Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 21 / 40]

501Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 17 Loka 2008, 14:50

Lumikki

Rusketusraja
Rusketusraja

Uurrggllhh! Minjää kärsiin... Miksi? Koska. Olen säälittävä. Ja täällä on tylsää kun kukaan ei pelaa kanssani. Kyllä. Rekisteröidyin... kolme tai neljä päivää sitten? Hih, olen mualiman kärsimättömin ihminen... Koettakaa kestää. Nytkin selitän jotain aivan turhanpäiväistä jotta en tylsistyisi kuoliaaksi.

502Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 17 Loka 2008, 18:21

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Enään et ole yksin Lumikki XD Joudut lukemaan mun outoja tekstejä * virn*

MUAHHAHAHAA!! Huomenna on tsukicon! X3 Hihhulihei! Ei jaksa odottaa * reps* Sitten näkee kavereita, joita ei ole nähnyt piiitkäään aikaan ja niin pois päin :'D * sekoaa*

Voi Opa parkaa. Mun iskä saa kunnon kohtauksia, knu näkee mut koneella liikaa -.-'

503Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 17 Loka 2008, 18:46

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Tsukicon, niinpä.

Me lähdetään sinne huomenna kuuden aikaan täältä. ^^; Eli ollaan jo avajaisissa suunnillen ainakin mukana... xD

Mites tunnistaisin Rixusen?

http://www.opallynia.deviantart.com

504Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 17 Loka 2008, 20:16

Lumikki

Rusketusraja
Rusketusraja

Tiedätkös, oudot tekstit ei haittaa pätkääkään, kunhan on jotan tekemistä! Mistä lie johtuu, että vaikka minulla on tietokoneella aivan käsittämättömästi tekemistä, niin silti minulla on tylsää. Outoa xD

505Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Su 19 Loka 2008, 17:28

Remix

Sensei
Sensei

Samirix//Onko sulla valmiiksi mitään peliä vai aloitetaanko uusi?Missä?Milloin?Kumpi aloittaa?
Kaipaan erään Kanarialla sijaitsevan hotellin tietokoneita,kun niissä oli ne ihanat ylösalaisin olevat huuto-ja kysymysmerkit.Lisäksi ne ei edes ollut kovin hitaita.Vika vaan oli siinä ettei niissä ollut äätä eikä öötä.
Tahtoo takaisin Kanarialle!

506Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 08:34

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Tsukicon tuli ja meni XD Oli hauskaa. Ja Opa, jos näit jonkun sekoilevan ja hieman väsyneen hihhulihei tyypin, jonka selässä luki Samirix, niin se olin minä * reps* Kumpanakin päivänä hilluttiin mäkkärissä conin jälkeen * virn* Kamala ernu valta X3 Se mun kaveri, joka oli yötä sanoi eilen aamulla, että olin tökkinyt sitä unissani * reps* Sinä näin muuten ihan kamalan ihmeelistä unta :'D Sunnuntaina tein ihanan kyltin, jossa luki Pikku rixu Needs Hug, ja kävelin illalla kotiin, niin mä sain vain yhden halin conin ulkopuoliselta.. .__. Taisin olla niin pelottavan näköinen * virn* Se oli joku mies XD Se oli tyttärensä kanssa ja luki mun kyltin ja kysyi haluanko halin. En pystynyt puhumaan, kun talutusketju oli suusa, niin nyökkäsin. Sitten se mies halasi mua ja sen jälkeen kysyi mitä mä olin piirtänyt sen kyltin taakse. Kaverini oli mennyt piirtämään rivoja juttuja, niin en ihan viitsinyt näyttää. Mua kyllä kehuttiin söpöksi aika monta kertaa .___.' Mä en ole söpö >:D

Remix, Ei ole, niin uusi. Mulle ihan sama kumpi aloittaa ja missä.

507Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 11:43

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Muah. :D Olisipa itsekin päässy. :D

Tsukiconistahan oli Kymmenen uutisissa. :D Eikä ollu edes kevennys, kunnon uutinen. Koitin siitä metsästellä tututtujani, mutta eipä näkynyt.

Mitenkäs muilla meni Tsukissa? :)

http://yumenohate.mitosu.net

508Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 13:23

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

njoo, olisipa päässyt tuonne x_x mun yks luokkalainen oli siellä myös ja se jotain puhui siitä... Mutta. Alan kuntoutua pikkuhiljaa...korkeat äänet ovat tosin vielä aikamoinen mahdottomuus ja muutenkin ääni kuulostaa oudolta. Ja yskittää... Ja nyt heti ekan loman jälkeisen koulupäivän jälkeen tuntuu että voisin käydä piipahtamassa alkossa ja ostaa jotain vahvempaa... vaikka sitä Kazen suosittelemaa konjakkia xD

Vastauksia ropeihin...tulee...jossain vaiheessa. x)

509Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 17:17

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Minulla meni hyvin tsukissa~~ Minusta ja Kaista otettiin yhteiskuva XD en tajua miksi, se tyyppi fanitti Kaita?
Tapasin siellä paljon tuttujani~ Harmi, etten sattunut tapaamaan pahemmin ketään muita Yumelaisia kuin Kain ja Loten, mutta muita tuttujani tapasin senkin edestä. Sain viimeinkin erään contuttuni meseosoitteen ylös, joten voin alkaa ahdistelemaan häntä, nyahaha.

Ja olin todella yllättynyt, että eräs tuttuni ei vihannut minua :'3 siis kun hän vaikutti lauantaina tosi vihamieliseltä (koska soitin hänelle ja vaadin, että hän maksaisi velkansa) mutta sunnuntaina hän ei ainakaan kehdannut olla iivul.

510Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 17:26

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Joo, hauskaa oli tsukissa. Ei luoja, Sincrea on mahti bändi *virn* Ja mie hiplailen fiiliksissä tota nimmaroitua levyäni *viiiiiiiirn* Ja se oli ihan paras kun kyselytuokiossa joku kysy niiltä alushousujen väriä. Mmm. *leijailee vähän aikaa muistoissa*

D, en ymmärrä miksi hän fanitti minua, kun en ollut minkään näköinen. Siis, lauantaina olin oikein iivil gootti mutta sunnuntaina look ei eronnut koululookista sitten yhtään. Mmm. Mutta la minusta, Lotesta ja Katrista otettiin kuva jonnekin nettisivustolle... Ja useampi pieni ihminen halusi halailla minua...
Ja joku luuli että cossasin Dirun Dieä, toinen epäili että olisin cossannut Ryukia Animeconissa XD *reps* Näin se menee, joo.

Eh, menen ompelukerhoon... Ei jaksaisi mutta pakko.

511Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 20 Loka 2008, 21:06

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mm...mun luokkalainen oli kattomas kans tota Sincreaa siellä (ja sen kaveri voitti jonkun vip jutun ja "pääs tuntia ennen muita lämpimään" niin kuin kaveri sanoi) Siellä oli kuulemma kylmä... xD Tota alushousujuttua sekin hehkutti mulle koko päivän ihan innoissaan. *virn* äää... olis ollu kiva päästä sinne kans...mutta olinkin itse soittamassa...heheheee...

512Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! La 25 Loka 2008, 18:45

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Joo, siellä OLI kylmä... xD

Opa näki nopeasti Lon ja Kain, mutta suurimman osan aikaa 9 kymmesosaa viime Animeconissa tulleista tutuista oli kuin liimattuina ympärillä. Olen nyt ryhtynyt D-Grayman (kirjoitetaankohan se noin?) sarjasta tykkäämään ja sitten kaksi animecon tuttua cossas kahta sen hahmoa ja olivat ihan älyttömän ihania... xD

Yksi meistä unohti ajokorttinsa Kamppiin. Ei lol.

Ja siinä sen Kampin edess' oil se joku random tivoli tai joku niin porukkaa vaan meni hakamoissa siinne hillumaan karuselliin ja twisteriin...hehe heh.

Jäädyin. Ja poltin sitten kieleni. Että toimintaa oli kyllä. fuhaha

Minulla on piilarit. Toinen silmä suostui jo sen pitämiseen, toinen ei halua auteta tarpeeksi. Tuska! Kun on niin pienet vamusilmät. Mutta ne on russskeattt... *slurrrp* Ja kyllä olen nyt hiljaa ja menen saunaan bai bai.

513Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Loka 2008, 12:36

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mäki haluun saunaan *vinkuu ja valittaa*

Mutta...ruskeasilmäiset ovat suloisia...miehet varsinkin... *haaveilee taas jotakin omituista* Mutta jos punasilmäisiä miehiä olisi... Eräs mun kaveri laittoi mustan piilarin silmäänsä kun kuvattiin sellaista lyhytelokuvaa perjantaina. Ja toinen silmä oli mustien hiusten peitossa ja naama laitettiin valkoiseksi. Se oli jotain todella mielenkiintoisen näköistä *virn*

514Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Loka 2008, 18:15

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Ah, pyhistelen piilarit maasta taivaaseen...heh~

Mut ne pirulaiset muljahtelee koko ajan grr...

Rushkeath shilmät~ Dämn mie murhaan kaikki joilla on sellaiset ja kehtaavat tulla tuijottelemaan minua päivästä toiseen... *kuten esim paras kaverini...*

515Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 09:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

muaaahahahaaa *virn* mullakin on ruskeat silmät...ja kuulin yks päivä että tietyssä valossa ne näyttää tumman vihreiltä x_x outoa...ja niissä on myös nähty punaisia pilkkuja...vielä oudompaa...

Mutta. Asiasta porkkanaan...kai muistitte kääntää kelloja? Itse en olis muistanut jos en olisi törmännyt asiaan eräässä ropepaikassa xD

516Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 18:22

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Sitten niiden väri taitaa olla.. hazel? En tiedä, onko sellaisille silmien värille mitään suomalaista termiä :'3 Omat silmänikin ovat valossa vihreät ja muuten suklaanruskeat.

Minä en olisi voinut unohtaa, isäni tuli touhottamaan niistä jo edellisenä päivänä. "Muistakaa tytöt siirtää kellojanne" jne. ja vielä seuraavana päivänä hän tuli tarkastamaan, että kello oli varmasti siirretty.

517Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 18:41

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hehe... ihan hyvä, että on joku sanomassa, millon niitä pitää kääntää. Edellisen kerran kun piti, olin tunnin myöhässä koulusta muistaakseni... x_x

518Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 19:33

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Aww.. Oispa mullakin tuollaiset silmät ku teir kahdella. :( Itselläni on vihreekeltaiset/ruskeat silmät.

Itse asiassa en muistanut siirtää, ainakaan heti. Menin Innoa katsomaan ja ihmettelin, kun tv väitti kellon olevan vasta 9. Keh. Talviaika rules. :D

Lo, onko siulla kertakäyttö piilarit? :) Köh, köh. Pitäisi itselle löytää vaaleanvihreät piilarit, jotka myös näkyisi. -__-'' Tietääkö kukaan osoitteita? :)

519Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 20:11

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Ihan btw muutes (luin vanhoja viestejä), jos piilarit muljahtelevat jatkuvasti, ne todennäköisesti ovat väärinpäin.

Ja siis, eivätkö muka vihreäkeltaiset ole coolit? Paljon coolimmat kuin vihreäruskeat :'3

Cybershopista ainakin saa piilareita? Shokkipiilarit ovat kuulemma voimakkaimman värisiä (ja kalliita D:), joten kannattaisi ehkä kokeilla niitä.

520Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 20:33

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Minä en ainakaan luopuisi mistään hinnasta vihreänruskeista silmistäni. >:3

Vielläkin katkera olo kun en päässytkään lähtemään Tsukiin... T.T

Onko kenelläkään muuten vinkkejä mistä saisi parhaiten värillisiä piilareita vahvuuksilla? Olisi kätevää jos niitä olisi varastossa.

521Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 21:07

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Delta: Höh. Olenko muka onnistunut kääntämään ne väärin päin? Raivoa. O___O

KUOLKAA KAIKKI RUSKEASILMÄISET *mnnnnrgh* Ja onneksi ette ole lukeneet Negimaa. xD hehehehe *kikattaa itsekseen*

Cybershopista mie ostin ne miun otukset. On hauskaa katsoa itseään ruskein silmin kun ne on oikeesti semmoset vamusiniset. (ja kuolkaa jälleen ruskeasilmät epämutantit)

Hmm...enpä osaa Ashia auttaa tänään. ^^;

522Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 22:18

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Thanks, Delta. :)
Olinkin kysymässä samaa kuin Ashtaway, vahvuuksilla olevia värillisiäpiilareita? Saako niitä Cyberista ollenkaan?

Ashtawaylle vastaan itsekin; potikolta. Niin kaikki suosittelee. :D

EDIT// HAA LÖYSIN LINKIN, JOSTA SAA VAHVUUKSILLA VÄRIPIILARIT! . Pahoittelen capsin käyttöäni. :(
Anikin topikista löytyi linkkejä. Tässä on yksi niistä.

523Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 22:44

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

taasko Opa on murhaamassa jotain...*Shain asianmukaiset välikommentit osa 143*

524Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 23:17

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Mutta nyt tulen valittamaan taas, että on aivan epäreilua ettei väripiilareita ole niitä -5~6 vahvuisia ja toorisina!! Toisilla on vakavia näköonkelmia... ja siksi tarvitsevat erikoisemmat piilarit...

Opa, vihreä on mutaatio. Ihmisen alkuperäiset silmienvärit ovat ruskea ja sininen. Ja minusta siniset silmät ovat jotain, jonka vuoksi kuolla... ainakin sellaiset ihanan voimakkaan jäänsiniset... Ja minulla on tämä väri-luonteepiirre -käsitys ihan sekaisin, ruskeat ovat suloiset nappisilmät ja sinisistä.... no, itse tekemäni lempparipahikseni oli sinisilmäinen, repikää siitä...

... Mitäh, varmaan kaikki novellitynkieni iivilit hahmot ovat olleet jonkinsortin sinisilmiä o.o

Itselläni on omituiset silmät. Siniharmaanvihertävät. Mmm... riippuu päivästä ja ajasta ja valaistuksesta mitä niissä on eniten. Yleensä harmaata, ja näissä on paksu tummanharmaa rengas iiriksen reunoilla, ja ruskeita säikeitä ihan pupillin vieressä... Jep, vähän löpinäksi meni.

525Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Loka 2008, 23:30

Urufu Ki

Urufu Ki
Lumihiutale
Lumihiutale

Siniset, oikein tumman siniset silmät ovat aivan ihanat! Ruskea tietty nekin on mukavat, mutta tumman siniset silmät iskevät kaikkein koviten. Hahmoillani ei ole paljoa sinisiä silmiä, pihtaan niiden käyttöä. (Kyllä, se on tarkkaa jos mieltää ne siniset silmät johonkin tosi tärkeään.)

Minä en ole vielä hommannut piilareita, mutta silmälääkärin mukaan saisin jopa käyttää niitä, kunhan ei ole mitään 24/7 pitämistä joka ikinen päivä. (Arat atopikonsilmäni eivät kuulemma tykkäisi asiasta)

526Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 08:59

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Hurraa! Mahtavaa Kaze, juuri tuollaista sivustoa etsiskelin!

Itse en pääse sisälle siihen miksi kaikki kuolaavat sinisten silmien perään. ._. Niitä löytyy joka toisesta päästä. Melkein koko suvullani on siniset silmät, on kiva erottua joukosta. ;D

527Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 11:55

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... oikeastaan on erittäin paljon molempia, sekä sini- että ruskeasilmäisiä... x) mutta tykkään itse vain enemmän ruskeasilmäisistä... mutta. Toki sitten aletaan miettimään ihmisen luonnetta ja muuta, silmät eivät ole niin tärkeä asia loppupeleissä... muuten kuin tämän sielun peili homman tasolla.

528Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 19:03

Delta

Delta
Gnoomi
Gnoomi

Ruskea taitaa olla yleisempi silmien väri kuin sininen, siis ei suomessa mutta muualla maailmalla. Suomesta en tiedä, mutta muistan, että olin itse ala-asteella luokkani ainoa ruskea silmäinen.

529Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 20:40

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... jotenkin tuntuu, että vaaleammilla ihmisillä on yleensäkin vaaleammat silmätkin. Ja tummemmilla on sitten...tummemmat...? x_x

530Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 23:12

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Shai: Ainahan mie murhaan väkeä näin nettisodan sanaleikeissä.

Ja niin. Totuus on, että ihmisen oikea/alkuperäinen silmein väri on ruskea. Hiusten väri musta. Ihon väri tumma. Näin. Ja sininen on mutaatio samoin kuin kaikki muutkin, sitten kansat joilla on sinisiä/jonkinmuunvärisiä silmiä suurimmaksi osaksi ovat olleet ns eristyksissä ja vain sinisisilmäisiä syystä tai toisesta päässyt lisääntymään keskenään. Do dih, Opas on lukenut evoluutiota varmaan vähintään kahdeksanvuotiaasta ja nyt bilsan kurssi muistuttelee siitä että sietäkäätten.

Tumman ruskeat silmät ovat minulle syötäviä, syytä toiseen eli ei. (Kirotun Leo hahmoni kyllä omaa sellaiset ja on saattanut vaikuttaa tähän intooni...xD)

Ensi viikko on kiireinen koeviikko ja kiireinen näytösviikko. Awesome. Viisi näytöstä tällä viikolla (yksi meni tänään) ja ensi viikolla KUUSI. Missä ihmeen välissä mie pystyn muka lukemaan? *stressed*

531Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 23:57

{-Satsujinha-}

{-Satsujinha-}
Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Hei meillä on näköjää kiva ihmisbiologisti täällä :D Voit tulla auttaan mua anatomia kokeissa x3

Miulla on onneksi nytten todella rento aika edessä kun ei tarvitse ottaa paineita ainakaan nytten vielä tenteistä. :3

Mutta kyllä sie jaksat! Ainakin kofeiinin ja hyvien tulosten voimilla :D

532Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Loka 2008, 08:46

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Auts Opa. Kauhea stressi koeviikosta itsellänikin, mutta ainakin mulla on illat vapaina lukemista varten. Tosin huomiseksi pitäisi olla valmiina valtava äidinkielen työ, ja koska olen nykyään täysin kelvoton koululainen, en ole edes aloittanut. D:

533Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Loka 2008, 17:46

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sellaista se on, koulu vaan painaa päälle...

... Hmm. Muuten, nyt kun silmistä puhuttiin, oletteko kuulleet teoriasta että kaikilla punatukkaisilla - jolla on punatukkaisen ihotyyppi ja siniset silmät - saattaa olla neanderthalinihmisen geenejä? Luin joku aika sitten erittäin mielenkiintoisen artikkelin aiheesta... Siinä sanottiin, että risteytyminen saattaisi olla ollut mahdollista, lisääntymiskykyiset jälkeläisetkin. Ja siis, neanderthalit olivat sitten punatukkaisia ja vaaleita ja sinisilmäisiä o.o ja tykkäsivät kovasti homo sapienseista, kun ne olivat niin lapsenomaisen kauniita *virn* Se oli hauskasti kirjoitettu juttu...

534Höpö höpö! - Sivu 21 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:10

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Mie en käytä mitään muuta kofeiinipitoista kuin teetä, ihmiset rakkaat...kaikki muu on pahaa. >.< Ash, miulla pitää olla nelisivuinen FYKEN työ...ja muistelepas nyt vain kuinka pro olen siinä aineessa...

Kai, olen kuullut tuosta. ^^ Eikä muuten yhtään olisi paha juttu...minusta on aina hyvä jos jotain säästyy ns kadonneestakin rodusta... ^^ Olen kuullut siitä useammastakin lähteestä (lukenut ja katsonut teeveestä) ja ei se minusta ole edes epätodenäköinen teoria.

Rullaati rullaa pitää kehittää tänne uusi naishahmo... fuhaha. As if I had time...

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 21 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa