Yume no Hate

Join the forum, it's quick and easy

Yume no Hate
Yume no Hate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Höpö höpö!

+18
Reaper
Remix
Sibby
Kaze
RevitytSiivet
tenshin
Forte
Tintti
Samirix
Iksu
Ashtaway
Dias
Delta
Opallynia
Shaido
Minto
sir Kai
Lotengo
22 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 33 / 34]

801Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 10 Toukokuu 2011, 22:38

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Olisit aivan varmasti saanut kunnon naurut :DDD Uskon olleen pelottavaa. Ei kun olisit vaan mennyt lillumaan sinne käärmeiden kanssa XDDD Et olisi ollut yksin ainakaan :DDD

802Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 16:28

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Niin, pitäähän sitä olla uimaseuraa :D luikertelevaa uimaseuraa.

803Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 19:07

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

No kyllä :DD Muuten tulee kamalan yksinäinen olo, jos ei ole seuraa, vaikka se olisikin luikertelevaa seuraa ;D

Ihanaa, olin tänään laulutunnilla ensimmäistä kertaa XDD Se oli suorastaan ihanaa :DDDDD

804Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 19:49

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Uu, laulutunnilla...? :D mitä opit laulamaan? Hehee, olis joskus kiva pitää joku pienimuotoinen yumemiitti jossain päin maailmaa (jos ois rahaa edes matkustaa) ja mennä vaik baariin laulaan karaokee *virn* tai muuten vaan hoilotella jossain xD

805Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 12 Toukokuu 2011, 20:32

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Enimmäkseen tehtini ääniharjoituksia ja sain läksyksi tehdä pieniä ääniharjoituksia Katri Ylanderin mansikkamäen mukaan :DD Olisi kyllä kiva pitää sellainen yumemiitti XD Silloin kyllä hoilataan oikein tunteella! >:DDD Tehään niin, että mä pöllin jostain sellaisen tyylikkään bussin ja sillä sitten liikutaan paikasta toiseen, niin ei tarvitse maksaa XDDDDD

806Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:41

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Joo xD pölli vaan *virn* ja KUKA sitä sit ajaa?

807Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:45

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Minä tietenkin! Minähän olen niin taitava, että osaan ohjata sellaisat isoa bussia XDDD Joten älä yhtään huoli, Shaidoseni XDD

808Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias

Ahaa! Arvasin! >:D *harkitsee salakuljettavansa bussiin haarniskan yllään* hihihiii ei sitä varmaan kukaan huomaa xD

809Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 11:59

Samirix

Kääpiö
Kääpiö

Et sie mitään haarniskaa tarvitse, kun ajan niin upeasti, että päästään perille yhtenä kappaleena XD Siis mua parempaa kuljettajaa ei ole >:3 Ja olen niin ninja, ettei kukaan edes huomaa, että pikkuisen lainaan jostain bussin *reps*

810Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 13:14

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Hmmm... jätän itseni sitten sinun käsiisi, oi Rixu xD

811Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 13:32

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Siun ei tarvitsee yhtään pelätä, Rixu hoitaa homman! :DD *alkaa metsästämään bussia* Bussia mää metsätän, bussia mä metstästän.. *alkaa laulamaan siinä samalla* XDDD

812Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 14:05

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ai laulaako ninjat kun ne yrittää hiljaa hiipiä jossain metsästämässä? xD

813Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 20:13

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Mä olen erilainen ninja XDD Munlaista ninjuaa ei ol etoista >:D Siksi olen niin hyvä XDD

814Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 13 Toukokuu 2011, 21:48

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Ai niin xD missähän ninjakoulussa vois oppia samanlaisia taitoja *virn*

815Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! La 14 Toukokuu 2011, 09:07

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Se on erittäin salaista tietoa ;D

[EDIT] Ja näin Suomi vei maailmanmestaruuden jääkiekossa!!! >:D OMGYAY!!! Se oli kyllä jännä peli, vaikka siinä loppuvaiheessa olikin jo selvää, mutta ajatelkaa! Suomi voitti Ruotsin 6-1!!! WOHOOO!!! *kaivaa juhlajuomat esille* Nyt juhlitaan!! >8DDD

816Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 16 Toukokuu 2011, 22:22

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... olispa mullakin jotain juhlajuomaa... >.< vaikka toi kiekkovouhotus ei oikein nosta mun juhlajalkaa... xD

817Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Ma 16 Toukokuu 2011, 22:42

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Haha! Meillähän iskä korkkasi viinipullon sen kunniaksi, mutta mie jätin väliin, koska tänään oli koulupäivä XD Suurin osa luokkalaisista oli kylläkin poissa koulusta tänään ja ehkä jopa huomennakin XDD

818Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 17 Toukokuu 2011, 00:45

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

no yllätys... x__x mutta mitä muuta voikaan odottaa... ellei sitten koko viikon kestävää putkea...

819Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Ti 17 Toukokuu 2011, 07:47

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Haha XD

Erittäin ihana aamu, kun piti herätä puol kuusi, että ehdin tehdä kaikki aamuaskareet, niin meikähän heräsi vasta 6:20 ja kymmenen minuuttia aikaa juosta bussiin. Aivan paniikissa puin päälleni ja otin koululaukun kainaloon, juoksin eteiseen, missä sitten äkkiä otin takin kainaloon ja kengät jalkaan ja juoksin niin nopeasti kuin jaloista pääsin. Se ongelma oli juoksemisessa, että olin vieläkin unenpöpperössä, niin meinasin vähän väliä kompuroida omiin jalkoihin XD Kaiken kukkuraksi jouduin odottamaan sitä bussia 15 minuuttia. Mä vaan istuskelin siinä pysäkillä ja oli erittäin vaikea pysyä hereillä siinä XDDD

820Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 16:25

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Aikaiset herätykset ei oo mukavia x___x mullakin alkaa viikon päästä kesätyöt ja joinakin aamuina pitää mennä seitsemään... mutta se on hyvä kun asuu siellä työpaikalla (leirikeskuksessa siis) niin ei tarvii kun nousta ylös ja laahustaa keittiölle xD mutta enää en juo energiajuomia illalla, joskus olin jo viiden aikaan heilumassa pirteänä keittiöllä kun en saanut unta xD

821Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 16:28

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Hahaha XDD Hyvin menee, Shai! Itselläni on myös pari viikon päästä leiri, missä olen ohjaajana :) Ensimmäinen kerta kylläkin ja sitten ens maanantaina saan tietää pääsenkö yhteen yritykseen töihin X3 Toivottavasti pääsen~

Aikaiset aamut on aika rasittavia, mutta pakko on jaksaa herätä ^^'' Kesälomakin menee siihen, että on töissä, mutta se on hyvä puoli että saa rahaa 8)

822Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 16:41

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Aaa mä haluun kesän jälkeenkin että olis töitä... ei oikein oo varaa mihinkään näillä "palkoilla" >___< hukun laskuihin...

823Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:02

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Aws, voi siuta :o Toivottavasti saisit sitten töitä kesänkin jälkeen :DD Itse kanssa yritän säästää siihen, että pääsisin muuttamaan omaan kotiin kaverin kanssa ;D

824Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:11

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

toivotaan x)

yay, se on hyvä säästökohde :D

825Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:15

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Eikö olekin :D Voi vitsi, en jaksaisi odottaamaan sitä sitten, knu pääsee muuttamaan pois kotoa~

Mulla on taas tuolla huoneen lattialla kamalasti piirustuksia, jotka pitäisi saada valmiiksi jossain vaiheessa, kun miulla on sellainen paha tapa, että aloitan piirtämisen, mutta sitten jätän sen kesken ja alan piirtämään jotain muuta XDDD

826Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:48

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

haha xD mulla taas on sellanen tapa, etten jaksa edes aloittaa ja sit kun alotan, rupee savu nousemaan korvista kun en saa siitä sellasta kun haluan... >___<

827Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:52

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Aws, molemmilla paha tapa, että kestää saada jotain aikaiseksi XDD uli tässä muuten mieleen, että yhden hahmon profiilikuva pitäisi skannata koneelle :DD MMenepäs tästä ensiksi hakemaan sen alhaalta ja sitten skannailemaan. Muuten! Olen sillein ylpeä yhdestä piiroksesta, kun piirsin sne niinkuin yhdestä Miyavin kuvasta mallia ottaen, kun ajattelin harjoitella hieman realistista kuvaa piirtää XD Mutta en ole niin tyytyväinen siihen, mutta yritys hyvä :)

828Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:56

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... ihmismalleista on hauska piirtää :D tosin mullakin siinä vielä paljon kehittymisen varaa. Parhaat piirrokset on kyl ihan livemalleista piirretty. Se on kivaa puuhaa.

829Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 02 Kesä 2011, 17:59

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Onhan se ihan kivaa puuhaa, mutta niin hemmetin kova työ vain on saada ne edes muistuttamaan niitä XD Ja sitten kun olen niin hemmetin perfektionisti miun piirustuksistani, jonka takia en osaa melkein olla mihinkään tyytyväinen XD

830Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Pe 03 Kesä 2011, 20:00

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

hmm... no eiköhän se siitä x) harjoittelemallahan se pitäis oppia... tai niin ne väittää.

Musta tuntuu että näin jotain tosi outoa unta (taas) viime yönä, mutta en kyl muista siitä mitään... argh ärsyttävää >___<

831Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:02

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Eiköhän sitä sitten kehity pikku hiljaa, kun vain hieman hio taitojaan :D

Oi, tiedän tunteen. Monta kertaa itsellekin on käynyt, mutta on käynyt silleinkin, että muistan joitakin unia, joita olen nähnyt pari vuotta sitten XDD

832Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:27

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Mäkin muistan joitakin lapsena nähtyjä unia... ja sitten ei voi muistaa vaikka viime öisiä... Mistä se johtuu, että ne unet unohtaa? x___x

833Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! Su 05 Kesä 2011, 01:44

Samirix

Samirix
Kääpiö
Kääpiö

Koska niitä ei sillein vain ajattele aamulla ja sitten ne menevät alitajuntaan tai sitten vain aivot poistavat sen muistista? XDD

834Höpö höpö! - Sivu 33 Empty Vs: Höpö höpö! To 04 Elo 2011, 20:45

Shaido

Shaido
Plutoniumkeksikauppias

Jaa-a... mä ainakin yritän ajatella niitä aamulla, mutta ne ikään kuin liukuu vaan pois muistista... tai jää sinne alitajuntaan xD

Mutta. Miten on kesä mennyt ihmisillä? Aivan kuin tänne olisi eksynyt uusiakin jäseniä...? (tai ainakin yksi...vai...) Yay for that! *happy dance*

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 33 / 34]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa