Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+18
Reaper
Remix
Sibby
Kaze
RevitytSiivet
tenshin
Forte
Tintti
Samirix
Iksu
Ashtaway
Dias
Delta
Opallynia
Shaido
Minto
sir Kai
Lotengo
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 18 / 34]

426Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Heinä 2009, 22:21

Tintti

Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Ihan tälleen btw, anteeksi että keskeytän keskustelun raa'an täydellisesti.

Onko kukaan tulossa teistä viikonloppuna espooseen Ropeconiin?

427Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Heinä 2009, 22:22

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Buah. En ole tulossa. Vasta kun olin Helsingissä niin en saisi neuvoteltua rahoja Ropeconiin vaikka sinne haluaisinkin... x___x

http://www.opallynia.deviantart.com

428Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Su 26 Heinä 2009, 22:24

Tintti

Hitsinpimpula
Hitsinpimpula

Voih.. Olis ollu kiva nähdä Opa :/

Jos joku on tulossa sinne, olis tosi kiva nähdä :)

429Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 27 Heinä 2009, 09:19

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

En ole tulossa Ropeconiin : (

Kaille runsaasti tervetuloa takaisin ^^ Saan vihdoin vastauksia peleihin <3

430Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Elo 2009, 15:39

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

* Sigh* Pitäisi olla kesäloma, mutta siltä ei kumminkaan tunnu, kun koookooo aaajaan on jotain tekemistä ja koneelle ei meinaa ehtiä, ei sitten millään... -.-'' MUTTA, MUTTAA!! The Superior Rixu is Back~ Again.. *reps*

No muttaa.. Mitäs täällä on touhuttu? :D

431Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! To 06 Elo 2009, 20:16

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu

Ropetettu suorastaan kiihkeästi. Ainakin eilen : D

432Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 07 Elo 2009, 15:02

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Hörg. Mie en osaa kirjoittaa nyt kun kahta ropea ja toinen on itse asiassa serkun kanssa tehty impro. Toinen on tuo Samuelilla pelattava... mikäs sen nimi olikaan...täällä. xD Vamua kun ei vaan oikein... ei niin ettei inspais (paitti tietysti Larytan kohdalla) mutta sormet ei halua. x___x

433Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 10 Elo 2009, 19:52

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Opa... olen huomannut ongelman... *virn* *pat pat* kyllä se siitä...

tosin mullakin on ollut inspiraation puutetta melkeinpä kaikkeen... mukaan lukien työ ja opiskelu.. x___x

434Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 11 Elo 2009, 19:07

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke

Shaishai on herännyt horrosksestaan. x'D

Meidän kaikkien inspiskatoisten pitää potkia ittemme takaisin inspiraation ihmeellisille (taka)maille! xD

Koulu alkaapi huomenna. 10:30. Loppuu 12:30. Lol ei oo pitkä päivä. x''D I love avajaispäivät! 8'D Säälittää jyväskyläläiset kun niillä oli alkanut koulu jo... .___. Mie vana ostelin kirjoja kun hyö jo jonotti bussiin...

Ja ei, en tiedä tätä murretta mistä hää tulookaan...

435Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 12 Elo 2009, 00:19

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

Lawl. Kuulostaa etäisesti täkäläiseltä murteelta. *taputtaa Opaa olkapäälle*

436Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 17 Elo 2009, 01:32

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Joo, kuulostaa hieman erinäisten Kisujen ja Mii-chanien puheille *virn* Kain en olekaan vielä kuullut puhuvan... toivottavasti kuulen joskus x)

Hmm... mun inspiraatio alkaa vähän pikkuhiljaa heräillä... monta kertaa tuijottelen kyllä pelejä ja mietin mitä vastais, mutta joskus ei vaan tule vastausta :3 mutta kyllä se tästä lähtee...

437Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 17 Elo 2009, 09:40

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Köh... viimeksi kun olevinaan vastasin tänne Yume jökkäs. Se ei vaan suostunut lähettämään viestiä. urgh. En mie enää muista siitä viestistä muuta kuin että yhä tulee hihitystä huulille kun ajattelen... joten ehkä parempikin ettei se näy täällä. x''D

Tuleepas outo olo olla taas Yumessa koulun koneella... tää näppis on on niin WIÖRD.

Haluaako joku etsiä miun laskimen en oikeesti tajua missä se on... koko kesän se oli yhdessä tietyssä, selkeässä paikassa mutta nyt sitä tarviis niin ei ole enää, ei... grr...

438Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 29 Syys 2009, 19:36

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

OLEN TAAS TÄÄLLÄ!
VIhdoinkin vaihtuu jakso ja koulukiireet vähenee, joten voin siirtyä taas kiireiseksi ropetussektorilla : D
Ihanaa
Olette ihania kaikki <3
Halipusu kaikille <3
Iiiih~

439Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! To 01 Loka 2009, 13:50

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Hahaa, miekin olen palannut. Tällä kertaa niinkin hämmästyttävällä perustelulla kuin etä sain viimein Onille MOKKULAN. I mean OMG. x''D

Dih, tässä toka jakso pyörii, venäjän kurssi videoneuvottelulla = lawl-wut-yey.

On ihanaa olla riippumaton pöytäkoneen netistä... kerron teille kaikille, että se on Elisa, ja niiltä saa kyl oikeesti odottaa että sen netin saa jos ei halua masaa kohtuuttomia maksuja pikapalvelusta. Johon yli puolen tunnin jonotuksesta menee minuuttimaksu tai jotain. .___. DIE Elisa! >____<

Nyt on yksinkertainen hypäri ja sitten alkaa hissaa. xD

Ja hei, mitäs mieltä ihmiset olisivat, jos perutaisi tänne jonnekin topicin joka käsittelisi VAIN JA AINOASTAAN HYVIÄ UUTISIA? Koska ongelmia nyt on kaikilla ja suomalaiset on valittajakansaa, mutta on niitä valopilkkujakin. Niin kuin joku joka ojensi takaisin pudottamasi junalipun tai näin. ;D

440Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! La 10 Loka 2009, 18:00

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Tuo topic kuulostaa hauskalta! Olisi jotain vähän erilaista.

Ah, viikonloppu. Ihanaa. Kauhee ropetusinto ois päällä... Tai sit haluisin lukee jotain. Ei vaan oo kyl mitään luettavaa nyt. Eikun onpas! Miulla on yks kirja. Jee! Ja maanantaina myöhänen aamu <3

441Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 13:05

RevitytSiivet

RevitytSiivet
Kirjanmerkki
Kirjanmerkki

Oi kamala on ollu järjetöntä kiirettä ja menoa tässä. Hyvä kun tietokoneelle on päässyt.. x,x''
Ihanaa kun oli kolme koetta peräkkäisinä päivinä.. Biologia, joka meni ihan hyvin, ruotsi, joka meni päin sanonko mitä, ja matikka, joka meni loistavasti, tosin sen takia että..ööh.. Pistin vähän asioita "muistiin".. ^ ^''
Muutenkin ollu tässä vähän kriisiä "minänsä" kanssa. Mutta kyllä tästä puksutetaan etiäppäin ja mahdollisesti yritetään lisätä aktiivisuutta. Nyt kun alkoi tämä syyslomakin.. : >

Lauantaina yksi unelmistani kävi toteen..: Sain vihdoin viimein luvan hankkia labret! <3 Ja senhän minä otin, keskelle alahuulta. Ahnam, rakastan tätä. Eikä muuten koskenu yhtään, pikkusen vaan nipisti, yllätyin ihan itekkin. : D Ja kunhan paranee niin tappi vaihtuu renkaaseen. n,n

Mutta eipäs tässä muuta tällä erää. Meenkin vastailemaan noihin viesteihin jotka on odottaneet jo luvattoman kauan.. --->

442Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 16:14

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Hoo, viisastuin luettuani ylläolevan viestin. Sekö siis on labret! :) Itselläni on ollut kyseinen vekotin, jos sitä siksi saa kutsua, voiden päivät enkä nimeä ole tiennyt.. Luulin ettei sillä ole omaa erisnimeä..
Mutta hienoa ku sait sen, RS! :D Olit muuten minua fiksumpi aloituskorun suhteen. :) Itsellä oli sekä sivulle että keskelle rengas... Ja enhan mie tietenkään muistanut huulen turpoavan.. En kyllä toisaalta arvannut että huuleni pitäisi lävistää kaksi kertaa, turposi vielä pahemmin. >__<'' 10 päivää kiepeänä.. MUAHAHA. Sen takia niitä lävistyksiä hankitaan! :D En uskaltanut millään vaihtaa vasta kuin reilun 2vk päästä renkaasta tappiin. x'D Siinäkin vaihdossa meni vain 30min. Muah. :S
Jos joskus ajattelit sivulle hankkia huulilävistystä, voin sanoa ettei se satu yhtä paljoa kuin keskelle. Toisin sanoen sinulle se ei taida sattua ollenkaan. :D Uskalsitko katsoa ku se tehtiin? 8D

Ihanaa nähdä ku tänne kirjoittelee väkeä! :D Vaikka kiire painaakin kaikilla. :( Pitäis varmaan mennä itsekin kirjoittamaan ruotsin ainetta... .____. ...ja lukemaan ruotsin sanoja TT______TT Wäh.. cosplayasuki kesken.. ._____.'' Nyyh. Keskiviikkona koulukuvaus ja minulla on ihana 3,5 cm juurikasvu (kävin äsken oikein mittaamassa! :D). Kaiken huopuksi valitsin ensi jaksolle KEMIAA. Kaikki muut kurssilla olevat saivat kemian kokeesta 10 ja minä kana-aivoinen ölliäinen yritän epätoivosesti jotain siellä tehdä. .___. Vielä kun emme tee kemian tunnilla muuta kuin kuuntelemme kuinka ope puhuu siitä kuinka sterot voidaan puhdistaa helposti alkoholilla. Jos ei muuta, ainakin opin marttataitojen alkeet! n__n''

http://yumenohate.mitosu.net

443Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 17:42

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Mie oon nauranu koulussa kaikille räkäsesti, koska miulla on tää jakso ihan törkeen helppo : D Vaan neljä kurssia ja yks niistäkin on kuvis! Eli miulla ei oo 1-, 6- ja 7 palkkia ollenkaan, joka tarkoittaa sitä, että on ihanaa. Niin ja ei oo 8 palkkiakaan. Vaikkakin miulla on teatterin essee vähän myöhässä et se pitäis huomenna palauttaa jos haluu ees jonkun numeron saada. Oon ihan onnellinen et opettaja tais pitää siitä miun teatterin portfoliosta. Oon myös onnellinen siitä et menin ottaa sen tanssin pois... En ois millään jaksanu olla koululla tanssimassa johonkin neljään asti. Nelosjaksossa ois luovan kirjottamisen kurssi <3 Odotan innolla!

Krhm.. No mites muilla menee? : D

444Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 17:51

sir Kai

sir Kai
Käyttäjä
Käyttäjä

SYYSLOMA!!!

*juoksee räkättäen vellomaan autuaassa joutilaisuudessa*

445Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 17:52

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Miulla alkaa torstaina syysloma <3 se on mukavaa. Ja keskiviikkona on taksvärkkipäivä eli kotonanukkumispäivä : D

446Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 18:45

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

MITEN KAIKILLA O SYYSLOMA?! o___o
Kummaan aikaan alkaa sulla tuo syysloma, Lote. o_O'' Onko sulla sitten ensviikon torstaihin vai keskiviikkoon asti loma? :) btw. Olen kateellinen sun jaksolle. .__.

Tyhmää, ku pitää sanoa japanin suulliset tehtävät yksin täällä ääneen, ku mikki ei tietenkään toimi. Hah.

447Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 18:47

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

miulla on vaan torstain ja perjantain. Maanantaina takas koulunpenkille.

448Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 18:53

Kaze

Kaze
Viruspöpö
Viruspöpö

Missäs olitkaan nykyään opiskelemassa? :)

449Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 18:55

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Juhana Herttuan lukiossa taideviestintälinjalla.

450Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 19:57

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Syysloma on mukava tauko hössötykseen, paitti että pitäis laatia haku sinne vaihtariks xD

451Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 12 Loka 2009, 19:58

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Syysloma on ihan jees. Äitin luona käymään <3

452Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 13 Loka 2009, 00:33

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

tulin ton syysiivous viestin takia käymään kiusaamas teitä:D Mulla syysloma jo ohi, mutta perjantaina alkaa taas 6 päivän loma. Yritän jossain vaiheessa aktivoitua, mutta nyt ei ole aikaa, eikä inspistä:c

Tuosta murteesta, en osaa enää puhua mie ja sie, vaan puhun nykyään niinku mä ja sä (tai mää ja sää) >.<, ja kaikkia entisiä luokkalaisia ärsyttää, jotka vaan ekarjalaan jäi:)

453Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 13 Loka 2009, 16:13

Opallynia

Opallynia
Hattupideke
Hattupideke

Lol Minto on edelleen tonttu vaikka vuosi taisi mennä jo aikaa sitten xD

Ja murre on mikä on...mie olen tyytyväinen siitä että olen kyllä ainoita jotka täällä keskellä maata puhuu tähän tyyliin. Tosin myönnän että oikeasti puhun sellaista sekamelskaa että ei paremmasta väliä... lol. Useimmat täällä sanoo "mä ja sä"... Kielenrikkaus pitää säilyttää!! :'3

454Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 13 Loka 2009, 18:39

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Muahhahahhaahaa!!! The Superior Rixu on palannut! >8DD

Ookei.. Siis Rixu ei ole päässyt täällä käymään sen takia, koska kone on ollut niin tuhma ja ei suostunut avaamaan jostain aivan kumman syystä, josta en tiedä kukaan tänne näin.. *tuijottaa murhaavasti konetta* Mutta nyt vihdoinkin suostui yhteistyöhön ja.. Ja tässä ollaan, että Böö vaan teillekin \o/

455Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 13 Loka 2009, 21:30

Lotengo

Lotengo
Heinähattu
Heinähattu

Tännehän hyppäsi yhtäkkiä paljon taukoa pitäneitä ihmisiä. Hauskaa!

Miulla ei tuo murre oo kadonnu mihinkään vaikka kaikki täällä ympärillä puhuukin et mä ja sä. Oon ihan ylpee siitä ja oon kyl ihan täysin päättäny et en luovukaan tästä murteesta. Murre on kiva <3

456Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 14 Loka 2009, 20:57

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

no kassu just kysy et haluunko olla tonttu ja totta kai halusin:3 joten mä oon tonttu koko loppuelämäni.

2 päivää kouluu ja kuuden päivän llomaaa. Huomenna ööh, ratsastuksen teoriaa, ruokintaa ja kuntoiluu ja perjantaina jotain ekopaskaa ja talli-info.. Sitten kotiin TYHJÄÄN taloon

457Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! To 15 Loka 2009, 11:05

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Wohoo!! Lomaa! :DD Se on kylläkin vain nämä kaksi päivää + viikonloppu, mutta onhan sekin jotain 8D Tänään miun pitäisi olla jossain vaiheessa lapsen likkana ja sitten varmaankin vain loikoilen kotona ja nautin lomasta XD

458Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! To 15 Loka 2009, 19:37

Minto

Minto
Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu

heh, päivä alko lupaavasti kun nukuin rats. teorian yli:D... Mut huomenna sitten 7.25 taluttaa varsoja laitumelle, ni en voi myöhästyy koulusta

459Höpö höpö! - Sivu 18 Empty Vs: Höpö höpö! Ke 21 Loka 2009, 09:40

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

haa, minäkin näytän itseäni täällä *virn* koneeni ei ole tuhma, vaan minä :3 on ollut niin paljon kaikkea hämminkiä nyt elämässä ettei ole oikein innostusta riittänyt mihinkään :3 mutta en ole aivan kadonnut. Älkää luulkokaan että olisitte päässeet musta lopullisesti eroon *virn* mwahahaaa >.< innostus alkaa pikkuhiljaa palailemaan vähän kaikkien asioiden suhteen. Yaaay. *hihittelee itsekseen*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 18 / 34]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa