Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+16
{-Satsujinha-}
Urufu Ki
Lumikki
Ashtaway
Remix
Tintti
Revy.
Nma~
Delta
Miyako
sir Kai
Kaze
Lotengo
Opallynia
Samirix
Shaido
20 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 33 / 40]

801Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:34

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*reps* huomasin juuri edellisessä viestissäni erittäin mielenkiintoisen virheen... kuolastaa.... voi.... waaaah en osaa enää kirjottaa....

*ojentaa Kaille buranaa* syö niitä. Taikasieniliemen kanssa. Helpottaa ihan varmana. :3

802Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:41

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Tosiaan, kualastaa xD
*syö buranat muttei koske taikasieniin*
Miusta tuntuu, et miun piti sanoa et siul on varmaan alkanu kasvaa taikasieniä aivoissa, kun valitit jossain offailussa jotain aivoihin liittyvää xD

803Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 18:44

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

voi olla hyvin mahdollista. Varmaan sieniä täynnä jokainen aivolohko ja solu *virn* paitsi että nyt niissä sienissä on punaiset nauhat joulun kunniaksi... ja... no joo... ehkä en sano enempää kun tuntuu että sienet valtaa pään täysin ja tulee...sieniä suusta... ja korvista...

804Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 19:43

Forte

Wendigo
Wendigo

Sain tänään soittaa koulussa rytmimunaa! xD Olen rytmimunalisti, unelmani on täyttynyt!

805Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 11 Joulu 2008, 19:53

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Hooo! *heittää Förrin päälle glittereitä* Julistakaamme sinut Yumen viralliseksi rytmimunalistiksi. *grin* Ja tällä hiekkalaatikollahan on se oma orkesteri...

806Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 18:09

Minto

Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Minto on tullut takaisin.^^ pitkän loman jälkeen tuntuu hassulta kirjottaa.
tänne on tullu ihan himona porukkaa, eikä puoletkaan tunne mua, tai toisinpäin^^ jos olen aiheuttanut päänsärkyä joillekin katoamistempullani (lähinnä pelien suhteen) en voi muuta kun pahoitella.

807Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:09

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

MINTOOOOO!!!!!! <3<3<3<3<3 oisit nähnyt mun ilmeen kun huomasin että oot onlinessa *virn* tervetuloa takaisin *halirutistus* <3<3<3<3 oiiii ihanaa.... *happy dance* pitkästä aikaa oot takaisin. >:3 Miiiiiii-chan ^^

808Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:12

Minto

Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

*rutistaa takaisin* oli pakko kun lote vähän takoi päähäni järkeä. eikä sitä uskalla uhmata. n.n voin kuvitella ilmees shaikulta<3^^

809Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:13

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Hihiii *virn* hyvä Kisu, niin sitä pitää... sait Mii-chanin takaisin. Oonkin miettinyt, mihin olet oikein kadonnut... Mutta ihanaa, kun olet takaisin. ^^ <3

810Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:17

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Kuolin tuossa kesällä mutta Lo herätti henkiin*virn*. no ei vainen, oli ensin vähän öhöm, ongelmia äitin kanssa ja sitten kesä meni ulkoillessa ja nyt kaamoksen aikaan rupesin taas kuolaamaan ropsutuksen pariin. JA sitten vielä itkin hahmoni perään kun se on nyt hävinnyt totaalisesti koneelta enkä tallentanut sitä hahmoihin-.-

811Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:29

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

x_x no höh.... oliko se hahmo ollenkaan yumessa...?

812Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:32

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

oli se jos kukaan sitä muistaa. hahmopyyntöihin sen laitoin, hyväksyttiin ja sitten en käynyt vähään aikaan, niin hävis siitä, tai siis tippui uusien tultua

813Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:33

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

eikö sitä nyt oo sitten missään...? tuolla hahmopyynnöissäkään...? tai hahmoissa...? x_x

814Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:36

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

ei kai, kun olen yrittäny etsiä kissojen ja mursujen kanssa ihan kaikkialta mutta hävinnyt se on. ja hahmoihin en muistaaksein ikinä kerinnyt laittaa

815Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:37

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

no oho... outoa... x_x mikähän hahmo se oli...? meinaatko tehdä sen saman uudestaan? :3

816Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:44

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Jael Beryl, semmonen luontoaktivisti poikatyttö. vois sitä ehkä yrittää, mutta yhtä hyvä siitä ei koskaan tuu-.-, kai.

817Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:54

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... jotenkin tutun kuuloinen nimi... :3 varmaan sitten luin sen hahmokuvauksen joskus... Harmi, jos se on lopullisesti kadonnut...

818Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 19:59

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

niinpä.. ehkä joskus innostun vielä tekemään sen. nyt on yksi hahmo suunnitteilla, mutta se on tällähetkellä vielä aika persoonaton tapaus. toivottavasti kasvaa tuosta vielä

819Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 20:00

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

mm... keksit sille jotakin hyvin omituisia piirteitä. Sillä pakkomielteenä punaiset sukat ja piparkakut... sillä intohimona sienet ja niiden piirteleminen talojen seinille. Haa vandaalilapsi *virn*

820Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 20:07

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

hahaa, ihana shai<3 jotain sille kyllä kehittyy, siitä tulee ainakin metsästäjä. kun en halua irl eläimiä tappaa, niin pitää sitten netissä. Kauhea minä O__o

nyt pitää mennä, vanhemmat hoputtaa, vaikka kellokin on nuin vähän. jospa vielä onnistuisin tänään pyörähtämään täällä

821Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 20:10

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

... ihana Mii-chan <3

ou... ilkeää... nythän on vielä aikaista :3 Sano niille terveisiä... xD tai ehkä on parempi ettet sanokaan... meh... *virn*

Mutta metsästäjä joka piirtelee sieniä seinille, eikös se kuulosta aika mielenkiintoiselle *grin* ?

822Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 20:13

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Kyllä ehdottomasti! kärpässieniä ja rouskuja.

sanon niille kyllä, katsoo tajuaako ketä nettipedofiilia tarkoitan^^
Heihei <3

823Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 20:16

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

no... voi ei... ne ei varmaan tykännyt musta sillonkaan kun nähtiin... xD

mutta, jos tosiaan kerrot terveisiä, saat kyllä kertoa, mitä ne sanoi takaisin *virn* mutta en minä ole nettipedofiili. Olen muuten vain epäilyttävä >:3

Taikasieniä niiden olla pitää... sellaisia... plutoniumsieniä...

824Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 21:25

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Hihii, isä sanoi että kiitos takaisin, tiesi heti ketä tarkoitin. Äiti vähän kyseli että kuka, mutta sitten kun tajus, ni kysy että mitäs siulle kuuluu^^ ne vaan pelkää että saat miut pahoille teille kun oot tuollanen vanha pedofiili. ehem, siis tarkoitin outoa.

aivan, taikasieniä! radioaktiivisia rouskuja? ne on sellaisia sinisiä ja valtavia

825Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 21:34

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hoo, aivan... niissä on outo vihertävä vivahde myöskin, niissä rouskuissa *virn*

Oi... kiva kun mut muistetaan... xD kiitän takaisin tulleista terveisistä ^^ Mihinkäs pahoille teille mie sinut muka saisin ? xD *viaton katse*

826Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 12 Joulu 2008, 21:37

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

jep, ne on sinivihreitä tottakai, ja sitten niissä on suunnattomia vihreitä nystyjä.
En minä tiiä, meikäläiset luulee et sie oot paha poika. Ja olethan sinä jo hyvänen aika täysi-ikäinen

827Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 12:39

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

*Kai hyppää keskusteluun sekaan*

Minto, minäkin luin sen hahmon joskus keväällä o.o Se oli hyvä hahmo, mutta tänne on tullut niin paljon uusia hahmopyyntöjä, että ne vanhemmat on kuollu. Mutta kyllä sinä varmasti saat väkästettyä entistä paremman hahmoisen ^^

Ja näin btw, toivon että Kisu on kertonut kuka mie oon... *grin*

828Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 12:46

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

Kyllä kisu on sanonut!
pitää nyt yrittää tehdä sitten se uudestaan. Onneksi sentään piirustukset ovat tallella, jospa saisin siitä sitten suunniteltua lisää. Ja joitain pätkiä luonteesta on tallella yhdessä vihossa, tosin silloin Jael oli vielä mies, ja erittäin vihainen sellainen^^ sitten siitä tulikin nainen joka halusi olla mies, muttei halunnut pahaa kellekään

829Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 12:53

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Hee, nice ^^ Kohta Simpeleläiset valtaavat Yumen *mwahaha*
Varmasti saat Jaelista tehtyä entistä paremman... mmm...

Ah, minä vain liidän jossain muissa maailmoissa... Olen ylionnellinen, kun sain hankittua itselleni ffviin musat~~ Ja nyt kuuntelen niitä kappaleita ihan mielissäni. Pitäisi kohta ottaa itseään niskasta kiinni ja vastailla muutamiin ropeihin *heh*

830Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 13:04

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

pelottava ajatus o.O miettii pieniä äkäisiä simpeleläisiä täällä..
No miun pitäisi siivota, en kyllä jaksa. Pitäisi nuo hiuksetkin joskus värjätä, mutta kun ei mitään saa aikaiseksi-.-

831Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 13:11

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Haaa, minun pitäisi siivota meidän vessa o.o Not gonna happen anytime soon... Ja kieltämättä, jos miettii millaista porukkaa Simpeleellä on suurimmaksi osaksi... xD
Ho, meillä onkin ruoka nyt. *kipittää mussuttamaan lettuja*

832Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 13:16

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

hahaa, meilläkin nyt ruoka. siis syömään>>

833Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 15:04

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

ruokaa.... mitähän sitä tekisi... ehkä mä syön vaan noita hapankorppuja ja tomaattia...

...ja minähän olenkin paha poika. Ihan mies varmasti xD

834Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 13 Joulu 2008, 16:40

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

hapankorppuja^^
jatketaanko me shai vielä kohtaloita kun minä olen nyt kuvioissa? että onko innostusta?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 33 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa