Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+18
Reaper
Remix
Sibby
Kaze
RevitytSiivet
tenshin
Forte
Tintti
Samirix
Iksu
Ashtaway
Dias
Delta
Opallynia
Shaido
Minto
sir Kai
Lotengo
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 13 / 34]

301Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 21 Huhti 2009, 22:21

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Ooo~ nam nam... Mie oon aina ajatellu et pannukakku on tuon Diasin heiniä, kun se aina tekee sitä xD pannukakku on hyvää.

302Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 22 Huhti 2009, 07:23

Dias

Homunculus
Homunculus

Pannukakku on miun bravuri xD ~

303Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 22 Huhti 2009, 20:45

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Pannukakku on hyvää~ Tein muumimamman ohjeella vielä, soli suloinen. xD Okei, sit oli pakko lisätä omine nokkineen leivinjauhetta ja vanilliinisokeria... *heh*

Mie vaan jostain syystä olen kotonani kun saan tehdä makeita mössöjä.

http://www.opallynia.deviantart.com

304Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 22 Huhti 2009, 22:52

Dias

Homunculus
Homunculus

Leivinjauhetta o.o tuota.. mun tietääkseni leivin jauhetta käytetään kaikissa ohjeissa D: Eihä se muute kohoa lainkaa...

Mieki käytän vaniliinisokeria ja joskus hiuka kaardemummaa :3

305Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 09:26

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Täällähän keskustellaan pannukakuista...?

Oho... no. Pannukakku on ihan hyvää. Kieltämättä.

306Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 14:50

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

No siis: vähän extraleivinjauhetta. x''D Sitä se meinas...

Hoh hoh hoo, kyllä, palleroinen, täällä keskustellaan pannukakuista. Mitäs mieltä muuten olette: mitä pitää olla hyvän panukakun täytteenä?

307Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 16:27

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Pannukakun täytteenä? Ihan selvästi niitä pinkkejä sieniä sieltä takapihalta... *virn* *omaa kivaa*

308Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 17:10

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Shaido... Ei sitten tarvitse kutsua minua kylään... x]

Pannukakun päälle pitää ihan selvästi levittää vadelmahilloa, sitten kermavaahtoa ja sitten sokeria päälle, ja jos löytyy pöydästä vielä jotain muutakin sokeripitoista, niin sekaan vain. *nod nod*

309Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 20:15

Dias

Homunculus
Homunculus

Pannarin päälle laitetaan Lotengo! Eiku siis sitä "Lettuhilloa" <- siis toi on sen nimi. Ja sit sokeriakin voi laittaa : P vanilia jäätlö sopii myös hyvin :3

310Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 23 Huhti 2009, 21:19

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ashy... en tekisi sulle pannaria vaan plutoniumkeittoa... *hieroo käsiään yhteen outo virne naamalla*

Mutta. Pannari menee ilmankin mitään lisukkeita. Omenahillo on hyvää sen päällä myös ja mustikkahillo. Kermavaahto ja mansikkahillo on myös hyvää... Äää... No. En kyllä tykkää niin paljon makeasta, että innoissani hyppisin pannarin täytteille.

311Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 24 Huhti 2009, 12:29

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Olen aika samaa mieltä kuin... joku edellä puhunut. xD Vadelmahillo on parasta, kermavaahto on... no, ookoo, samoin vaniljajäätelö. MUTTA YÄK minä kestäisi niin kamalasti makeaa kuitenkaan. Ihan vaan siksi että niitä paloja pitää voida syödä enemmän kuin vaan yhden...

Dias on lotengoisti. Se syö lotengoja. Toivottavasti laji ei vielä rauhoitettu.

312Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 24 Huhti 2009, 14:21

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Plutoniumkeittoa? Okei... *vilkuilee Shaita hermostuneesti* Tuo käsien hierominen on kammottavaa. D: *värähtää*

Ja pöh, makeaa voi syödä kunnes halkeaa. *vetää sokeria suoraan pussista lusikalla*

Pitää varmaan perustaa Pelastakaa Lotet ry.

313Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 24 Huhti 2009, 14:37

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Gaaah. Ash on sekopää. Mutta sillä olis varmaan kivaa meillä aina toisinaan kun mie aina inspiksen iskiessä teen ihan hirveitä määriä makeita ties-mitä. x'D

Liityn Pelastakaa Lo9tet ry:hyn! :3

Ja niin, piti sanomani, että aamulla iski kesken kuviksen tuntien kauhee päänsärky, joka paheni vaan siihen malliin että kolmannella tunnilla piti heti lähte hakemaan särkyllääkettä. opettajainhuoneessa oli joku seko akupunktio-äijä (älkää kysykö) ja se hääräs jotaan ennen kuin lopulta sain sen lääkkeen. xD
Se vaikutti vasta jonkun puolen tunnin päästä, mikä ei ollut kovin kivaa. Sitten se on tässä vähitenm tehoillut ja nyt on pää ihan pumpulissa, tuntuu että kaikki on sellaisen pehmeän kerroksen takana... O__O Raivoa.

Elämä on kivaa kun sille päälle sattuu. x''D

314Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 24 Huhti 2009, 20:49

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Pelastakaa Lotet ry? Liityn ihan kympillä pelastamaan itseäni!

Huomenna lähen Turkuun ja sit tiistaina ois pääsykokeet... Huimaa... Ja sit 5.5. ois Vantaalla pääsykokeet. Pitää tehä 2min kestävä teatteriesitys ja esittää 2min kestävä lauluesitys. Otan oman säestäjän mukaan <3

315Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 25 Huhti 2009, 15:19

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ou, toivottavasti menee hyvin sun pääsykokeet, Kisuli <3 Joo, mäkin liityn Pelastakaa Lotet ry:hyn. *virn*

Ashy pallero. Et kai vain pidä minua kammottavana? Olenhan sentään jotakuinkin sivistynyt ihminen *evil grin* heh heh heee *Rixun tartuttamaa pahisnaurua*

Ei, ei enää sokeria... Ihan liian makeaa varsinkin siltään x___x

316Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Huhti 2009, 17:31

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ohhohoh. Onnea pääsykokeisiisi Lo'Lo~ *lempinimet.co.uk?*

Oi hyvänen aika, ethän sie suinkaan pelottava ole, eeeeet et... xD Eihän meidän pieni viaton Ashyinen SUINKAAN hyppää kaivoon jos sillä pääsee sinnuu karkuun EEEII...

Joo vitsi vitsinä. xD Pitää mennä maalaamaan taloa. Kait. Niin että halipatsuit.

317Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Huhti 2009, 18:00

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Wut? Missasinko minä pannarikeskustelun? *haluaisi sanoa yhtä sun toista järjettömästä sokerisesta läjästä jonka pannariensa päälle kasaa*
... on tämä elämä julmaa.

Opasta tuli talomaalari, hän maalasi taloja ja taalasi maloja~ *rallattelee epävireisesti*

318Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Huhti 2009, 19:45

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Voi kyllä, Kai Pieni Kullanmuru, missassit pannarikeskustelun. >___> Mutta älä masennu, ehkä ehdit ensi kerralla sitten~

Joo, maalasin kaidetta. xD Itse asiassa.

319Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Huhti 2009, 14:32

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hoo, Opa maalasi kaidetta... oi, haluttaisi nähdä se lopputulos *virn*

Mutta. Mwahahaa. Aloin kirjottamaan tarinaa Sayashista ja Ryusta. x) Ihan vaan yhtäkkiä tossa joku päivä... ehkä sit kun se on valmis, mulla on joku selvyys niiden yhteisestä menneisyydestä *virn* hee, oon kirjottanu about kolme sivua sitä. Ehkä eka osa vois kohta loppua...

320Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Huhti 2009, 14:51

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Oooh!! Mie haluan sitte lukea sen o.o *tuijottaa Shaishaita vaativasti* Ehdottomasti. Piste.

Ite tässä kärsin hienoisesta inspakadosta. Tiedän siihen syynkin, sokerikrapula ja liikaa kahvia... Koulun taukotuvan kahvinkeitin on vihitty käyttöön ja vähän joka välkällä kun juo mukillisen viidellä lusikallisen sokeria niin alkaa tuntua pahalta xDD Lisäksi pitäisi kirjoittaa äikkää ja kuvista varten jotain hölinää... katsoo nyt saako aikaiseksi.

321Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Huhti 2009, 15:12

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Noo... saa nähdä tuleeko siitä mitään :3 useimmat mun tarinat kun tuppaa jäämään kesken... Mutta. Ehkä sen ekan osan vain piakkoin laittaa tänne. Saa nähdä seuraako siihen sitten toista osaa ellei kolmatta... ^^

Sokerikrapula? Voiko sellanenkin tulla? x___x Ei kannata juoda kahvia. Se on pahaa. Kannattaa juoda kahvilikööriä. Se on jopa hyvää vaikka siinä onkin jotain kahvin makua.

322Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Huhti 2009, 17:43

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ah, kyllä vain voi. Jos käyttää niin paljon sokeria kuin minä... Siis, aluksi on ihan hyperenerginen ja hihittelevä ja sitten käy tuntumaan siltä kuin veri olisi muuttunut rakeiseksi suonissa, sitten tulee jano, kylmänhiki, vapinoita, pahoinvointia.... xDD Ärsyttävä tila, varsinkin jos on samalla hermostunut.
Ja mulla ei valitettavasti ole ikää likööreihin, enkä niitä nyt koulussa joisikaan *reps*

Ja uskon kyllä että saat sen kirjoitettua. Tai jos et saa, no big deal. Sattuu jokaiselle silloin tällöin. Ite olen kirjoittanut lyhyen raapustuksen Bijousta joskus aikana sieni... Mutta se on näin vaihteeksi liian kokeellinen ollakseen hyvä, kuten kaikki kirjoitukseni *heh*

323Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Huhti 2009, 17:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

oi oi... sokeri on siis pahasta *nod nod* ei kannata syödä sokeria siis *virn*

hmm... kyllä mä sen ehkä saan valmiiksi. Nyt tosin mun olotila on hyperomituinen että en osaa tehdä mitään. Olen nimittäin katsonut erittäin outoa animea nimeltä Patalliro! Se on... erittäin mielenkiintoinen...

324Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Huhti 2009, 14:39

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Lol. Mitä tulee puhee siitä että kirjoittaa hahmoistaan muuta tekstiä... niitähän miulla riittää... xD

Ojdå, Shaishai, onkos sen sarjan idea mikä? (älä vaan sano että high school drama koska silloin repeän totaalisesti)

Mie olen katsonut Sora wo Kakeru Shojoa viime aikoina, kun sitä nyt sattuis tulemaan ne kaksi uusinta jaksoa SUBEILLA olisi kivaa... ^^' Se on bishojo sci-fiä, vuodelta 2009 ja hämmästyttävän hyvä! Kokeilkaa jos haluatte vaihteeksi jotain sellaista, mikä ei saa hakkaamaan päätä seinään (kuten Bleach)...

325Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Huhti 2009, 16:10

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hehe... Patalliro ei todellakaan ole mikään high school juttu... se on lähinnä parodia, jossa on kuitenkin juonta. Sitä on vähän vaikea selittää. Kannattaa kokeeksi katsoa vaikka yksi jakso *virn* Mutta. Patalliro ja Patalliro Saiyuki on sitten kaksi eri asiaa, vaikka niissä menee samankaltaiset hahmot kyllä... Patalliro tuli käsittääkseni ensin ja sen jälkeen sitten Patalliro Saiyuki. Jos haluaa nauraa tyhmälle (loistavalle) huumorille, joka parodioi vähän niin kuin yaoi vivahteisesti... joo. Suosittelen. *virn*

*laulaa Dare ga koro shita Kukku-Robinia ihan innoissaan*

Kiitos tuon animen...

Hmm... ehkä sitä voisi kokeilla tuota sun ehdotusta, Opa. Jos Patalliron jälkeen sitten se saisi mut lopettamaan pään seinään hakkaamisen ja oudon nauramisen x)

326Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 02 Toukokuu 2009, 15:31

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

O___O Joo älä kuule yhtään kuvittele että Sora Kakeru auttaa yhtään semmosiin kohtauksiin. Se on semmonen... semmonen... ähk. Shojo...juttu. x'D Mie en osaa määritellä sitä, enkä oikein tiedä miksi mie olen siihen koukkuuntunut... x'D Miksi mie koukkuunnun koko ajan vaan johonkin shojoihin? Lol.

327Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 10:48

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Jaa-a... sulla on ihan selvästi joku shojoaddiktiotauti. *virn* Mun pitää tehdä sulle semmonen lista animeja mitkä vierottaa sut... joistakin. Hehee *virnuilee vielä lisää itekseen keskellä luokkaa*

328Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 12:22

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Joo no tuota... wehkä jätän väliin Shain listat. x'D (=lue: ei jaksa shônen-ai tai yaoi -animeita silkan juonikuivuuden vuoksi)

329Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 14:02

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ai no Kusabin juonikuvio on erittäinkin hyvä ja koskettava... *nod nod*

330Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 16:11

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hihihihihiiii! Pääsin takaisin! HUH! Kyllä koulu osaa joskus olla rasittava.. -.-'' Kokeita on enemmän kuin lääkäri määrää.. Heh... XD

MUAHHAAHAHAHAAA!!! The Superior Rixu is BACK~ Oliko ikävä? >8DD

331Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 18:45

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hoh lol. Älä puhu kouluasoista kiitos. ._______.

Tervetuloa takaisin niin kauan kun hengissä pysyt. *nod*

332Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 04 Toukokuu 2009, 20:46

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Muaha! Mähän en kuole helposti >:DD

Vähän pikkuveli, Oliver oli viisas yks päivä. Oltiin liikenteessä ja puhuin mun äiti puolen kanssa sushista.
Oliver: ... Syökö sisko susia?
Samirix: Öö... Joo? XD
Oliver: ... Mä en syö susia.. En kylläkään syö kettujakaan! :o

Vähän repesin tohon *reps*

333Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 05 Toukokuu 2009, 12:15

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ojj do, hyvin emene Rixu-pallero. x'D

Ja kuulemma Ashy istahti takaisin koneelle iahn vaan siksi että voimme yhdessä spämmätä yumea. lol

334Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 05 Toukokuu 2009, 12:16

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

...
Joo.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 13 / 34]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 23 ... 34  Seuraava

Similar topics