Oli yhtä aikaa äärimmäisen rasittavaa että äärimmäisen mukavaa, miten lojaali Ryu oli ystävälleen. Tuo ei selvästi ollut ihan heti lahjottavissa tietojen takia, kun kyseessä oli ystävä. No se oli hienoa, että Ryu oli poikkeuksellisen mukava ihminen tässä epäreilussa ja maallisia arvoja kumartavassa maailmassa. Mutta silti, Ouragan halusi päästä helpolla, kerta oli näin lähellä päämääräänsä. Turhautuneena Ouragan kiristeli hampaitaan ja nousi jälleen seisomaan, kävellen vähän matkan päähän Ryusta. Hetken aikaa haltia vain pohti, mitä sanoisi. Käveli jonkin verran edetakaisin mietteliäänä, pohdiskeli ja punnitsi tilannetta. Tietysti hän voisi aina myös seurata Ryuta ja vakoilla tämän menemisiä, koska aivan varmasti muuttohaukka näkisi ystävänsä ennemmin tai myöhemmin. No, se oli hyvä varasuunnitelma, mikä tämä ei tuottaisi tulosta. Ouragan käännähti nopeasti, pitkän miettimisen jälkeen, ympäri ja katseli Ryuta hiljaisena. Vielä tuo hioi sanojaan, kunnes huokaisi äänettä.
"Sillä ei ole merkitystä, kysytkö Tachelta asiaa vai et. Hän ei tunne minua, pikemminkin ehkä muista, mutta minä muistan. Ja asiani on sekä hänelle että minulle hyvin tärkeä."
Ouragan yritti vielä vakuuttaa Ryuta siitä, ettei aikoisi Tachelle mitään pahaa. Toisaalta, hän oli itse melko samanlainen. Ei kertonut helpolla tietoja, tai mitään muutakaan. Ouragan oli äärimmäisen lojaali, joten häntä pitäisi suostutella tai pakottaa, ennen kuin paljastaisi mitään läheisistään. Ryu oli kai samanlainen.
"Voin tehdä mitä vain, mikä vakuuttaa sinut siitä, että olen luottamuksen arvoinen."
Ouragan oli määrätietoinen, teki mitä tahansa päästäkseen päämääräänsä, eikä tämä ollut poikkeus. Ja hän todella oli valmis tekemään mitä vain, vaikka tappamaan jonkun Ryun vihaaman henkilön, mikäli se oli pakollista.
"Sillä ei ole merkitystä, kysytkö Tachelta asiaa vai et. Hän ei tunne minua, pikemminkin ehkä muista, mutta minä muistan. Ja asiani on sekä hänelle että minulle hyvin tärkeä."
Ouragan yritti vielä vakuuttaa Ryuta siitä, ettei aikoisi Tachelle mitään pahaa. Toisaalta, hän oli itse melko samanlainen. Ei kertonut helpolla tietoja, tai mitään muutakaan. Ouragan oli äärimmäisen lojaali, joten häntä pitäisi suostutella tai pakottaa, ennen kuin paljastaisi mitään läheisistään. Ryu oli kai samanlainen.
"Voin tehdä mitä vain, mikä vakuuttaa sinut siitä, että olen luottamuksen arvoinen."
Ouragan oli määrätietoinen, teki mitä tahansa päästäkseen päämääräänsä, eikä tämä ollut poikkeus. Ja hän todella oli valmis tekemään mitä vain, vaikka tappamaan jonkun Ryun vihaaman henkilön, mikäli se oli pakollista.