Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 24 / 40]

576Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 10 Marras 2008, 17:56

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Dämn. Kärsin erittäin pahasti siitä eilisestä Elisan nettikatkoksesta... Meiltä pasahti yhteydet ihan hiton pitkäksi aikaa, ja nyt langaton lopetti toiminnan = ei nettiä Kain omalla koneella. Ihan vähän ketuttaa, en osaa kirjoittaa alakerran koneen näppiksellä ja NÄILLÄ EI OLE MITÄÄN KIRJOITUSOHJELMAA. Kuvitelkaa, ei wördiä, ei yhtään mitään! Kuinka joku voi elää niin?!?!?!?!

Äh, olen vain ihan järkyttynyt tästä... taitaa ropettaminen hyytyä melko paljon, haluan kirjoittaa laatutekstiä eikä tässä olkkarissa vain pysty...
*virn* Mutta Lotengollehan minä kehtaan suoltaa huonompaakin juttua *virnuilee niin että kulmahampaat välkkyy*

577Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 10 Marras 2008, 18:50

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Ah, sen takia et ole ollut mesessä aikoihin! Olisin halunnut päästä valittamaan sinulle yhdestä tutustani mutta ei sitten :'3

578Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 11 Marras 2008, 19:01

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Awwws. Surullista kun on niin koukussa kirjoittamiseen että heti tulee kohtaus.

Shiroi oli meillä yötä viime yön. Käytiin eilen ensin ruotsin kokeen jälkeen kaupungissa (ostin Kikin...ohhoh o.o ) ja sitten kotoisassa kirjastossa ooteltiin puoltoista tuntia lukien Asterixejä... kun päästiin lopulta meille, ei loppujen lopuksi kyennyt tekemään muuta kuin syömään suklaamoussea ja pelaamaan Star Wars Battlefrontia. heh~

Noin kello 00:15 laitettiin valot pois. Krhm. Mutta meitähän ei pimeys häiritse. Improttiin sitten jotain Shiroi-kultaseni ollessa...jokseenkin...mielenkiintoisella tuulella. Joksus koleman aikaan vastaan ummistettiin silmät. lol

Näin täällä tänään.

http://www.opallynia.deviantart.com

579Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 11 Marras 2008, 23:07

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Kai oli tänään meillä ja syötiin kamalasti piparitaikinaa. Sitten oltiin ihan piparihuuruissa *grin* Dias voi todistaa, että oltiin mielenkiintoisessa tilassa...

580Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 11:06

Dias

Homunculus
Homunculus

Noli syönyt jotain tuhat kiloa taikinaa ja miljoona joulutorttua (mullako tapana liioitella?) ja erehdyin soittamaan niille : D No eei, hauskaa tuntui olevan ja son pää asia ^^
Taikina on sitäpaitsi hyvää :'3

Mein isä nukkuu vieläki O.o;; se vois ny nousta ja lähtee jo töihi nii et sais olla rauhas x.x
Ärsyttävää kun joutuu kokoaja varomaan ettei vaan kolista mitää tai ei voi soittaa musiikkia kunnollaah~

581Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 14:00

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

voi elämä... taas tullut hirveästi höpötystä täällä kun vähän aikaa on poissa... x_x mutta ei se mitään... varmaan tämä poissaoleilu jatkuu kuitenkin kun jostain syystä kotona ei omalla koneella netti ole pariin päivään toiminut... ei mitään hajua mikä on ongelma, mutta ajattelin kuitenkin vaihtaa koko liittymän... tuo nykyinen on jotenkin hankala... Nyt oon koulussa ja täällä on taas ah, niin mukavaa. En ole tehnyt yhtään mitään koko aikana...x) hyvä oppilas, juu juu...

582Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 17:09

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Shaido armaani <3 siustakin kuulee täällä ^^ Aika monessa paikkaa netti ei toimi.
Ja Dias ei tosiaankaan liioittele... Ei laisinkaan...
Pitäis tässä ruveta vastailemaan peleihin jossain vaiheessa. *aukaisee wordin* Pitää kyl ensiks kattoo nää pulinat läpi *grin*

583Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 17:42

Dias

Homunculus
Homunculus

Eeen, en koskaan syyllistyisi moiseen ^^
Tällä kakalla vistalla ei tuo wordi toimi jotenkaan.. tai toimii mutta pyytää jotaki ihme serialia sen käyttämiseen tai jotaki 8''o Sehä on vaan kirjotus ohjelma for fck sake.. Inhoan vistaa ja anteeksi kaikki jotka siitä pitävät : D

Mulle tuli nuo tähdet O.o miten toi toimii oikeen?

584Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 18:02

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Ai noi tähet tossa lumihiutaleen alapuolella?
Ne vaihtuu viestimäärän mukaan ^^

585Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 18:04

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

*reps* Lote kutistui jättiläisestä kääpiöksi! xD Hauskinta tässä on se, että tehtailen juuri parhaillaan seuraavaa hahmoani, kääpiönaista.~<3

586Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 18:34

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

*reps* Tee siitä ton miun avan näkönen... No ehkei... Ensinnäkin toi on mies ja toisekseen se ei ihan käy kääpiöstä...

587Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 18:52

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Olin ihan varma että tuo on nainen... O_____o'

Hahmo valmis, toivottavasti Delta vilkaisee sitä pian. Haluu päästä pelaamaan~

588Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Marras 2008, 23:08

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Tyhmä Ash. Ikinä nähnyt japsirokkareita? x'''D Ja kyllä, haukun tänään kyllä KAIKKI mitä siihen tulee... xD

Oli jotain mitä miun piti kysyä täällä ennen kun Kaze-kultapientä vaivaan mutta en muista...dämn...

IT'S A KILLERFLY lol

olen väsynyt, menenpä katselemaan sitä peliä josko olen vastannut ja jos en niin vastaanpa.

589Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 17:42

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Jospa vaikka Opa juoksisi keittämään päänsä~<3

Kyllä, eräällä toisellakin on väsynyt olo. Kahdeksan tappavaa tuntia koulua ja murhaavan rankat harkat edessä. T.T Bäy, pelastakaa sotamies Ash.

590Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 18:00

Shiroi929

Shiroi929
Karvalakki
Karvalakki

Joillain ollut lievän kivaa täällä...*osoittaa syyttävästi ashiin, opaan ja diasiin* 8'D
Ja kyllä, edelliseen kommenttiin lisäisin että opan pittää tosiaankin keittää se päänsä...saan itekkin mokomalta samanlaisen kohtalun kuin ash parka. 8D

591Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 19:19

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Olette tekin kavereita... O______________O *vaipuu koomaan*

Katson Kikiä, mutta maman pitää nähdä emmentaali joten...kesken näin toistaiseksi...

592Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 19:46

Shiroi929

Shiroi929
Karvalakki
Karvalakki

No ollaan ollaan...olemme ilkeitä ihmisiä >83

Oiih..Kiki...<3 kerrot mulle sitten myöhemmin mitä siitä pidit :3

593Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 22:53

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

*Dias menee Opan puolelle että on tasajako* >D

huuuuooh~ huomenna töihin.. luojan kiitos ei sentään sitä normaalia 5.50 herätystä T________T 7 asti saa nukkua <3

594Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! To 13 Marras 2008, 23:22

Shiroi929

Shiroi929
Karvalakki
Karvalakki

Nöyy..voi sua...D: yritä selvitä hengissä tai jotain...mulla on sentääs taksvärkki niin saa edes jotenkin nukkua.

Joo..voi ollakkin ihan tasaväkistä että sie puolustat Opa-samaa ja me Ashin kanssa sitten yritetään se selättää :3

595Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 00:29

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

voi ollakkin ihan tasaväkistä että sie puolustat Opa-samaa ja me Ashin kanssa sitten yritetään se selättää :3

*Kääntyy Opan puoleen vääristynyt ilme kasvoillaan* Mitä ne oikeen suunnittelee?! O______O;;

*Alkaa rakentaa hiekkalinnoitusta mahdollisten pommitusten varalle* : D mjooh nyt nukkumaan ->

*herää* Äh.. mulla olis vapaa päivä, mutta kun pitää mennä johki tyhmiin töihin *haukotus~*
Saa soittaa ja piristää mun päivää jos hakuaa ja ehtii ja jaksaa : D

596Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 16:29

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Shiroi PRKL et ala levitellä mitä -sama-päätteitä täällä! Ainakaan miusta!! Grrr. >o<

*Opa kiristää hiuksensa kunnon ponnarille ja nostaa hihat ylemmäs.* En kuule Dias tiedä. Nuo kaksi ovat niiiiin epäilyttäviä ettei niistä tiedä kun ne lyöttäytyy yhteen. ^^'

hah, meil oli taksvärkkipäivä ja mie siivosin meidän kaapit...ne kyllä tarvitsi sitä. O___O' Ja kuuntelen Ghibli-osteja...ja olen ihan kyseisen studion narouden aiheuttamassa humalassa jossa mukavana lisänä muutamat pikkupikku shônen-ai paritukset...yes yes.

Kyl sie Dias kestät, sie olet vahva ihminen. ^^

597Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 17:31

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

jeeee, ostin eilen käsipainot *virn* nyt alkaa treenaus. Tai sitten niiden käsipainojen ahkera tuijottaminen...

598Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 19:48

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

*huoh* miunkin pitäis tehä tälle olemukselleni jotain ennenkun en mahu enää ovesta ulos...

Mie kirjotan sellasta pientä tarinantapasta liitteeks yhteen miun hahmoon *grin* Selventää vähän sen vaiheita.

599Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 20:06

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hah... mahtuisit kyllä varmaan jostain kissanluukustakin... *virnuilee*

hee, mäkin oon innostunut kirjoittamaan jotain tarinaa. Siinä ei kyllä ole mitään mun roolihahmoja. Vaikka olen kyllä miettinyt jotain tarinaa esim. Sayashista ja Ryusta... noista olen tehnyt jonkun kaksiosaisen piirustuksenkin. En vaan ole saanut niitä koneelle... Mihin hahmoon Lo sitä tarinaa kirjoitat.........?

600Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 14 Marras 2008, 22:39

Shiroi929

Shiroi929
Karvalakki
Karvalakki

Hohoho..mie teen miten teen ja samailen jos samailen >8D
Ja ei, meidän kahen aikeet on salaisia vielä tässä vaiheessa, joten shush xD

601Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 10:29

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Miun pää painaa ainakin puoltonnia >.< Viikonloppuisin on kiva valvoa mutta se siinä ei ole yhtään kivaa, että joskus on apkko pistää ne silmät kiinni ;D

...niinkuin esimerkiksi nyt~

602Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 14:11

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Valvominen on kieltämättä tosi kivaa~ Perjantaisin. Nyt on ihan sahajauhopääolo... Ja kun engalskaa puhuva osa aivoistani alkaa ylikuormittua @__@
Ja hyvänen aika, minä taidan sittenkin pitää lautapeleistä. Ihmeellistä.

... Tälläistä random höpöttelyä... ääääääää en saa vastattua yhtään mihinkään kun mielessä pyörii psykan tyhmä minäkansio, joka pitäisi väkästää viikonlopun aikana, jaaaaaaa se kuinka olen hakannut Squallin levelit jo 50, peliaikaa takana 25 tuntia ja olen YHÄ siellä ffviiin ykköslevykkeen lopulla, viimeisessä välissä jossa voi riehua miten lystää.... *sigh* Kun se on niin naarmuuntunut, levyn viimeisessä animaatiossa jumahtaa...
... Joku, lahjoittakaa mulle uus peli~~ Fäffäriippuvuus alkaa iskeä....

603Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 14:53

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Minuu väsyttää -.- Meni vähän myöhään... Tai siis aikaseen. Mut oli hauskaa *grin*

604Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 17:35

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Kuulostaa pelottavalta. o.o

605Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 21:26

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Kannattaakin pelätä...

Miulla on tylsäää~ Ei oo inspistä kirjottaa enkä keksi mtään tekemistä. Yhyy!

606Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! La 15 Marras 2008, 21:45

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Kyllä se Lote siitä ^^

Mie painin psykan tehtävän kaa, ja sain nyt kirjotettuu sen lähestulkoon valmiiks. Enää pitäis pohtia omaa ylä-asteikää kehityspsykologian näkökannalta...

607Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Su 16 Marras 2008, 12:47

Dias

Dias
Homunculus
Homunculus

Äwww, toivottavasti lote ei taas ole väsynyyt -.- sanoisin valvotaneeni sitä ellen vaan saisi ihan käsittämättömän perverssiä kuvaa silloin itsestäni XD ja niin sitten sanoin sen =_= jokainen tulkitkoon tavallaan.

Kai, son loistava peli, loistava pelisarja up to ffX ja squall on parhain : D
Itsekki yrittänyt etsiskellä kyseistä osaa jo pitempään, muttei kukaan tunnu sitä kauppohiin myyvän.. plääh

608Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Su 16 Marras 2008, 13:22

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

haa, mielenkiintoista. Lota on valvotettu. *ei tietenkään ajattele mitään kaksimielistä asiasta* erittäin mielenkiintoista. *evil grin* voi elämä... Lo, mä telepatisoin sut inspiroitumaan kirjoittamiseen (tai ropettamiseen). Ja kaikki. Ja äääh...

Jotenkin hyper olo tällä hetkellä. Saattaa johtua siitä, että sain tänne kaverilta lainaan koskettimet. *virn* nyt sitten ravaan koko ajan koneen ja koskettimen väliä ja yritän soittaa tolla jotain biisejä samaan aikaan mitä tulee koneelta. Hehee... välillä erittäin oudon kuuloista. *grin*

609Höpö höpö! - Sivu 24 Empty Vs: Höpö höpö! Su 16 Marras 2008, 16:59

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Joo Nuutti-sama valvotti minuu erittäin julmasti...
Ei kyllä auttanu siun telepatisoinnit Shai-kultaseni. Valitan.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 24 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa