Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 40]

176Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 23:45

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

*ahihi* Olen sokeampi kuin Loooo~
Tuo on kyllä tiedetty jo jonkin aikaa. Hei! Tahdon tietää onko täällä joku minua sokeampi! *tähyilee muita yumelaisia*

*työntää Lon takaisin koskaa luulee tätä Ringun Sadakon suomalaiseksi serkuksi*
Niinh, ne ovat. Ja olivat hiton kummat käyttää kun kävin uimassa o___o Luoja, näin jotakin kun uin!
Mutta vituttaa kun en voi ikinä saada oikeaan silmään värillistä linssiä, kun niitä ei ole toorisina... *itkee kun on hajateitteisuutta simmussa*

... En minä itke O____o Lo on tartuttanut tuon minuun, vaikka olen maailman epäitkevin ihminen. Tai ainakin yksi heistä.

177Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 04 Heinä 2008, 23:52

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

*mielipuolista naurua* Oon tartuttanu itkemisen Kaihin!
ITKEKÄÄ TE KAIKKI!
Tai no ei oo pakko jos ei taho...

178Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 00:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Se on muuten pelottavaa kun Lo hokee että "Itke." sellaisella äänellä... siis että hän ruoskisi samalla. *ehehe*

Mutta sen hokeminen että itkee... se tarttuu yllättävän nopeasti. No, aika monet jutu tarttuvat. Vaikkapa nuha, noin esimerkiksi xD

179Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 00:54

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Minähän olen hyvin pelottava ihminen... Pelätkää ja itkekää te kaikki!

180Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 01:05

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

....

Ei, ei kannata.
Lo on vain _pieni söpöliini...

*ahihi* mahtaa olla hauskaa kun kattelee näitä höpötyksiä jälkeenpäin... niin myöhäkin. Kyllä vain, minusta on myöhä O____o Juuh, Kai menee kiltisti ysiltä tai kympiltä nukkumaan... yleensä ainakin.

181Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 01:07

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Söpö? Minäkö? *saa kohtauksen*

Joo, muut saa hyvät naurut, kun lukee näitä juttuja ^^

182Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 05 Heinä 2008, 18:34

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Joo, mie en ainakaan tajunnut yhtään mitään. x''''D

Hauskaa kun kaveri lähetteli noita Bleachin musiikkeja...tuli vaan tajunneeksi miten hullun huono latausohjelma tällä oikeastaan on... ^^;

http://www.opallynia.deviantart.com

183Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 14:37

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Aika harvat tajuavat mistään oikeasti mitään ^^

Kauheaa, minua on sanottu söpöksi piilareiden kanssa. Ja sain heti perään kuulla että näytän söpöltä laseillakin. =__= Juuri minun naamani pitää olla taipuvainen söpöyteen... *nurisee*

Minulla taisi olla jotain järkevää sanottavaa... Ai niin!

Repeilin hirmuisesti kun näin (tämän kirjoitushetkellä) voimassaolevan tittelini. Helvetin kärpänen, tosiaankin.
Tuntuu etten muuta olekaan tehnyt kesälomalla kuin pörrännyt täällä....

Niin ja joku saa luvan ehdottaa minulle jotain hyvää kirjaa luettavaksi. Mieluiten pitkää sellaista. Eikä päähenkilönä naista. Muuten kuuntelen mitä tahansa ehdotusta.

184Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 15:00

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Hoo, ehdotuksia. ^^ Kirjallisuuttako kaipaat? Minulta taitaa löytyä vain fantasiaa...sori jos ei kelpaa mutta laitan pari kuitenkin tähän alas.

Pitkää ja tarkkaa selontekoa kaikesta mahdollisesta? Lue Ajan Pyörää. Vähintään viisisataa sivuiset kirjat ovat yltäneet jo reilusti yli kahdenteenkymmenenteen osaansa. O.o

Ja suosittelen myös kuuluisasta Dungeons and Dragons -roolipelistä alkunsa saanutta kirjasarjaa nimeltä Dragonlance. Alkuteokset ja suurin osa muutenkin on joko Margaret Weisin tai Tracy Hickmanin (tahi molempien) käsialaa, ja ihan mielenkiintoista luettavaa. Kaikkeen ne ropet johtavatkin.

...ei tuu nyt mieleen muuta pitkää... paitsi yksi epäfantasia! Nimeltään Jalostamo ja kertoo...hmm...ymmärtääkseni aika omalla tavallaan kuolemansynneistä.

Bai bai.

185Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 15:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hahaa. Fantasiasta ei ole ikinä valittamista.

Olen Ajan pyörät jo lukenut. *muahaha* Se kyllä on maailman... pisimmältä tuntuva sarja. Voisihan ne lukaista alusta, muistelen pitäneeni niistä aavikkotyypeistä.... *ei muista sarjasta enää paljoakaan*

Dragonlacekin on tuttu, ja jonossa. Meillä ei vain ole omassa hyllyssä ensimmäisiä kirjoja (isäni on ihan hullu lukutoukka fantasia nja scifin suhteen, siksi meillä on Ajan pyörät ja muut omistuksessa) ja kirjastossakaan ei ole ensimmäistä osaa... *niisk*

Jalostamo? Tuo on kyllä ihan uppo outo o____O Pitää tarkastaa.

Mutta kiitos ^^

186Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 15:10

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Määä olen kadeeee~ ;______________; Meillä on vaan jotain tosi tylsiä ja sit jotain salapoliisi juttuja. ;____;

No oli se Jalostamo miullekin ihan outo. Mutta kaverit luki sen. En ole itse lukenut kun ne puhu siitä niin etät tiedän siitä aika hyvin kaikkee... ^^;

187Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 15:15

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*muahaha* Sietääkin olla. *pelleilee*

Kertoisit lisää siitä. On hauska tietää hieman enemmän ennen kuin alkaa lukea.. Tai no, oikeammin metsästää sitä kirjaa jostain. Vaikka jos kirjailijan nimen antaisit?

188Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 22:45

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Noku mie en muista sitä kun se oli taas jotain sellaista joka ei jää mieleen...sorry...

Löysin sen! Tässä kokonainen sivu jossain bookplussan puolella, ole hyvä. Ja kirjailijatkin lukee siellä hyvin kirjan vieressä. ^^

http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789510293584

Lotengo edit: Editoin nuo kaksi viestiä samaan. Jos käytettäisiin mieluummin tuota edit nappia ettei tulisi viestejä peräjälkeen

189Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 08 Heinä 2008, 23:45

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Kiitos ^^

Olinhan minä sittenkin tuosta kuullut. Pitää katsoa saanko käsiini~

190Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! To 10 Heinä 2008, 17:00

Miyako

Teiniangsti
Teiniangsti

Juu, minä oon taas ihan pihalla...

...Ja molemmat pelitopicit, joissa Viivi on mukana, on jumissa. Näemmä mulla ei myöskään toimi (vieläkään, kaikesta huolimatta) allekirjoitukset eikä avatarit.
Että tämmöstä.

edit// Hei, mun allekirjoitus näkyy! *hyppii riemusta pitkin seiniä* Mut ava on edelleen kateissa.

191Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! To 10 Heinä 2008, 18:46

Remix

Remix
Sensei
Sensei

Ei jestas,eilen kun kävin eilen kirjakaupassa huomasin kirjan nimeltä Laihdutus pehmentää aivosi.Ei muuten,mutta siinä kannessa oli sen koiran ilme niin samanlainen kuin meidän koiralla pölhöimmillä hetkillään niin aloin hirnua täysillä siellä kaupassa....Oneksi älysin lopettaa nopeasti.^_^(Miten niin kaikki katso mua kuin idioottia?.....)

Ajattelin muuten lukea Linnunradan käsikirja liftareille,kun luokkakaverit on jutustelleet siitä ja vaikutti ihan hyvältä.Mitä mieltä olette itse kirjasta?
Mulla on vissiin mennyt kesälomalla mennyt valvomisrytmi päin persuksia,kun luen illat ja yöt ja päivällä olen sitten yli virkeä.Ainakin 2-3 asti luen......Esimerkiksi Stephenie Meyerin kirjoittaman Houkutus -kirjan (On muuten pirun hyvä kirja,suosittelen kaikille.)Päivällä aloin lukemaan ja yön aikana se tuli luettua.(Kirjassa on jotain 418 sivua)

192Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! To 10 Heinä 2008, 18:50

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Remix.

42 on elämän tarkoitus xD

Linnunradan käsikirja liftareille on must read. Siihen kuolee ja koukkuuntuu ihan täysin. Ja sitten on pakko lukea ne jatkot, Maailmanlopun ravintola ja nää.

193Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 18:52

Remix

Remix
Sensei
Sensei

^Huomattu on.Lainasin nimittäin kirjastosta opuksen missä on Linnunradan käsikirja liftareille ja jatkot,ja olen jo nyt koukussa....
Huomenna aamulla lähetään mökille keskelle korpea.Ihan kivaa siellä on kun ottaa mukaan piirustusvälineet ja lukemiset.Ikävä kyllä siellä ei ole sähköä eikä juoksevaa vettä.
Elikkä en pääse tänne suunilleen puoleentoista viikkoon.

194Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 21:01

Vieraili

Vierailija

Monet suosittelee tuota LRKL:tä, mutta itse sain luettua juuri ja juuri ekan kappaleen, niin innostus lopahti. Noo, ehkä en vain osaa arvostaa sitä, Taru Sormusten Herrasta kanssa tapahtui sama homma ¬__¬´

Mitäh, mökki ei ole kunnon mökki jos siellä on sähköt. Se on mukavaa kun saa itse sytyttää takan ja hakea veden ja tehdä kaiken. Tulee sellaista puhtia, ja "tekemisen tuntua". Aikaakin se kuluttaa. Ja ah ja voi sitä ihanuutta, kun on pitänyt tulta liian kauan ja liian kuumana.

Houkutus, hyvä. Uusikuu, hyvä. Eclipse, hyvä. Nyt odotetaan vain seuraavaa romaania, kjehhehehe.

ARGH, DA teki sitten temput, ja meni laittamaan koko systeemin alusta. Uudet Devit on perseestä (siis se sektio, johon tulee ne watchattujen hemmojen uudet teokset), ja muutenkin. Krrrh, en tykkää paljon. Mutta, eiköhän tuon opi joskus.

195Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 21:47

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Mitä?! o_O DeviantART muuttunu? NOO TT_______TT *käy katsomassa* Ihan outo nykyään. :( Hankalempi käyttää.

tomppu, kuulutko niihin ihmisiin, jotka ei saa täydenkuun aikaan unta?

Remix, varo mökki höperyyttä :) Tai no en tiedä saako sitä helposti. Itse en ole koskaan mökkeillyt joten ei kokemusta, mutta kaveri kuulema saa sen aina. Pelkästään kesätöissä jo, jos on liian kauan yksin.

http://yumenohate.mitosu.net

196Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 22:15

Vieraili

Vierailija

Hmm, en ole ainakaan huomannut etten saisi. Mistäs ihmeestä tuon repaisit ? Ja mitä se meinaa *utelias* ?

Eikö, eikö. Eikä ainakaan vielä ole yhtään tullut positiivista palautetta uusista järjestyksistä. Ja mulla ainakin nyt tuo kommentti homma kusee, näyttää että mulle on tullut kommentti, mutta sitten erroria näyttää kun yritän kattoa sitä. Köh.

197Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 22:48

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

No se vielä lisäksi :( En tykkää. Kaipa siihen sitten joskus tottuu.

Jotkut ihmiset eivät saa unta, kun on täysikuu. Valvovat läpi yön saamatta unta tai sitten saa vasta myöhään. Itsellenikin on joskus moista vaivaa. Entisaikana tuota olisi voinut varmaan yhdistää vaistoksi siihen, että ihmissudet o liikkeellä :D Tai no, kaverin kanssa noin pelleillään, koska entinen opettajamme oli ilmiselvä ihmissusi. Oikeasti se taitaa liittyä vai siihen, että on niin paljon valoisempaa kuin esimerkiksi uutenakuuna. Kun puhuit uudestakuusta ja väsymyksestä (noh, ei suoraan väsymyksestä, haukotus kuitenkin) niin yhdistin ne siitä. :)

198Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 11 Heinä 2008, 23:40

Vieraili

Vierailija

Kaze, Kaze, Kaze. Tuossa luki Houkutus (liittyen Sir Kain viestiin, kun hän oli lukenut tämän nimenomaisen kirjan). Sitten loput siitä lauseesta oli tuon Stephanie Meyersin Houkutus-kirjan jatkoja 8D Uusikuu. Heh, luulin että repäisit sen jotenkin tuolta unet-topasta, mutta että tämmöistä.

Aah, minä en valitettavasti ole saanu vastaani ihmissusia, monia Harry Pottereita senkin edestä. Yhden kerran piilokamerassa yksi höynäytettävä oli aivan ilmeselvä Potter, mustat hiukset ja sellaiset pyöreät lasit. Arvaas naurettiinko.
Eh, en minä kyllä kykene nukkumaan kunnolla valoisassa, mutta se nyt ei kuu yhtään vaikuta, kun minulla on pimennysverhot aina ikkunan edessä :3

Miksi ihmeessä minulla koko ajan päähän pomppaan muisto, kun kaverin kanssa paritimme kahta miestä, raja-vartijaa ja tulli-virkailijaa, joilla kummallakin oli käsistä päätellen jo vaimo kainalossa. Siis oli mahtava vetää omia "johtopäätöksiä" niistä katseista, mitä ne toisiinsa välillä veti, ja kaikista pienistä eleistä. Hehe.

199Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:13

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Kesällä kuutamo ei paljoa vaikuta valaistusolosuhteisiin, yöllä on jokatapauksessa pirun valoisaa...

Mutta tomppu, missä vaiheessa minä olen lukenut jonkun Houkutus -nimisen kirjan? O____o Ei sano tuo nimi yhtään mitään...

Semmoisten eleiden seurailu on yllättävän hauskaa. Meidän koulussa oli semmoinen kolmen jätkän kaveriporukka, joita paritimme milloin mitenkin... ^^ Oli sitä hauskaa seurata, kun ne sitten söpöilivät kaikkialla ihan vitsillä.

200Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:17

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie sekosin eilen. Kävin nukkumaan siinä puolen yhen maissa, mut en saanu unta. Makasin noin puoli tuntia hereillä sängyssä kunnes meni hermot. Nousin ylös ja siivosin vaatehuoneen -.-' Vein sieltä melkeen kaikki vaatteet häkkivarastoon, kun ne on kaikki liian pieniä miulle. En ollu ilmeisesti siivonnu sitä huonetta kolmosluokan jälkeen... Sen kokosia ne vaatteet ainakin oli. Ja huomasin et miulla on ollu pienenä kamalasti minihameita.

201Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:20

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*Ahihi*

Bravo Lo!

Miekään en meinannu saada unta. Tässä laatikossa on todella kuuma öisin jos päivällä on ollu hellettä... Siksi olenkin ollut onnellinen kylmästä kesästä.

Tuli myös huomattua että liian kuumat pyjamahousut estävät nukkumisen tehokkaasti. *mutisee jotain reisien palamisesta*

Minullakin on ihan hitosti pieniä vaatteita tuolla kaapissa, odottamassa että pikkusisarukset ovat tarpeeksi isoja niille... xD

202Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:23

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Miulla kun ei noita pikkusisaruksia pahemmin ole ja siskontyttö on niin pieni, että menee vielä moooonta vuotta ennen kuin se tarvitsee noita vaatteita niin arvelin viedä ne pois huoneestani viemästä tilaa. Nyt saan jopa tavaroita pois lattialta!

203Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:44

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

GRAAAH! No voihan.. Osaan näemmä lukea, taas vaihteeksi. :(

Hiih :D Menikö sulla kauankin siivota se kaappi Lo? :) Pitäisi varmaan itsekin koittaa siivota koko talo. Uhkaavasti noita omia tavaroita löytyy joka nurkista. Köh. Kaikkein eniten ärsyttää kyllä ukkoset -___-'' Tuli käytyä päivän ajan Helsingissä. Ja siellä oli kuumempaa kuin täällä on ollut koko kesänä. Siellä kärsittiin kuivuudesta kuin täällä taas vesi lilluu pelloilla :( Eilen oli taas ukkonen.

204Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 14:46

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Sellainen likimain kaksi tuntia meni sen siivoamisessa. Nyt siellä ei ole melkeen mitään (lukuunottamatta vanhoja pehmoleluja) ja voin tunkea sinne kaikkea sellaista mikä ei mahdu muualle huoneeseeni.
Täällä ei ole ukkostanut vähään aikaan.

205Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 15:57

Vieraili

Vierailija

Köhhöh, Kai luki nyt väärin, ihan varmasti siinä luki että Remix.. *samassa viestissä kiusasi Kazea lukutaidosta*-köhhöhöh.

Ah, minulla on vain veljenpoikia, joten suurimmaksi osaksi vanhat vaatteet heitetään kirpparille, ellei äiti adoptoi niitä itselle :3 Kätsiä noi kirpparit, olen vain aika surkea sieltä etsimään vaatteita. Kaikkia ihania krääsiä sieltä aina löytyy (tuhensia erilaisia pulloja, joten piti alkaa vähän pullon keräämis harrastusta vähentämään, köh).

Ah, pitäisi jostain repäistä ohuempi peitto, ei ole mukava herätä kauheassa kohmelossa 8D

206Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 17:00

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hienoa tomppu.... *näyttää peukkuja*

Minä olen huomannut, että joskus kymmenen vuotta sitten ostetut vaatteet ja kengät saattavat olla aivan ihania.
Monta kertaa on tullut kiljuttua "Miksi miulle ei oo kerrottu et meil on TÄMMÖNEN?!" kun olen kolunnut kaappeja...

Esimerkkinä musta verkkopaita... Valitin että haluan sellaisen joskus vuosi sitten ja eilen sellainen löytyikin tuolta isosiskojen jäämistöjen seasta...

Ohueammat peitot ovat ihana keksintö.
Tai sitten haluaisin täysin äänettömän ja ylitehokkaan ilmastoinnin.

207Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 17:38

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ja Opa ei jaksanut lukea keskustelua kun siihen asti kun Devin uus systeemi tuli esille. Mie olen eri maata, tykkään siitä. ^^ Vaikka se on kyllä minusta vähän tyhmää että ne kuvat näkee sieltä suoraan jo ennen kun avaa omalla sivullaan... Mutta minulle tuo ainakin on kivempi, selkeämpi ja yksinkertaisesti kauniimpikin. Ehkä olen vain erilainen. (taas)

Eiliset ukkoset oli KIVOJA... ;___; Täällä Jyväskylän lähellä kuului kaksi semmosta pamausta etät varmasti osui maahan asti. Iskä on valmis vannomaan. Ja sähköt meni silleen etät musiikkien lataaminen meni 'hieman' päin rumaa ruskeaa. ^^; Mutta everything's fine now ja sillee...

ja joo, Opan pitää opetella käyttämään suomenkieltä.

208Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 18:52

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Mutta devin uusi systeemihän on aivan ihana, muistuttaa tosi paljon maksullista~ (minulla oli se joskus viikon kokeiluna)
Ei joudu avaamaan rumia kuvia XD voi vain poistaa suoraan kaikki rumalta/tylsältä näyttävät.

209Höpö höpö! - Sivu 8 Empty Vs: Höpö höpö! La 12 Heinä 2008, 18:55

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Onko siinä semmoinen ominaisuus? O__o WOU. Pitää tutkia.

Muuten Delta, olitko Nekoconissa?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa