Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Volina Topic

+7
Lotengo
Kaze
Sibby
sir Kai
Forte
tenshin
Shaido
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Pe 03 Heinä 2009, 11:02

Sibby

Uppa
Uppa

En jaksaisi millään mennä töihin! Iltavuoro ja ulkona paistaa aurinko. Ja neljä päivää töitä putkeen. Joudun tietysti taas tiskaamaan koko päivän. Ja tekemään salaattia. Ja en tiedä miten pääsen kotona käymään ensi viikolla... Kökkökökkökökkö.

27Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic La 04 Heinä 2009, 10:50

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Kyllä se Sibe varmaan järjestyy se sun kotona käynti :3

Mun tekis mieli viettää vapaapäivää, mut pitää mennä iltavuoroon tänään... Ei oikein ehdi tekeen mitään. Mutta huomiseksi sain järkättyä vapaapäivän itelleni, niin ei tule kuuden päivän putkee ^^ Mutta. Mua ärsyttää kun en tunnu laihtuvan vaikka käyn lenkillä joka päivä ja syön vähemmän kuin ennen... aargh.... masentavaa... Ja mun työinto, jos sitä koskaan on edes ollut, on lopahtanut täysin... Kai sitä kuitenkin pitää näyttää ilosta naamaa...

28Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ke 08 Heinä 2009, 22:54

Forte

Wendigo
Wendigo

Sain juuri tietää, että Kaunotar ja Hirviö kakkosessa; Lumottu joulu on paha paha paha urku nimeltä Forte, joka aina selittää, että hän on mestarinsa ainoa ilo ja seura... Epäilyttävää? Se ottaa päähän!

Enkä ole saanut uutta duunikeikkaa. Kekkelööri.

29Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic To 09 Heinä 2009, 19:17

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Tämä on ihan maassa suurin piirtein... mun vatsa on niin kipeä, etten pääse tulemaan varmaan animeconiinkaan... jotenkin arvasin, että jotain tapahtuu etten pääse menemään sinne...

30Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic To 09 Heinä 2009, 21:12

Forte

Wendigo
Wendigo

Tää kai sit tarkottaa, etten pääse opastamaan Shaidoa Helsingissä enkä näyttämään piirroksiani Shirasta ja Mercuresta + tosi hienoa hattuani. Itku...

31Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Pe 10 Heinä 2009, 16:56

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

äh... nyt mua harmittaa vielä enemmän... olisin halunnut nähdä Förrin <3

32Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Pe 10 Heinä 2009, 17:15

Forte

Wendigo
Wendigo

Muaki harmittaa. Riitaannuin parhaan ystäväni kanssa, jälleen. Oikeastaan emme nykyään tee muuta, kuin riitelemme... Catfight...

Ystäväni poikaystävä on narsisti, sekin harmittaa, myös sen takia, että olen (edelleen) ihastunut siihen jätkään. Teen asioista nähtävästi vaikeita.

En pääse pieneläinhoitaja koulutukseen, ennen kuin saan oppisopimuksella töitä eläinlääkäristä ja se on tosi tosi tosi tosi tosi tosi vaikeaa. Itku! Siinä on valitusta pariksi päiväksi.

33Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ma 13 Heinä 2009, 12:42

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Tietokone tyhjensi kokonaan itsensä.. Kaikki C:// kansion tiedostot flush vain poissa. >__<'''' Osa ohjelmista sentään jätti! n__n''' Roskiksenkin sen jätti tyhjentämättä. Nooh, siellä on onneksi jotain vielä jäljellä. Silti tympäsee paljon. :( Yumen tiedotkin meni sinne! GRAAH!

Liittymä ei toimi! DNA sulki entisen ja Saunalahti ei avaa uutta. >__<'''

http://yumenohate.mitosu.net

34Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ti 14 Heinä 2009, 15:45

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Miulla on 5 senttii rahaa ja miusta tuntuu et mie teen kaikkien elämän ihan kurjaks. Eniten omani.

Minuu ahistaa se kun oon muuttamassa ja se et sen takia äiti joutuu muuttamaan. Miusta tuntuu et oon kamalan itsekäs paska enkä ajattele toisia ihmisiä ennenkun meen päättämään mitä teen. Ja minuu ahistaa se et pitäis hommata koulukirjat joskus eikä oo rahaa ja ahistaa myös se et miusta tuntuu et mie vaan lihon täällä koko ajan.

Ja just rupes ahistamaan lisää, kun äiti tuli kotiin ja rupes heti huutamaan miulle, kun en ollu pyyhkiny pöytää, et mie luulen et hää käy töissä vaan lepäämässä eikä miun tarvii tehä kotona mitään, koska oon kotitöitten yläpuolella yms. Ja hää aina riehuu miulle siitä et mie muka luulisin olevani parempi kuin muut ja et mie oon oikeesti vaan ihan älyttömän lapsellinen ja kaikki suuttuu miulle siks.

Miusta muutenkin tuntuu et riitelen jatkuvasti niitten miulle tärkeimpien ihmisten kanssa. Ja mie pelkään et jään kohta yksin, kun kukaan ei jaksa minuu enää...

35Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Su 19 Heinä 2009, 11:38

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

<3 on sulla ystäviä, Kisu. Tiedä se. Et oo yksin, sua ajatellaan esim. täällä päin. <3 *halirutistus*

Tän pitää kohta lähteä töihin... ja tää kärsii edelleen mahakivusta. Eilen lääkäri antoi jopa buranareseptin :3 se on ihan kiva. On jotain lääkettä edes... muuten en olis kyllä kirveelläkään mennyt ostamaan mitään kipulääkettä. Oon ollut ihan maassa viime päivinä, kamala stressi ja ruokahaluttomuus ja masennus. Nyt sit oon kuitenkin saanut asiat liikkeelle ja ottanut lääkäriin yhteyttä. Eilen juttelin psykopaattien (lue psykiatrityyppitaijokuvastaava) ja se soitti mulle vähän aikaa sitten tänäänkin. Eilinen päivä meni itkiessä ja mahakivussa, tänään on parempi olo, mutta en oikein tiedä oonko iloinen vai sinnittelenkö vaan jotain iloisuuden tapaista. Vähän... omituista... Kamala ikävä poikaystävää...

Kyllä tää ehkä tästä selviää jotenkin...

36Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Su 19 Heinä 2009, 23:29

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Nyt ärsyttää. en yleensä jaksa molista mistään, mutta kai sitä nyt voisi.
Vanhemmat pakottaa miut kuulumaan kirkkoon, vaikka en ees usko mihinkään yliluonnolliseen. Se raivostuttaa niin vietävästi, voin erota kirkosta vasta täysi-ikäsenä.

Hevonen annetaan ylläpitoon ensi talveksi, eikä siinä mitään, mie oon ilonen että se pääsee muitten hevosten luokse kotiin missä sille on seuraa, kun en mie sitä Ypikselle voi mukaan ottaa. Raivostuttavaa tässä on se, että jään ilman hevosta sitten. Vaikka meikäläiset lupas, että saisin toisen ponun jos vinnan saan jonnee. ainut asia netin lisäksi mitä mie tykkään harrastaa, ni en voi tehä sitäkään enää. Pitää varmaan ruveta harrastaa karkin syöntiä \o/

Miun kesäloma on ollu niiin paska, mie oon ollu sisällä, kattonu telkkaria ja ollu netissä. Kaverit ei pyydä mihinkää, enkä mie jaksa pyytää itte itteeni mihinkää. Ja meille ei kukaan haluu tulla, enkä mie kyllä ketään meille haluiskaa.

Miun pitää mennä oikojalle suoristamaan vinoon kasvaneita alahampaita, jotka häiritsee minuu ihan suunnattomasti.

Ja on kyllä vielä lisää valittamista, mutta eiköhän tää riitä väliaikasesti. :3

37Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ma 20 Heinä 2009, 15:37

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

En vaan tiedä miten päin tässä pitäisi olla. On ollut pitkän aikaa ihan sika hyvä fiilis, ja kaikki mennyt hyvin, mutta alkaa pikkuhiljaa oikeesti pelottamaan. Aina kun on ollut näitä hyviö kausia, on hetken päästä tullut se sellainen ihana potku takaisin sinne pimeyteen. Pelottaa, että tää hyväolo häippäsee, ja tilalle tulee se sama masentunut Tinttiparka, joka vieraili viimeksi kesäloman alussa. En tahdo että tää olo häippäsee...

38Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ti 08 Syys 2009, 21:26

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

ASIYFÄHGÄNT*PÄTK*TT*!!!

Sain polvilumpioni menemään sijoiltaan! Kesti puolitoista tuntia ennen kuin se saatiin paikoilleen! *kiroilee* Infernaalista kipua. En suosittele. Nyt kuusi viikkoa kepeillä....
Voi ny paska.

39Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ke 09 Syys 2009, 21:41

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Kurssikaverini on asshole...

40Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Pe 11 Syys 2009, 20:01

Remix

Remix
Sensei
Sensei

Täällä taas!
En ole käynyt täällä pitkään aikaan,on ollut ikävä mutta ei ole tullut käytyä täällä piiiitkään aikaan,mutta halusin vielä pelailla täällä.
Ja nyt......ropettamaan ---->

(Kai te vielä kelpuutatte mut???)

41Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ma 28 Syys 2009, 09:26

Sibby

Sibby
Uppa
Uppa

Kökköistä. Pelaamiseni on ollut sellaista jo liian pitkään ja nyt alkaa ärsyttää. Olen ihan kamala kun jumitan miljoonassa paikassa miljoonaa peliä. En tykkää. Mutta kun ei vaan tule tekstiä :(

42Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ti 29 Syys 2009, 19:35

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Koulussa ihan kamalasti kaikkee hommaa niin en oo saanu ropetettua... Nyyh..

MUTTA! Nyt asiaan tulee parannus! uusi jakso alkaa ens viikolla ja se tarkoittaa sitä, että lepäilen vain laakereillani ja ropetan! Varokaa vaan! Täältä minä tulen!

43Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Pe 02 Loka 2009, 21:17

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Tästä viikonlopusta piti tulla todella mahtava. Minun piti mennä eräälle ystävälleni yöksi, pitää hauskaa ja päästä vielä isälleni viikonlopuksi. Mutta ei. Äiti päättikibn olla saatananmoinen kusipää, ja pettää lupauksensa. Enpä siis pääse isälleni, enkä kaverilleni yöksi.

Eikä siinä vielä kaikki. Tänään olisi ollut muodinyö ja nuortenilta. Kumpaankaan äitini ei laksenut minua, koska minun piti imuroida, pestä lattiaa ja vaihtaa mattoja. Ja huomenna pitäisi haravoida, leikata pensaita ja olla pikkusiskon kanssa joka on kymmenen vuotta nuorempi.

Ja huoh..

44Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ma 09 Marras 2009, 11:37

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

äääh.... inspiraatio ei vieläkään ihan kulje, mutta ehkä se tästä lähtee joskus... tuntuu etten enää osaa kirjottaa. Mun pitäis leikata kynnet. Mun pitäis säästää rahaa. Nyt oon koulussa ja mun olis pitäny ottaa vaikka mitä mukaan mutta unohdin kaiken... x___x maanantai aamut ei ole mun aamujani. Eikä oikeastaan mikään aamu, jos pitää herätä aikaisin. Gaaaaaah... ja tällä hetkellä en edes tiedä mitä mun pitäis tehdä. Tai siis no. En osaa tehdä mitään. Haluun kotiin :3

45Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic To 04 Helmi 2010, 21:10

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

ihan kun olisin tän topicin suurkuluttaja... tai jotain...

mutta. ottaa hieman päähän. ajattelin jo tänään lähteä jyväskylään, kun huomenna pitää olla siellä hyvissä ajoin keittiöllä yhdessä paikassa... SITTEN MYÖHÄSTYIN BUSSISTA!!!!! gaaaaaah.... no kerta se on ensimmäinenkin... onneks sinne ei sentään oo niin kauheeta kiirettä... ehtii vähän rentoutua ennen sitä... huomenna sitte uus yritys :3

46Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic La 20 Helmi 2010, 11:15

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Taas kulutan volinatopicia... tällä hetkellä yksinkertaisesti siksi, koska mua ärsyttää ja vituttaa ja mulla on todella huono olo. Mahatauti iski eilen, just sillon kun sitä vähiten olisin halunnut. Olis tänään nimittäin pitänyt mennä töihin... Vaikka ei johdukaan minusta, että oon taudin saanut, tuntuu silti pahalta tuottaa pettymys työnantajalle, kun ei pystykään olemaan töissä. Jostain syystä aina kun oon kipee ja pitäis olla jossain, mulla on siitä hirveen syyllinen olo... Ihan kun kipeys olis joku rangaistus jostain tai jotain... o__O Sitten, mun olis tänä viikonloppuna pitänyt nähdä yhtä kaveria, jota en oo about kuuteen vuoteen nähnyt... nyt siirtyy varmaan sekin homma. ;_____; oon odottanut sen näkemistä jo niin pitkään, että nyt vaan masentuu entisestään, kun ei sit näekään. En haluu tartuttaa ketään tähän tautiin... Eikä mulla oo Cipralexeja kun ei oo rahaa ostaa niitä... oon ollut jo jotain pari viikkoa ilman niitä... pitäskö olla jotain vieroitusoireita... muuta kun lisääntynyt ajoittainen masentuneisuus ja omituinen ylihilpeys sillon kun sitä ei pitäs olla... vois ehkä yrittää ropettaa, jos se vaikka veis ajatuksia vähän muualle. Ellen sit mee nukkuun...

47Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic La 20 Helmi 2010, 12:41

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Voi Shaita x_x Kurjaa varsinkin tuo kaverijuttu, mutta kipeydelle ei voi mitään. Varmaan työnantaja tajuaa, että joskus sairastuu, varmaan on jopa itse joskus ollut kipeä. Mutta tosiaan, tuo kaverijuttu on sitten kai mutkikkaampi. Onko teillä mahdollisuutta muuten olla yhteyksissä, se voisi pikkuisen helpottaa tilannetta?

48Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic La 20 Helmi 2010, 20:25

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Onhan meillä mahdollisuus olla yhteydessä... ja onhan niitä muitakin viikonloppuja kun oon vielä Tampereen suunnalla. Tarvii yrittää järkätä vaan joku muu kerta :3 ja meillä olis tiedossa luokkakokouskin, toivottavasti se tulee sinne...

49Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ke 07 Syys 2011, 23:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Voi huoh... Oon kyllä volinatopicin suurkuluttaja... ja tuplapostaan ihan innoissani hehehehehehehe..

Mutta kun AAAAARGH mulla on vaan tylsää >.< ja oon kuumeessa eikä tule ääntä ja vihaan mun nykyistä työtä. Ja etin kuumeisesti toista tilalle... ja masentaa... argh...

50Volina Topic - Sivu 2 Empty Vs: Volina Topic Ma 10 Loka 2011, 20:56

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Voi Shaita O: Toivottavasti asiat menee kondikseen pian <3

Itselläni häiritsee koulu, jonka takia olen ollut burnout jo monta viikkoa x_x Koko ajan on jotain mitä pitäisi tehdä ja en ole ehtinyt edes piirtää viime aikoina tai ehtinyt kauheasti koneelle paitsi joidenkin tehtävien tekemiseen kone aika on kulunut.. Toivottavasti tämä ei kestä kauaa tällaisena tai sitten tulen palaamaan loppuun pian, mutta pakko on sitä yrittää selviät, että saisi ammatin itselleen ^^''

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa