Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Volina Topic

+7
Lotengo
Kaze
Sibby
sir Kai
Forte
tenshin
Shaido
11 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Volina Topic Empty Volina Topic Ti 23 Kesä 2009, 23:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ajattelinpa ottaa taas vanhalta foorumilta tutun volina topicin käyttöön, kun sitä olen kaipaillut tässä aina välillä. Höpö höpöön ei ole niin mukava vain valittaa jostain asiasta, eikä kenenkään ole näin pakko lukea toisten ärtymyksen tai stressin purkauksia... Tämä topicci on pyhitetty täysin sille, että pelaajat saavat äristä ja murista tai vain ilmaista jotenkin, että nyt ärsyttää tai on jokin volinan aihe. Mutta... rajansa silläkin. Pidetään järki päässä eikä mollata ketään kanssapelaajia. Tämänhän pitäisi olla tavallaan pakopaikka joskus tylsästä ja kamalasta arjesta ja miellyttävä, yhteisöllinen ympäristö meille ropettajille ja yumeaddiktoituneille ihmisille.

Tervetuloa siis purkamaan paineita tänne :D Ja volisemaan.

~

Huoh... juuri siksi tein tän topicin uudelleen käyttöön, koska mun tekee mieli valittaa jostain... esim. niistä yli 10 tunnin työpäivistä ja ylityötunneista ja meluavista kakaroista... En tykkää lastenleireistä sitten ollenkaan. Tekee mieli huutaa ja riehua melkein... ja käytännössä koskaan en tee mitään sellaista vaikka tunnen kyllä niin yllättävän useinkin.
Mua ärsyttää... kun en liiku tarpeeks vaikka tiedän tasan että mun pitäisi...
Ja mua ärsyttää, kun ei oikein ole luonnistunut viime aikoina ropettaminen niin usein kuin ennen...
Ja mua ärsyttää, kun oikeastaan kaikissa muissa ropefoorumeissa missä olen, vastauksia ei oo kuulunut moneen viikkoon/kuukauteen. Yhdessä paikassa olen co-admin, mutta admin on kadonnut jonnekin. Joskus tuntuu että olen ainut joka siellä viitsii enää edes kirjautua sisään... ja ennen paikka oli todella aktiivinen... No... en ehkä kuitenkaan mene eroamaan ihan vielä...

Huomenna pitää herätä seitsemään töihin.
Haluun jo mennä Varkaisiin... ja haluun rentoutua jossain baarissa vaikka... ja ja jaaaa....
Vituttaa kun mokkula on täällä korvessa niin helvetin hidas.
Ja vituttaa kun stressaan töistä ihan liikaa. Joskus meinaa mennä yöunetkin sen takia... nytkin mun pitäs olla nukkumas mutta ei väsytä yhtään kun join energiajuomaa... eli oon tyhmä.

2Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 00:09

tenshin

tenshin
Miekka
Miekka

Väsyttää -.- (>D Olipas dramaattinen käänne)

3Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 17:50

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Muakin väsyttää... en oo nukkunut yli 24 tuntiin... ja kun en yöllä pystynyt nukkumaan, meninpä sitten aamulla jo ennen kuutta töihin kun tulin tulokseen että uni ei vaan tule...

4Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 19:27

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Tunnen tuskasi, Shaido... Ainakin melkein. Taidan mennä puremaan isoveljeäni perseestä. Hän sai jotain näyttelijän/mallin duunia jostain skikkebööstä. Ei siinä mitään, hänellä ON hyvä kroppa, ei voi kieltää, mutta se on silti epäreilua! *itkupotkuraivari*

Ei, en mene puremaan häntä, menen vain syömään alakertaan. Paljon parempi idea.

5Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 20:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

... eli menet syömään hänet alakertaan? Miten se on parempi vaihtoehto kuin pureminen ? xD

Mutta. On mulla volinaakin... Mua ahdistaa anime con. Jos en löydä sinne seuraa, yöpaikkaa ihan siitä läheltä ja kyytiä sinne, se taitaa jäädä väliin... ja mua ahdistaa se. tai no... ei mun välttämättä siellä yötä tarvii olla... mutta... Miten helvetissä mä sinne kykenen.... x____x tai siis enhän mä osaa mennä koko kaupungissa minnekään millään kulkuneuvollakaan niin siitä ei hyvää seuraa jos lähden sinne yksin hortoilemaan... Ehkä vaan vedän kännit Varkauden jossain baarissa ja katselen animea ja suren kun en lähtenyt sinne...

Mahtava suunnitelma... joo.

6Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 20:31

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

No kunhan olen viipaloinut isoveljeni siivuiksi, voin tulla jonnekkin animeconin nurkille seuraksi?

Lisää valitusta! Minulla on mulkeroita ystäviä. He sanovat minulle usein "Joo, ei mikää muutu, vaik mä alan seurustella, me nähään tosi usein, kuten ennenki." Haistakaa ny huilu! Oon nähny tasan yhden ystävän tasan kerran. Toivottavasti vain tukehtuvat toistensa kieliin... Grrr!

7Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 20:44

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Miulla on kuuma...... >.<

Ja pitäis tiskata......

8Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 24 Kesä 2009, 20:50

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Olis kiva jos tulisit Forrrte... jos nyt edes osaan sinne asti ylipäätään... :3

Mullakin on kuuma, mutta mun ei tarvii onneks ajatella tiskausta. Paitsi huomenna.... en jaksais odottaa että mun neljän päivän vapaaputki alkaa... mutta. enää yksi päivä töitä.

Ärsyttää kun en tunne Helsinkiä sitten yhtään... Nyt tuli sellanen vitutus ja masennus taas... mutta se saattaa johtua siitä kun oon niin ylettömän väsynyt. En oo yli vuorokauteen varmaan nukkunut yhtään silmäystä... lepo kuulostais nyt niin hyvältä.... väsyttää hiukan...

9Volina Topic Empty Vs: Volina Topic To 25 Kesä 2009, 19:09

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

MUN SELKÄ PALO !!! D:

10Volina Topic Empty Vs: Volina Topic La 27 Kesä 2009, 13:18

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mul ei oo rahaa tarpeeks... ;_____;

11Volina Topic Empty Vs: Volina Topic La 27 Kesä 2009, 22:55

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

En saanu Taru Sormusten herrasta sormusta.

12Volina Topic Empty Vs: Volina Topic La 27 Kesä 2009, 23:01

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

x____x hööööh... otan osaa, Forte :3 <3

Mun neljän päivän loma alkaa lähetä loppuaan, vaikka vielä on kaks päivää jäljellä... Nyt jo alkaa stressi melkeinpä... waaaaah ;__;

13Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ma 29 Kesä 2009, 17:40

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Tääki kai kiinnostaa, mut kyseessähän ON valitustopic. Mun rintsikat puristaa ikävästi.

14Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ma 29 Kesä 2009, 21:53

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mua vituttaa ja masentaa... taas oon takas työpaikalla... Haluisin takas Varkaisiin heti nyt tällä hetkellä...

15Volina Topic Empty Vs: Volina Topic To 02 Heinä 2009, 22:09

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Isoveli teki pahaa marenkitorttua.

16Volina Topic Empty Vs: Volina Topic To 02 Heinä 2009, 23:02

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mulla sattuu jalkapohjiin... koko ajan jomottaa... mä syön ne kohta... sit voin sanoo että en voi mennä töihin kun mul ei oo jalkoja x)

17Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Pe 03 Heinä 2009, 11:02

Sibby

Sibby
Uppa
Uppa

En jaksaisi millään mennä töihin! Iltavuoro ja ulkona paistaa aurinko. Ja neljä päivää töitä putkeen. Joudun tietysti taas tiskaamaan koko päivän. Ja tekemään salaattia. Ja en tiedä miten pääsen kotona käymään ensi viikolla... Kökkökökkökökkö.

18Volina Topic Empty Vs: Volina Topic La 04 Heinä 2009, 10:50

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Kyllä se Sibe varmaan järjestyy se sun kotona käynti :3

Mun tekis mieli viettää vapaapäivää, mut pitää mennä iltavuoroon tänään... Ei oikein ehdi tekeen mitään. Mutta huomiseksi sain järkättyä vapaapäivän itelleni, niin ei tule kuuden päivän putkee ^^ Mutta. Mua ärsyttää kun en tunnu laihtuvan vaikka käyn lenkillä joka päivä ja syön vähemmän kuin ennen... aargh.... masentavaa... Ja mun työinto, jos sitä koskaan on edes ollut, on lopahtanut täysin... Kai sitä kuitenkin pitää näyttää ilosta naamaa...

19Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ke 08 Heinä 2009, 22:54

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Sain juuri tietää, että Kaunotar ja Hirviö kakkosessa; Lumottu joulu on paha paha paha urku nimeltä Forte, joka aina selittää, että hän on mestarinsa ainoa ilo ja seura... Epäilyttävää? Se ottaa päähän!

Enkä ole saanut uutta duunikeikkaa. Kekkelööri.

20Volina Topic Empty Vs: Volina Topic To 09 Heinä 2009, 19:17

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Tämä on ihan maassa suurin piirtein... mun vatsa on niin kipeä, etten pääse tulemaan varmaan animeconiinkaan... jotenkin arvasin, että jotain tapahtuu etten pääse menemään sinne...

21Volina Topic Empty Vs: Volina Topic To 09 Heinä 2009, 21:12

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Tää kai sit tarkottaa, etten pääse opastamaan Shaidoa Helsingissä enkä näyttämään piirroksiani Shirasta ja Mercuresta + tosi hienoa hattuani. Itku...

22Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Pe 10 Heinä 2009, 16:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

äh... nyt mua harmittaa vielä enemmän... olisin halunnut nähdä Förrin <3

23Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Pe 10 Heinä 2009, 17:15

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Muaki harmittaa. Riitaannuin parhaan ystäväni kanssa, jälleen. Oikeastaan emme nykyään tee muuta, kuin riitelemme... Catfight...

Ystäväni poikaystävä on narsisti, sekin harmittaa, myös sen takia, että olen (edelleen) ihastunut siihen jätkään. Teen asioista nähtävästi vaikeita.

En pääse pieneläinhoitaja koulutukseen, ennen kuin saan oppisopimuksella töitä eläinlääkäristä ja se on tosi tosi tosi tosi tosi tosi vaikeaa. Itku! Siinä on valitusta pariksi päiväksi.

24Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ma 13 Heinä 2009, 12:42

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Tietokone tyhjensi kokonaan itsensä.. Kaikki C:// kansion tiedostot flush vain poissa. >__<'''' Osa ohjelmista sentään jätti! n__n''' Roskiksenkin sen jätti tyhjentämättä. Nooh, siellä on onneksi jotain vielä jäljellä. Silti tympäsee paljon. :( Yumen tiedotkin meni sinne! GRAAH!

Liittymä ei toimi! DNA sulki entisen ja Saunalahti ei avaa uutta. >__<'''

http://yumenohate.mitosu.net

25Volina Topic Empty Vs: Volina Topic Ti 14 Heinä 2009, 15:45

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Miulla on 5 senttii rahaa ja miusta tuntuu et mie teen kaikkien elämän ihan kurjaks. Eniten omani.

Minuu ahistaa se kun oon muuttamassa ja se et sen takia äiti joutuu muuttamaan. Miusta tuntuu et oon kamalan itsekäs paska enkä ajattele toisia ihmisiä ennenkun meen päättämään mitä teen. Ja minuu ahistaa se et pitäis hommata koulukirjat joskus eikä oo rahaa ja ahistaa myös se et miusta tuntuu et mie vaan lihon täällä koko ajan.

Ja just rupes ahistamaan lisää, kun äiti tuli kotiin ja rupes heti huutamaan miulle, kun en ollu pyyhkiny pöytää, et mie luulen et hää käy töissä vaan lepäämässä eikä miun tarvii tehä kotona mitään, koska oon kotitöitten yläpuolella yms. Ja hää aina riehuu miulle siitä et mie muka luulisin olevani parempi kuin muut ja et mie oon oikeesti vaan ihan älyttömän lapsellinen ja kaikki suuttuu miulle siks.

Miusta muutenkin tuntuu et riitelen jatkuvasti niitten miulle tärkeimpien ihmisten kanssa. Ja mie pelkään et jään kohta yksin, kun kukaan ei jaksa minuu enää...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa