Ajattelinpa ottaa taas vanhalta foorumilta tutun volina topicin käyttöön, kun sitä olen kaipaillut tässä aina välillä. Höpö höpöön ei ole niin mukava vain valittaa jostain asiasta, eikä kenenkään ole näin pakko lukea toisten ärtymyksen tai stressin purkauksia... Tämä topicci on pyhitetty täysin sille, että pelaajat saavat äristä ja murista tai vain ilmaista jotenkin, että nyt ärsyttää tai on jokin volinan aihe. Mutta... rajansa silläkin. Pidetään järki päässä eikä mollata ketään kanssapelaajia. Tämänhän pitäisi olla tavallaan pakopaikka joskus tylsästä ja kamalasta arjesta ja miellyttävä, yhteisöllinen ympäristö meille ropettajille ja yumeaddiktoituneille ihmisille.
Tervetuloa siis purkamaan paineita tänne :D Ja volisemaan.
~
Huoh... juuri siksi tein tän topicin uudelleen käyttöön, koska mun tekee mieli valittaa jostain... esim. niistä yli 10 tunnin työpäivistä ja ylityötunneista ja meluavista kakaroista... En tykkää lastenleireistä sitten ollenkaan. Tekee mieli huutaa ja riehua melkein... ja käytännössä koskaan en tee mitään sellaista vaikka tunnen kyllä niin yllättävän useinkin.
Mua ärsyttää... kun en liiku tarpeeks vaikka tiedän tasan että mun pitäisi...
Ja mua ärsyttää, kun ei oikein ole luonnistunut viime aikoina ropettaminen niin usein kuin ennen...
Ja mua ärsyttää, kun oikeastaan kaikissa muissa ropefoorumeissa missä olen, vastauksia ei oo kuulunut moneen viikkoon/kuukauteen. Yhdessä paikassa olen co-admin, mutta admin on kadonnut jonnekin. Joskus tuntuu että olen ainut joka siellä viitsii enää edes kirjautua sisään... ja ennen paikka oli todella aktiivinen... No... en ehkä kuitenkaan mene eroamaan ihan vielä...
Huomenna pitää herätä seitsemään töihin.
Haluun jo mennä Varkaisiin... ja haluun rentoutua jossain baarissa vaikka... ja ja jaaaa....
Vituttaa kun mokkula on täällä korvessa niin helvetin hidas.
Ja vituttaa kun stressaan töistä ihan liikaa. Joskus meinaa mennä yöunetkin sen takia... nytkin mun pitäs olla nukkumas mutta ei väsytä yhtään kun join energiajuomaa... eli oon tyhmä.
Tervetuloa siis purkamaan paineita tänne :D Ja volisemaan.
~
Huoh... juuri siksi tein tän topicin uudelleen käyttöön, koska mun tekee mieli valittaa jostain... esim. niistä yli 10 tunnin työpäivistä ja ylityötunneista ja meluavista kakaroista... En tykkää lastenleireistä sitten ollenkaan. Tekee mieli huutaa ja riehua melkein... ja käytännössä koskaan en tee mitään sellaista vaikka tunnen kyllä niin yllättävän useinkin.
Mua ärsyttää... kun en liiku tarpeeks vaikka tiedän tasan että mun pitäisi...
Ja mua ärsyttää, kun ei oikein ole luonnistunut viime aikoina ropettaminen niin usein kuin ennen...
Ja mua ärsyttää, kun oikeastaan kaikissa muissa ropefoorumeissa missä olen, vastauksia ei oo kuulunut moneen viikkoon/kuukauteen. Yhdessä paikassa olen co-admin, mutta admin on kadonnut jonnekin. Joskus tuntuu että olen ainut joka siellä viitsii enää edes kirjautua sisään... ja ennen paikka oli todella aktiivinen... No... en ehkä kuitenkaan mene eroamaan ihan vielä...
Huomenna pitää herätä seitsemään töihin.
Haluun jo mennä Varkaisiin... ja haluun rentoutua jossain baarissa vaikka... ja ja jaaaa....
Vituttaa kun mokkula on täällä korvessa niin helvetin hidas.
Ja vituttaa kun stressaan töistä ihan liikaa. Joskus meinaa mennä yöunetkin sen takia... nytkin mun pitäs olla nukkumas mutta ei väsytä yhtään kun join energiajuomaa... eli oon tyhmä.