Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+18
Reaper
Remix
Sibby
Kaze
RevitytSiivet
tenshin
Forte
Tintti
Samirix
Iksu
Ashtaway
Dias
Delta
Opallynia
Shaido
Minto
sir Kai
Lotengo
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34

Siirry alas  Viesti [Sivu 34 / 34]

826Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:48

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

haha xD mulla taas on sellanen tapa, etten jaksa edes aloittaa ja sit kun alotan, rupee savu nousemaan korvista kun en saa siitä sellasta kun haluan... >___<

827Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:52

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Aws, molemmilla paha tapa, että kestää saada jotain aikaiseksi XDD uli tässä muuten mieleen, että yhden hahmon profiilikuva pitäisi skannata koneelle :DD MMenepäs tästä ensiksi hakemaan sen alhaalta ja sitten skannailemaan. Muuten! Olen sillein ylpeä yhdestä piiroksesta, kun piirsin sne niinkuin yhdestä Miyavin kuvasta mallia ottaen, kun ajattelin harjoitella hieman realistista kuvaa piirtää XD Mutta en ole niin tyytyväinen siihen, mutta yritys hyvä :)

828Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:56

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... ihmismalleista on hauska piirtää :D tosin mullakin siinä vielä paljon kehittymisen varaa. Parhaat piirrokset on kyl ihan livemalleista piirretty. Se on kivaa puuhaa.

829Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:59

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Onhan se ihan kivaa puuhaa, mutta niin hemmetin kova työ vain on saada ne edes muistuttamaan niitä XD Ja sitten kun olen niin hemmetin perfektionisti miun piirustuksistani, jonka takia en osaa melkein olla mihinkään tyytyväinen XD

830Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 03 Kesä 2011, 20:00

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... no eiköhän se siitä x) harjoittelemallahan se pitäis oppia... tai niin ne väittää.

Musta tuntuu että näin jotain tosi outoa unta (taas) viime yönä, mutta en kyl muista siitä mitään... argh ärsyttävää >___<

831Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Eiköhän sitä sitten kehity pikku hiljaa, kun vain hieman hio taitojaan :D

Oi, tiedän tunteen. Monta kertaa itsellekin on käynyt, mutta on käynyt silleinkin, että muistan joitakin unia, joita olen nähnyt pari vuotta sitten XDD

832Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:27

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Mäkin muistan joitakin lapsena nähtyjä unia... ja sitten ei voi muistaa vaikka viime öisiä... Mistä se johtuu, että ne unet unohtaa? x___x

833Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:44

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Koska niitä ei sillein vain ajattele aamulla ja sitten ne menevät alitajuntaan tai sitten vain aivot poistavat sen muistista? XDD

834Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! To 04 Elo 2011, 20:45

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Jaa-a... mä ainakin yritän ajatella niitä aamulla, mutta ne ikään kuin liukuu vaan pois muistista... tai jää sinne alitajuntaan xD

Mutta. Miten on kesä mennyt ihmisillä? Aivan kuin tänne olisi eksynyt uusiakin jäseniä...? (tai ainakin yksi...vai...) Yay for that! *happy dance*

835Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 05 Elo 2011, 10:11

Saihyc

Saihyc
Teiniangsti
Teiniangsti

No minä ainakin olen uusi jäsen ja hyvinhän tuo kesä on mennyt, lentopallo turnaus menty läpi sähläten, puhelinmyyjän virkaa kokeillut, mutta en kokeile uudestaan ja nyt olin maataloustöissä porkkanoiden kanssa. Joten aika paljon lomaa loppujen lopuksi ollut vaikka yritin olla suurimman ajan töissä. Ja tässä on pian kirjoitukset edessä joten eikun niihin vaan lukemaan pikkuhiljaa

836Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 05 Elo 2011, 11:18

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Nice, tervetuloa joukkoon, Saihyc :) ja hyvä, että on löytynyt peliseuraakin, kun täällä tämä aktiivisuus ei ihan tällä hetkellä kukoista...

Puhelinmyynti on kamalaa... kokeilin sitä tasan päivän ja se riitti mulle. Se on ihan kuin jotain ihmisten kiusaamistyötä... Nyt sit on kesätyö kokkina takana ja uutta pitäisi saada kehiin x)mutta ei enää puhelinmyyntiä -___-

837Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 10 Loka 2011, 22:37

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Täällä ei ole puhuttu paljoa poissaoloni aikana ^^''

Rixu on ollut ollut tuon koulun takia hieman kuollut, kun on ollut sen verran burnout, etten ole saanut kauheasti vapaa-aikaa koulusta, kun koko ajan tulee isoja nippuja tehtäviä, jotka pitäisi saada tehtyä parin viikon sisällä ja kaupan päälle kaikki kokeet.. Erittäin hyvin menee XDD

838Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 17 Loka 2011, 22:37

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Täällä on juu välillä vähän hiljaista >.< kieltämättä. Mullakin on aina näitä ihmeellisiä katoamisia...

839Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 18 Loka 2011, 01:05

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Sellaista sattuu (: Noh, kyllä sitä aina tulee kumminkin takaisin, ennemmin tai myöhemmin ;DD

840Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 18 Loka 2011, 10:19

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Tällä paikalla on varmaan jokin maaginen vetovoima :'D

841Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 24 Loka 2011, 00:28

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

No kyllä, vetää oikein kunnolla että suorastaan lentää takaisin XD
Oih, paljon muistoja tällä foorumilla on <3 :DD

842Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 08 Helmi 2012, 18:01

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Onpas hiljaista...

843Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! La 21 Huhti 2012, 10:01

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Niin on D: Paraskin puhumaan olen XD Haha, miulla on ollut vähän kiirettä näiden kesätöiden metsästyksen kanssa ja aika huono menestys ollut ): Mutta enköhän mie jotain löydä! >:'D Rixu ei osaa luovuttaa!!!!! XDDDD

Haha, tuli aika random, mutta yritän ehtiä tänne, vaikka koulu painaisi päälle XD

844Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! La 28 Heinä 2012, 23:43

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mulla taas työt painaa päälle.. vielä viikon x) mut ropetusinspis on kyl melkein kadonnut... o___o voisinpa kuitenkin vastailla nyt kun tänne eksyin pitkästä aikaa taas :'D

845Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 30 Heinä 2012, 04:16

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Oi, jotain elämää täällä miun lisäkseni! 8DD

Voi ei! D: Toivottavasti se ei nyt sentään kokonaan katoa!!!!! T^T

Joten tuntuu niin nolifelta, kun meikä käy täällä melkein päivittäin stalkkaamassa, että jos joku ilmestyisi tänne, mutta ei... Noo, tässä sitä ootellaan jos vaikka immeisiä ilmestyisi paikalle :'DD

846Höpö höpö! - Sivu 34 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 31 Heinä 2012, 21:19

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mut mä vastasin sulle, yay :D se on jo edistystä! Vois oikeesti vähän yrittää harrastaa tällaista luovaa kirjoittamista vähän enemmän taas... kuhan ehtii. LOTRO tosin vie paljon mun aikaa nykyään, siis Lord Of The Rings Online peli.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 34 / 34]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa