sovitaan se mun työssäoppimispaikan kanssa erikseen... Sitä vaan en tiedä, millä sinne pääsisin sinne Simpeleelle... x_x Ellen sitten pääse Opan jollakin kyydillä... siihen aikaan oon nimittäin Jämsässä eli aika lähellä noiden asumuspaikkaa...jos vaikka saataisiin jotakin kimppakyytiä järjestettyä...? siitä varmaan pitää paremmin keskustella...

Ja sitten. Ruokapolitiikasta. Oon kasvissyöjä, joten voin sitten ostaa vähän jotain omia eväitäkin sinne. Ja sitten... jos tekisi jotain yhteistä ruokaa, onko jotakin ruokalajiehdotuksia...? Vai tuoko/ostaako jokainen omat eväät vai tehdäänkö yhteisaterioita? Jos yhteisaterioita, kuinka monella eurolla jokainen osallistuu aterian kuluihin...?

Ja sitten... mulla ei ole patjaa jota raahata mukana, eikä makuupussia... ainoastaan lakanat... Joten järjestyisikö mitenkään mahdollisesti patja paikan päältä...? :3 pitäisikö tuoda myös tyyny ja täkki mukana...? Ne vie paaljon tilaa...jos joutuukin tulemaan bussilla...

58Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 17:21

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

(Opa, miekin tuppaan yleensä huolehtimaan kaikesta käytännöllisestä, joten ainakin on yksi henkilö siun lisäksi tätä säätämässä. Ellei laiskota xD)

Mutta siis, voisi olla järkevää koota jonkinlainen ruokalista, ja tehdä yhteisruuat, koska omien ruokien tekeminen on auttamattoman työlästä ja tällaiselle porukalle vääntää helposti ruuat... mutta sitä varten erittäin tärkeä kysymys:

ONKO VÄELLÄ MITÄ ERIKOISRUOKAVALIOITA/ALLERGIOITA?

Ne pitää ilmoittaa, ja jos laitetaan vaikka ekaan viestiinkin esille. Ja mitään kovin hienoa ei kai kaivata? Krhm, ja meidän pitää sopia monelta miitti virallisesti alkaa ja loppuu, koska siinähän määräytyy sitten aterioiden määrä.
Oh, ja tämä pysyy sitten raittiina tilaisuutena. Itsestäänselvyys kaiketi kun on alaikäisiä paikalla, mutta pitää nyt sanoa ääneen. Eräiden pääseminen miittiin riippuu tuostakin tekijästä.

Ja Shai: Jos kelpaa, voin tuoda makuualustoja. Meillä on oikesti paksuja sellaisia, ja monta kappaletta. Perheessä on useampi partiolainen näet. Samoin voin lainata makuupusseja about kolmelle, jos muilta puuttuu.

Ja Mintolta kaipaan yhä tietoa siitä, ovatko vanhemmat kotona vai evakossa...

59Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 17:39

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

No, edellisesssä viestissä sanoin jo, että kasvisruokailija olen. Mutta mitään allergioita ei ole. Kalaa syön, kananmunia ja maitotuotteita syön myös. Liivatetta en syö.

Makuualusta kelpaa, Kai ^^ sitten vaan... täkki ja tyyny... tai jos niitä ei saa, yritän jostakin saada makuupussin. Meillä taitaa kotona ehkä ollakin jotain...

Tiedoksi sitten, että voin osallistua ruokien tekoon tai vastavaa, jos tarvitsee.

Selvähän se, että miitti on raitis, mutta entäs onko se täysin päihteetön. Esimerkiksi jos tupakoitsee, saako sitä harrastaa ulkona tai jossakin...?

60Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 17:44

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

No, siitä varmaan pitää kysyyä Mintolta tarkemmin, mutta minä ainakin sallin riippuvaisille tupakoinnin...
Shai, jos et saa makuupussia itse minä tosiaan voin tarjota sellaisenkin.

Oh, unohdin sanoa, että minä syön ihan kaikkea enkä saa mitään oireita ^^

61Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 20:28

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Minä voin tuoda yhden makuualustan ja yhden makuupussin sekä itselleni peiton ja tyynyn, koska tulen niin läheltä ja autolla. Minulla ei myöskään ole ongelmaa nukkua ahtaasti tai tiiviisti, on sitä tullut harrastettua.

Minun puolestani tupakoida saa, mutta muut pahuudet jätetään pois.

Ja tarkoitetaanko maaliskuun ensimmäisellä viikonlopulla 27.2-1.3 vai 6.-8.3?

Minä en voi syödä oikeastaan mitään raakoja hedelmiä -.-' mandariineja ja appelsiineja voin, mutta muita en oikeastaan, viinirypäleitä ja banaaneita nihkeästi. Pähkinöitä en voi syödä lainkaan.

Ja todella noista vanhemmista olisi tieto ihan kiva.

Laitan ensimmäiseen viestiin nämä tiedot.

Ja ruokalistaa olisi todella hyvä tehdä.

JA OLISI KIVA TIETÄÄ ONKO KENELLÄKÄÄN ELÄINALLERGIOITA?!
Koska käsittääkseni talossa on kissa. Olenko oikeassa?

Viimeinen muokkaaja, Lotengo pvm To 25 Joulu 2008, 20:45, muokattu 1 kertaa

62Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 20:40

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Kai: Kiva. ^^ *huokaa helpotuksesta*

Shai: Katsotaan sitä kyytiasiaa tarkemmin lähempänä, vai? ^^ Nimittäin teemme varmaan täkäläisten kanssa yhteistyötä sen kanssa niin pitää kattella heidänkin kanssaan... mutta en usko että tulee juuri ongelmia.

Montakos meitä on lähdössä? En nyt kesken kirjoittamisen rupea tarkistamaan.

Omasta puolestani voin ruuan suhteen sanoa että ole ihan älyttömän nirso mutta vapaaehtoinen ruuanlaittaja samoin kuin Shaishai. ^^

Mietitään rahankulutusta ja ruuankulutusta kun tiedetään keitä tulee, mitä ongelmia heillä on, ja tietenkin mitä talonväki itse sanoo ajankohdista.

63Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 21:03

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ja tosiaan, minäkin voin tuota ruokaa tehdä ^^ Ei ongelmaa

64Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti To 25 Joulu 2008, 21:09

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Oh, totta, jäi sanomatta. Lähden huomenna sukurakastani tapaamaan... niin en ole tässä juttelemassa mutta hengessä mukana. Joku jos puhelinnumeroni omistaa voisi ilmoitellakin asioista...? Ashy? Lotengo? Shaido? Joku. ^^

Hei meitähän on kokkikolmosia paritkin kappaleet. Yatta.

65Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Pe 26 Joulu 2008, 11:57

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hihiii ^^ kyllä täältä joku varmasti ilmoittaa asioista jos nyt jotain uutta tulee.

Kyytiasiaa voidaan tosiaan katsoa lähempänä. :3

66Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti La 27 Joulu 2008, 00:18

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

¨Huu...täällä toimii yume... no huomenna olen jo toisaalla mutta siis silti, hidas ehkä mutta toimii... O___O

Meinaan siis sanoo jotta kertokaa ihmeessä asumiseen liittyviä ongelmia ja ehdotan myös säännöistä sopimista.

67Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti La 27 Joulu 2008, 16:39

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Maaliskuun ensimmäinen viikonloppu... Sopii kyllä. Pitää vain varmistaa, ettei tule sovittua mitään päällekkäisyyksiä. Syön ihan mitä tahansa, ja ainoa oire on leveyssuunnassa paisuminen.

Ja Opan kanssa tullaan ihan varmasti samalla kyydillä, eiköhään tuollainen yksi pieni Shaikin sinne kyytiin mahdu, jos on tarvis.

68Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti La 27 Joulu 2008, 17:14

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Vai maaliskuussa... Voi olla hankalaa, minulla on yo-kirjoitukset tietääkseni silloin.

69Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti La 27 Joulu 2008, 19:28

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Forte: Onko ne kirjoitukset juuri silloin maaliskuun alussa? Eikös ne ala vasta vähän myöhemmin?

70Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti La 27 Joulu 2008, 23:54

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

-Vanhempien olinpaikasta voin kertoa tarkemmin vähän myöhemmin jos sopii.

Ja tosiaan meillä on kissa, joten jos on allergiaa pitää ilmoittaa että mietitään tätä ongelmaa.

-Tupakkaa saa polttaa.
-Syön samaa mitä Shai, eli vaaleaa lihaa, maitoa ja kananmunia. Ei liivatetta.

-Meillä on nukkumapaikkoja (sänkyjä) muutamia ja patjoja löytyy. Mutta kun tietää monta on lopullisesti tulossa voin ilmoittaa kuinka monta lisäpatjaa voisi tuoda.
-pitkältä tulevien ei tarvitse raahata tyynyjä, täkkejä ja muuta sellaista mukanaan, jos ei halua.

En nyt osaa olla kovin järkevä ja järjestelmällinen kun väsyttää niin paljon(kello 22:54^^'), mutta tuossa tuli nyt jotakin.

71Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 02:06

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Lotengo: Jossain välissä pitäisi lukeakkin o.O

Aww! Kissa. Rakastan kissoja ^^ Mietin tuossa, että onko alkoholia missään muodossa tarjolla? Sillä jos on, ruksikaa minut yli, en ole tulossa.

72Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 11:44

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Niin... siis miittihän on täysin raitis. Kuitenkin alaikäisiä sinne tulossa, joten alkoholia ei voi edes miettiä tarjottavaksi. Joten ei hätää, Forte, sinua ei missään nimessä ruksita yli ^^

Ja kissat on ihania. Juuri tuossa yksi katselee pöydällä ulos ikkunasta. Aww kun se on suloinen :3

73Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 15:06

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Kissat on übersuloisia ^^

Ja siis ei tietenkään alkoholia miittiin! Se on täysin selvä.

74Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:05

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Hmm. Minä voisin mahdollisesti päästä, ellen ole töissä tuolloin. Tosin haluaisin ensin tietää, että minkä niminen se asema siis on, mistä sen jatko kyydin saa?

Ja minähän olen tosi allerginen, joten jo pelkkä paikalla oloni tulisi rajoittamaan syömisiä...

75Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:08

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Siis, kyseessä on Simpeleen asema. Ja melko varmasti me siellä asuvat voimme hakea väkeä suoraan asemalta, ymmärtääkseni ainakin...

... Hmmm, sitähän voitaisiin valmistaa sinulle omat ruuat? Kunhan kerrot, mitä et voi syödä ja mitä haluat syödä, tai sitten jos pääset kauppareissulle mukaan (olettaen, että kaikki saapuvat suunnilleen samaan aikaan paikalle, mikä ei välttämättä ole mahdollista) voit ostaa itse sopivaa ruokaa...?

76Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:17

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Joo, kiitos ^^ Pitää vielä katsoa miten käy, yli viiden tunnin junamatka monella vaihdolla ei kuulosta hauskalta... Mutta toisaalta voisin yrittää jakaa matkan kahdelle päivälle, saa nähdä Very Happy

Ja allergiat vaikuttavat myös paikalla oleviin sillä tavalla, että ette voisi:
1. Syödä kalaa
2. Syödä minkään sortin pähkinöitä
3. Käyttää vahvoja hajuvesiä, deodorantteja esim. vanilja ja Axe on ehdottomasti out.

Ja jonkun pitäisi sitten opetella pistämään EpiPenillä, eli adrenaliinikynällä.

Kaiken helpoimmalla tietty pääsee jos minulla on omat ruoat ja uskoisin voivani kiikuttaa ruokaa vaikka kotoakin (Nuudeleita, nuudeleita ja nuudeleita) Tosin kaikein helpointa olisi, että minä ja allergiani pysyisimme kotona... ^^'

77Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:24

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

No, jos vain millään pääset, the more the merrier ^^
Siis ei ihan oikeasti voi syödä noita? Sinulle tulee oireita niin vähästä? Luulisi varmaan onnistuvan, ei tuo miitti niin pitkään kestä.

Tuosta EpiPenistä, voit varmaan viimeistään paikan päällä opettaa jonkun sitä käyttämään? Itsekin voin tämän homman vaikka ottaa niskoilleni, jollei jollakulla ole jo kokemusta moisen käytöstä.

78Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:37

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Joo, voin pitää paikan päällä opetustunnin asiasta ^^ Kovinkaan todennäköisenä en pidä, että EpiPenille edes olisi käyttöä, mutta kuka tietää.

Ja ei, ette voi syödä/ käyttää mainitsemiani tuotteita, sillä reagoin niiden hajuun, ikävä kyllä. Oireet eivät välttämättä olisi kovin pahat, mutta en kuitenkaan halua riskeerata sillä pahimmillaan edessä voisi olla ampulanssi kyyti tk:hon.

79Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 20:48

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

... ja kun ottaa huomion, että olemme korvessa ja ambulansseja ei ole lähimaillakaan, on siis suotavaa pidättäytyä niistä. Haittaako, jos syö jotain, jossa on häviävän pieni määrä pähkinää? Monissa kekseissä ja suklaapatukoissahan lukee, että saattaa sisältää jäänteitä pähkinästä tms.

80Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 21:01

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Saattaa sisältää- tuotteet eivät haittaa, tuo ilmoitushan on melkein kaikissa suklaissa ja kekseissä ja olen itsekin riskillä syönyt niitä. Enkä usko että pähkinästä on haittaa sellaisissa tuotteissa, jossa se ei haise. Tuntuu ikävältä tällä tavalla rajata muiden syömisiä ja tuotteiden käyttämistä, mutta en tahdo ottaa riskejä tälläisessä tilanteessa.

Laitan lähempänä ruoka-allergioitani, kunhan saan jonkinlaista varmuutta siitä olenko tulossa.

81Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 21:17

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Meh~ Elähän nyt turhia murehdi. Eikös se niin mene, että kaikkien miittiin tulijoiden noinkin tärkeät asiat otetaan vakavasti ja jos yksikin on esimerkiksi juuri allerginen se otetaan huomioon ja toimitaan sen mukaisesti mutisematta. Sillä eihän tuo sinun syysi ole! Ja sitäpaitsi olisi minusta aika naurettavaa, että joku ei tuollaisen takia pääsisi paikalle vain koska muut eivät muka millään voisi kunnioittaa esimerkiksi kalan jättämistä pois O___O. Uskoakseni kaikki täällä olevat ovat sen verran mukavia, ettei tuollaisia asioita missäänvaiheessa ylenkatsota tai vähätellä niiden vakavuutta.

Minun puolestani pukeudutaan vaikka paperi vaatteisiin ja syödään paperia kunhan kaikki paikalle haluavat pääsevät mukaan ^^ Eikös? : D

82Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 22:17

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Minä voin pukeutua vaikka jätesäkkiin jos tarve vaatii.
Joo, siis kaikki otetaan huomioon, eikä tarvitse jäädä pois minkään allergian takia, pitää vaan soveltaa~

Ja alkoholi ei tule kysymykseenkään, sen takia että
-paikalla on alaikäisiä
-luultavasti meillä on hauskempaa ilman
-meillä ei kännimiittiä pidetä

ja miljoona muuta kohtaa alkoholia vastaan. kiitos

83Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 23:12

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Joo ja me ei arctosin kanssa istuta melkeen 12h junassa tullaksemme juomaan tai katsomaan kun alaikäiset huojuu ja oksentaa päällen? Ehei, kyllä myö ollaan raittiin miitin kannalla ^^

Ja enny tarkoittanut ettei täysi-ikäisten oksentelu olisi ihan yhtälailla vastenmielistä -.-

84Mökkimiitti - Sivu 3 Empty Vs: Mökkimiitti Su 28 Joulu 2008, 23:22

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Katsoin tässä vähän yo-kokeiden päiviä. Minulla alkavat kokeet jo 5.2 ja maaliskuun puolella kokeet alkavat 9.3 ja sen jälkeen onkin aika rumba...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa