Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 13 / 40]

301Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 07 Elo 2008, 20:27

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

mun pitäisi alkaa mennä aikaisemmin nukkumaan ja herätä aikaisin, että ehtisin edes jotenkin tottua siihen rytmiin XD

302Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 07 Elo 2008, 21:58

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Nyt menee aihe katki mutta pakko purkaa johonkin!

Katsoin Housen kolmannen kauden ekan jakson ja se oli huono! Yksinkertaisesti House on tapettu! ;____; Itken verta.

http://www.opallynia.deviantart.com

303Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 20:09

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Aww.. Sellaista sattuu.. Älä kumminkaan vuoda liikaa.. Tai oikeastaan älä itke verta! * hätääntyy ja saa paniikki kohtauksen*

304Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 20:25

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

*sniffety sniff* Ehkä mää yritän... *jatkaa verisät itkua*

Katsoiko joku toinen yumelainen sen jakson???

305Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 21:33

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

... Ropetin niin en muistanut.

....
......
........
Kertoo jotain minusta.

306Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 09 Elo 2008, 22:30

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

MITÄ!? O__o Can't be serious! Eihän se voi sitten enää jatkua? o_o'' HAAMUHOUSE! Tai sitten taas oli niitä uni hommia ym.

Kai, heh :D

http://yumenohate.mitosu.net

307Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 12:14

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Mä en edes euraa sitä... Koska olen aina unohtanut.. n.n'' Hehehee..

308Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 14:23

Remix

Sensei
Sensei

House on kyllä ihana!Paitsi että välillä ne parantumistarinat menee vähän ööveriksi.Esim. yhdessäkin jaksossa mies ei pystynyt puhumaan eikä kävelemään ainakaan 9 vuoteen,eli pyörätuoli elämää eli,kunnes joku niistä lääkäreistä laittoi sille jonkun piikin,ja parin minuutin päästä se nousikin seisomaan,halasi vaimoaan ja lastaan ja sanoi pari sanaa......
Mutta mitäpä me siitä!
Olettekos viimeaikoina katsonut hyviä animeja?

309Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 17:28

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Olen katsonut Code geassia~~ aivan ihana sarja. En yleensä katso kamalasti mecha-animea (nukahdan NGEn aikana) mutta CG on aivan omanlaisensa, se on sekoitus useampaa animegenreä vaikkei itseäni kamalasti koulukohdat sarjasta kiinnosta (kuten eivät myöskään mechamätöt) ja useimmat kouluikäiset hahmot jäävät minun kohdallani vähemmälle huomiolle mutta nämä aikuisemmat hahmot -- ah, mikä hahmokaarti. Clamp tosiaan osaa suunnitella hahmoja vaikkei osaa pyörittää tarinaa (CGssä juonesta ovat huolehtineet muut).

...anteeksi, oli pakko päästä hehkuttamaan kun animesta puhuttiin.

310Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Su 10 Elo 2008, 20:07

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Mie en ole katsonut sitä, vaikka tavallaan kiinnostaisi.

Katselen just parhaillaan Night Head Genesis -nimistä animea joka perustuu oikeasti näyteltyyn sarjaan. Se on mukavasti jossain määrin psyko, mutta ei niin plajon, että siitä menee uskottavuus. Kaipa sen voisi määritellä horror/mystery/sci-fiksi. x'D Se on ihana~ ^^

Ja luen nyt viimein suosiolla sitä Bleachiä netistä vaikka kuinka fanikäännökset on perseestä. hoho~

311Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 11 Elo 2008, 07:02

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

XD Minä olen lukenut Bleachia suosiolla netistä jo vaikka kuinka pitkään, en jaksa odottaa että ne julkaisevat niitä englanniksi (koska se on... hiidasta).

312Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 11 Elo 2008, 14:43

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

ai te puhutte Bleachistä? *ei jaksa lukea kaikkea mitä on kirjoitettu sitten kun viimeksi olin maisemissa...*

meh... joka tapauksessa. Löysin sellaisen kivan sarjan äskettäin, jota olen nyt sitten juuttunut katsomaan. Blood+. Se on aika hyvä... n.n Ainut huono puoli on, ettei se oikein ole yaoita eikä shonen-aitakaan... Hyvä sen on silti. x)

Eli siis... mina olla saapunut takaisin tällaisen pienen tauon jälkeen...työt on loppu ja tänään oli eka koulupäivä. Peräti noin tunnin mittainen *virn* ja huomenna heti kahdeksaan...waaaaaaaah...kuolen... tänäänkin oli niin vaikea nousta ylös...

313Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 11 Elo 2008, 17:06

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

:'D oikeastaan emme, mutta ei se mitään.

Katsoin Blood+:aa joskus... puolisen vuotta sitten mutta hahmokaarti ei miellyttänyt itseäni joten lopetin sen parin jakson jälkeen.

W00t, tervetuloa takaisin! ^^

314Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 11 Elo 2008, 17:16

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

aijaa... x_x höh...

*kiittää ja kumartaa* ihanaa olla takas...alkoi olla jo ikävä. *virn* ropetusta...

315Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 11 Elo 2008, 20:34

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ihana saada Shaishai takaisin. I love you

316Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 12 Elo 2008, 12:19

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hihiii n.n ihanaa olla takas...vai sanoinko sen jo... nyt sit vaan pelaamista...jos vaikka jäätyneet pelit heräisivät jälleen eloon. ^^

317Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 12 Elo 2008, 17:35

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Tervetuloa takaisin minunkin puolestani, Shai~

Ja kuka kehtaa vieläkin väittää ettei lukioon kuole? asdasdasdasd Minä ainakin kuolin juuri... äsken. Eka koulupäivä, ja näin lukkarini...
37 viikkotuntia... ihan liian monta nollatuntia ja kasi-sekä seiskatuntia...

Toisaalta, kivoja aineita. *hymisee jotain matematiikasta ja psykologiasta sekä äidinkielestä*

Tuli tuo isosisko takaisin Jaappaniasta, ja sain vihdoinkin yhden levyn jota toivoin~
Aih, tekisi niin mieli alkaa tuijottaa Burial Applicantin musavideota sataa kertaa putkeen, mutta haluan ehtiä ropettaa edes pikkuisen, ehkä piirtääkin tänään...
Tuli todella pahisolo koulussa... o.o pikkusisko pyörii samassa rakennuksessa, ja hoki miten minut huomaa aina, ja näin.... Heti kun pistää hiukset pystyyn ja mustaa ketju~hakaneula~sälä~koristeista paitaa päälle niin aletaan syyttää punkkariksi *heh*

RIkoin muuten polveni eilen...
Rasitusvamma kävelemisestä, hieman noloa.

318Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 19 Elo 2008, 12:28

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

jee kiitos ^^

rasitusvamma kävelemisestä...x_x hehe, mulla taas on palovammoja käsissä, jotka kyllä alkaa olla jo aika parantuneita. *ei halua enää koskea niihin uuneihin mitä oli töissä*

319Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 19 Elo 2008, 13:22

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kai, koita selvitä!

Luulin katsoneeni Blood+:aa, mutta ei se tietääkseni ollut shouhen-aita. o_o Olen varmaan sittenkin katsonut jotain muuta..

Auts! Tuliko siulle rakotkin niihin palohaavoihin? .__.

320Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 19 Elo 2008, 18:01

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Har har! Nyt Opa saapuu tänne tuhoamaan aivosolunne sanoen että KATSOKAA TENGEN TOPPA GURREN LAGANNIA SE ON MAHTAVA...

No hei, mie sain heti ekalla liikkatunnilla (korista) pallosta keskariin ja se ei toimi edelleenkään. Se oli aluksi ihan turvonnut ja sininen. o.o Ja pirun kipee, tietenkin. x'D

321Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 19 Elo 2008, 20:45

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

oonkohan katsonut joskus sitä... gurren lagannia... niin tutun kuuloinen nimi...x_x

oli sen verran pahat jäljet että leirin ensiapuvastaava laittoi jonkinmoiset sidesysteemit käsivarteen x) mutta en tiedä oliko se vähän liioiteltu toimenpide...toinen ensiapuvastaava sitten laittoi jotain kahta erilaista rasvaa niihin ja laastarit päälle...hmm... no kuitenkin paranivat ihan hyvin, joten ei kai siinä hoidossa mitään vikaa ollut *virn*

322Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 19 Elo 2008, 23:49

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Opa, mun on pitäny kattoa ties kuinka kauan sitä, mutta piru ku ei muista ikinä sen nimeä XD Olen surkea tapaus muistamis jutuissa.
Et lääkärille näyttäisi keskaria? :D hiih.

Hiih. Hyvä kuulla :D Jos komia ensiapuvastaavia on, niin mikäs siinä. :D Itselläni on lääkäriin mennessä aina jonkin kuiva (pervoltava vaikuttava) outo lääkäri. Semmoinen pelottava. Tökkii selkää ja peruslääkäri...setä.

Pöh. Miulle on jo kasvanut 3/4 viisauden hampaista ja enköhän harjannut uudella hammasharjallani siihen kivan haavan :( Tavallisesti kun on ollut jokin extra pehmeä harja nyt olit semmoisen middlen niin auts. Vuotaa ku viimeistä päivää. Eikä siinä kaikki. Veren maku --> oksettava olo.

MUAH. Netti näemmä toimii. Toivottavasti toimii myös myöhemmin.
IHANAA HUOMENNA KUVISTA. Viikonpelastus vapaatuntien kanssa :D Pitäisi koittaa muka omia käsiä piirtää... se mikä siitä sitten tulee on, sotkuinen viiva kasa. MUAH.

323Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 09:32

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Tengen toppa gurren laganhan on täynnä fanipalvelua XD Itse en jaksa tuijottaa naispäähenkilön rintoja (kyllästyin mangaan 9 chapterin jälkeen joten en voi väittää sarjaa kamalan hyvin tuntevani).

Ärgh, ATK tuntini on peruttu tältä(kin) viikolta. Ei siinä mitään vikaa olisi jos ne eivät siirtyisi lokakuulle kummittelemaan >_>

324Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 14:58

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mä vihaan koulua, kun pitää koko ajan sekoilla lukkarien kanssa. Tänäänkin me saatiin uusi ( joka on jo kolmas..), niin ei siinä mitään muuttunut. Ja sitte vielä sekin ärsyttää, kun musa ja kuvis on samaan aikaan! >__< MURR! Olen kavereiden kanssa valittanut ja kertonut siitä varmaan miljoona kertaa, niin ei ja EI! Ärsyttävää * erittäin pahalla päällä*

325Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 16:59

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Öh, jos nyt puhumme noista valinnaisista niin ainahan musa ja kuvis ovat samaan aikaan. Siis ainakin itselläni oli ^^'

326Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 17:35

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Jep, jep. Tosin ei meillä kyllä musiikkia valinnaisena ollut, liian pieni koulu, että tulisi ryhmää moiseen. Meillä kanssa oli aina valinnaiset sekaisin, mutta kun ne oli merkitty V1, V2 ja V3 merkein ja sitten ne käytiin katsomassa ilmoitustaululta, jossa ne oli nimi kohtain. Köh. Selitys nyt meni hieman löts.

327Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 19:16

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Muahaha. Meillä on pakolliset musikkin, liikaqn ja kuviksen kurssit jaettu silleen että niitä on vaan kaks tuntii viikossa (yhteensä kuus tuntia kun kaikki ynnää yhteen) ja Wilma aina tulostaa ne sitten jollain kolmesta lyhenteestä. x'D Hauskaa.

328Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 20 Elo 2008, 19:59

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kieh :D Meillä on mukavasti 3 tuntia liikaa ja 1 musa tunti. Maanantaisin voisi olla 4 tuntia liikaa päivässä :D ja sitten torstaisin loppuisi koulu jo 14! Wuhuu!

329Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 21 Elo 2008, 16:52

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Meillä oli ekassa lukkarissa perjantaisin kolme tuntia koulua n.n Kunpa se olisi vieläkin niin XD

330Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 21 Elo 2008, 18:43

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Kavereilla on maanantaisin kaksi tuntia. 13-15 liikuntaa .______. Hieman kivasti.

Aws. Olisipa meilläkin noin. :) (okei. meillä on perjantaisin tässä jaksossa 6 tuntia joista 2 on vapaa tunteja keskellä päivää, mutta silti).

Vaihdan julmasti aihetta koulusta muualle. En vain tiedä miksi. Ehdotuksia? :D

331Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 21 Elo 2008, 20:12

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ehdotukseni on: Mitä mieltä olette hahmojen tunkemisesta tansseihin? Minulla on nimittäin havaittavaissa huolesutttavissa määrin tansseja mitä pitäisi kirjoittaa... o.o Mistäs hemmetistä mie tanssiaskeleet kehitän johonkin toisen maailman kruunajaisten tanseeihin?

332Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! To 21 Elo 2008, 21:50

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Kassu: se toinen niistä ensiapuvastaavista oli aika hyvän näköinen... 8)

Haa, tanssit kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta... *miettii Shaidoa tanssimassa pinkissä ballerinamekossa* 8O ääääää

333Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 23 Elo 2008, 13:18

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Tanssiaisten kirjoittaminen on hauskaa, varsinkin jos oma hahmo ei osaa tanssia ja on sokea *virn*
Ja jos on oikein hienot tanssit, sitten pääsee selittämään mekoista ja mahdollisesti piirtämään niitä.... *hee hee hee* Joo en ole yhtään innostunut mekkojen piirtelystä viime aikoina....

Mutta eiköhän meidän maailman tanssiaskeleita olla voitu keksiä muissakin paikoissa?

Tanssimisesta tulee heti mieleen vanhojentanssit. Ja siitä tulee se mieleen se, kun liikanope/reksi kielsivät ylempiluokkalaisiltani sen, että joku tyttö olisi tanssinut miehenä. Kun heitä on siis tyttöjä enemmän kuin poikia.
Aika törkeää sinänsä, naapurikunnassa tätä on harrastettu mutta meidän rehtorimme on sitten liian... konservatiivinen sellaiseen. Huolestuttaa miten käy sitten kun on minun tanssivuoroni aika ensi vuonna, kun olen vakaasti päättänyt etten mitään mekkoa vedä ylleni...
Ajatelkaa nyt, jos on vanhojentanssit siellähän pitäisi olla vanhanaikaiset puvut, mutta yleensä niitä on näkynyt vain tytöillä. Minä ainakin vetäisin sellaisen kunnon röyhelöpaidan niin että puvuntakin hihoista tulee sitä röyhelöä ja sellainen huivi kaulassa ja kaikkea~ Niin kuin vanhanaikainen miehen juhlapuku. *on ihan innoissaan ajatuksesta*

Dee hee, minä pidän sellaisista vanhahtavista vaatteista... pitäisi kai joskus ostella sellaisia käytettäväksi näiden jiirokkarikamppeitteni kanssa xD

334Höpö höpö! - Sivu 13 Empty Vs: Höpö höpö! La 23 Elo 2008, 17:31

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

o_O JULMAA. Mie kysyin/sanoin liikanopelle, että osallistun vanhojentansseihin, jos saan olla se miespuolinen ja hää suostui (yhtään poikaa tosin ei ollut suostunut tanssimaan joten). Nyt pitäisi vain löytää pari (jos osallistunkaan), kun kaveri vei jo tanssiparini :(

Semmonen olis mukavaa n____n Voin kuvitella sut siellä semmosissa vetämässä :D

Kyllähän niitä tanssiaskeleita on voitu keksiä :D Sitten vaan; CHICKENDANCE *dum dum* mauttomatvitsit.biz.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 13 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa