Vampyyri puri huultaan kuullessaan toisen toteamuksen siihen, ettei Sladella ollut rahaa. Vai nyt piti improvisoida? Miehellä alkoi mennä hermot koko asiaan. Tällainen kiukku yhden tequilapullon takia! Nainen kyllä saisi ostaa itse juomansa, sillä vampyyri ei halunnut joutua vaaratilanteeseen. Kuka tahansa alkoholinmyyjä saattaisi yrittää tappaa hänet. Niimpä mies katsahti vyöhönsä, jossa oli useita veitsiä. Hän otti sieltä yhden aika kauniin muttei missään tapauksessa parhaan veitsen, jonka kahvaosa oli musta. Mies uskoi, että sillä saisi parikin pulloa tequilaa tai jotain muuta. Hän ojensi veitsen toiselle. " Hanki sinä alkoholisi tuolla. Varmasti antavat siitä jotain. " Slade ei kuitenkaan maininnut, mistä hän oli veitsen, tai veitset, saanut. Hän oli oikeastaan tehnyt ne kaikki itse vuosien kuluessa, tylsistyneenä. " Ostaisin sen muuten itse tuolla veitsellä, mutten halua joutua tapetuksi. "
Toinen vielä taputti hänen olkapäätään ja jatkoi puhumistaan. Seuraava kysymys alkoi kiinnostamaan Sladea ja hän katseli Keitä tarkemmin. " Yleensä vampyyri tunnistaa kaltaisensa, mutta puolivampyyreja on vaikeampi erottaa ihmisistä.. " lausui sitten mies hiljaa. Osaisiko tuo kertoa lisää ominaisuuksistaan?
Pian alkoi satamaan vähän ja vampyyri nyökkäsi toiselle, tarttuen Kein käteen ja kiskoen itsensä vaivalloisesti ylös maasta. Jalkoihin liike sattui.
Toinen vielä taputti hänen olkapäätään ja jatkoi puhumistaan. Seuraava kysymys alkoi kiinnostamaan Sladea ja hän katseli Keitä tarkemmin. " Yleensä vampyyri tunnistaa kaltaisensa, mutta puolivampyyreja on vaikeampi erottaa ihmisistä.. " lausui sitten mies hiljaa. Osaisiko tuo kertoa lisää ominaisuuksistaan?
Pian alkoi satamaan vähän ja vampyyri nyökkäsi toiselle, tarttuen Kein käteen ja kiskoen itsensä vaivalloisesti ylös maasta. Jalkoihin liike sattui.