Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 22 / 40]

526Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 08:59

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Hurraa! Mahtavaa Kaze, juuri tuollaista sivustoa etsiskelin!

Itse en pääse sisälle siihen miksi kaikki kuolaavat sinisten silmien perään. ._. Niitä löytyy joka toisesta päästä. Melkein koko suvullani on siniset silmät, on kiva erottua joukosta. ;D

527Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 11:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... oikeastaan on erittäin paljon molempia, sekä sini- että ruskeasilmäisiä... x) mutta tykkään itse vain enemmän ruskeasilmäisistä... mutta. Toki sitten aletaan miettimään ihmisen luonnetta ja muuta, silmät eivät ole niin tärkeä asia loppupeleissä... muuten kuin tämän sielun peili homman tasolla.

528Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 19:03

Delta

Gnoomi
Gnoomi

Ruskea taitaa olla yleisempi silmien väri kuin sininen, siis ei suomessa mutta muualla maailmalla. Suomesta en tiedä, mutta muistan, että olin itse ala-asteella luokkani ainoa ruskea silmäinen.

529Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 20:40

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

hmm... jotenkin tuntuu, että vaaleammilla ihmisillä on yleensäkin vaaleammat silmätkin. Ja tummemmilla on sitten...tummemmat...? x_x

530Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 23:12

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Shai: Ainahan mie murhaan väkeä näin nettisodan sanaleikeissä.

Ja niin. Totuus on, että ihmisen oikea/alkuperäinen silmein väri on ruskea. Hiusten väri musta. Ihon väri tumma. Näin. Ja sininen on mutaatio samoin kuin kaikki muutkin, sitten kansat joilla on sinisiä/jonkinmuunvärisiä silmiä suurimmaksi osaksi ovat olleet ns eristyksissä ja vain sinisisilmäisiä syystä tai toisesta päässyt lisääntymään keskenään. Do dih, Opas on lukenut evoluutiota varmaan vähintään kahdeksanvuotiaasta ja nyt bilsan kurssi muistuttelee siitä että sietäkäätten.

Tumman ruskeat silmät ovat minulle syötäviä, syytä toiseen eli ei. (Kirotun Leo hahmoni kyllä omaa sellaiset ja on saattanut vaikuttaa tähän intooni...xD)

Ensi viikko on kiireinen koeviikko ja kiireinen näytösviikko. Awesome. Viisi näytöstä tällä viikolla (yksi meni tänään) ja ensi viikolla KUUSI. Missä ihmeen välissä mie pystyn muka lukemaan? *stressed*

http://www.opallynia.deviantart.com

531Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 28 Loka 2008, 23:57

{-Satsujinha-}

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Hei meillä on näköjää kiva ihmisbiologisti täällä :D Voit tulla auttaan mua anatomia kokeissa x3

Miulla on onneksi nytten todella rento aika edessä kun ei tarvitse ottaa paineita ainakaan nytten vielä tenteistä. :3

Mutta kyllä sie jaksat! Ainakin kofeiinin ja hyvien tulosten voimilla :D

532Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Loka 2008, 08:46

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Auts Opa. Kauhea stressi koeviikosta itsellänikin, mutta ainakin mulla on illat vapaina lukemista varten. Tosin huomiseksi pitäisi olla valmiina valtava äidinkielen työ, ja koska olen nykyään täysin kelvoton koululainen, en ole edes aloittanut. D:

533Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 29 Loka 2008, 17:46

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sellaista se on, koulu vaan painaa päälle...

... Hmm. Muuten, nyt kun silmistä puhuttiin, oletteko kuulleet teoriasta että kaikilla punatukkaisilla - jolla on punatukkaisen ihotyyppi ja siniset silmät - saattaa olla neanderthalinihmisen geenejä? Luin joku aika sitten erittäin mielenkiintoisen artikkelin aiheesta... Siinä sanottiin, että risteytyminen saattaisi olla ollut mahdollista, lisääntymiskykyiset jälkeläisetkin. Ja siis, neanderthalit olivat sitten punatukkaisia ja vaaleita ja sinisilmäisiä o.o ja tykkäsivät kovasti homo sapienseista, kun ne olivat niin lapsenomaisen kauniita *virn* Se oli hauskasti kirjoitettu juttu...

534Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:10

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Mie en käytä mitään muuta kofeiinipitoista kuin teetä, ihmiset rakkaat...kaikki muu on pahaa. >.< Ash, miulla pitää olla nelisivuinen FYKEN työ...ja muistelepas nyt vain kuinka pro olen siinä aineessa...

Kai, olen kuullut tuosta. ^^ Eikä muuten yhtään olisi paha juttu...minusta on aina hyvä jos jotain säästyy ns kadonneestakin rodusta... ^^ Olen kuullut siitä useammastakin lähteestä (lukenut ja katsonut teeveestä) ja ei se minusta ole edes epätodenäköinen teoria.

Rullaati rullaa pitää kehittää tänne uusi naishahmo... fuhaha. As if I had time...

535Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:19

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Voi Opa raukkaa!! D: Se on muuten nykyään fysiikka ja kemia erikseen. >D

Paulo Coelhon Alkemistista pitäisi väsätä nyt se äikän muistikirja loppuun... *kääri hihat ja valmistautuu pitkään iltaan*

536Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:23

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

miä tiiän et se on fysiikka ja kemia erikseen...niin ne on ollut ala-asteen jälkeen aina... mutku miten lyhennät kivasti sanan fysiikka? fyska? älä naurata... XD

537Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:33

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

No joo joo. xP Mutta fyke vaan kuulostaa juuri niin ala/yläkoululaiselta kuin on mahdollista. Ja mehän ollaan isoja pahoja lukiolaisia, eikö? ;D

538Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:36

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

*näyttää isoa pahaa kieltään* Ole hilloo siellä Kaien-dono... xD Lukiolaiset on fiksumpaa väkeä kuin yläkoululaiset, ne ainakin tietää että kantavat itse vastuun oppimisestaan...eivätkä rääy heti kun joku sanoo vastaan. xD

Ja hah, sinulle on vastattu. ^^

539Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:38

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

"--kantavat itse vastuun oppimisestaan..." Ja kissan viikset. x'D Mulla on ainakin koulunkäynti mennyt ihan retuperälleen lukion alun jälkeen.

Ja haa, mahtavaa. ^^

540Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 19:39

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Samat sanat...mutta ollaan hiljaa ettei kukaan pieni kuule. x'''D

Har har. Nyt menen taas jatakamaan töitä.

541Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 20:52

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Ashtaway, haa! Miustakin oli hyötyä. :)

Tänne tulee niin nopsaan juttua ettei perässä pysy. :(

Hoo. Enpä tiennytkään. Kai valisti. :D Semmoisesta taas mie olen kuullut, että neanderthalinihmisellä olisi ollut kimeä ääni. Lisäksi nykyinen peikko kuvitelma ajatellaan tulleen siitä, että jokin nykyihminen olisi törmännyt uudelleen neanderthalinihmiseen.

Ja mie kun vasta valitin paljosta kirjoitus määrästä. *naur* Itsellänikin onnistuu olemaan ensiviikolla koeviikko. Mikä ihaninta, kukaan ei tiedä kyseisen viikon lukujärjestystä -__-'' Hankala lukea kokeisiin, kun ei tiedä milloin on mikä. Lisäksi kaikki muut paitsi ensimmäinen koe (historia minun onnekseni), on mennyt päin mäntyjä. Köh.

Kuvittelenko vain minä, mutta onko nämä linkin kirjoittamis nappula hankalakäyttöinen? -__-'' Tuntuu, että on helpompaa kirjoittaa se itse käsin.

http://yumenohate.mitosu.net

542Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 30 Loka 2008, 21:09

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Me ollaan tuon Ashin kanssa tuttuja entuudestaan niin juttu luistaa ehkä hieman nopeasti toisinaan. x___x

Joo, miulla on paitsi koeviikko myös se näytelmä eikä siellä voi lukea kokeisiin... Mutta meillä sentään löytyy aikataulu netistäkin, jos ei ole tajunnut ilmoitustussitaulua tsekata... ^^ Itse asiassa lukiomme on yllättävän hyvä niin pieneksi...

543Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Su 02 Marras 2008, 23:51

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Kommentoin nyt hieman jälkeenjääneesti, mutta minun mielestäni fysiikan voi lyhentää, että fyssa. Minä ainakin lyhennän sen niin.

Olin koko viikonlopun lappeenrannassa ja nyt on jotenkin kurja olo... Tai en mie tiiä johtuuko se siitä, mut jotenkin niinkun etoo koko ajan. Ehkä mie sit vaan söin siellä liikaa tai jotain...
Mut se siskon koira on ihana ^^

544Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 17:43

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

OMG! Katri kuoli nauruun, kun ehdotin että näyttäisin FFVIIn lopputaistelun, ja kuinka söötti Seph on siinä...

545Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 17:46

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Ei saa tappaa Katria!

Mie teen uutta hahmoo *grin* Tuli tylsää enkun tunnilla ja alotin suunnittelemaan sitä siellä. Nyt on luonteen kirjotus menossa *viiiiiiirn*

546Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 17:47

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Awwww~ Muuten, jos se on iivil, voiskohan se pikaisesti tappaa Lean? Voisin mieki tehdä järkevämmän tyypin sen tilalle...

547Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 17:48

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Se ei oo iivil. Se on turhamainen ja varma omasta erinomaisuudestaan, mutta iivil se ei ole *grin* Sellanen ihana miekkonen millä on summon ^^

548Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 18:48

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Oooooh~ Mie harkitsen sellaista metallielementalinaista...
Däng, pitää saada joku toinen tappamaan Lea. Tai ehkä teen sellaisen yksinropetuksen...

549Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 19:27

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Jos teet yksinpelin niin voit ainakin mässäillä sillä kuolemalla ihan miten paljon haluut.

550Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 19:28

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*grin* Juuri niin... ja sitten kaikki ne omat hahmoni jotka tuntevat Lean voivat olla ihan murtuneita...

551Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 20:59

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Just niin ^^

Ja hahmo on hahmopyynnöissä ja vihdoinkin valmis *grin* Deltaaaa~ menehän katsomaan *virn*

552Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 21:02

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Delta kuulemma katsoo sen aamulla ^^ Oh, minä menin ja tapoin Lean. Pitäisikö huvikseen luoda uusi hahmo tilalle?

553Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 22:26

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Luo vaan ^^ Ihanaa, pääsen huomenna varmaan sit pelailee <3 jos se siis hyväksytään... Ja viikonloppuna on enemmän kuin paljon aikaa ropettaa ihan fiiliksissä <3 ^^ *hilluu*

554Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 22:29

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Niin, viikonloppu here i come! Pitäisi vain kaksi kirjoitelmaa rutistaa, mutta kyllä ne siitä, kun onhan viikonloppuna aina välillä ihan hiljaista...

555Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 23:48

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hullut. Miekin yritän hahmoa värkätä, mutta se hieman on hidastunut kiitos yllätys yllätys teatterin ja koeviikon.

556Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Marras 2008, 23:58

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie oon onnellinen et mie en suostunu menee siihen näytelmäprojektiin mihin minuu pyydettiin. Jos oisin siinä mukana niin kohta ei ois aikaa enää yhtään mihinkään. Ja kohta tulee ihan hirvee koerysäys... Kamala läjä kokeita peräkkäisinä päivinä hyökkää kimppuun.

557Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 07 Marras 2008, 15:39

Lumikki

Lumikki
Rusketusraja
Rusketusraja

Sain kuin sainkin Nilan tehtyä! Nyt pitäisi vielä tehdä Yin ja mahdollisesti "neiti rinnaton". Tykkään tehdä kurvikkaita hahmoja... Vît ja Nila muistuttavat ruumiinrakenteeltaan itseäni, mutta vaihtelun vuoksi ajattelin tehdä lättänän typykän, joka kuitenkin on seksikäs, ja periaatteessa ihan kurvikkaan mutta laittoman laihan ja isorintaisen Yinin. Yin onkin jo pari vuotta vanha hahmo... Hee-hee, jotain ihan järjetöntä tässä taas mussutan. Hahmoistani muistutan eniten Nilaa. Odotan innolla että Delta hyväksyy hänet! ... Jos hyväksyy... Haluan jo päästä roolaamaan hänellä! ... Tahdon roolikaverin joka käy täällä vähintään joka toinen päivä. Tulen hulluksi jos ei ole kirjoitettavaa! *naur* Nytkin vain puran tlsistymystäni turhanpäiväiseen pölpötykseen samalla kun lintsaan yhteiskuntaopin tunnilta. Olen ilkeä... Mitä väliä? Seuraavassa jaksossa on kuitenkaan voi lintsata kun heti menee ilmoitus äidille. Koululle tulwee joku tyhmä Vilma-juttu joka lähettä äidilleni sähköpostia *murisee* Rakastan outoja sanoja! Debiili... Bulviaani... Mahtavia sanoja! Ja englannin kieliset sanat. Oikeasti, kun ropetan, minulle tulee tietyissä tilanteissa mieleen englanninkielisiä sanoja. Sitten kiiruhdan osoitteeseen www.ilmainensanakirja.fi ja katson mitä sana tarkoittaa. Luen koko ajan fantasiakirjoja. Eilen luin pimeän tarinan... Se kertoi natsien keskitysleiristä, ja yksi juutalainen sillä oli vampyyri, joka pisteli poskeensa muita juutalaisia. Yäääääk...! Ja toissapäivänä luin n. 6 cm. paksun kirjan. Kauhuromaanin. Jonh Ajvide Lindqvistin Ystävät hämärän jälkeen[Låt den rätte komma in] Olisin halunnut lukea sen ruotsiksi, mutta kun kirjastosta ei (tietenkään) löytynyt alkuperäistä versiota. Se oli kyllä kamalan ihana: verta, pedofilismiä, juoppoja, koulukiusaamista ja ennen kaikkea vampyyrejä. Vampyyrit ovat mahtavia *virn* Ja se oli loistava juttu, se, että tarinan vampyyrit joutuivat pyytämään luvan astua sisään taloihin, ja joka kerran uudestaan kun sissänkäyti vaihtui. Jos ne vain astuivat siään, niiden jokaisesta huokosesta alkoi valua verta. *kylmiä väreitä* Yksi nainen paloi siinä. Hän oli vampyyri, ja sidottu kiinni sänkyynsä, ja hän pyysi hoitajaa avaamaan ikkunan, jotta kuolisi. Hän tahtoi kuolla... Sekoa! Minä yrittäisin selvitä! Seelvää... Nyt lopetan. Olette jo varmaan tylsistyneet kuoliaiksi...

Kamalasti tekstiä O_O

558Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 07 Marras 2008, 17:50

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Aaaaaah, saavuin tässä isän luo. Nyt väsyttää jotenkin ylivoimaisen paljon. Ja koko ihana viikonloppu aikaa ropettaa <3

Vois käydä hakee jotain syömistä. Mandariinit kuulostais hyviltä.

Isä on ostanu uuden auton. Se on hieno. Sellanen valkonen Kia. Se on melko korkee. Meinasin tippuu polvilleni, kun ekaa kertaa tulin ulos sieltä *grin*

559Höpö höpö! - Sivu 22 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 07 Marras 2008, 18:00

Ashtaway

Ashtaway
Hentai-Seppo
Hentai-Seppo

Jee, viikonloppu ropettamista~ <3

Nyt tuli nälkä...

Illaksi nuorteniltaan. *virn* Pääse vihdoinkin hengailemaan kavereiden kanssa, koeviikko on streassannut kaikkia ihan hirveesti.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 22 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa