Viestien lukumäärä : 4456 Registration date : 18.02.2008
välttämättä ei oo muilla aloilla töitä, jos ei oo koulutusta niihin ja ei välttämättä oo töitä vaikka oliskin koulutus x) mutta en mäkään ihan helpolla puhelinmyyjäks menis... pelästyisin jo ekaa ihmistä kelle yrittäisin soittaa xD
Viestien lukumäärä : 108 Registration date : 02.03.2008
Isosisko oli ollut joskus puhelinmyyjänä (myi jotain lehtiä) ja oli kuulemma harvinaisen surkea työ,kun paljoa kukaan ei kuitenkaan ostanut, ja kun hän oli yrittänyt kaupata lehtiä eräälle naiselle, tämä oli kirkunut puhelimeen. "Jos sä saatana soittelet mulle mä vainoan sua lopun elämääs, perkl....!!" Että ei sillä puhelinmyyjälläkään mitään helppoa ole.
Viestien lukumäärä : 28 Registration date : 02.03.2010
Puhelinmyyjät ovat välillä oikea riesa, vaikka kuten yllä on jo todettu, tekevät hekin vain työtään. Vaikkakin huonoa sellaista. Itse olin kerran ratsastusleirillä, niin eiköhän vain kesken leirikisojen alkanut puhelin piippailemaan. Ei siinä muuta kuin pysäytin hevosen, ja näytin että hetki pieni, ja puhelinmyyjähän se siellä. Ja toinen soitti vieläpä heti perään. Ei ihan mennyt nappiin suoritus, ja hevonenkin alkoi tylsistyä.
Viestien lukumäärä : 2647 Ikä : 34 Sijainti : Lothlòrien Registration date : 01.04.2008
Iih! Minulla on kuukausi, yksi kuukausi aikaa tehdä ammattikorkeakoulun ennakkotehtävät! Paniikki! Näytelmän kirjoittaminen ja analysointi vie aikaa. Huh...
Uneksija, minulle kävi samoin, kun olin maastossa. Hevonen pelästyi pirinää, kun muuten oli niin hiljaista :D
Viestien lukumäärä : 1060 Ikä : 30 Sijainti : Kuusankoski Registration date : 19.02.2008
Samaa mieltä, väsymys on painannu kohta kaks päivää luomia raskaasti alas, mutta nukkuminen ei auta yhtään, koko ajan väsyttää ja väsyttää. Ei jaksa tätä -_-
Viestien lukumäärä : 4456 Ikä : 36 Sijainti : Angmar Registration date : 18.02.2008
Te onnekkaat... mun ei tarvii mennä nyt pariin viikkoon kouluun kun yhtenä päivänä, mutta silti pitää kotoa käsin tehdä ties kuinka paljon hommia. Ja arvatkaa vaan oonko tänään tehnyt yhtään mitään. No. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja saada kaikki tehtyä, että valmistun toukokuussa x)
eikä sitä rahaa oo vieläkään mun tilillä... x___x outoa... pitäs saada postimerkkiin rahaa. Mutta positiivista on, ettei tarvii ostaa ruokaa x) sain tänään ilmasiks leipää *happy dance*
Viestien lukumäärä : 4456 Ikä : 36 Sijainti : Angmar Registration date : 18.02.2008
mäkin oon vielä kirjoilla vanhempien luona ja kesäks mun kamat menee sinne, mutta muuten nään niitä aika harvoin. Äitillä on kyllä taipumus soitella melkein joka päivä... Mutta ihania ne on joka tapauksessa >.<
kyl mä uskon, ettei sun olos täällä kuitenkaan oo ihan turhaa x) oot hyvä lisä meidän ropeporukkaan *virn* vähän hiljaista täällä kyllä nykyään on... modetkin tuntuu katoavan jonnekin...
mullaki oli joskus jotain sitä luokkaa pelejä kesken ja ainakin seittemän eri paikkaa mis pelasin... mut nyt ei yksinkertasesti vaan ehdi eikä jaksa niin monessa pelissä olla. tai ainakaan niin monessa paikassa. Täälläkin on kyl pelejä kesken, mut osa on seisahtunu jo aikoja sitten kun porukka on häippässyt :3 nyt sit yritän kehitellä niille yksin jääneille hahmoille uusia pelejä...