Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 40]

251Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 11:57

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

HanaKimiiiiii~!! Se on kyllä iiihan paras~
Tomppu nyt sä pelastit mun ... loppuelämän ^^
Luulin etten ikinä pystyis PoTia kattomaan mutta tuo yskintä saattoi juuri muuttaa tilanteen... *kjeh*

252Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 13:17

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Hersyykeli ku säihkähin Samin avaa. Kun itselläkin oli vasta Luffy avana niin meni sekaisin. Hih.

Yaoi ja shouhen-ai on aluetta jota en ole kyllä pahemmin tutkinut. Hih. Ihan sen takia, kun en niin tykkää love-love tarinoista :( Kerran olen kyllä Yami no Matsueta lukenut, hyvää oli :D

http://yumenohate.mitosu.net

253Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 14:39

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Yami no matsue on hyvä! 8D Sitäkin katsomassa tuhennetta kertaa XD En tiedä, kyllä miksi, mutta joitakin miun on pakko saada katsoa/ lukea yhä uudelleen j auudelleen ja repeen kaikissa niin, että on jo melkein kyllästynyt siihen, että repeilen kok ajan * virn*

Buahhahahahahaa! XD Mä katoin yhtä one piecen elokuvaa ja kun Luffy nauroi siinä niin ihanasti, että meinasin tippua penkistä silloin..! :'D Miun sisko on ihan koukussa Luffyyn ja sattumoisin miun kautta. Hehehehee.. Joo.. Taidan hieman väsynyt tai sitten kahvissani oli jotain ylimääräistä >:D

254Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 15:57

Vieraili

Vierailija

IHmettelin piitkän, että miksi ihmeessä tuossa on Kazen kommentti, vaikka etusivulla luki että Samirix oli kommannut. 8D Ehhehe, menee kyllä taas jonku aikaa tottua uuteen avaan ja signiin.

Yami no Matsue oli aika tönkkö minun makuun, vaikka siinä olikin monta ihanaa bishie semeä! Köhköh 8)

Gravitation on aivan mahtava, animenä ei niinkään, mangana paljon tiiviimpi ja selvempi. Inhosin vain ysissä(köhän se oli) ilmestyi se ärsyttävä manageri, ja yksi vola oli niin filleriä, että teki mieli itkeä X__X Ja Gravitation Ex, njam.
Pidin piirtäjän alkupään jäljestä enemmän kun tästä uudemmasta, aika massaan menevää, pöh u_u

hehe, PoTtia kantsii kattoa ainakin.. NOO koko sarja, että pääsee jurulle näistä kouluista ja niiden jäsenistä, sitten onkin mahtava noita musikaaleja kattoa ja nauraa niille 8)

255Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 20:13

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Heh, rakastan One Piece leffan 6 piirrustus jälkeä. Se on niin sanoinkuvattomattoman IHANA (Samin allerkirjoituksessa). Itseäni aina häiritsee, että leffan lopussa Luffy näyttää aivan tutultani, mutta en tietenkään osaa hahmottaa keneltä. o__o

Tosiaan, Yami no Matsuessa tahtoo niitä kauniita miehiä/poikia olla kaikki, pitää se yksi Machoukkeli olla (juuri nyt en muista esimerkiksi ketään muuta kuin Ken-chanin.. köh).

Pitäisiköhän itsekin alkaa seurata PoTia? Monet kehuu ja vaikuttaa sinänsä hyvältä sarjalta. Nyt muutenkin on kauhea innostus urheilu animeen ja mangaan, koska olen saanut todeta ne monta kertaa hyviksi.

Ai niin! Jos jotain hyvää sarjaa kaipaa; Elfen Lied. Sisko näytti ensimmäisestä osasta 1/3 ja tahtoo nähdä lisää! Tosin.. sarja on K-18. Ja syystäkin. Veri ja suolet lentää (entäpä ne päät?) ja palasta pintaa näkyy. Aluksi sanoin huvikseni siskolle, että missä kohti siinä muka on paljasta pintaa? Ja eiköhän koko aloituksessa ollut koko ajan alaston Lucy (päähenkilö). Harmillisesti en osaa juonta selittää (se on vielä vähän hakuteillä itselläkin). Kannattaa kuitenkin katsoa. Ihanat musiikitkin ja piirustustyyli!

256Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 20:35

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Olen samaa mieltä kanssasi One piece leffan 6 piirustus jäljistä ja mä putoilin penkiltä moneen kertaan.. XD

Pitäisi varmaan tarkastaa toi POT, ku nsitä kehuttaa, niin paljon wuhuu. Mulla on menossa luku maratoni mangan lukemisessa, että tulee luettua aika paljon, ehkä vähän liikaakin. Köh, köh.

NIIN! Elfen Lied on hyvä! Vaikka onkin hiema raaka, mutta hyvä. Olen kattonut sen vuonna nakki ja keppi, että pitäisi kattoa se uudestaan.

SUKISYO ON HYVÄ! Vaikka siinä aluksi meinasin putoa kärryiltä, mutta loppujen lopuksi se oli hyvä. Yhtä kohtausta rakastan yli kaiken, kun se oli niin hyvä. Kannattaa kattoo.. ETENKIN KUN SIINÄ SHOUNEN-AITA! Ja melkein yaoitakin * wink*

257Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 22:45

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Mmmnh...en saa luettua tätä sivua, piraattien katseleminen sai aikaan mukavan tympeästi liikkuvan silmälihas-ilmiö... O.o

Edellisen sivun juttuihin liittyen. Niin. Miehän siis pidän lähinnä fantasiasta, koska realisismia saan kyllä kiitos vaan tarpeeksi omassa elämäni. En kovin jaksa sitä muuten kuin sitten jonkun komedian keralla. Tosissaan. Ja ööh...olen Emmaakin katellut, on se kaunis, mutta liian tylsä. *sanoo suoraan, älkää ottako henkilökohtaisesti...*

Elfen Liediäkin olen muuten nähnyt jakson kaks. O.o Vaikken edes kauheesti harrasta sarjojen kattelua. O_O

Mikähän se oli se yksi...sen Emman seurassa... hmm... whatever. Jatkan tätä puhetta huomenna kun olen kattonut kolmannenkin piraatin ja olen vähän vähemmän väsynyt. Ehkä. TOIVOTTAVASTI. *menee leikkimään miekallaan*

http://www.opallynia.deviantart.com

258Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 23 Heinä 2008, 22:51

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Oliko se kutosleffa se missä Luffyn porukat joutui sille kummalle saarelle? Minäkin kuolin kun se jälki oli ihanaa ja ei että se loppukohtaus oli ihana~ Siis, vika tappelu. Kind of.

Minulla on Elfen Lied jonossa.... ja isäni tykkää sarjasta kovin xD

Sukisyosta olen tainnut kuulla, ja ekaa jaksoa nähnytkin... Se vaikutti hyvältä ja kaveri kehui. Ah, ihan kamalaa, nyt alkaa olla hirmunen läjä urakoitavaksi ja kesälomaa ei ole paljoa jäljellä o__o

Sukisyosta tuli mieleen eräs sarja, jonka hyvin hämärästä syystä luokittelen samaan lokeroon aivoissani.
Princess princess. Tietääkö joku sen myös? Poikakoulu, jossa nättipojat pakotetaan esiintymään tyttöinä (eli prinsessoina) koulumoraalin nostatukseksi.
Se on hauska, ainakin ne jaksot jotka näin xD
Joskus näin myös yhden jakson Saint Beastia, tai jtn vastaavaa. Repeilytti kun oli aika kamala nättipoikasekoilu... Siis huonolla tavalla. Mutta oli sitäkin hauska katsella...

*murr* Yami no matsueita ei saa aliarvioida. *tykkäsee siitä kovin* Okei, myönnetään, animen alkulaulu on parempi kuin koko sarja muttaaah~
Go Muraki!! *hih*

Tarkoitaako Opa että katsoi karibian piraatteja? O___O
Ite just katoin kolmosen. Ai että oli hieno.
*hymisee teemakappaletta*
Tuli ihan semmonen olo että haluaa katsoa Sormusten Herrasta pari kunnon tappeluu~ ^^

259Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! To 24 Heinä 2008, 15:00

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

joo, just se. XD Taidan kattoa sitä princess princess, kun vaikuttaa mielenkiintoiselta n.n Ai niin. Final Fantasy: Unlimited on ihan kans, mutta sen piirustus tyyli on välillä makeeta, mutta välillä taas.. Ja loppukin hieman omituinen, mutta ihan hyvä se on.

Tekee mieli leikkiä piraattia XD MUSTA TULEE ISONA PIRAATTI! * virn* Sovin pikku veljeni kanssa ( Hän on n. 6v), että kun siitä tulee pokemon kouluttaja, niin miousta tulee piraatti XD

260Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! To 24 Heinä 2008, 17:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hieno homma Samirix! Kannattaa olla urasuunnitelma selvillä xD

Unlimited on tullut katottua, en muista lopusta muuta kuin että se joku uhrautui että saataisiin tarvittava soil sen jonkun summonoimiseen... Mutta punapääukkeli oli kova ^^

Heh, perkasin mansikoita... Ja tein mansikkakakkua isäni kanssa. Pikkasen alkoi naurattamaan kun hän alkoi selittää miten oli jtn peliä pelannut vuonna jorma ja pentti... Pool of radiance ja nämä muut kyllä kuullostavat kivalta, ja saatan itsekin kokeilla kunhan saisi pelikoneen toimimaan...

*jäätää*

No nyt tuli ihan "tahtoo pelata fäffää" - olo. Prkl. Pitäisi pakata kamppeita eikä selitellä omiaan tässä, mutta minkäs sille mahtaa *heh*

261Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! To 24 Heinä 2008, 17:33

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kaze (en mie :() on kova ja sen ääninäyttelijällä on mukava ääni (tullut vastaan muulloinkin, GetBackers, Bleach, Soul Calibur II).

Guugu, : D oho. En näemmä osaa kirjoittaa samalla lukien viestiä. Siis Heh. Hauskaa. :D

Anyway, onko sinulla Kai jotain FF:iä? n__n itse en ole koskaa niistä mitään pelannut, mutta siskolla on niitä jotain, ainakin FFVII. Sieltä täytyy sanoa, että Reno ja Cid on kyllä maanmainioita. MUAHA.

JES! Tänään sain piilarit. n__n 40€ maksoi 60 kappaletta (vasen + oikea silmä). En tiedä sitten oliko löytynyt edes minulle oikeilla miinuksilla. Optikko oli aiemmin laittanut, kun kävin puolivuotta sitten lasien linssejä vaihtamassa, -4.50 ja -4.25 ja sain tältä toiselta optikolta piilarit -4.25 ja -4.00. Nooh, en kyllä tiiä piilolinssien päälle mitään muuta kuin miten niitä käytetään.

262Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! To 24 Heinä 2008, 19:04

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Minulla on... Siis meillä xD, en minä meidän pelejä omista, on siis... VIstä X-2seen ja XII.
Seiska on lempparini FOREVER. Siitä hetkestä kun Sephiroth heilui ilman paitaa... *muhahaha* Ei varmaan tarvitse sanoa että fanitan häntä niin maan perkeleesti. Jooh. Jos Kaze Renosta pidät, kannata kuukeloida How to manage in sexual *... en muista miten se loppu meni!*. Sen niminen ficci, maailman toisiksi paras (köhFinalReunionvoittaaköh)! Siinä Reno kiristää Cloudia harrastamaan seksiä kanssaan vaikka herralla ei ole mitään millä kiristää... Jokatapauksessa kuolettavan hauska ^^ Enkunkielinen mutta... Oli pakko suositella.
Niin ja kun fäfföistä puhutaan, olen siis pelannut seiskan läpi, ysissä jumahtanut kolmoslevylle ja luovuttanut kun se ei ole niin hyvä... ja kasissa olen jumissa kun olin sitä viimeksi pelatessa (kun olin kolmosluokalla xD) naarmuttanut levyn piloille =___=

Piilareista... Nehän voivat olla vähän heikommat kuin lasit. Kai. En tiedä. Itselläni on puolen vuoden tarpeiksi kuukausilinssejä, mutta meni hermot kun ei niitä saa silmään *murisee* Luomeni eivät avaudu tarpeeksi xD
Ja hahaa, olen sokeampi kuin sinä! (juuh, pakko tuokin sanoa...)
Mutta onnea n__n

263Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 25 Heinä 2008, 19:21

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Opa on ihan pihalla kun ei ole ehtinyt tänne. O_O Mutta niin. Katsoin nyt kaikki kolme Pirates of the Caribbeanit. "Pikkusen" päästä ehkä heittää...ja tavallisen "Hai!":n tilalla kyllä-sanana heiluu toisinaan "Aye!" mikä sitten onkin varmaasti tosi hauskaa porukoille... ^^;

Miul ei taida olla pelejä täällä...mitäs mää nyt teen... O.o'

264Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 10:21

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Miksi kukaan ei huomaa hahmopyyntöani.. yhyy.. -_-

Tahdon jo pelaamaan hahmolla <3 Ja anteeksi teille keiden kanssa pelit jumittavat, ei oikein ole inspiraatiota taaskaan vastata.. :/

265Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 12:23

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

ÄRSYTTÄÄ! >_< Kävi pieni äksidentti perjantaina ja jouduin sairaalaan koko viikonlopuksi.. ! En päässyt a-coniin! T^T Pako yrityskin epäonnistui, ku koko ajan joku oli vierailemassa ja tällein. No mutta ainakin sain leikittyä piraattia tarpeeksi ja kiusasin mamia hieman.. * pirullinen ilme kasvoillaan* Hihihihihiii... XD

266Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 12:24

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Tintti, kaikki muut hyväksyjät (Delta, lotengo ja mie) olimme Animeconissa.

Mutta jos kukaan muu ei ole sanonut hahmollesi juuta tai jaata, mie käyn sanomassa.

Sam, mikä siulle kävi? o_o Mietittiinkin miksei kuulu eikä näy.

267Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 15:34

Vieraili

Vierailija

Mm, sinua kaivattiin Saaam¨

Princess Princess, TIEDETÄÄN! Awwww, oletko katsonut LiveDramaa, Princess Princess Dtä ? 8DD Minua HUVITTAA suuresti, kun laitetaan oikeita nättipoikia niihin lolita asuihin. Miksi nörtttejä muuten aina näyttelee ylivanha haahka, aina semmoisia plääh nössöjä (hen-ke-vää!). Mutta, nyt alan keräämään mangana nämä PP:t, kunhan vain pääsen hesan fantsuun vinguttamaan korttia.

Anteeksi muuten katoamiseni lauantaina, minuun iski totaalinen väsymys ja nukuinkin kellon ympäri kun pääsin yöpaikkaan. Sunnuntaina en edes viitsinyt raahautua paikalle, oliko mitään jännää ? Ei, en päässyt katsomaan deitti ohjelmaa, katsoin AMV:ta (AIJAIJAIAJAIAIAJ SYDÄNSYDÄNSYDÄN). 8) Mutta, tosiaan, katoan >>

268Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 16:21

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

^ Hyi tomppu, sää aiheutit mulle SYDÄRIN! o___o Se viestisi, että matkustelet ympäri Suomea.
Sovitaanko, että ollaan nyt ollaan tasoissa siitä Yumen lopetus hommasta? xD Potut, pottuina, jep, jep.

Mitä AMV:ssa oli? n___n
Sunnuntaina oli kyllä mahtava ryhmäcosplay, kannattaa kattoa ne YouTubesta.

269Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 17:06

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

köh, minulle te kyllä valitatte jos puhun täällä conista (tai edes mainitsen sanan animecon) joten eikö teidänkin pitäisi mennä sinne kuuluvaan töpöön? XD

270Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 17:09

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

^Kukas täällä on valittanut ja mistä? Murh. Eipäs tehdä riitaa tai sotaa vaan kirjoitetaan sitten pelkästi animeconista (jos siitä puhutaan) ja ne omaan topiciinsa. Näin säästetään monen ihmisen tai olennon paha mieli tulematta. Menekö se noin?

271Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 17:17

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

^
XD hei, Opa ainakin on valittanut minulle aiheesta useampaan otteeseen.

272Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 18:59

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Useampaan? Mraah, en kai sentään? Itken verta. ;___;

273Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 19:03

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Itke *piiskansivallus*

.... ei vaineskaan xD

Minusta Opa olet minullekin ärähtänyt jotain.... olin sitten paniikissa viikon ajan aina kun näin sinun vastanneen jonnekin jälkeeni.
No mutta minä olenkin tämmöinen typerys niin ei siinä mitään.

Uuu. Olen ollut koko päivän ihan fiiliksissä siitä asti kun näin että tänne on tosiaankin tullut K-15 alue!!! Ekana säikähdin että Kaze olisi sensuroinut Päivänpaisteen kokonaan.... *heh* Olen sokea kun en heti tajunnut sen muuttoa.

Niin ja täällä on todella pimeää o___o

274Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 19:18

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hii..! XD Keksin uuden tempun mitä voisin kokeilla heti huomenna tai ehkä jo tänään. Paitsi, että iskä ei halua samanlaista jupakkaa mitä perjantaina kävi, niin se pitää meittiä silmälää.. -.-' Etten tee mitään " typeryyksiä. Enhän mää ole koskaan tehnyt sellaisia! >_<

Älä itke, opaiseni! * lohduttaa Opaa* Ei saa itkeä... n.n Ja hyvä meininki jatkuu.. XD

275Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 19:22

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Margh... mie nirhin itseni. ;__________; Vihaan sitä kun joskus marmatan ihmisille liian herkästi... no joo. Se on yleensä sen merkki että olen kuin kotonani. Jotain positiivista. *itkee*

Mitä se Rixunen aikoo? O.o

276Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 19:26

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hii.. ! 8D Aion ensiksi ajaa täysiin eräät pitkät rappuset alas kärryillä. Se on muuten erittäin hyvä ajoneuvo XD Ja sitten on suunnitteilla sellaista, että kaveri ajaa skootteriaan ja miun kärry on siinä kiinni ja se hinaa mua perässään * virn*

277Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 20:02

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Sekopäät... -_-'

278Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 23:07

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Sam, kaveri kokeile samantapaista. Ranne murtu ja oli kipsissä kauan. Viimeksi kyseiseen kaveriin ajoi 100km/h kulkeva auto, kun hää oli pyöräilemässä kotio. Selvis onneksi hengissä. Kivasti luita murtunu ja värttinä luu tuli ulos, sehän piti vääntää takaisin. Lekurit onnistui vielä tikkejä pistelemään väärin ja laitteli niitä ilman puudutusta. Jota olen ihmetelly ties kuinka kauan. Itselle tuli ihana avohaava otsaan, joka piti sitten ommella, ja siihen laitettiin 3 puudutus piikkiä (sen ansiosta päässäni oli kananmunan kokoinen ja muotoinen kuhmu).

Iihan vaan varoittelen. Itsekin kärsin muistin menetyksistä sen takia koska päähän on muutaman kerran tullut kovalla vauhdilla hoijakan (rautainen kiikku) mutteri päähän (takaraivoon ja otsaan). Okei, en kärsi muistinmenetyksistä niiden takia, mut noin se kuullostaa coolilta (no ei ehkä). Mutta on hauskaa olla ärsyttävä varoittava esimerkki, joka toimii samalla ilonpilaajana.

Kai, otitte sen puheeksi niin oli se sitten pakko tehdä. :D Jos tänne haluaa muutoksia senkus ilmoitatte ne. Kaikkea tosin ei saa. En lupaa ostaa kenellekään jäätelöitä.

279Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 23:29

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Kaze on kokenut kovia... minä vain murtanut sääriluuni kahdesta paikkaa partion laskiaisriehassa - kyllä, PULKKAMÄESSÄ. Niin nolo onnettomuus ettei mitään rajaa *repeää nauruun*

Samille en minäkään suosittele moista stunttia. Ei ihan kannata....

No niin otettiin mutta Kaze toimikin häkellyttävän nopeesti o___o Ja nyt vaa mietin että pitäisiköhän irrottaa toi ylimääräinen leimä otsikosta ja laittaa siihen paikkakunta esille...
Duh, whatever.

280Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 10:30

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Nooh.. Keksin sitten uuden stuntin XD

281Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 13:00

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kai, en voi sanoa muuta tuohon siun pulkkamäki onnettomuuteen kuin; Aaww... Eikä tarvita edes nallekarhua! Jotenkin surullisen suloinen tapaturma n__n

Kyllä, toimin toisinaan nopeasti. XD Saan joskus jotain aikaseksikin. :D
GAH! Totta! Ja mie en edes älynny sellaista tiedotetta laittaa muille! GAAH!

Sam, good idea. :D

282Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 13:30

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Suloinen tapaturma... =___= Miksi minuun liittyviä juttuja sanotaan aina suloisiksi? *nurisee ettei ole mitenkään erityisen suloinen*

Kaze... pitääkö tuosta nyt tehdä se johtopäätös että leiman poistaminen ja //Mira liittäminen otsikkoon olisi suotavaa...?

Samppa voisi vaikka laskea ne portaat laudan päällä. Sekin on kivaa~

283Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 01 Elo 2008, 18:43

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Onko joku toinen katsonut animea nimeltä Night Head Genesis? Rupesin tuossa katselemaan muutama päivä sitten ja nyt n'hnyt neljä jaksoa. Se on...jännä. Ja suhteellisen uusi... hmm... joo, en selitä siitä enää enempiä täällä tuskin kukaan tietää edes sitä. x'D

Kaikki topicit on kuollut täällä...voi ihminen. Hämmentävää. O.o

284Höpö höpö! - Sivu 11 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 01 Elo 2008, 18:50

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

HAHAA! Kotiuduin mökiltä. Jotenkin väsyttää. Ei jaksais istuu koko ajan koneella. Tekis mieli lähtee jonnekin, mut ei oikeestaan oo mitään paikkaa minne haluisin mennä... Tyyylsääää......

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa