Viestien lukumäärä : 3072 Registration date : 04.05.2008
"Munaa saa ensi viikolla."
Ooh, nyt mun alko tehdä mieli niitä suklaaherkkumunatsydeemejä... Olin just hammaslääkärissä ja suus maistuu hassulta nii tekis mieli jotain millä peittää sen maun. Mauu~ *naukuu itsekseen* Kohta koeviikko ja sitten suhteellisen rassaava jakso alkaa... Onneks ei sentää ole ruotsia siin, alko jo mennä hermot kyseisen kielen kaa tuos...
Viestien lukumäärä : 3171 Registration date : 02.04.2008
...Bäyy. Miullakin on ruottia nytten, kakkoskurssi. ja miut pakotettiin B-ruotsin parempien ryhmään vaikka kyllä sukkaan. ;____; Menee hermo sen kanssa oikeesti, pitää aina naksauttaa pää semmoselle "siedän mitä vaan" asetukselle ennen tunteja. Tämä on poikkeuksellista koska mie SATUN PITÄMÄÄN KIELISTÄ... yleensä.
Mutta... mutta... MATIKKA. Tappakaa se miun puolestani.
Viestien lukumäärä : 1629 Registration date : 23.02.2008
Shai, mitä multa ei kysytä? *katsoo vihaisesti Shaita* Ja äläpäs sie siinä mulle kieltä näytä tai siusta mun purulelun! >8DD *mielipuolista pahis naurua*
Viestien lukumäärä : 4456 Ikä : 36 Sijainti : Angmar Registration date : 18.02.2008
Niin. Lutuinen.
aww :3 no, mullakin on nälkä... ja tällä hetkellä oon töissä eikä taaskaan ole oikein tekemistä. Kirjoitin tosin kolumnin äsken. Roolipelaamisesta x) ehkä se tulee perjantain lehteen, saa nähdä *virn*
Viestien lukumäärä : 2934 Sijainti : Turku Registration date : 18.02.2008
Väsyttääääää~ Tekis niin mieli käydä nukkumaan, mut tuntuu jotenkin köyhältä käydä nukumaan näin aikaseen viikonloppuna. On vaan jotenkin jääny nukkuminen viimeaikoina vähäiseksi... *nukahtaa näppiksen päälle* Ehkä mie käyn hakee vaikka jotain ruokaa. Jos se vaikka lämmittäis mieltä ja virkistäis kanssa ^^
Viestien lukumäärä : 2934 Sijainti : Turku Registration date : 18.02.2008
Minuu inhottaa mennä nukkuu, kun nään melkeen joka yö unta joko siitä et mie tapan miun kaverit, joku muu tappaa porukkaa tai et ympärillä on muuten vaan kuolleita ihmisiä...