Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+18
Reaper
Remix
Sibby
Kaze
RevitytSiivet
tenshin
Forte
Tintti
Samirix
Iksu
Ashtaway
Dias
Delta
Opallynia
Shaido
Minto
sir Kai
Lotengo
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 32 / 34]

776Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 19:53

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*haaveilee silmät kiinni ja nyökyttelee Rixun sanoihin, kunnes kuulee jotakin epämääräistä "autoilun" ääniä* häh? "huomaa erään viilettämässä ympäriinsä* aaa.... älä vaan sano, että musta pitäis tulla sit kartanlukija xD sit kyllä lennettäis ihan ku se sun vatkain *virn*

777Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 20:11

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

*pysähtyy Shain viereen ja sai idean* Susta tulee mun kartturi! * pölläsee jostain autopilven ja hyppää ratin taakse* Tule nyt kartturi, niin mennään voittamaan maailmanmestaruus rallissa!! *silmät loistavat innosta* Frumfrumfruum! *pitää ylimääräistä ääntä, jonka pitäisi muistuttaa auton ääntä*

778Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 22:16

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*tuijottaa Rixua silmät suurina* eieieieiei. en astu tuohon hökötykseen... sehän alkaa jo hajoamaan! *osoittaa pilvenhaituvia, joita lähtee "auton" katosta*

779Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 22:30

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

*katsoo kysyen Shaidoa* Tietenkin, kun tämä on avopilviauto! Mihin me jotain kattoa tarvitaan?? XD Hyppää nyt kyytiin kartturi, niin päästään kilpailuun >:DDD

780Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 22:48

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*tuijottaa autoa ja osoittaa haihtuvaa rengasta* tuo ei kyllä oo mikään katto! Sehän on rengas! O__O

781Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 22:51

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

*nousee autosta ja katsoo rengasta* NOUU! Mun avopilviauto hajoaa palasiksi!! *dramaattisesti heittäytyy maahan ja vetää kunnon draama kohtauksen* Älä mene valoa kohti rakas avopilviautoni, älä!

782Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 22:56

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*tuijottaa Rixua*
*tuijottaa Rixua*
*tuijottaa Rixua*
*huokaisee*
xD

783Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:09

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

*halaa ilmaan haihtuvaa autoaan, josta enää puolet jäljellä* Älä jätä minua! *itkee dramaattisesti* Miten minä sitten voitan rallin maailmanmestaruuden!? *Pilviauto katosi ja Rixu haki jostain hautakiven, kukkia ja alkoi pitämään auton hautajaisia* Olit hyvä pilviauto, en tule unohtamaan sinua koskaan! *laittaa kukat haudalle ja pitää hiljaisen hetken* ... Mitäs sitten seuraavaksi? *katsoo kysyen Shaidoa hymyillen pirteänä*
XD

784Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:12

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

*tuijottaa tapahtumaa vierestä silmät suurina* *alkaa sitten lukemaan kirjaa kun kyllästyy hiljaiseen hetkeen*
Hmmmm?
*mumisee jotain kun ei oikein kuule. On liian keskittynyt kirjaan*

785Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:14

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hoo! *ryntää Shaidon viereen ja kurkkii tämän niskan takaa kirjaa* Mitä Shai lukee?? :DD

786Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:23

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*korvat punehtuu ja läväyttää yaoikirjan kiinni* Eeeen mitään >.<

787Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:28

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

*pout* Rixu tahtoo tietää! *yrittää napata kirjaa Shain kädestä*

788Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:37

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*pinkoo karkuun* et saa lukeee! *näyttää kieltä - ja kompastuu omiin jalkoihinsa ja lentää päistikkaa lätäkköön*

789Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:47

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Heei! *juoksee Shaidon perään* Mikseen saa lukea sitä?? *pysähtyy ja katsoo hölmistyneenä Shaidoa, joka lentää suoraan lätäkköön* ... Hahahaa! XD *hiippailee Shain luo ja kyykistyy tämän viereen* ShaiShai päätti mennä uimaan! *reps*

790Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 02 Toukokuu 2011, 23:55

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*sadattelee kympillä* *mulkaisee Rixua* *kampittaa Rixun myös lätäkköön* Mwahahahahaaaa >:D

791Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 03 Toukokuu 2011, 00:00

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

*kaatuu lätäkköön* MOLSKIS! *mulkaisee Shaidoa* Meanie! *pout* *alkaa roiskimaan lätäkkö vettä Shaidoa päin* Siitä saat! >:DD MWAHAHAHAAA!!

792Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 03 Toukokuu 2011, 00:25

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*kirkuu ja lähtee taas karkuun* Tällä kertaa EN kompastu lätäkköön!!!! >:D *kompastuu heinäkasaan ja saa suun täyteen heiniä* aaaaargh >:[

793Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 03 Toukokuu 2011, 00:29

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mwahahahaaa! *juoksee Shaidon perään nauraen samalla* Kompastuu itseki heinäkasaan ja lentää Shain päälle edelleen* Hahahaa! Tämähän on hauska leikki! *reps* XD

794Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 03 Toukokuu 2011, 11:36

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

*yrittää saada henkeä heinien seasta* agh mitä hauskaa on olla märkänä ja heinien peitossa xDDDD

795Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 03 Toukokuu 2011, 12:15

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hihihiii, kyllä se on hauskaa XD Halvat huvit *kipuaa pois heinäkasasta ja pinkoo juoksuun ja hyppää uudestaan heinäkasaan* Wohooo! XDD

796Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 09 Toukokuu 2011, 22:25

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

uu jee... *sylkee heiniä suustaan* miten heinäntuoksuista...

Hehee xD heinäkasassa hyppiminen on oikeestaan aika pölyistä puuhaa... koettu on monesti >.<

797Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 09:13

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Niin on XD Aina kesäisin pienenä hypin mummin mökillä heinäladossa. Se oli itseasiassa hauskaa :DD

798Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 18:02

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mä hypin kotona >.< tai siis vanhempien luona... ja tein heinähommia ihan innoissani... xD Yllättävän hyvää liikuntaa ja takuuvarma rusketus - jos ylipäätään ruskettuu..,

799Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 20:33

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Ihanaa! Olen aivan kateellinen siulle nyt XD Mä niin tahtoisin päästä maalle taas ja tehdä kaikkea hauskaa >:3 Muistan kun yks kesä olin justiinsa mummin mökillä, niin kävelin ihan normaalisti siinä järven rannalla ja sitten siinä oli hieman kalliota ja kun kävelin siinä kohdassa, niin jotenkin sillein upeasti liukastuin ja vierin järveen XDDD Se oli aika raju kokemus :'DDD Se kallio ei edes ollut märkä tai mitään *reps* Mulla kesti hetki tajuta mitä oli tapahtunut ja istuin aika kauan siinä ja nauroin kuin viimeistä päivää. Olin kuulemma aika huvittavan näköinen XDDD

800Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 22:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hehe xD sen oisin halunnu nähdä :D meidän lähellä on kyl kans pari järvee, mutta ei ihan vieressä >.< niissä ei kyllä taida olla kovin paljoo kallioo vieressä... ne on enemmänkin jotain ylikasvittuneita lampia... ja yhtenä kesänä näin jonkun käärmeen tulevan pois siitä toisesta järvestä. x___x se oli aika pelottavaa. Olin just menossa uimaan xD

801Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 22:38

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Olisit aivan varmasti saanut kunnon naurut :DDD Uskon olleen pelottavaa. Ei kun olisit vaan mennyt lillumaan sinne käärmeiden kanssa XDDD Et olisi ollut yksin ainakaan :DDD

802Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 16:28

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Niin, pitäähän sitä olla uimaseuraa :D luikertelevaa uimaseuraa.

803Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 19:07

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

No kyllä :DD Muuten tulee kamalan yksinäinen olo, jos ei ole seuraa, vaikka se olisikin luikertelevaa seuraa ;D

Ihanaa, olin tänään laulutunnilla ensimmäistä kertaa XDD Se oli suorastaan ihanaa :DDDDD

804Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 19:49

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Uu, laulutunnilla...? :D mitä opit laulamaan? Hehee, olis joskus kiva pitää joku pienimuotoinen yumemiitti jossain päin maailmaa (jos ois rahaa edes matkustaa) ja mennä vaik baariin laulaan karaokee *virn* tai muuten vaan hoilotella jossain xD

805Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 20:32

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Enimmäkseen tehtini ääniharjoituksia ja sain läksyksi tehdä pieniä ääniharjoituksia Katri Ylanderin mansikkamäen mukaan :DD Olisi kyllä kiva pitää sellainen yumemiitti XD Silloin kyllä hoilataan oikein tunteella! >:DDD Tehään niin, että mä pöllin jostain sellaisen tyylikkään bussin ja sillä sitten liikutaan paikasta toiseen, niin ei tarvitse maksaa XDDDDD

806Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:41

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Joo xD pölli vaan *virn* ja KUKA sitä sit ajaa?

807Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:45

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Minä tietenkin! Minähän olen niin taitava, että osaan ohjata sellaisat isoa bussia XDDD Joten älä yhtään huoli, Shaidoseni XDD

808Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:55

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ahaa! Arvasin! >:D *harkitsee salakuljettavansa bussiin haarniskan yllään* hihihiii ei sitä varmaan kukaan huomaa xD

809Höpö höpö! - Sivu 32 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:59

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Et sie mitään haarniskaa tarvitse, kun ajan niin upeasti, että päästään perille yhtenä kappaleena XD Siis mua parempaa kuljettajaa ei ole >:3 Ja olen niin ninja, ettei kukaan edes huomaa, että pikkuisen lainaan jostain bussin *reps*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 32 / 34]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa