Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysytään hahmolta

+20
Urufu Ki
Ashtaway
Iksu
Dias
Lumikki
{-Satsujinha-}
Nma~
Delta
Neneko-
Forte
sir Kai
Opallynia
Miyako
Remix
Lotengo
Tintti
Kaze
Shaido
Minto
Samirix
24 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 44]

201Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 15:53

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Juoksisin perään ja tuota... Pyytäisin rahoja takaisin?
Zephaniah: Niin mitkä rahat? *nauraa*
Lea: Kampittaisin hänet ja hankkisin ne takaisin.
Julian: En minä ikinä kanna kadulla koko omaisuuttani, mutta lompakkoni vienyt... kokisi mukavan yllätyksen.

Mitä tekisit jos joku tuntematon mies/nainen kapsahtaisi kaulaasi, huutaisi rakastavansa sinua ja yrittäisi suudella?

202Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 16:49

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Sang: Tappaisin hänet siihen paikkaan.
Naoki: Olisin hyvin hämilläni ja ravistaisin hänet pois kimpustani kieltäytyen samalla lähemmästä tuttavuudesta.
Xi: Pyytäisin Malia kynsimään tyypin kasvoja ja juoksisin sitten karkuun Mal mukanani
Jian: Sanoisin hänelle kohteliaasti etten harrasta näin nopeaa läheisyyttä.
Leona: Hän kokisi melko ikävän lopun...
Arden-Lupita: Antaisin suudella. Jos se häntä miellyttää niin tehköön mitä haluaa.
Nía: Pyytäisin häntä irroittamaan. Jos hän ei tottelisi, pakottaisin hänet irroittamaan.

Juotko usein alkoholia?

203Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 19:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: No silloin tällöin.
Zephaniah: En oikeastaan ikinä.
Lea: En voi. Se tulee heti ylös.
Julian: Viini on ehdoton ruokajuoma *virn*

Mikä on lempijuomasi?

204Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 20:33

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: viski
Shaido: rommi...tai viski...tai vesi...
Sayashi: tuoremehu ja laadukkaat viinit.

Takanasi puskassa alkaa yhtäkkiä kahisemaan, mitä teet?

205Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 22:27

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Leo: Vedän miekkani mahdollisimaan kovaäänisesti ja dramaattisesti esiin ja katson kahiseeko vielä.
Dan: Astun taaemmas ja seuraan tilannetta, jos mitään ei tapahdu, menen katsomaan. msitä sitä tietää mitä siellä on meneillään...

Mistä esineestä sinut tunnistaa?

http://www.opallynia.deviantart.com

206Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta To 29 Toukokuu 2008, 23:37

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö

Rai-Tae: ...Miekastani...?
Rieku: Silinterihattu *virn* (ja varastetut tavarat)
Raiki: Mistäs luulet? Side silmässä ja kädessä. Pah.

Jos olisit esine, olisit...?

http://yumenohate.mitosu.net

207Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Toukokuu 2008, 11:33

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: pullo?
Shaido: *miettii ja raapii päätään*
Sayashi: Saattaisin olla lukittu lipas. *ajattelee kuitenkin kahleita, jotka pitelevät aloillaan...jotakuta*

Onko sinulla jotakin tiettyä päivärutiinia?

208Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Toukokuu 2008, 16:34

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Eipä oikeastaan.
Zephaniah: *raapii päätään* Eipä juuri.
Lea: Rutiini? Onko se jotain syötävää?
Julian: Kyllähän vain. Rutiinini kuitenkin muuttuvat tapaamisteni mukaan.

Onko sinulla jotain hassua/kummallista tapaa?

209Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Pe 30 Toukokuu 2008, 16:43

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Shira: hmm...en oikein tiedä...
Shaido: *raapii päätään*
Sayashi: Haluatko todella tietää?

Kuinka usein olet joutunut tappeluun?

210Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 13:24

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Melko harvoin.
Zephaniah: Minä välttelen tappeluita tarpeeksi hyvin, eli en kovin usein.
Lea: Minä en tappele! Se on itsepuolustusta! Mutta kimppuuni on hyökätty melko usein.
Julian: Hyvänen aika, kuvitteletko minun osallistuvan johonkin noin brutaaliin?

Voitatko vai häviätkö useimmiten kädenväännössä?

211Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 17:25

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Siinäpä vihonviimeinen harrastus jossa minulla on vähän kokemusta. Mutta se kerta kun olen moiseen mittelöön osallistunut, vastustaja lensi seinään. Hups. *esittää viatonta*
Dan: Olen voittanut ja hävinnyt suunnilleen yhtä usein. Lasketaanko se, kun leikisti vääntää kättä pikkulasten kanssa? Eihän silloin saa koko voimaa käyttää ja tavallaan pitää hävitä...

Onko sinulla suvussa perityviä, huonoja piirteitä, ns sukuvikoja? Mitä?

212Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 17:37

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Eh... Eipä kai.
Zephaniah: Millä suvulla? *hymähtää*
Lea: Yliaktiivisuus.
Julian: En kyllä ole moisia havainnut.

Millainen on sinun paratiisisi?

213Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 17:45

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Caizai: Paikka jossa kaikki on sovussa, ei ole saastuttavia asioita ja maailma on täynnä vegetaristeja
Jare: Paraatiisi tulee kohta, se on sitten kun isäni murhaaja on saatu kiinni.

Ihastusta?

214Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 18:53

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Hmm..hyvin pienimuotoinen..Miksi minä sinulle kerron? Hah! Se ei edes kuulu sinulle, häivy!

Jos saisit yhden toiveen, mitä toivoisit?

215Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 19:14

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Paljon rahaa~
Zephaniah: *tuskailee kahden vaihtoehdon välillä*
Lea: Haluaisin... Sata toivetta lisää! *voitonriemuista naurua*
Julian: Etten olisi ikinä tavannut häntä...

Uhraisitko henkesi jonkin asian vuoksi?

216Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 21:46

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: *näyttää synkältä* Kyllä.
Dan: ...Lasten, tulevaisuuden...jonkun jota arvostan... mutta vain jos tilanne sitä vaatii. En aio heittää henkeäni hukkaan.

Oletko ollut vankilassa tai vangittuna?

217Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 22:29

Tintti

Tintti
Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Jare: Ei
Caz: Ei

Ystäviä, onko?

218Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 22:33

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Oli ainakin joskus...nyt en enää oikein osaa tutustua keneenkään niin hyvin, että kutsuisin ysätäväksi.
Dan: On minulla. Vanhoja ja uusia. En vain ole vähään aikaan tavannut heitä, sillä seuraan yhtä vanhaa ystävääni...

Oletko koskaan rakastanut ketään niin kovasti että tekee kipeää?

219Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta La 31 Toukokuu 2008, 22:34

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: En...
Zephaniah: Enpä oikeastaan. Tulevasta ei tiedä.
Lea: Miksi sen pitäisi sattua?
Julian: *menee hyvin synkäksi* kyllä...

Onko sinulla verivihollista?

220Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 18:53

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *tuijottaa ja näyttää murhaavalta* he eivät itsekään tiedä, että olen heidän vihollisensa.
Shaido: *miettii hetken* en nyt tiedä...pidänkö häntä verivihollisena...mutta ainakin hän hakkasi minut miltei kuoliaaksi...
Sayashi: Ei tietääkseni. *hykertelee kuitenkin mielessään omituisesti*

Osaatko tanssia hyvin?

221Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 19:32

Forte

Forte
Wendigo
Wendigo

Feroce: Mutta toki. Pitäähän minun jotenkin pitää yllä myös sitä sivistyksellistä ja naisellista puoltani. *hillittyä naurua*

Mitä asetta käytät mieluiten?

222Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 20:14

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Miekkaa. Mutta oikeastaan se on ihan sama. Ainoastaan nuijaa en mielelläni aseista käytä, siitä tulee tosiaan alkukantainen olo.
Dan: Tahdonvoimaa. *hymyilee, viis veisaa siitä että kaikki eivät ehkä laske sitä aseeksi* Tai sitten jonkinlaista sauvaa.

Mitä varten olet täällä?

223Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 20:39

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: *katsoo pelaajaa murhaavasti*
Shaido: öh...synnyin tänne?
Sayashi: *kohottaa kulmiaan hieman* Mitä varten kukaan on täällä?

Mikä on elämän tarkoitus mielestäsi?

224Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 20:48

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Ei elämällä ole tarkoitusta. *halveksii koko ajatusta*
Dan: Elää, tukea ja luoda uutta elämää.

Näytätkö tunteesi kenelle tahansa, jos et, miksi?

225Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 20:51

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: ei minun tunteeni muille kuulu, näytän ne jos haluan ja se riippuu ihan tunteesta...
Shaido: ööö.... en minä tiedä...
Sayashi: *kohottaa kulmiaan* En. Hallitsen hyvin itseni.

Kauanko sinulla menee aikaa kylvyssä?

226Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Su 01 Kesä 2008, 21:49

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: En minä yleensä kylve. Käyn suihkussa.
Zephaniah: *hymähtää* Siinä kun kadotta saippuan ja etsii sitä... Ikuisuus.
Lea: Ehkä jotain kymmenen minuuttia.
Julian: Riippuu päivästä, ja olenko kiireessä.

Pidätkö makeasta?

227Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 02 Kesä 2008, 15:18

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Leo: Enpä erityisemmin.
Dan: Joo...makea on hyvää. *naureskelee kämmenen takana*

Muistuttaako äänesi jonkun julkkiksen ääntä? Kenen?

228Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 02 Kesä 2008, 15:33

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: ei tule mieleen muita julkkiksia kuin Arden-Lupita...eikä ääneni todellakaan muistuta...sen...ääntä...
Shaido: öh? Julkkiksen?
Sayashi: Ei tietääkseni.

Olisitko valmis tappamaan yhteisen hyvän puolesta?

229Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 02 Kesä 2008, 17:25

Vieraili

Vierailija

Nera: Errrr, tappamista? Ei.
Rochad:Tappaa? Tappaa? Enpäs taida, aivan liikaa verta,sotkua ja.. siinähän voisi itseäkin sattua. Mutta voisin maksaa jollekin, jotta se tappaisi.
Aditi: Toki, kunhan se ei ole ristiriidassa luostarin arvojen kanssa.
Abraham: Hmm, miksi välittäisin muiden hyvästä?

Viimeiset kuuluisat sanasi?

230Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ma 02 Kesä 2008, 18:01

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: "viinaa?"
Shaido: "Rakastan sinua, Naoki..." *jää haaveilemaan*
Sayashi: En ajatellut puhua paljon kuollessani. Tai no... se riippuu ihan tilanteesta. Jos sitä siis tarkoitit.

Millaista työtä teet, pidätkö siitä?

231Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 03 Kesä 2008, 13:55

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Se riippuu missä olen ja mitä olen saanut. Yleensä jotain melko fyysistä ja kyllä pidän! *hymyilee*
Zephaniah: Minä olin parantaja. Ja pidin siitä. Mutta sokeana on vaikea työskennellä...
Lea: Olen katutaiteilija, eli vedän akrobaattisia esityksiä kadunkulmissa. Ja minä rrrakastan sitä!!
Julian: Eihän minulla kokopäivätyötä ole. Mutta erinäisten... palvelusten tekeminen on erittäin miellyttävää.

Millaiseen työpaikkaan et ikinä tahtoisi joutua?

232Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 03 Kesä 2008, 14:42

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Rai-Tae: Oikeastaan olen jo sellaisessa.. Kylpylä. Jos olisin vielä hengenpelastajana siellä niin.. *kalpenee*
Rieku: Teurastamo... lääkärinvastaanotto.. Rakennustyömaat.. (omaa korkeapaikan ja veren kammon)
Raiki: Mikään paikka jossa olisi täysverisiä lähellä. *kovana* (ja häntä uhkaa työttömyys jälleen)

Pahin painajaisesi?

http://yumenohate.mitosu.net

233Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 03 Kesä 2008, 14:47

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Sieg: Että perheeni kuolee... *hymyilee surkeana*
Zephaniah: Tällä hetkellä... se että Fukaikan tappaisi Nían.
Lea: Etten enää pystyisi seikkailemaan!
Julian: ...

Millaiseksi ajattelet kuolemasi?

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti 15 Heinä 2008, 16:30, muokattu 1 kertaa

234Kysytään hahmolta - Sivu 9 Empty Vs: Kysytään hahmolta Ti 03 Kesä 2008, 15:45

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Shira: en edes huomaa kuolevani kun olen jossain ojan pohjassa varmaan silloin...
Shaido: kuolen varmaan nuorena... sitten kun en kestä enää...
Sayashi: Kuolen varmaankin rauhassa vanhuuten.

Mitä haluat henkilöiden ajattelevan, kun he kohtaavat sinut?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 44]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa