Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 12 / 40]

276Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 19:26

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Hii.. ! 8D Aion ensiksi ajaa täysiin eräät pitkät rappuset alas kärryillä. Se on muuten erittäin hyvä ajoneuvo XD Ja sitten on suunnitteilla sellaista, että kaveri ajaa skootteriaan ja miun kärry on siinä kiinni ja se hinaa mua perässään * virn*

277Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 20:02

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Sekopäät... -_-'

http://www.opallynia.deviantart.com

278Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 23:07

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Sam, kaveri kokeile samantapaista. Ranne murtu ja oli kipsissä kauan. Viimeksi kyseiseen kaveriin ajoi 100km/h kulkeva auto, kun hää oli pyöräilemässä kotio. Selvis onneksi hengissä. Kivasti luita murtunu ja värttinä luu tuli ulos, sehän piti vääntää takaisin. Lekurit onnistui vielä tikkejä pistelemään väärin ja laitteli niitä ilman puudutusta. Jota olen ihmetelly ties kuinka kauan. Itselle tuli ihana avohaava otsaan, joka piti sitten ommella, ja siihen laitettiin 3 puudutus piikkiä (sen ansiosta päässäni oli kananmunan kokoinen ja muotoinen kuhmu).

Iihan vaan varoittelen. Itsekin kärsin muistin menetyksistä sen takia koska päähän on muutaman kerran tullut kovalla vauhdilla hoijakan (rautainen kiikku) mutteri päähän (takaraivoon ja otsaan). Okei, en kärsi muistinmenetyksistä niiden takia, mut noin se kuullostaa coolilta (no ei ehkä). Mutta on hauskaa olla ärsyttävä varoittava esimerkki, joka toimii samalla ilonpilaajana.

Kai, otitte sen puheeksi niin oli se sitten pakko tehdä. :D Jos tänne haluaa muutoksia senkus ilmoitatte ne. Kaikkea tosin ei saa. En lupaa ostaa kenellekään jäätelöitä.

http://yumenohate.mitosu.net

279Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 28 Heinä 2008, 23:29

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Kaze on kokenut kovia... minä vain murtanut sääriluuni kahdesta paikkaa partion laskiaisriehassa - kyllä, PULKKAMÄESSÄ. Niin nolo onnettomuus ettei mitään rajaa *repeää nauruun*

Samille en minäkään suosittele moista stunttia. Ei ihan kannata....

No niin otettiin mutta Kaze toimikin häkellyttävän nopeesti o___o Ja nyt vaa mietin että pitäisiköhän irrottaa toi ylimääräinen leimä otsikosta ja laittaa siihen paikkakunta esille...
Duh, whatever.

280Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 10:30

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Nooh.. Keksin sitten uuden stuntin XD

281Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 13:00

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Kai, en voi sanoa muuta tuohon siun pulkkamäki onnettomuuteen kuin; Aaww... Eikä tarvita edes nallekarhua! Jotenkin surullisen suloinen tapaturma n__n

Kyllä, toimin toisinaan nopeasti. XD Saan joskus jotain aikaseksikin. :D
GAH! Totta! Ja mie en edes älynny sellaista tiedotetta laittaa muille! GAAH!

Sam, good idea. :D

282Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Heinä 2008, 13:30

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Suloinen tapaturma... =___= Miksi minuun liittyviä juttuja sanotaan aina suloisiksi? *nurisee ettei ole mitenkään erityisen suloinen*

Kaze... pitääkö tuosta nyt tehdä se johtopäätös että leiman poistaminen ja //Mira liittäminen otsikkoon olisi suotavaa...?

Samppa voisi vaikka laskea ne portaat laudan päällä. Sekin on kivaa~

283Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 01 Elo 2008, 18:43

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Onko joku toinen katsonut animea nimeltä Night Head Genesis? Rupesin tuossa katselemaan muutama päivä sitten ja nyt n'hnyt neljä jaksoa. Se on...jännä. Ja suhteellisen uusi... hmm... joo, en selitä siitä enää enempiä täällä tuskin kukaan tietää edes sitä. x'D

Kaikki topicit on kuollut täällä...voi ihminen. Hämmentävää. O.o

284Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 01 Elo 2008, 18:50

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

HAHAA! Kotiuduin mökiltä. Jotenkin väsyttää. Ei jaksais istuu koko ajan koneella. Tekis mieli lähtee jonnekin, mut ei oikeestaan oo mitään paikkaa minne haluisin mennä... Tyyylsääää......

285Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! La 02 Elo 2008, 20:01

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Tule Jyväskylään. (no elä...)

Leikitään lumiuukoja keskellä kesää. (no ei leikitä...)

Potkitaan ilmapalloja ostoskeskuksessa. (no ei potkita...)

Mitä sie tykkäät tehdä? :3

286Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 05 Elo 2008, 19:36

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Kai: Hyvä ajatus kuomaseni! Huomenna on sitten puuhaa XD

Opa: En ole koskaan kuullutkaan.. .__.'

Mä olen vain mennyt joka päivä kirjastoon, kun olen lukenut kuin viimeistä päivää.. -.-' AAARGH! Koulu alkaa pian! Enään yksi vaivainen viikko lomaa jäljellä.. O_o'

287Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 05 Elo 2008, 19:45

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Eiiii! Sam älä muistuta siitä että kohta koulu alkaa! Ja 24/7 dataus sekä no-lifetys loppuu! *aaghaagaa* Saa vähemmästäkin kohtauksen...

Tein juuri valtavan kasan maailman rasvaisinta, suklaisinta ja ihaninta keksitaikinaa n___n Äitini tekee kaikkia herkkuja keittiössä, taitaa se päätös syömisen lopettamisesta menna karille...

Muuten, Samirix, en oikein ikinä käsittänyt minkä onnettomuuden koit tuossa taannoin...? O_O jostain jäi päähän että olisit tippunut jostain, mutten tiedä olenko oikeassa....

288Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 09:56

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Öö.. Ei ihan.. Laskin kärryillä yhtä mäkeä ja kaveri kattoi sivulta. Mäki aika jyrkkä ja möykkyjäkin oli. Kärry kaatui jotenkin imeelisesti ja vierin mäkeä alas niiden kärryjen kanssa. Itse en oikein muista mitä siinä oikein tapahtui, mutta olin ainakin lyönyt pääni johonkin kovaan ja menettänyt tajuntani. Seuraavaksi heräsin sairaalasta iskän istuvan siinä vieressä. Hoitaja selitti, että minulla on kovapää ja onnea, ettei pahemmin käynyt. Jalkaan tuli hiusmurtuma ja joudun hilluu keppien kanssa vielä.. öö.. * muistelee* muutaman viikon.

289Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 10:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ohhoh. Aika kovia stuntteja näköjään vedät, ja oot vielä onnekas niitten kaa ^^
... ja tuon jälkeen harkitsit kärryillä portaiden laskua? xD Hassu Sam.

Mutta, se laudan päällä meno on huomattavasti turvallisempaa...

asdasd Lukio kolkuttaa jo ovelle O__O
Taidan olla ihan turhaa varautunut nopeaan stressikuolemaan, mutta hitto kun kaikki vanhemmat kaverit selittää koko ajan miten numerot tippuu ihan heti ja kaikkea muuta kamalaa pelottelua...
*värisee*

290Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 10:47

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Kyllä sä selviät hengissä n.n Tai ainakin toivon niin.. * virn*

Iskä haluaisi miun menevän parina iltanan töihin, että saisin sillein omaa rahaa.. .__.' Olisihan se ihan kiva saada omaa rahaa enemmän kuin 20 e, mutta karmivaa kumminkin. Koulun lisäksi pitäisi huolehtia työstä.. * järkytys*

291Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 10:53

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Älä Kai panikoi. Et sinä siihen lukioon kuole. On muutkin siitä selvinnyt. Lisäksi Lotalla (isosisko) nousi numerot, kun hän meni lukioon, että älä panikoi.

Ja Samirixille en suosittele enää mitään vaarallisiksi luettavian stuntteja, koska joku kerta et kuitenkaan ole enää niin onnekas.

292Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 11:18

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kai, me ollaan sitten samassa jamassa :( Jotkut sanoo, että menee lukion lukematta ja silti pärjää. Köh. Pärjäisipä sitä itekin.

293Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 15:17

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Kyllä te pärjäätte vallan mainiosti siellä. Uskokaa pois n.n

294Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 15:29

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Toivotaan niin... muuten Yume on yhtä jäsentä vajaa... xD

295Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 18:14

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Jo minullakin maanantaina lukio alkaa. XD Lähinnä pelottaa se että kun on viikoinlopun yli Bleach-cossaaja ihmisten kanssa miitti että mitenköhän mie muka olen hereillä kun infot ja kaikki. xDD

296Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 19:05

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Minulle ilmeni etten saakaan sitä ihanaa lyhyttä ekaa koulupäivää, kun venäjänryhmä pitää kaksoistunnin... Että saadaan parit näistä ihanista, maanantaiaamuisista nollatunneista pois päiviltä.
Ja ihan parasta kun on vaan kolmen ryhmä sitä kieltä tankkaamassa xD joudun tekemään puolet kurssista oma-aloitteisesti kotona, koneella...

Tulee hyvin tehokasta venäjänopiskelua kun siinä samalla kuitenkin jotenkin ajaudun Yumeen tai muualle...

297Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 19:37

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Sitten Kai alkaa höpöttää venäjää ja me ollaan ihan pihal mitä se selittää.. * reps*

298Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 19:43

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Ja, de ja vill görä!

Enkä. En minä jaksaisi ajatella kielioppia tarpeeksi ja sisäinen perfektionistini kuolisi.

299Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 06 Elo 2008, 22:24

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Köh.. Meillä myäs alkaa maanantaina ja on sellaista totuttelua vajaan viikon, kuulemamma. Saas närhä miten siellä pärjää. Eksyy mokoma kyllä.

Venäjää? Hoo, eikös se ole aika hankala kieli? :D Ala-asteella meidän opettaja pakotti meidät opettelemaan numerot 1-10 venäjäksi, koska hänen tyttärensä asuu Karjalassa.

Bleach-ryhmä miitti? Olettekos ihan siellä koti kaupungissa vai sitten kauempana? Tuttujen kanssa? :)

Menee vähän ristiin nuo jutut. Kyl te jymmärrettä.

300Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! To 07 Elo 2008, 12:05

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ymmärretään. ^^

Joo. En tiedä näitkö conissa sunnuntaina mutta siellä oli selloinen...tajuton lauma Bleach-cossaajia jotka kokooontui. Oltiin suosittu kuvauskohde hehe. Mutta nyt niistä ihmisistä noin kymmenen kanssa ollaan miitteilemässä perjkantaista sunnuntaihin. (mie tosin luulen että tulen jo lauantaina kotio...) yhden tyypin mökillä lähellä sitä ja Jyväskylässä itsessään. Melkein kaikki on yaoisteja ja vähintäänkin pervomielistä porukkaa, että elä mie nyt siellä... O_o Huolestuttaa vähän toi unirytmi. xD

301Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! To 07 Elo 2008, 20:27

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

mun pitäisi alkaa mennä aikaisemmin nukkumaan ja herätä aikaisin, että ehtisin edes jotenkin tottua siihen rytmiin XD

302Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! To 07 Elo 2008, 21:58

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Nyt menee aihe katki mutta pakko purkaa johonkin!

Katsoin Housen kolmannen kauden ekan jakson ja se oli huono! Yksinkertaisesti House on tapettu! ;____; Itken verta.

303Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 20:09

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Aww.. Sellaista sattuu.. Älä kumminkaan vuoda liikaa.. Tai oikeastaan älä itke verta! * hätääntyy ja saa paniikki kohtauksen*

304Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 20:25

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

*sniffety sniff* Ehkä mää yritän... *jatkaa verisät itkua*

Katsoiko joku toinen yumelainen sen jakson???

305Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 21:33

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

... Ropetin niin en muistanut.

....
......
........
Kertoo jotain minusta.

306Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 22:30

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

MITÄ!? O__o Can't be serious! Eihän se voi sitten enää jatkua? o_o'' HAAMUHOUSE! Tai sitten taas oli niitä uni hommia ym.

Kai, heh :D

307Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 12:14

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mä en edes euraa sitä... Koska olen aina unohtanut.. n.n'' Hehehee..

308Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 14:23

Remix

Remix
Sensei
Sensei

House on kyllä ihana!Paitsi että välillä ne parantumistarinat menee vähän ööveriksi.Esim. yhdessäkin jaksossa mies ei pystynyt puhumaan eikä kävelemään ainakaan 9 vuoteen,eli pyörätuoli elämää eli,kunnes joku niistä lääkäreistä laittoi sille jonkun piikin,ja parin minuutin päästä se nousikin seisomaan,halasi vaimoaan ja lastaan ja sanoi pari sanaa......
Mutta mitäpä me siitä!
Olettekos viimeaikoina katsonut hyviä animeja?

309Höpö höpö! - Sivu 12 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 17:28

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Olen katsonut Code geassia~~ aivan ihana sarja. En yleensä katso kamalasti mecha-animea (nukahdan NGEn aikana) mutta CG on aivan omanlaisensa, se on sekoitus useampaa animegenreä vaikkei itseäni kamalasti koulukohdat sarjasta kiinnosta (kuten eivät myöskään mechamätöt) ja useimmat kouluikäiset hahmot jäävät minun kohdallani vähemmälle huomiolle mutta nämä aikuisemmat hahmot -- ah, mikä hahmokaarti. Clamp tosiaan osaa suunnitella hahmoja vaikkei osaa pyörittää tarinaa (CGssä juonesta ovat huolehtineet muut).

...anteeksi, oli pakko päästä hehkuttamaan kun animesta puhuttiin.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 12 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa